Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Göbələk Rulo necə hazırlanır?

Tərkibi: 100 qr un, 250 qr süd, 6 ədəd yumurta, 100 qr kərə yağı, 100 qr rəndələnmiş qruyer pendiri, qara bibər, duz.

İç vasitələr: 80 qr un, 1/2 litr süd, 1 paket göbələk, 100 qr kərə yağı, 80 qr marqarin, 1/2 dəstə cəfəri, 150 qr rəndələnmiş qruyer pendiri.

Hazırlanması:

İlk əvvəl kərə yağı, süd və undan istifadə edərək xəmir hazırlayın. Tünd pudinq qatılığına gəldiyində sobadan alın. İçinə yumurta sarısı, duz, qara bibər və qruyer pendiri əlavə edin. Xəmir soyuduğu zaman daha əvvəl çırparaq qar halına gətirdiyiniz yumurta ağlarını əlavə edib, əvvəlcədən yağlayıb, unladığınız bir nimçəyə yayın. İsti bir sobada üzəri quruyub, altı sarımtıl bir rəng alana qədər bişirin. Bu yolla hazırlanmış ruloyu unladığınız bir mətbəx bezinə alt-üst edib yuvarlayın, xəmirin asanca yuvarlanması üçün sərt olmasına diqqət yetirin. İstiliyini qorumaq üçün ruloyu içində qaynar su olan bir qazanın buğunda gözlədin.


Ardı →

Pizza Resepti

Əsl pizza nazik xəmirli pizzadır, necə deyərlər, əsl İtalyan pizzası kimi. Pizzanın xəmiri yaxşı deyilsə, üzərinə nə qoyursan qoy, pizzanın dadı istədiyin kimi olmur ki, olmur. Xəmirin orijinal resepti Peter Reinhartin “The Bread Baker’s Apprentice” kitabından götürülmüşdür.

Bu xəmirdən 6 pizza kündəsi (diametri 23-30 sm) əldə edə bilərsiniz. Bir az qalın pizza istəyirsinizsə, xəmiri 5 kündəyə bölün.

Ərzaqlar:

  • 4 stəkan yarım (607.5 q) ağ un
  • 1 + dörtdə üç çay qaşığı duz
  • 1 çay qaşığı toz maya
  • dörtdə bir stəkan (60q) zeytun yağı və ya başqa duru yağ
  • 1 + dörtdə üç stəkan (420q və ya 420ml) soyuq su (4.5° C – buz kimi soyuq olmalıdır)
    1 xörək qaşığı şəkər tozu

Ardı →

Ev şəraitində Fanta hazırlanması

Fanta nədən hazırlanır? Yəqin ki çoxlarımız sağlamlığımızı qorumaq üçün fanta və onunla eyni sinifə aid olan kimyəvi tərkibli içkiləri almaqdan çəkinirik. Lakin sizə təqdim etdiyimiz bu reseptdə ziyanlı əlavələrdən, rəngləndiricilərdən və.s istifadə olunmur.

Fanta tərkibi:

Portağal (böyük) – 4 ədəd

Limon – 1 ədəd

Su – 700 ml

Qazlı su – 500 ml

Şəkər – 150 qram yaxud zövqə görə

Hazırlanması:

Meyvə  ilıq suda yaxşı yuyulur, təmizlənir. Bıçaqla qabıqları soyulduqdan sonra meyvənin şirəsi sıxılır. Sıxılmış meyvə şirəsi və qabıqları qazana əlavə edilir. Şəkər və 700 ml qaynar su töküldükdən sonra 1-2 dəqiqə ərzində qaynadılır. Daha sonra alınmış qarışım 4-5 dəqiqə soyuducuda soyudulur. Sonda süzülən qarışım qazlı su əlavə edilməklə süfrəyə verilir. Təbbi və faydalı!


Ardı →

Türk qəhvəsi

 kofeTürk qəhvəsi yalnız Türklər tərəfindən hazırlanan, özünəxas bişirmə və təqdim etmə şəkli olan qəhvə növüdür. Türk qəhvəsi deyilincə ağla ilk gələnlər köpük, telvə (türklər qəhvənin dibində qalan çöküntüyə telve deyirlər), cezve (qəhvədan) və fincandır.

Tarixinə nəzər salsaq görərik ki, Türk Qəhvəsi Qanuni Sultan Süleyman dövründə, 1543-cü ildə Həbəşistandan İstanbula gətirilmiş və zamanla Osmanlılardan Avropaya keçmişdir. Avropada qəhvə uzun müddət Türk Qəhvəsi olaraq təqdim edilmişdir. Türk mədəniyyətinə xas güğüm(səhəng) və qəhvədanlarda bişirildiyi üçün Türk qəhvəsi olaraq xatırlanmağa başlanmışdır. O dövrdə açılan qəhvəxanalar sayəsində Türk xalqı qəhvə ilə tanış olmuşdur. Qəhvəxanalar söhbət edilən, oyun oynanan ictimai yerlərdir və Türk mədəniyyətində əhəmiyyətli bir yer tutmaqdadırlar.

Hazırlanması da olduqca maraqlıdı. Türk qəhvəsi istəyə görə sadə, az şəkərli, orta şəkərli və çox şəkərli olaraq təqdim edilə bilər. Qəhvəni bişirmədən öncə təqdim olunacaq fincan qədər su götürülür və həmin su qəhvədana tökülür. Bu çox qısa bir müddətdə olur və dərhal bu qarışıq qarışdırılır. Məsələn, bir adama orta şəkərli qəhvə bişirmək üçün, bir fincan soyuq su, iki dolu çay qaşığı qəhvə və iki çay qaşığı şəkər qəhvədana qoyulur. Qəhvədan az atəşli ocağa alınır və suyun üstündəki qəhvənin tamamilə çökməsi gözlənilir. Yaxşıca qarışdırılan qəhvə az atəşdə ağır-ağır bişirilir. Qısa bir müddətdə qəhvənin üzərində köpük meydana gəlməyə başlayır. Bu köpük və qəhvənin bir qismi soyuq olmayan fincana boşaldılır. Daha sonra qəhvədandakı qəhvə təkrar köpürənə qədər ocaqda tutulur və sonra qalan qisim də fincana boşaldılır.


