Рейтинг
+68.15

Məntiq və IQ

119 üzv, 58 topik

Traktor-Saat

1. Yanvar ayında 1 manata 40 bolt və ya 60 qayka almaq olardı. fevral ayinda ise 25 bolt ile 25 qaykanı 1 naborda 1 manata satirdilar .Əger 1 traktoru 600 dənə bolt və 600 qaykaya yigirlarsa, hesablayib hansi ayda daha ucuz traktor yigmaq olar ???


 


2. Qırıq saatı düzəltsələr neçəyə qədər işləyər ???


Davamı →

Üç Şlyapa

Padaşahın vəziri ölür. Padşah tanıdığı iki şəxsdən birini vəzir seçmək istəyir.amma heç cür qərar verə bilmir.bir qədər sonra onun ağlına belə bir fikir gəlir.


O köməkçisini çağırıb deyir: o iki şəxsi mənim yanıma gətir. sonra iki qara bir ağ şlyapa gətir.onların gözlərini bağla və hər ikisinin başına qara şlyapanı qoy. sonra gözlərini aç və onları qarşı qarşıya qoy, elə et ki onlar öz başındakı şlyapanı yox ancaq qarşısındakının başındakı şlyapanı görsün. ikisi qara biri ağ olmaqla üç şlyapanın da olduğunu de onlara. əgər hansı tapsa ki öz başında hansı rəndə olan şlyapadı onu öz vəzirim seçəcəm.


Padşahın dedikləri hazırlanır və o iki şəxsdən biri tapır ki başındaki şlyapanın rəngi qaradı


 


Sual  : o bunu necə tapdı?


Davamı →

Maraqlı məntiq sualları

Çox Soyuq qarlı bir havada maşınınla gedirsən .Maşın 2 nəfərlikdir.Maşınla gedərkən dayanacaqdan keçirsçn.Dayanacaqda 3 nəfər var.Biri həmişə axtarib tapa bilmədiyin bir tanişin biri həkim biri isə vəziyyəti çox ağır olan bir xəstə.
Sual: maşına kimi mindirərdin ?


Ardı →

Məntiq sualları

1. bir divarın üzərində 5 ədəd quş vardır. bu zaman oradan keçən ovçu tüfəngini çıxarıb 2 quşu vurur. geridə neçə quş qalır?
2. 2+2+2=224 bir işarəni dəyişərək bərabərliyi doğrulayın.
3. bir boşqabda 7 dənə portağal var. 7 uşağın hərəsinə bir portağal verir və elə edin ki biri boşqabda qalsın...
4. ilbiz bir gündə 2 m qalxıb 1 m düşürsə, 20 metri neçə günə qalxar?
5. yağışlı bir gündə bir evdə parti keçirirlər. Parti əsnasında Əhmədin evdə olmadığını görürlər. Ertəsi gün hamısı məhkəməyə gedib olanları danış;rlar. hakim sorğuya alınacaqları deyər və bağban sözə başlayar: hava yağmurlu idi, oz kabinetimdə oturmuşdum.Ürəyim sıxıldığı üçün hava almağa çıxdım. partiyə baxmaq üçün evin pəncərəsinə yaxınlaşdım, pəncərə buxarlamışdı.Pəncərəni sildim və Əlinin cinayəti işlədiyini gördüm- dəyər. Daha sonra hakim bağbana- yalan deyirsən cinayətkar sənsən- deyər.Sizcə hakim niyə belə dedi?

Davamı →

Müdrik qoca nə dedi?

Bir kənddə yaxşı at sürən iki igid oğlan vardı.Onlar həmişə öz aralarında mərc qoşurdular ki, kim-kimi ötər.
Bir dəfə biri başqa vaxt o biri qalib gəlirdi.Axırda bu cür qələbə qazanmaq onları bezdirdi.Onlardan biri təklif etdi ki, gəl əksinə mərc qoşaq. Yəni kimin atı mənzil başına ikinci çatar. Bəli, bunlar mərc qoşurlar.Camaat yığışır.
Ardı →

Həll etsən qiymət yazacağam

həndəsi məsələBir gün həndəsə dərsində yaxşı oxuyan şagirdlərən biri dərsə hazırlıqsız gəlir.Müəllim ondan niyə ev tapşırığını yazmadığını soruşanda cavab verir ki, evdə qonaqlar var idi və ona görə tapşırığı yaza bilməmişəm.Amma nəzəri  hissəni və düsturları öyrənmişəm.
O zaman müəllim ona deyir:
-Keç lövhənin qarşısına.Əgər indi verəcəyim tapşırığı həll etsən sənə iki yazmayacağam.Tərəflərinin  uzunluğu 119 sm, (59sm düz deyil)  57 sm və 61 sm olan üçbucaq verilmişdir.Bu üçbucağın sahəsini tap.
Şagird cavab verir:
-Mən bura Heron düsturunu tətbiq edərdim.Yəni Üçbucağın perimetrini hesablayıb yarıya bölərdim.
Müəllim cavabında deyir:
-Keç əyləş iki alırsan.
Sinifdəkilər məəttəl qalır ki, görəsən niyə şagird düz cavab verdiyi halda müəllm ona iki yazır??

Diqqət sual: Nə üçün müəllim şagirdin cavabını düzgün cavab kimi qəbul etmədi? Sizcə şagirdin səhvi nədə idi?
Davamı →

Eynşteynin sualı

Beş yan-yana yerləşmiş, bir-birindən fərqli rəngli ev var. Hər evdə müxtəlif millətlərin nümayəndələrindən olan insanlar qalır. Hər biri bir-birilərindən fərqli içki içir, heyvan saxlayır və siqaret çəkirlər. Aşağıdakı məlumatlardan istifadə edərək, tapın görək balığı kim saxlayır?
Verilən məlumatlar:
1. Fransız yaşıl evdə yaşayır.
2. Alman it saxlayır.
3. Danimarkalı qəhvə içir.
4. Mavi evin solunda sarı ev var.
Davamı →