Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadın bədəninin ən əhəmiyyətli hissəsi

  • Qadın
Qarın bir çox dildən tərcümədə həyat deməkdir və həqiqətən, hər birimiz üçün həyat anamızın qarnından başlayıb. Bir qadın üçün qarın sadəcə bədənin bir üzvü deyil, bu, həm də həyatın başlancığı sayılan xeyir və enerji mənbəyidir. Qadın enerjisi məhz qarında (bağırsaq altında, uşaqlıq və reproduktiv orqanların yerləşdiyi nahiyə) toplanır, onun əsas qüvvəsi orada yerləşir. Energetik baxımdan qadın damar kimi təşkil edilib, enerjinin təməli torpaqdan gəlir və qarında yığılır. Qarında toplanmış enerji isə bütün bədəni təchiz edərək onu qadın kimi daha güclü və hədsiz cazibədar edir.

Əgər enerji ehtiyatı qarında kifayət qədərdirsə və o, düzgün axırsa, onda qadın aşağıdakı xüsusiyyətlərə sahib olur:

— zərif, yumşaq, elastik;
— seksual, cazibədar;
— asan hamilə qalır və hamiləlik dövrü asan keçir;
— doğuş rahat keçir (travmalarsız və doğuşdan sonra qarında heç bir çat izi qalmır);
Davamı →

Gözəllik üçün ölümü gözə almış qadınlar

  • Qadın
Qadınlar üçün makiyaj və baxımlı olmaq yalnız bu gün deyil, keçmişdə də önəmli olub. Müasir dövrdəki qadınlar olduqca şanslı sayılır. Çünki keçmişdə qadınlar kosmetik məhsullar ilə fərqli bir təcrübəyə sahib idilər. 

Romalı qadınlar gözlərinin daha böyük və gözəl görünməsi üçün belladonna damlalarından istifadə edirdi. Belladonna insanı öldürə biləcək gücdə olan zəhərli bitki sayılırdı. Roma qadınları bunu bilə-bilə ondan istifadə edirdi.

Qədim Misirdə qırmızı dodaq boyası əldə etmək üçün ağlasığmaz yöntəmlərə əl atılırdı. Qiymətli daşları əzərək və ya bir xeyli toksin maddələri qarışdıraraq dodaq boyaları hazırlayırdılar. Bu da bir çox xəstəliyə, hətta ölümə səbəb olurdu.
Davamı →

Menstruasiya sancılarına faydalı 10 məsləhət

Xüsusi günlərdə özümüzü çox yorğun və həssas hiss edirik. Ağrılar və sancılar mensturasiya dövründə daha da enerjimizi aşağı salır və onsuz da həssas olan bədənimizi və duyğularımızı daha da tarıma çəkir. Bunun üçün də faydalı ola biləcək şeyləri sizin üçün araşdırdıq. Ağrı və sancılardan qurtulmaq istəyirsinizsə, aşağıdakıları tətbiq edə bilərsiniz.

1. İsti su torbası
İsti su torbasının sizə nə qədər faydalı olduğuna inana bilməyəcəksiniz. Torbanı qarnınızın üstünə qoyaraq qan axışını sürətləndirərək rahatlaşa bilər və ağrılarınızı yüngülləşdirə bilərsiniz. Alimlərin fikrinə görə bu metod ağrı kəsicilərlə eyni təsirə malikdir — 1 saata qədər.

2. Tünd şokolad yeyin
Mensturasiya dövründə ciddi miqdarda maqnezium itiririk. Bu səbəblə də 70%-i kakao olan bir qida itirdiyimiz mineralı geri qazanmağımıza kömək edər. Lakin kofein və digər şəkərli şokoladlardan uzaq durmalısınız!
Davamı →

Mensturasiya sancılarını yüngülləşdirən çaylar

  • Qadın
Mensturasiya sancıları bəziləri tərəfindən normal şiddətdə olan adi ağrı olsa da, bəziləri tərəfindən çox şiddətli və dözülməz ağrı kimi izah edilir. Bu period insandan insana görə dəyişkənlik göstərir. Bəs hansı bitkilər bu ağrıya yaxşı təsir edir? 

