Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Bu həqiqətən bir dəhşətdir!.. :(

  • Qadın
Qadın sünnəti...
Bəli, nə qədər qəribə səslənsə də dünyanın 30-dan artıq ölkəsində, əsasən də Afrika ölkələrində qadın sünnəti mövcuddur.
Nədir qadın sünnəti? Qadın sünnəti heç bir həkim müdaxiləsi olmadan, qadın cinsiyyət orqanına neştərli müdaxilə deməkdir. 2008-ci ilin statistikasına görə, 140 milyon qız bu əməliyyata məruz qalıb.
Ardı →

Təhlükəli qadınlar haqqında

  • Qadın
Onlar ən mışhurlardandır və onlar tarixə öz adlarını ən təhlükəli cəsus qadınlar olaraq yazdılar. "Əgər bir qadın kifayət qədər əzmli, qərarlı və bacarıqlıdırsa, onun edə bilməyəcəyi heç bir şey yoxdur" ifadəsini Helen Lawrenson boş yerə işlətməmidir.


Mata Hari-«Doğuşun gözü»

Hollandiya doğumlu olan və əsl adı Marqarita Geertruida Zelle olan tarixin ən tanınmış qadın cəsusudur. O, Hollandiyada zəngin bir ailədə doğulmuş, lakin boşandıqdan bir neçə ay sonra Parisə köçmüşdür. Marqarita Parisdəki striptiz klublarının birində ən yaxşı striptizçi olarak rəqs etməyə başlayır. Burada özünə Mata Hari- malay dilində «Doğuşun gözü» mənasını verən adı seçir. Mata Hari məşhur rəqqasə kimi Avropa şəhərlərini dolaşır və həmin şəhərlərin dövlət adamları və ordudakı səlahiyyətli adamları ilə cinsi əlaqəyə girir. Birinci Dünya Müharibəsi başladığında fransızlar onun almanlar üçün cəsusluq etdiyindən şübhələnirlər. Mata Hari ikitərəfli cəsus olduğunu, lakin fransızlara sadiq olduğunu etiraf etməsinə baxmayaraq, 1917-ci ildə həbs edilir və 8 ay sonra edam edilir.


Ardı →

Kişilər,ax,kişilər...

  • Qadın
  • Kişilərin bir prinsipləri var: məqsəd vəzifəni doğrultur. Və bu, bütün hallarda keçərlidir.
  • Kişilər bizdən hündürdülər. Amma tənbəlliklərindən divandan qalxıb yuxarı rəfdəki kitabı verməzlər.
  • Kişilər bizə kirli corablardan və məişət problemlərindən başqa heç nə bağışlamırlar, əvəzində biz onlara bütün məhəbbətimizi və qayğımızı bağışlayırıq.
  • Kişilər qala bilməyəndə min bir bəhanə uydurub yalan danışır, bizi də onu anlamamaqda günahkar çıxardırlar.
  • Kişilər bizimlə kafeyə və kinoya getməyə nifrət edirlər. Birinci səbəb, bütün hesabı onlar verir, ikincisi, istədikləri yeməkləri və filmi seçə bilmirlər. Ən əsas səbəbisə, bu onları sevimli divanlarından və televizordan uzaq salır.

Davamı →

İndira Qandi

  • Qadın

O, Hindistan tarixində ölkəni 15 il idarə edən yeganə qadın baş nazir olub. Ölkəsinin ərazi bütövlüyünü qoruduğuna görə sikx separatçıları tərəfindən qətlə yetirilən İndira Qandinin oğlu da anasının acı taleyini təkrarladı. Belə ki, baş nazir seçilən Raciv Qandi də fanat-qatilin qurbanı oldu.
İndira Qandi başa düşürdü ki, onun həyatı təhlükə altındadır. Qətlinə bir gün qalmış o deyirdi: «Bu gün mən yaşayıram, sabah ola bilər həyatda olmayam… Ancaq qanımın hər damlası Hindistan xalqına məxsusdur».


