Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Paştet

Ərzaqlar:Paştet
500-800 q ciyər(2-3 tikə qoyun piyi)
2 ədəd baş soğan
1 ədəd yerkökü
1 ədəd yumurta
150 q kərə yağı
Duz
Istiot

Hazırlanması:
Ciyəri və piyi doğrayıb duz töküb suda bişiririk. Suyu çəkilib yağa düşəndə az qovurub götürürük.
Soğanı doğrayırıq yağ əlavə edib qızılı rəngdə olana qədər qızardırıq. (kərə yağının 50 q tökürük)
Yumurtanı suda bişiririk. Soyuduqdan sonra sarısını götürürük.
Ardı →

Şəki halvası

Tərkibi: Şəki halvası
1 kq düyü unu
su (aldığı qədər)
3-4 kq fındıq 
1 kq şəkər tozu
keşniş toxumu 

Hazırlanması:
Düyü ununun üzərinə tədriclə su səpilərək bərk xəmir yoğrulur. Sonra hər dəfə yaxşıca yoğurmaqla bütün su una hopdurulur. Xəmirdə lopa qalmamalı, duru, tam qarışmış olmalıdır. 

Sonra iri sini götürülüb nazik qat yağlanır. Ocağın üstə qoyulur. Düyü unundan hazırlanan xəmir xüsusi, deşikli qıfa doldurularaq həmin sininin üzərində çarpaz xətlər istiqamətlərində gəzdirilir.
Ardı →

İçi doldurulmuş toyuq budu

Tərkibi: 

5 toyuq budu
300 q şampinyon 
150 q soğan 
1 yumurta
suxarı
duz 
istiot
bitki yağı

Hazırlanması:
Budların dərisini səliqəylə, bütöv soyun. Dərini zədələmədən sümüyü kəsin. Əti sümükdən ayırıb, ət maşınından keçirin.
Ardı →

İsfahan halvası

Tərkibi: İsfahan halvası
50 q buğda unu 
30 q qoz 
30 q şəkər 
0,05 q zəfəran 
0,5 q darçın 
10 ml qızılgül suyu 

Hazırlanması:
Şəkərdən şərbət düzəldin, soyudun, içinə zəfəran və gülab qatın. 
Buğdanı qovurub maşından keçirin. Qozu qabıqdan təmizləyin, ədviyyat və qovrulmuş unla qarışdırın. Şərbət tökün. Alınan kütlədən girdə, yastı kündələr düzəldib üstünə qoz ləpəsi basın, ya da torşəkilli naxış vurun.
Nuş olsun!
Davamı →

Feyxoa mürəbbəsi

Feyxoa mürəbbəsi  çox ləzzətli olur. Ləzzətli mürəbbədən dadmaq istəyənlər mütləq hazırlasın! Çünki  yeməklə doyulması mükün olmayan mürəbbədir. Mürəbbənin ətrinə isə söz ola bilməz.

Tərkibi:
Feyxoa — 1kq,
şəkər – 1,2kq.

Hazırlanması:
Eyni ölçülü feyxoa yuyulur, 3,5 dəq qaynar suda pörtülür, qabığı soyulur və üzərinə şəkər tozu əlavə edilib, 18-20 saat saxlanılır.
Sonra 100ml su əlavə edilib zəif odda arada 8 saat saxlamaq şərtilə 2-3 dəfəyə bişirilir. Feyxoadan qabıqlı mürəbbə bişirdikdə əvvəlcə onları 7-8 yerdən deşdəkləyib 8-10 dəq. qaynar suda pörtürlər. Üzərinə şərbət əlavə edilir və 2-3 dəfəyə bişirilir.
Davamı →

Qoz mürəbbəsi

Qoz mürəbbəsi dadlı olması ilə yanaşı, həm də çox faydalıdır. O, insan orqanizmində yod, həmçinin C və E, B qrupu vitaminlərinin çatışmazlığını aradan qaldırır. 

Tərkibi: 

100 ədəd sütül qoz
2 kq şəkər tozu
1 limon
10 ədəd mixək
0,5 kq söndürülmüş əhəng

Hazırlanması:
Mürəbbə bişirmək üçün hələ qabığı bərkiməmiş yaşıl qoz götürün. Əlinizə əlcək geyin (sütül qozun tərkibində yod çoxdur, bu səbəbdən əlinizdə qara ləkələr əmələ gələ bilər). Qozları yuyub qabığını soyun. İki gün soyuq qaynanmış suda saxlayın. Bu müddətdə sutkada 5 dəfə olmaqla suyu dəyişin (iki günə 10 dəfə). 

İki sutkadan sonra suyu süzün, qozun üstünə əhəngli su töküb bir gün saxlayın (bəzi xanımlar qozu əhəngdə 2-3 gün saxlamağı məsləhət görürlər). 

Əhəngli suyu əvvəlcədən hazırlamaq lazımdır. Bunun üçün 0,5 kq söndürülmüş əhəngin üstünə 5 l qaynadılmış soyuq su töküb qarışdırın. 4 saatdan sonra bu suyu bir neçə qat tənzifdən keçirib qozların üstünə tökün. 

Bir (yaxud 2-3) sutka sonra əhəngli suyu süzüb, qozları çəngəllə bir neçə yerindən deşin. 

Bütün qozları deşəndən sonra yenə üstünə soyuq qaynanmış su tökün. Hər sutka 5 dəfə olmaqla suyu dəyişərək yenə iki sutka saxlayın. 

Beləcə, 5 gün hazırlıqdan sonra suyu süzün, qozları qaynayan suya salıb 10 dəqiqə saxlayın. Sonra çıxarıb aşsüzənə yığın. 

Mürəbbə üçün şərbət hazırlayın. 2 kq şəkər tozunu 2 st. qaynanmış su, 1 limonun şirəsi və 10 mixəklə qarışdırıb bişirin. 

Bu şərbətin içinə qozları töküb vam odda bişirin. Qaynara düşəndə götürün. Arada 4-5 saat saxlamaq şərtilə 2-3 dəfəyə vam odda bişirin. 

Nuş olsun!
Davamı →

Kartoflu pışka

Tərkibi (20-25 ədəd):

75 ml süd
50 q şəkər tozu 
0,5 ç.q. quru maya və ya 15 q yaş maya
170 q isti kartof püresi 
1 iri yumurta 
1 ç.q. vanil esensiyası 
350 q un (daha çox və ya az tələb oluna bilər)
1/8 ç.q. üyüdülmüş muskat cevizi
1/4 ç.q. duz
60 q otaq temperaturunda kərə yağı 
şəkər pudrası (üzərinə)
Ardı →

Prebranas

Tərkibi: 
500 q iri ağ lobya 
1 kq baş soğan 
150 ml bitki yağı 
4-5 diş sarımsaq 
3 dəfnə yarpağı 
duz
istiot 
2 ç.q. üyüdülmüş şirin qırmızı istiot (paprika)
1 ç.q. üyüdülmüş acı qırmızı istiot
1 x.q. tomat pastası

Ardı →