Zəncəfil çayı: aparılan araşdırmalara görə zəncəfilin ağrı kəsici xüsusiyyəti var. Digər araşdırmalar isə zəncəfil çayının mensturasiya ağrılarına yaxşı təsir göstərdiyini açıqlamışdır. Bu periodda zəncəfil çayını gündə maksimum 3 stəkan içməyiniz ürək bulantılarına və ağrıya təsir edir.

Çobanyastığı çayı: çobanyastığı çayının tərkibində antispazmik olduğu üçün o da zəncəfil çayı kimi ağrıların qarşısını alır. Gündəlik ən çox 3 stəkan çobanyastığı çayı içilə bilər.
Davamı →

Mastopatiya

  • Qadın
Ginekoloqların fikrincə dünyada hər iki qadından birində bu xəstəliyin ən azı ilkin əlamətləri var. Bunun adı – mastopatiyadır. Bəlkə də, siz təəccüblənib, bu statistikaya fikir vermək istəmirsiz, bu zaman aşağıdakı halların sizdə olub olmamasını qeyd edin:
— menstruasiya öncəsi döşdə ağrılar, həcminin böyüməsi, yüngül şişkinlik. Əgər bu hallar olubsa, siz artıq risk qrupundasınız. Sizə məsləhətimiz odur ki, ən qısa zamanda həkimə müayinəyə gedin.

Hər bir qadın, mastopatiyanın müalicəsini və profilaktik tədbirlərini bilməlidir. Həmçinin bu xəstəlik digər ciddi xəstəliklərin (onkoloji xəstəliklər də ola bilər) yaranmasının fonu ola bilər.
Davamı →

Qızılla gümüşün qadın orqanizminə təsirləri

  • Qadın
Bu iki metalı heç vaxt birlikdə istifadə etməyin! Qızıl və gümüş əsrlərdir ki, əks enerjilərin təcəssümü sayılır. Hətta bioenerjiylə tanış olmayan adam da bilir ki, qızılla gümüş çox pis uzlaşır.

Bu iki qiymətli metalı birlikdə taxdıqda onların şəfalı xassələri çox vaxt işləyə bilmir. Qızıl və gümüş iki tamamilə müxtəlif enerji axınının bir-biri ilə uzlaşmamasının parlaq nümunəsidir.

Gümüş qızılı dağıdır
Qızıl daha yumşaq materialdır. O, öz fiziki xassələrinə görə gümüşün əksi sayılır. Onların birlikdə istifadəi təhlükəlidir. Məsələn, biri gümüş, digəri isə qızıl boyunbağı taxsanız, gümüş qızılın müsbət təsirini siləcək, çünki gümüş qızıldan daha bərkdir. Parıltısına və gözəlliyinə baxmayaraq, qızıl yumşaq və elastik metaldır. O, yalnız insan dərisi ilə qarşılıqlı təsirə girə bilir.

Əgər dünyanın müxtəlif metallarından hazırlanan bəzək əşyalarını eyni anda taxmağı çox istəyirsinizsə, onda elə edin ki, onlar bədəninizə toxunmasın.
Davamı →

Lohusa depresiyası

  • Qadın
Övlad dünyaya gətirmək bir qadının dada biləcəyi ən böyük xoşbəxtlikdir. Lakin məhz doğumdan sonra yeni ana olmuş xanımların bir sıra problemləri üzə çıxır. Bu narahatlılardan biri də Lohusa depresiyasıdır.

Lohusa adlanan depresiya növü gənc ananın narahatlığı, hormonal dəyişikliyin təsiri, fiziki ağrılarla müşayiət olunur.

Bu depresiya bəzi qadınlarda şiddətli dərəcədə davam edir, hətta ən pis halda intihara səbəb olur. Ailəyə yeni fərdin gəlməsi, onun üzərindəki maksimal məsuliyyət və yuxusuzluq qadınlar üçün kabusa çevrilir.

