Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

ANA olmaq

 


Lap əvvəl şiri n bir körpə gəldi dünyaya.
«Sənə ana olmağı o öyrədəcək» -dedilər.
Gülümsədim. Çünki, dilsiz bir uşaq mənə bir şey öyrədə bilməz deyə düşündüm.

Zamanla sevdim onu, həyatda heç kimsəni bu qədər tez sevməmişdim.
Heç kimsə ilə söhbət etmədən münasibət qura bilməzdim.
Sonsuzluğa qədər sevgi nədi «o» öyrətdi mənə.

Qəlbimdə ona qarşı heç kimə olmayan şəfqət hissi var idi....
Gözündə yaş görəndə yox, dodaqlarını büzəndə dünya gözümdə qaralırdı.

Özümdən daha dəyərli «CAN»ın olduğunu öyrətdi mənə.
Canımı onun üçün bir heç kimi fərz edə bilərdim.
O mənə ALLAHımın əmanəti idi. Canım kimi qorumalıydım onu. Elə də etdim.

Nəfəs alıb-vermək nə qədər gözəl imiş. Yatanda sakitcə yanına uzanıb nəfəsinin səsini dinlədim, ALLAHıma şükr elədim…

Bir də yatışının gözəlliyi var idi. Biş barmağımı ovucunun içinə qoyub yatardı, bərk-bərk sıxaraq yumşaq pambıq əlləri ilə. Denyada onun yatışını seyr eələməkdən gözəl nə ola bilərdiki ??

Xəyalını qurduğum gəldi nahayətki… Mənə «ANA» -dedi, ANA… O andakı hisslərimi heç kimə başa sala bilməzdim. «Nolar birdə ANA de, birdə..» -deyib arxasından gəzdiyim saatlar oldu......

İndi ANAmı daha yaxşı anıayıram. Məni canından da çox sevdiyini. ANAlıq necə də Uca bir hiss imiş.....


 


 



Davamı →

Elm adamları və qadınlar

  • Qadın
Fizik:
Qadının dili F=ma düsturu kimi hər şeyə əvəzdir. Onun ürəyi 30.000 volt gərginlikli cərəyan mənbəyidir. Əlləri ifratkeçiriciliyə malik xassəylə bu cərəyanı toxunduğuna keçirir.
Ufoloq (astronom)
Onlara yaxınlaşmaq lazım deyil. Onlar özləri səni cəzb edib öz peyklərinə çevirəcəklər. Zərif bildiyimiz bu məxluqlar «Qara dəlik » (nəhəng qalaktikaları udan burulğan) kimi istədiklərini udmağa qadirdirlər.
Kimyaçı
Qadınlar qliserindir(şirin və güclü zəhərli maddə). Onlar natrium silikat kimi adama yapışır, sonra isə sulfat turşusu kimi onu kömürləşdirirlər. 
Davamı →

Enerjili qadınlar

Eyni anda hər şeyi edə bilən və ən əsası da, bunların hamısını yaxşı edə bilən bəzi qadınlar vardır. Bu qadınları marketdə görərsiniz: Bir tərəfdən cib telefonu ilə danışarkən, bir tərəfdən də alış-veriş arabasını doldurarlar və yanlarında da xoşbəxt, söz dinləyən bir uşaq vardır. Alver siyahısını hazırlamanın belə nə qədər enerjinizi aldığınızı düşündüyünüzdə bu sizə haqsızlıq kimi görünər. Bu qadınlar bunu necə bacararlar? Bu enerjilərinin qaynağı nədir? Belə məşğul və enerjili qadınların bir neçə sirri vardır. Sizin də faydalana biləcəyiniz məqamlar ola bilər:


Ardı →

Gözəl qadın,ağıllı qadın

Deyirlər, çirkin qadın olmur. Sadəcə, gözəl görünməyi bacarmayan qadınlar var. Bu, həqiqətdir ki, özünə baxmayan qadınlar var. Gündəlik qayğılar içində itib-bataraq yaraşıqlı görünməyi unutmaq bağışlanılmazdır. Halbuki bu, elə bir vaxt aparmır. Bunun üçün hər gün səhər və axşam özünüzə beş-on dəqiqə ayırsanız, hər şey yaxşı olar. Necə? Diqqətli olun!
Ardı →

Dolu qadınlar kişilərin daha çox xoşuna gəlir

  • Qadın

Alman mütəxəsisləri apardığı sorğular nəticəsində belə bir qənaətə gəlmişdirlər. Sən demə qadınların əksəriyyətinin can atdığı arıq bədən forması, kişilərin əksəriyyətinin xoşuna gəlmirmiş.

1000 nəfər kişinin iştirak etdiyi sosial sorğuda respondentlərin yalnız 5% arıq qadınlara, 70% isə dolu qadınlara üstünlük verdiklərini bildirmişlər. Sorğunun nəticəsi mütəxəsisləri təçübləndirsədə, onlar bunun səbəbini psixoloji amillərlə bağlı olduğunu bildirmişlər.
Ardı →

Qadınların 10 üstünlüyü

  • Qadın

Araşdırmalar göstərir ki, qadınlar 10 sahədə kişilərdən daha üstündür.

Həmin 10 sektor aşağıdakılardır:

1. İnvestisiya
Araşdırmalara görə, qadınların investisiyaları kişilərinkinə nisbətdə 18 faiz daha yaxşıdır. Bu qadınların investisiya qoyanda gələcəyi daha çox düşünməklərindən irəli gəlir.

