Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Bir günün menyusu

Kələm və badımcanlı qəlyanaltı

  • 250 q kələm
  • 2 ədəd badımcan
  • 2 baş soğan
  • 1 ədəd yumurta
  • 200 q pendir
  • 2 ədəd kök
  • 1 ədəd bibər
  • 4 diş sarımsaq
  • 50 ml bitki yağı
  • 250 q bişmiş balıq
  • Cəfəri
  • Üyüdülmüş istiot
  • Duz

Ardı →

Nektarin tortu

Lazım olanlar

Şəkərli xəmir üçün:

Un — 600 q

Kərə yağı — 400 q

Şəkər kirşanı — 200 q

Yumurta — 1 ədəd

Duz — bir çimdik

İçlik üçün:
Ardı →

Kokteyl (cocktail)

Gözəl qadınlar, qadağalar, qələbələr və savaşların içkisi...
İçkilərimizlə doğmalaşa bilməyib, hələ də süfrəmizdə özünü qərib, yadelli hiss eləyən, bəxti ölkəmizdə yaşayan «ağ adamların» sayəsində, ayda-ildə bir dəfə açılan içkidən – kokteyllərdən danışacağıq. Biz nazlı-duzlu məclislərin sonunda, özü də təkcə xanımlara təqdim olunan qeyri-ciddi içki kimi tanıyırıq kokteyli. Doğrudanmı belədi?
Müxtəlif içkilərin qarışığından ibarət bu içki barədə nə bilirik?
Məncə elə bu qədərini: kokteyl müxtəlif içkilərin qarışığıdır. Vəssalam.
Stəkanınızdakı hər bir qarışıq kokteyldir – bu doğrudur. Amma kokteyl sadəcə axşamkı təsiri səhər oyanan adamın başını partladan alkoqol və ya heç bir şey anlamadığınız şirə qarışığı deyil.
İzninizlə, bir az uzaqdan başlayaq…
Davamı →

Qarpız və feta pendiri ilə salat

İnqrediyentlər:
2 ədəd pomidor
150 q. təzə qarpızın meyvə əti
1 ədəd bolqar bibəri
1 ədəd xiyar
90 q. təzə qırmızı turp
zeytun yağı
115 q. feta pendiri
2-3 budaq təzə nanə
60 q. yaşıl soğan
1 stəkan qatı yoğurt
Bir çimdik qurudulmuş oreqano

Hazırlanması:
Pomidoru, yaşıl bibəri və tumlardan təmizlənmiş qarpızı kublara doğrayın. Xiyarı və qırmızı turpu dilimlərə doğrayın. Tərəvəzləri iri salat qabına yiğıb üzərinə zeytun yağı tökmək lazımdır. Sonra onlara iri doğranılmış nanə, yaşıl soğan və feta pendiri əlavə edib qarışdırmaq lazımdır.

Qalan feta pendirini, yoğurtu, nanəni, zeytun yağını və oreqanonu blenderdə sous halına qədər əzib salatın üzərinə əlavə etmək lazımdır.
Davamı →

Misir mətbəxi

Misir mətbəxinin Türk, Ərəb və ya Yunan mətbəxləri ilə oxşarlığı çoxdur.

Misir mətbəxi kifayət qədər orijinal, lakin bir qədər ağır hesab olunur. Bu səbəbdən turistlər onu adətən sevmir. Lakin şübhəsiz ki, o, bizim diqqətimizə layiqdir. Ənənəvi Misir xörəkləri ət, tərəvəzlər və düyüdən ibarətdir. Xörəklərə yağ, duz, istiot, soğan, sarımsaq və həmçinin zirə, şüyüd və ya nanə kimi ətirli göyərtidən əlavə olunur.

Çəngəl və qaşığa ehtiyac yoxdur
Misirdə çörək həmişə süfrəyə qoyulur. Misirlilər çörəyi üçbucaq şəklində bükür və onu xörəklə doldurur. Beləliklə, çəngəl və qaşığa ehtiyac olmur; yalnız şorbalar qaşıqla yeyilir.
Davamı →

Kəsmikli peçenye

Tərkibi:

Kəsmik — 250 qr
Kərə yağı — 200 qr
Un — 2 stəkan
Qabartma tozu — 1 çay qaşığı
Şəkər tozu — 1/3 stəkan

Hazırlanması:

1. Yumşaq kərə yağı kəsmiklə birlikdə həmcins kütlə alınana kimi mikserlə (və ya blenderdə) yaxşı qarışdırılır.

2. Un və qabartma tozu əlavə olunur və yenə yaxşı qarışdırılır. Xəmir yumşaq alınmalıdır, lakin əllərə yapışmamalıdır. Əgər xəmir əllərə yapışırsa, bir qədər un əlavə edin.


Ardı →

Toyuq ruleti

Tərkibi:
1 yumurta
1 kök, şüyüd, qarox
600-700 qr file
falqa kağız 

Hazırlanma qaydası:
Yumurta ilə kökü suda qaynadırıq. Toyuğu ət maşınından 2 dəfə çəkirik. Sonra falqanı yağlayıb üzərinə toyuq ətini rulet kimi yayıb (ətə istiot, duz vurmağı unutmayın), yumurtanı, kökü 2 yerə bölüb ətin üzərinə qoyub qarox, göyərti əlavə edib rulet kimi bükürük. Falqanın ağzını bərk bağlayırıq. Listə 1 st su əlavə edib, suyu çəkilənə qədər sobada 250 dərəcədə 35-40 dəq. bişiririk.  


Davamı →