Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 652 topik

Həmsöhbətin yalan danışdığına dair işarələr

Niyə insanlar yalan danışırlar? Bəli, əlbəttə ki, hər zaman həqiqəti danışmağa çalışan insanlar var.
Bununla belə, yalanı adi bir şey, həyatının bir hissəsi kimi qəbul edənlər də var.
Yalançı ümid edir ki, heç kim onu yaxalaya bilməyəcək. Lakin bəzi işarələr insanın yalan danışdığını ələ verə bilər.
Insan kimisə aldatmaq istəyəndə cavabını əvvəlcədən düşünür. Həmsöhbətinizin müəmmalı cavabından sonra eyni sualı fərqli formada verin. Yalançı əvvəlki cavabını bir daha təkrarlayacaq.

Davamı →

Alfred Adler Sosial Maraq

Görkəmli psixoloq, individual psixologiya nəzəriyyəsinin yaradıcısı, tanınmış avstriyalı həkim, psixoterapevt Alfred Adler haqqında əvvəllər ümumi məlumata malik olsam da, onunla yaxından tanışlığım “Aydınlanma səyahəti” (2016) kitabının birinci hissəsini (Oyanış və dəyişməyə doğru) yazarkən başladı.
Adler psixologiyanın birinci vəzifəsi kimi sosial faktoru ortaya qoyan ilk psixoloqlardan sayılır. “İndividual psixologiya fərdi, cəmiyyətin daxilində görür və tədqiq edir. Biz insana cəmiyyətdən ayrı halda baxmaq və tədqiq etməkdən imtina edirik”, — Adler bəyan edirdi (1956).

Davamı →

Katolik kilsəsinə tövbə etməyə getdim

Nə fərqi var, eşşəyə ya sağdan mindin, ya da soldan.

Atalar məsəli.

Bilirsiniz məni nə əsəbləşdirir? Hansısa şəxsin bədnam, cinayətkar əməllərindən, hansısa şəxsin qeyri-adekvat, bəzən hətta qəribə hərəkətlərindən danışan kimi bir dəstə adam tez-tələsik həmin şəxsin uşaqlığını təftiş etməyə başlayır. Deyirlər ki, uşaqlıqda atası onu döyüb, uşaqlıqda sevgi görməyib, uşaqlıqda əziyyət, aclıq çəkib, nə bilim uşaqlıqda biskvit, dondurma yeməyib, limonad icməyib və sairə və ilaxır. Freyddən beş-altı cümlə oxuyanlar dayanmadan “beynimizi xarab etməklə” məşğuldur.


Davamı →

İntihar, gərginlik, linçləmə: Çıxış yolu nədir?

Küçük bir mutluluk istiyorum..
O kadar küçük olsun ki,
İstemesin kimse benden onu!
( Nazım Hikmet )
 
Gündəmimiz baş-ayaqdır, gərginlik, əsəb, stress yaradır. Sosial şəbəkələr giriləsi deyil, hər statusdan pessimizm, aqressiya, qəzəb tökülür. Bir yandan pandemiya, o bir yandan artan intiharlar, digər yandan feministləri linçləmə kampaniyası, onların ən öndə gedəninin profilini ələ keçirib inbox yazışmalarını göstərmək...

Davamı →

Etibar qazanmağın vacibliyi haqqında

Son illərdə müxtəlif dövrlərdə baş vermiş üsyanlar, inqilablar, Birinci və İkinci Dünya müharibələri haqqında; həmçinin bəstəkarların, rəssamların, yazıçıların, rejissorların, filosofların həyat və yaradıcılığından bəhs edən xeyli sənədli filmərə baxmışam.
Həqiqətən də indi öyrənmək, məlumat toplamaq istəyən adam üçün hər cür şərait var. Hansı mövzuda desən sənədli filmlər çəkiblər, öyrənmək istəyirsənsə otur bax. Lakin əvvəlki yazılarda da qeyd etdiyimiz kimi kitabı unutmaq olmaz. Kitab oxumayan adamda təffəkkür, analiz etmə və hadisələrə fərdi yanaşma qabilliyyəti olmur.