2. Nəqliyyat
Qadınlar maşınları daha ehtiyatlı sürməyi hər kəsə bəllidir. Kişilərin qəzada ölüm riski qadınlara nisbətən 77 faiz çoxdur.

3. Rahatlıq
2000 insan arasında aparılan araşdırma qadınların problemlərini kişilərə nəzərən daha çox büruzə verdiyini göstərib. Qadınların 53 faizi, kişilərinsə sadəcə 29 faizi dostları ilə problemlərini bölüşür. Buna görə də qadınlar problemlərini daha rahat həll edirlər.


Ardı →

Qadınlar üçün 10 məsləhət

Hər bir qadın sağlam ailəyə sahib olmaq isəyir. Çünki xoşbəxtliyin açarı da məhz düzgün qurulmuş ailədədir. Bolqariyalı alim-psixoloqlar ailənin dağılma səbəblərini uzun müddət araşdırdıqdan sonra yaxşı ailə sahibi olmaq istəyən qadınlar üçün aşağıdakı qanunları işləyib hazırlayıbar.
   
   1. Düşünməyin ki, sənət, karyera və ya sosial status sizə ailə və uşaqları əvəz edə bilər. Çətin olsa da, qadın həyatda hər şeyə vaxt ayırmalıdır; həmçinin xarici görünüşünə, geyiminə. Ümumiyyətlə qadınlıqla bağlı hər şeyə önəm verməlidir.

   2. Yaxşı ailə göydən düşmür. Təbii ki, bunu bizə nə təbiət verir, nə də öz-özünə yaranır. O da adi yaradılış kimidir. Çoxlu enerji, diqqət, qayğı və bacarıq tələb edir. Həmçinin bu şeylər kişidən daha çox, qadından tələb olunur.


Ardı →

Qızlara bu sözləri deməyin!

Həm qadınların, həm də kişilərin sevgililərindən eşitmək istəmədiyi cümlələr var. Hətta nifrət etdiyi cümlələrə görə, ayrılanlar da olur. Həmin sözlər hansılardır və niyə nifrət edtiklərinin səbəblərini aşağıda oxuya bilərsiniz. 

Sakitləş!
Hər dəfə “sakitləş” sözünü eşitmək qadınlarda qıcıq yaradır. Bu cümlə daha ciddi vəziyyətlərdə deyilməlidi. 

Saçına nə etmisən?
Ürəyim istədi kəsdim və ya rənglədim. Mən çox bəyənmişəm. Bəyənmədiyini bu qədər kobud şəkildə ifadə etməsə, daha yaxşı olardı. Əgər məni sevirsə, belə də sevməlidir. 

Çox duyğusalsan!
Bəli, duyğusal və romantikəm. Çünki təbiət qadınları belə yaradıb. Film izlədikdə, stress keçirdikdə ağlaya bilərəm. Buna görə məni qınamamalıdır.

Əvvəlki sevgilim də sənə bənzəyirdi!
Mənə nə sənin əvvəlki sevgilindən? Bir halda ki, keçmiş sevgilindi… Bu qədər diqqətsiz olması məni dəli edir. Darıxıbsa, getsin onunla görüşsün.
Ardı →

Üç qrup qadın

Qadınların həyatımızdakı rolu əvəzedilməzdir. Bu dünyanı onlarsız təsəvvür etmək yəqin ki, heç Allaha da xoş getməz. Hər dəfə səfərə çıxanda, şəhərdə gəzəndə, avtobusda, müxtəlif yerlərdə bir-birindən fərqlənən qadınlarla rastlaşıram. Bu qadınlar bəzən çox xoşbəxt, bəzən çox kədərli, bəzən isə həddindən artıq bədbəxt görünürlər. Məncə heç bir qadın göz yaşına layiq deyil. Ən nifrət etdiyimiz qadının belə gözlərində göz yaşı gördükdə istənilən kişi qəlbində mərhəmət yaranır. Qadınlar daxilən sıxıntı keçirib əzab çəksələr də bunu çox vaxt büruzə verməməyə çalışırlar. Çünki kişilərdən fərqli olaraq qadınlarda rəqabət, qısqanclıq, paxıllıq, kin hissləri daha alovludur. Bu baxımdan cəmiyyətdə duruşuna görə qadınlar arasında şərti olaraq 3 bölgü aparmaq olar.

1.Xoşbəxt qadınlar

2.Xoşbəxt görünən qadınlar

3.Bədbəxt qadınlar.


Ardı →

Qadınlarin kişilərdə xoşlamadığı mənfi cəhətlər

  • Qadın
Ən müxtəlif araşdırmalar zərif cinsdə antirəğbət oyadan bir neçə əlaməti müəyyənləşdirməyə imkan verib.Məsələn:

Ağ şalvarlılar — Çox xüsusi bir kostyum olmadıqca ağ şalvar geyinməkdən çəkinin. Ağ kostyuma əsla pul verməyin. Xüsusilə yazda geyilən ağ kətan şalvarlar, 80-ci illərin «Miami Vice»-ın vaxtından qalmadır. Ağ şalvar geyənləri qadınlar ilk baxışda rədd edir.

«Yumurta” dikdaban — Aranızda “yumurta” (oval) dikdaban ayaqqabı geyən varmı? Əgər varsa, o ayaqqabıları dərhal məscidlərin birinin həyətində unudun. Boyunuz sizə görə qısadırsa “buraxın, dağınıq qalsın”. Olduğunuz kimi görünün, özünüzə görə yoldaşlar seçin. Amma əsla dikdaban ayaqqabı geyməyin!
Ardı →