Lohusa depresiyasının müddəti normada 1 həftə, 10 gün davam etməlidir. Bu müddətə yenicə ana oluş qadın sakitləşə bilmirsə, mütləq psixiatr yardımı almalıdırlar. Həmçinin tez-tez körpəni əmzirmək ananı övladına daha çox bağlayacaq.
Davamı →

Niyə qadınlar elmə maraq göstərmir?

Fakt faktlığında qalır ki, alimlər arasında qadınlar azlıq təşkil edir. ABŞ-dan olan psixoloq mütəxəssislər bəşəriyyətin ikinci gözəl yarısının elmdə hansı səbəbdən zəif təmsil olunduğunu izah etməyə çalışıblar. Tədqiqatın nəticələri olduqca gözlənilməz olub.

Sorğuda 1800 nəfər, xüsusilə professorlar və aspirantlar iştirak edib. Bu insanlar ən müxtəlif elm sferalarında işləyən mütəxəssislərdir. Onların hər birisinə, həyatdaki sahələrində uğur əldə etmək üçün əsas məqsədlərinin nə olduğu ilə bağlı sual ünvanlanıb. Sorğuda iştirak edənlərin təxminən yarısı uğurun əsas faktorunun dahiyanəlik olduğunu deyiblər. Digər iştirakçılar isə hövsələlik və zəhmətsevərlik kimi keyfiyyətləri daha üstün tutublar.

Məlum olub ki, fizika və ya fəlsəfə kimi elm sahələrində bir növ “dahilər kultu” mövcuddur. Məhz bu tip fənnlərdə qadınların azlıq təşkil etdiyi aydın olub. Buna baxmayaraq tədqiqatçılar heç də qadınlar arasında dahilərin az olduğunu demirlər – səbəb tamamilə fərqli ola bilər. Burada söhbət təsirlənmə qabiliyyətindən gedir.
Davamı →

Kişinin diqqətini cəlb etməyin yolları

Sevdiyiniz biriylə artıq birlikdəsiz və həyəcanla başlayan bu yeni birlikdəliyin daha uzun davam etməsini istəyirsinizsə, bu məsləhətlərə əməl edin.

Münasibətiniz xaricində özünüzə sosial yaşam qurun
Sevgili tapan kimi dərhal dostlarınızla ayrılmayın. Sevgiylə yanaşı, insanın sosial ətrafının olması da önəmlidir. Ən əsası bu hal sizi motivasiya edər. Sevdiyiniz adamın üstünə çox düşməz, onu çox sıxmamış olarsınız.

Eynilikdən qaçın
Hər birinizin məxsusi vərdişləriniz var, amma bəzən sevgiliniz bu vərdişlərinizdən sıxıla bilər. Sizə fərqli fikirlər irəli sürərsə, rədd etmədən əvvəl bir düşünün. Fərqli şeylər etməyə çalışın, birlikdə əylənin.

Özünüzə güvənin və vaxt verməkdən çəkinməyin
Əgər kişinin sizdən uzaqlaşdığını, ya nədənsə məmnun olmadığını düşünürsünüzsə, demək, kişi sıxılıb. Onun niyə belə olduğunu anlamağa çalışmaq yerinə, elə hey ona yaxın olmağa çalışmaq, diqqət göstərmək daha da çox darıxmasına səbəb olacaq. Ona bir az vaxt verin, icazə verin bir az özünü dinləsin. Üzərinə düşməməniz sizə marağını artıracaq.
Davamı →

Bədənimiz ruhumuzun yaşadığı evdir

Baxımlı qadın kimdir? Bu, xarici görünüşünə nəzarət edən və əksər hallarda yaxşı görünən qadındır. Bu qadınlar hər yerdə gözəl və ya neytral ətir seçimi, zövqlü geyimi, parıltılı saçları, sağlam dəri rəngi, səliqəli manikürü və yerli-yerində makiyajı ilə dərhal seçilir.

Yaxşı görünmək gündəlik yerinə yetirməli olduğumuz işdir. Üstəlik xoş vəzifədir. Amma biz hamımız yüzlərlə qadın tanıyırıq ki, baxımına laqeyd yanaşır. Onlar üçün gözəl olmaq yalnız bayramdan-bayrama və xüsusi hallarda mümkündür.
Davamı →