Davamı →

Diqqət fahişələri

Attention whore – Bu termini yəqin ki, eşitmisiniz. Eşitməyənlər üçün deyək: hərfi tərcümədə “diqqət fahişəliyi” kimi çıxır, psixoloji vəziyyətin populyar, çox yayılmış adıdır. Ruslar bu sözü belə ifadə edir: “вниманьетутка”. Türkiyədə isə buna “ilgi manyaklığı” deyilir.
Özünü necə, hansı yolla olur-olsun, istəklə, zorla diqqət mərkəzində görmək istəyən şəxslər bu “xəstəliyə” yoluxanlardır. Onlar ya öz istedadları ilə, ya bədənlərini nümayiş etdirməklə, yaxud da diqqət çəkəcək hər nə varsa, onu göstərməyə və ətrafındakılara, başqalarına, hətta dünyaya “məni izləyin” mesajını verməyə çalışırlar. Sanki hər “diqqət fahişəsi” qışqıra-qışqıra deyir:

Davamı →

Uşaqlarda dil və danışıq

Retorya Dil, Danışma və İnkişaf Mərkəzinin qurucusu, Mütəxəssis Dil və Danışma Terapevti Çağdaş Karsan ilə uşaqlarda dil və danışıq terapiyası mövzusunda geniş bir reportajı sizə təqdim edirik.
Övladınızın dil inkişafı və danışması ilə bağlı hər hansı bir problem varsa, xahiş edirəm daha gecikməyin, hərəkət edin!
1. Danışıq və dil terapiyası nədir? Kəkələmə, artikulyasiya pozqunluğu, gecikmiş dil, sürətli danışıq kimi bütün dil və nitq pozğunluqları üçün faydalıdır?

Davamı →

Öyrətməyin effektiv üsulları

Öyrətməyin öyrənməkdən daha çətin olduğunu düşünürəm, çünki öyrənən isə öyrədənin qabiliyyətinə görə qavrayır. Ona görə də düşündüm ki, bir az bu mövzu haqqında maraqlanım. Hər insanın fərqli anlama yolu var. Öyrədən çox diqqətli olmalıdır. Hər kəsə individual davranmaq çox önəmlidir. Öyrətməyin müxtəlif metodları vardır. Sizə öyrətməyin 5 yeni metodu haqqında danışacam. Ümid edirəm, işinizə yarayacaq.

Davamı →

Uşaqlıq zədəsi haqqında | Seymur Baycan

Nə fərqi var, eşşəyə ya sağdan mindin, ya da soldan. (Atalar məsəli)
Bilirsiniz məni nə əsəbləşdirir? Hansısa şəxsin bədnam, cinayətkar əməllərindən, hansısa şəxsin qeyri-adekvat, bəzən hətta qəribə hərəkətlərindən danışan kimi bir dəstə adam tez-tələsik həmin şəxsin uşaqlığını təftiş etməyə başlayır. Deyirlər ki, uşaqlıqda atası onu döyüb, uşaqlıqda sevgi görməyib, uşaqlıqda əziyyət, aclıq çəkib, nə bilim uşaqlıqda biskvit, dondurma yeməyib, limonad icməyib və sairə və ilaxır. Freyddən beş-altı cümlə oxuyanlar dayanmadan “beynimizi xarab etməklə” məşğuldur.

Davamı →

Özünü tapmaq, eqo - ruhsal və maddi baxış

Bu mövzu haqqında müzakirələr gördükdə hər dəfə çox sevinirəm. Demək ki, insanlar bunun tam nə olduğunu bilsələr və ya bilməsələr belə bu haqda ilkin formada məlumatlıdırlar.
İnsanların özünü tapmaq anlayışları çox fərqlidir, əslində isə bu, konkret mövzudur və subyektiv yanaşmalar bu ifadənin mənbəyinə aid deyil. Bəziləri ailə qurduğu zaman, bəziləri sevdikləri işə qovuşduğu zaman və s. nüanslarda özlərini tapdıqlarını düşünürlər. Əslində isə bu, sadəcə həmin ana məxsus maddi xoşbəxtlik duyğusudur.

Davamı →