Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 652 topik

Morris sindromu

Morris sindromu
Tam testikulyar feminizasiya sindromunu – ilk dəfə 1953-cü ildə amerikan ginekoloq Con Morris tərəfindən təsbit olunub. Məhz o illərdə böyüdükcə özünü oğlan və qız kimi hiss edən uşaqların əslində bu pozulmadan əziyyət çəkdiyi sübut olunub.
Elə uşaqlar var ki, doğulanda bir sıra anomaliya və xəstəliklərlə doğulsalar da, ilk başda bunu valideyn və mamaça təyin edə bilmir, ona görə onları yanlış cins kimi qeydə alıb, elə adlandırır, elə böyüdürlər.
Davamı →

Necə düzgün qərar qəbul edək?

İntuisiyanıza inanın
Daha yaxşı qərarlar vermək üçün günlərlə həftələrlə düşünməyə ehtiyac yoxdur. Ancaq həmişə bu qədər vaxtınız olmaya bilər. Bəzən intuisiyanıza inanmağa məcbursunuz.

Hadisələri qarşı tərəfdən analiz edin
Bir hadisə qarşılaşdıqda ona öz baxış bucağınızdan analiz etməyiniz normaldır. Hadisələrə başqa biri kimi baxmağa çalışın. Beləliklə,
Davamı →

Panik atak nədir və bununla necə mübarizə aparmaq lazımdır?

 
Qorxu hücumu olaraq da təyin oluna bilən panik atak, real təhlükə olmadığı halda insanın özünü təhlükəli vəziyyətdə hiss etməsinə, həyəcanla reaksiya verməsinə və qorxu hiss etməsinə səbəb olan psixoloji vəziyyətdir. Anidən meydana gələn və zaman-zaman təkrarlanan bu vəziyyət insanın özünü sıxıntı içində tapmasına səbəb olur.
Bir çox insanın həyatında bir və ya iki dəfə panik atak keçirməsi normal sayılsa da, təkrarlanan panik atakları və bu təcrübəni yenidənyaşayacaqlarını düşünmədən dura bilməməsi panik pozğunluğu olaraq təyin olunur.
Cəmiyyətdə təxminən hər 100 adamdan 3-də rast gəlindiyi düşünülən bu pozğunluq, simpatik sistemin işə düşməsinə və «qaç ya da döyüş» reaksiyasına səbəb olur.

Davamı →

Uşaqlara harada və nə zaman yox deməliyik?

Uşaqlarına “yox” demək bu gün bir çox valideynlər üçün ümumi problemdir. Yox deməyin mənfi nəticələrə gətirib çıxaracağından qorxan və bəzən necə davranacağını bilməyən valideynlərlə rastlaşırıq.

Bununla belə, valideynlik nə uşağın hər dediyinə “yox” demək, nə də onun hər dediyinə “hə” demək deyil. Valideynlik müsbət motivasiya elementlərindən istifadə etməklə uşağı nizam-intizam qaydaları çərçivəsində böyütmək bacarığıdır. Müsbət motivasiya və mənfi motivasiya çox vacibdir. Çünki bu, ümumiyyətlə ölkəmizdə tətbiq olunan mənfi motivasiyadır.
Davamı →

Qısqanclıq nədir və nə dərəcədə olmalıdır?

Qısqanclıq nə dərəcədə normaldır?
Doğuşdandır, yoxsa sonradan inkişaf edir? Zorakılıqla, hətta qətllə nəticələnə bilən qısqanclığın qarşısını necəsə almaq olarmı? Qarşı cinslə münasibətdə “sıfır” qısqanclıq mümkündürmü?

Qısqanclıq cütlüklər arasında ən çox müzakirə olunan və mübahisə yaradan problemlərdən biridir. Sevdiyiniz insanın sizə olan qısqanclığı sizi narahat edirsə, öncəliklə standart normal qısqanclıq necə və nə dərəcədə olur onu anlamaq lazımdır. 
Davamı →

Depressiya nədir və necə mübarizə aparmaq lazımdır?

Dövrümüzün ən mühüm psixoloji problemlərindən birinə çevrilən və hər yaşda baş verə bilən depressiya, insanın həyat keyfiyyətinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir.
Ailə üzvünün və ya yaxın adamın itirilməsi, boşanma hallarının yaşanması, işsizlik və həddindən artıq spirtli içki qəbulu kimi mənfi səbəblərdən qaynaqlanan depressiyanı həyatınızdakı bir neçə kiçik müsbət dəyişikliklə aradan qaldıra bilərsiniz.

Bəs depresiya olduğunuzu necə anlaya bilərsiniz ? 
Və bununla necə başa çıxmaq olar ? 

Davamı →

Monoton həyatdan qurtulaq

Uzun günlər, aylar, illər heç bir dəyişiklik olmadan eyni şeyləri etməkdən mənəvi yorğunluq hissi yaşayırsınız?
Bu, monotonluqdur.

Monoton həyat — hər gün eyni şeylərin edilməsi, günlərin rəngsiz və eyni rejimdə keçməsi deməkdir. Bu hal uzun müddət davam etdikdə zamanla insanı depresiyaya salır, ruh düşgünlüyü, işdahasızlıq, pessimistlik kimi mənfi nəticələrə gətirib çıxarır. Bəs monoton bir həyatdan necə qurtula bilərik ? 
Davamı →

Tiranlıq nədir?

Öncəliklər gəlin bu sözün haradan və necə yarandığını öyrənək.
Tiran Qədim Yunanıstanda və XIII-XVI əsrlərdə İtaliyada hakimiyyəti zorla ələ keçirən şəxs olub. Bu şəxs öz sərt qanunları və qəddarlığı ilə seçilib. Beləliklə bu ad tarixi aşa-aşa günümüzədək gəlib çıxıb. 
Təbiiki müasir dövrdəki tiranlıq, zorakılıq qədim zamanda olanlarla eyni deyil. Amma psixoloji əzilmiş və təhqirə məruz qalmış insan fiziki zorakılığa məruz qalmış insanla eyni ağrı və acını hiss edə blər. Və zamanla ruhən sına və özünə inamı olmayan bir fərdə çevrilə bilər.  

Tiranlıq nədir ?
Siz zorakılığa, qəddarlığa məruz qalmısınızmı ? 
Bunu anlamaq, sezmək mümkündürmü ? 
Bu və bu kimi suallara bu yazımızda cavab tapacaqsınız.
Davamı →

30 yaş sindromu nədir?

30 yaş sindromu günümüzdə çox rast gəlinən bir sindromdur. Hər iki cinsin nümayəndələrində görülən bu sindrom insanların çətin və narahat günlər yaşamasına səbəb olur. Ancaq bu vəziyyətdə olan kişi və qadının fikirləri bir-birindən tamamilə fərqlidir.
İnsanların bədənləri və özləri ilə qarşılaşdıqları ən böyük sınaq 30 yaşında başlayır. Bu sindromu yaşayan insanlar 30 yaşından sonra da yaşlandıqca müxtəlif sindromlar yaşaya bilərlər.

Davamı →