Ardı →

Kişilər qadınlar haqqında

  • Qadın ilk dəfə sevəndə ancaq sevgilisini, daha sonra isə sevgisini sevir: (F.LAROŞFUKO)
  • Əgər bir kişi 40 yaşinadək heç sevməyibsə o yaşdan sonra sevməməsi daha məsləhətdir: (B.ŞOU)
  • Hər şeydən əvvəl gözəl geyim,sonra da ona pərəstiş edən gözəl kişi-budur qadınların ənənəvi istəkləri.(K.Bovi)
  • Qadın gülməyi bacaran zaman gülür və istədiyi zaman ağlayır.J.Baif3.Qadın elə bir mələkdir ki,biz uşaq ikən qoruyur,gənc ikən xoşbəxtliyimiz üçün çalışır,qocalanda isə bizə təsəlli verir.(A.Aqustin)


Ardı →

Kişini qadına bağlamağın yolları

  • Qadın
1. Qadının kişiyə qarşı ən təsirli effekti şirin dili, gülər üzü,təbəssümü, könül alması və sıxıntılarını paylaşmasıdır. Ən əsası əri üzünə baxdıqda könlü açılmalı və bir anda bütün yorğunluqlarını atmasıdır.

2. İmkanlarınız daxilində süfrənizi bol edin. Kişini evə bağlayan vacib səbəblərdən biri də sevdiyi yeməklərin süfrədə olmasıdır. Yeməkdən sonra çay, qəhvə və çərəzləri əksık etməyin ki, qarnı doyar-doymaz gözü ayaqqabısında qalmasın.

3. Bəzi radio və tv proqramlarının siyahısını gözdən keçirin. Seçdiyiniz proqramları birlikdə dinləməyə, izləməyə çalışın. Arada suallar soruşaraq onun bu barədə fikrini bildirməsinə şərait yaradın.
Davamı →

Gözəl qadınlar çox zaman bədbəxt olur

  • Qadın

Gözəl qadınlara həsəd aparan çox olsa da, onların yerində olmaq istəyən minlərlə qadın olmaq istəsə də, çox gözəl olmaq şanssız bir seydir. Hətta gözəl qadınlar çox zaman bədbəxt olur.

Həyatda uğur, şans və ailə səadəti çox zaman gözəl qadınlardan kənar durar.
Həyat verdiyi gözəlliyi həmin qadınlardan artıqlaması ilə əvəzini çıxar.

Məs: Digər qızlar çox gözəl qadınlarla dostluq etmək və münasibət qurmaq istəməzlər. Çünki baxışların öz üstlərində olmamasından və ətrafdakıların yalnız gözəl qadınlarla maraqlandıqları üçün narahat olarlar. Qısa desək, paxıllıq edərlər...

Gözəlin yanında kölgə kimi görünməkdən qorxarlar…
Şanssızlıq çox gözəl qadınları böyüdükləri zaman da rahat buraxmır.


Ardı →

Ən maraqlı qadınlar

  • Qadın


Adriana Sklenarikova1.
 Dünyada ən alçaq boylu qadın- Cənubi Afrikalı Marc Besterdir. Onun boyu 55 santimetrdir.

2. Dünyanın ən hündür boylu qadınının çex modeli Adriana Sklenarikova olması təsdiq edilmişdir. Onun ayaqlarının uzunluğu- 124 sm-dir.

3. Ən böyük sinə 12 yaşında Tin Çjafen  adlı çinli qızda olmuşdur. Onun çəkisi təqribən 10 kiloqram təşkil etmişdir. Lakin tezliklə bu xanım sinəsini kiçiltmək üçün əməliyyat masasına əyləşməli olub. Çünki çoxlu xoşagəlməz hallarla rastlaşıb.

4. Ən çoxdanışan qadın- amerikalı komediya aktrisası Fran Kerodur. 1 dəqiqə ərzində o, 585 sözü tələffüz etmək qabiliyyətinə malikdir.