Ardı →

Balıq buğlaması


Tərkibi:balıq buglaması
— 1 ədəd ağ balıq;
— yarım stəkan pomidor şirəsi;
— 1 stəkan su;
— 2 ədəd dəfnə yarpağı;
— 2 diş sarımsaq;
— 1 ədəd soğan;
— 3 çay qaşığı duru yağ;
— 1 xörək qaşığı un;
— 1 çay qaşığı qara istiot;
— 1 çay qaşığı qırmızı istiot;
— 1 dilim limon;
— 1 qaşıq soya sousu;
— zövqə görə duz.
 


Ardı →

Kokoslu peçenye

Bu kokoslu peçenyelər həm kövrək, həm yumşaq, həm də ki bir qədər xırt-xırtdırlar. Hazırlanması asan, qurtarması isə ondan da asan bu peçenyeləri çox bəyənəcəksiniz.
Davamı →

Kiselin hazırlanması

Kisel çox faydalı və dadlı desertdir. Kisel uşaqlar üçün çox faydalıdır. Mədə-bağırsaq sistemi xəstəlikləri olan (xora xəstəliyi, qastrit) insanlar üçün kisel əsl dadlı təbii dərmandır. Artıq çəkisi olan insanlar da kiseli öz qidalanmasına daxil edə bilərlər. Kisel uzun müddət ərzində insanı tox saxlayır.

Yay aylarında kiseli müxtəlif giləmeyvələrdən, qışda isə mürəbbələrdən hazırlamaq olar.

Lazım olan məhsullar:

— istənilən mürəbbə (qarağat, moruq, çiyələk, zoğal, albalı) — 5-6 xörək qaşığı (mürəbbənin miqdarını zövqə görə azaltmaq və ya artırmaq olar),

— su — 1 l (əlavə 1/2 stəkan — nişastanı qarışdırmaq üçün),

— şəkər tozu — 2-3 xörək qaşığı (mürəbbənin şirin və ya turş olmasından və sizin zövqünüzdən asılıdır).

— nişasta — 3-4 xörək qaşığı.


Ardı →

Vineqred salatı

Tərkibi:vineqred
  • 400 qr çuğundur
  • 300 qr kök
  • 400 qr kartof
  • 200 qr kələm turşusu
  • 200 qr xiyar turşusu
  • 150 qr qırmızı baş soğan
  • duz
  • bitki yağı

Hazırlanması:

  • Çuğundur hazır olana qədər bişirilir.
  • Kartof və kök başqa bir qabda qaynadılır.
  • Qırmızı baş soğan xırda-xırda doğranır.
  • Duzlu xiyar kubik şəklində doğranır.
  • Duzlu kələm, əgər çox duzludursa, əvvəlcə soyuq su altında yuyulur, süzülür, xırdalanır.
  • Kök kubik şəklində doğranır.
  • Çuğundur kubik şəklində doğranır.
  • Kartof kubik şəklində doğranır.
  • Kartof, kök, xiyar, soğan, kələm, çuğundur qarışdırılır, azca duzlanır.
  • Sonda üzərinə bitki yağı gəzdirilir və qarışdırılır.

Nuş olsun!

Vineqred salati resepti — 2


1 porsiya salatın tərkibi:


Suda bişmiş çuğundur – 1 ədəd
Suda bişmiş kartof – 1 ədəd
Suda bişmiş kök – 1 ədəd
Konservləşdirilmiş xiyar – 5 ədəd
Konservləşdirilmiş yaşıl noxud – 50 qr
Duzlu kələm – 150 qr
1 ədəd baş soğan
Zövqə görə duz, İstiot
Bitki yağı – 5 x q

Reseptura qaydası:


Bütün tərəvəzlər xırda kub formasında doğranılır. Çuğundurun rənginin digər tərəvəzlərə çıxmaması üçün onu kasaya qoyub bitki yağı ilə qarışdırırıq. Qalan bütün digər tərəvəzi də əlavə edib, duzlayıb – isyiotlayırıq, noxud və bibərlə bəzəyirik.

Davamı →

Quberniya salatı

Tərkibi:Quberniya salatı

300 q toyuq ciyəri 
1 yerkökü
1 baş soğan 
100 q bərk pendir
50 q qara gavalı
mayonez
bitki yağı (qovurmaq üçün)

Hazırlanması:

Yerkökünü sürtgəcin orta gözündən keçirin. Soğanı nazik yarımhalqa doğrayın. Yerkökü və soğanı yağda yumşalanadək qovurun.
Ardı →

Borş

Tərkibi:
— 300 qram qaynadılmış ət;borş
— 1 ədəd çuğundur;
— 2 qaşıq kərə yağı;
— 1 ədəd soğan;
— 1 çay qaşığı şəkər tozu;
— 1 fincan un;
— 1 ədəd kök;
— 2,5 litr ət sousu;
— 1 ədəd kərəviz, 1 dəstə cəfəri;
— 1 kartof, 1 dəstə şüyüd;
— 1 ədəd pomidor;
— 320 qram kələm;
— 1 ədəd limon;
— 1 stəkan krem, 1 ədəd bibər.


Ardı →