Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 651 topik

Autizmin simptomları nələrdir?

Autizm adətən ilk 3 ildə ortaya çıxır və erkən diaqnoz böyük məna kəsb edir. Ana və atalar autizmin fərqinə varsa, rehabilitasyon ilə xəstəliyin təsirlərini gözlə görülür formada azaltmaq mümkündür. Autizmin simptomları hansılardır?
Davamı →

Nəyə görə fikrimiz yayınır?

Diqqətimizi bir işdə təmərküzləşdirmək bizə daha çətin gəlir və əksəriyyət bu işdə texnologiyanı günahkar bilir. Əslində, internet brauzerində 20 açıq pəncərə qalıbsa, burada diqqətdən söz gedə bilməz. Lakin hətta kimsə sosial şəbəkələri və əyləncəli saytları bağlasa da, internet şəbəkəsi tutmayan yerə getsə də, görəcək ki, əvvəlki kimi diqqətini bir yerə cəm edə bilmir
Davamı →

Yuxular haqqında nələr bilirik?

1. Oyandıqdan 5 dəqiqə sonra yuxumuzun yarısını, 10 dəqiqə sonra isə 90 faizini unuduruq.

2. Korlar da yuxu görürlər.

3. Hər gecə 4-7 yuxu görürük.

4. İfrat psixoloji gərginlik kecirənlərdən başqa hamı yuxu görür.

5. Elə insanlar var ki, yuxu görmədiklərini düşünürlər. Buna səbəb onların yuxularını yadda saxlaya bilməmələridir.
Davamı →

Eqoizmə qarşı nə etmək lazımdır ?

Eqoistlik uşaqlıq dövründə öyrənilmiş davranış ola bilər. Uşaqlar izləyərək və təqlid edərək öyrənir. Uşaqlar nümunə götürdüyü şəxsəndən eqoist davranışları öyrənirlər. Ona görə uşaqların böyümə dövründə diqqətli olmaq lazımdır.

Eqoist insanlar öz ehtiyaclarını qarşısındakı insanın ehtiyaclarından daha vacib hesab edirlər. Birliyə ehtiyac olan mövzularda uyğunlaşmaqda çətinlik çəkirlər. Onlar necə yola getməli? Onlarla yola getmək üçün ilk əvvəl özünüzü yaxşı tanımalısınız. Öz düşüncələrinizi tanımalısınız ki, onlarla baş apara biləsiniz. Onlarla aranıza sərhədlər qoya bilərsiniz. Bu sərhədləri qoymaqda çətinlik çəkirsinizsə, özünüzə baxmağın tam vaxtıdır.
Davamı →

Axmaqlıq haqqında bilmədikləriniz

İtaliyalı tarixçi və iqtisadçı Karlo Çipolla axmaqlığın təbiəti haqqında olan məsələyə çox dəqiq yanaşma metodunu tapmışdır. Uzun illər apardığı tədqiqarlar alimi belə bir nəticəyə gətirib çıxarmışdır ki, nəticədə o, beş universal qanun tərtib etmişdir, hansı ki, bu qanunlar istənilən cəmiyyətdə yararlı hesab edilir. Məlum olub ki, axmaqlıq sizin düşündüyünüzdən daha təhlükəlidir. Tanınmış iqtisadçının yazdığı məqalədən xırda nüansları məzmun baxımından sizlərlə bölüşürəm:


Davamı →

Peşmanlıq hissi yaradan 10 şey

Bəzi şeylər vardır ki, insan keçmişi düşünərək təəssüf hissi keçirir və daim «ey kaş ki» sözünü işlədir. Bu da insanı indiki zamanda yaşamasının qarşısını alır. İnsan unutmamalıdır ki, onun indiki durumu, bir müddət sonra onun keçmişi sayılacaqdır. Odur ki, nə qədər gec deyil, keçmişə xoş xatirələr atmaq lazımdır.


Davamı →

Valideyn olmağa hazırsınızmı?

1.Övladınız olmasına rəğmən uşaq istəyirsiniz
Bir neçə övladınız olduğu halda böyük arzu ilə uşaq istəyirsinizsə, bu hal körpə asılılığıdır. Körpə asılılığı şəxsin boşluğu uşaqlarla doldurmağa çalışmasıdır. Uşaq istəmək həmişə yaxşı fikir olmaya bilər. Bununla bağlı mövzuları mütəxəssislə müzakirə etməlisiniz.
Davamı →

Morris sindromu

Morris sindromu
Tam testikulyar feminizasiya sindromunu – ilk dəfə 1953-cü ildə amerikan ginekoloq Con Morris tərəfindən təsbit olunub. Məhz o illərdə böyüdükcə özünü oğlan və qız kimi hiss edən uşaqların əslində bu pozulmadan əziyyət çəkdiyi sübut olunub.
Elə uşaqlar var ki, doğulanda bir sıra anomaliya və xəstəliklərlə doğulsalar da, ilk başda bunu valideyn və mamaça təyin edə bilmir, ona görə onları yanlış cins kimi qeydə alıb, elə adlandırır, elə böyüdürlər.
Davamı →