5. İndiyə kimi Fyodor Vasilyev adlı birinin həyat yoldaşı keçilməz rekorda sahib olub. Belə ki, o, həyat yoldaşına 69 körpə dünyaya gətirib. O, dünyaya 16 dəfə əkiz övladlar, 7 dəfə üçəm və 4 dəfə dörd əkiz gətirib. Qeyd edək ki, əgər hər dəfə onun bir övladı dünyaya gəlsəydi belə 27 övladı olardı. Həmçinin onu da qeyd edək ki, o, həyat yoldaşının ilk xanımı olub.

6. Dünyada ən gənc ana Perulu Lina Medinadır. O, ilk körpəsini 5 il 7 aylıq olarkən dünyaya gətirib. İkinci övladını isə 33 ildən sonra dünyaya gətirib.

7. XVII əsrin ortalarında Osmanlı sultanı İbrahim paşa üç yaşlı qızını Yusif paşaya ərə vermişdir. Bir il sonra onun atası Yusif paşanı qətlə yetirərək qızını dünyanın ən gənc dul qadınına çevirmişdir- 4 yaşı tamam olmaq ərəfəsində.


Ardı →

Üzdəki qara nöqtələr və ləkələrin çarəsi

Qara nöqtələr və üz bölgəsində yaranan ləkələrdən qurtulmaq üçün təbii mənşəli maskalar öyrənmək istəyirsinizsə, xəbərin ardını oxuyun…
Üzümüzdəki məsamələrdə yaranan qara nöqtə və ləkələr tamamilə təbii üsullarla hazırlayacağınız üzə qulluq maskası ilə yox olacaq. Üz bölgəsində yaranan qara nöqtə və ya ləkələr üçün hazırlaya biləcəyiniz təbii maska reseptini təqdim edirəm:
Bir çay qaşığı qatığa 8-10 damcı limon sıxıb, bu qarışığı üzünüzə maska kimi sürtün. 1-2 saata qədər üzünüzdə qatığın qurumasını gözləyin və qatıqlı maska üzünüzdə quruduqdan sonra ilıq suyla üzünüzü durulayın. 

Bu qarışıq həm qara nöqtələr üçün, həm də ləkələr üçün çox təsirli və tamamilə təbii bir vasitədir.


Ardı →

Dodaqlar nədən xəbər verir?

Dodaq formalarının insan təbiətindəki hansı xüsusiyyətlərdən xəbər verdiyini bilmək istəyirsinizsə, məlumatı diqqətlə oxuyun.
Qeyd etmək istəyirəm ki, bu xüsusiyyətlər qadına aiddir. İndi isə güzgüyə baxın və dodaq formanızın aşağıdakılardan hansına uyğun olduğunu müəyyənləşdirdikdən sonra xasiyyətinizdə bəlkə də sizə bəlli olmayan tərəflər haqqında da məlumat alın.

1. Dolu, enli dodaqlar (Azarkeş qadın)dolu, enli dodaqlar
Əgər onun xoşuna nəsə gəlibsə, o, bu «nəsə»ni elə həmin dəqiqə əldə etmək istəyir və söhbətin nədən getməsinin heç bir fərqi yoxdu – bu, yeni bir çanta da ola bilər, kişi də ola bilər. Sərbəst və enerjili biri olaraq o təşəbbüsü ələ alaraq ilk olaraq qarşı tərəfə görüş təyin etməkdən və ya zəng etməkdən çəkinmir. Bu tip qadın təbiətdən hədiyyə gözləmir və ona lazım olanları özü götürməyə, əldə etməyə üstünlük verir. Onun həyatında daim nəsə «maraqlı» bir şey baş verir və rəfiqələrinin dilindən «darıxıram» sözünü eşidəndə çox təəccüblənir. «Ya indi, ya da heç vaxt!» – budur onun həyat devizi.


Ardı →