Yuxudan yorğun oyanmağın səbəbləri

Hər gün səhər oyandığınızda özünüzü yorğun hiss edirsiz, fərqinə varmadan gündəlik həyatınızda bəzi xətalara yol verirsiz. Bəs səhər yuxudan yorğun qalxmanızın səbəbi nə ola bilər? Axı yenicə yuxudan oyanmısız?!

Yetərincə su içməmək, qanda dəmir azlığı yorğunluğa səbəb ola bilər. Yuxusuzluq sadəcə enerjinizi tükətməz, bununla yanaşı fiziki və ruhən sizi yorar.

Yetərincə su içməmək. Bədəninizin susuz qalması enerjiniz üzərində böyük təsirə malikdir. Susuzluq qanın azalmasına səbəb olur. Ürəyiniz daha zəif işləməyə çalışar, nəticədə orqanlara gedən oksigen və qida miqdarında azalma yaşanır. Bunun üçün su için.

Yetərincə dəmir qəbul etməmək. Özünüzü yorğun hiss edirsiz və diqqət gücsüzlüyü yaşayırsızsa, dmir əksikliyi probleminiz var. Anemiya riksini azaltmaq üçün dəmir qəbulunu artırın. Yağsız ət, yumurta sarısı, tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, qabıqlı quruyemişlər, yerfındığı əzməsi yeyin.

Səhər yeməyini yemirsiz. Gecə yedikləriniz əriyər və səhər yeməyi ilə yenidən o enerjini yığmalısız. Səhər yeməyi yeməsəniz tənbəlləşərsiz. Tam taxıl, proteinli sağlam qidalar yeyin.

Nə gəldi yeyirsiz. Şəkər və sadə karbohidratla zəngin olan qidaların qlisemik indeksi çox yüksəkdir. Qan təzyiqindəki ani yüksəlmələr də yorğunluğu artırır. Sobada qızardılmış toyuq, qəhvə rəngli düyü, somon balığı, dadlı kartof, ya toyuqlu, meyvəli salat yaxşı seçimdir.


Ardı →

Ərəb mənşəli dəniz terminləri


Ərəblərin vətəni hesab olan Ərəbistan yarımadası dənizlərlə əhatə olunmuşdur.

 Hələ islamiyyətdən əvvəl ərəblər arasında balıqçılıq geniş yaylsa da, dənizçilik elə də inkişaf etməmişdi.  Ərəblər, yalnız ərəb istilalarından sonra, həqiqətən dənizçi bir millətə çevrilmişdilər. Onlar Aralıq dənizində və Hind okeanında dənizçiliyin inkişafında böyük xidmətlər göstərmişlər.


Ardı →

Döş xərçənginə tutulmaq istəmirsinizsə...

“Gündə 1 saatdan çox idmanla məşğul olan qadınlarda döş xərçəngi riskinə tutulma şansı azalır”.

Bu fikir Döş Xərçəngi üzrə Beynəlxalq Avropa Konfransında səslənib.

Beynəlxalq Araşdırma İnstitutunun professoru Matye Boniol aktiv həyat sürməyən və idmanla məşğul olmayan qadınlarla müqayisədə gündə ən azı 1 saat idmanla məşğul olan qadınlarda döş xərçənginə tutulma riskinin 12% azaldığını söyləyib.

O bu statistikanın istənilən yaş həddində olan qadınlara aid edildiyini və əldə edilən nəticənin 1987-ci ildən 2013-cü ilədək aparılan 37 araşdırmanın təhlilinin nəticəsi olduğunu bildirib.

Konfransda, həmçinin, araşdırma zamanı 4 milyondan çox qadının nəticələrindən də istifadə olunduğu qeyd olunub.


Davamı →

Manikürünüz haqqınızda nələri deyir?

Kvadrat dırnaq forması
İti zehin, hər şeyi bilmək həvəsi, yüksək intellektual keyfiyyətlər, diqqətlilik və gözüaçıqlıq dırnaqlarını kvadrat formasında kəsdirən qadınlara xas olan cəhətdir. Bu cür dırnağın sahibləri nizam-intzamlı həyatı sevirlər. Bütün problemlərə və uğurlara fəlsəfi nöqteyi-nəzərdən baxırlar. Bu cür adamlar işdə və şəxsi həyatda ürəklərinin səsinə deyil, məntiqə əsaslanırlar.

Düzbucaqlı dırnaq forması
Dırnaqları düzbucaqlı olan xanımlar adətən işgüzar olurlar. Bu cür adamların xarakterində maksimalizm, sadəlöhvlük, xeyirxahlıq, nikbinlik, emosionallıq əsas cəhətlərdir. Bu adamlar hər şeyi və hər kəsi ideallaşdıra bilərlər. Bu adamlar çox şeyi taleyin hökmünə buraxsalar, da, qarşılarında qoyduqları məqsədlərə çatırlar.
Ardı →

Ağır çanta xəstəlik yaradır

Gündəlik həyatda qadınların istifadə etdiyi böyük və ağır çantalar onların görünüşünə təsirsiz ötüşmür. Belə ki, xüsusilə son illərin dəbi olan böyük çantalara üstünlük verən xanımlarda bel ağrıları yaranır.

Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, böyük və ağır çanta daşımaq, gərgin iş həyatı, ev işləri, həmçinin stress də bu ağrıları artırır. Hazırda dünyada gənc  qadınların təxminən 20 faizi bu xəstəlikdən əziyyət çəkir və bunun səbəbkarı  ağır və böyük çantalardır.

Mütəxəssislər qeyd edir ki, ağır çantaların yaratdığı fəsadlar təkcə ağrılarla kifayətlənmir. Bu, sonradan xanımlarda görünə biləcək bel əyrilikləri də yaradır. Həmçinin onurğa xəstəliyi, hərəkət ritminin dəyişməsi, vaxtından əvvəl bel bükülməsi kimi fəsadların səbəbi də ağır çantalardır.


Davamı →

Dişlərin düzgün təmizlənməsi

Stomatoloqlar dişləri bu qayda ilə təmizləyi tövsiyə edirlər.

Diş fırçası orta codluqda olmalıdır. Çox yumşaq fırça dişləri yaxşı təmizləməyəcək, çox cod fırça isə emalın zədələnməsinə səbəb olacaq. Diş fırçası hər 2-3 aydan bir dəyişilməlidir.
 


Davamı →

Uşaqlıq anlarını niyə xatırlamırıq?

Elm adamları uşaqlıq anlarını niyə xatırlamadığımızın səbəblərini açıqlayıb.

Heç bir insan həyatının ilk bir neçə ilini xatırlaya bilməz. Qəribə hesab edilən bu hala kanadalı elm adamları bir açıqlama gətirib.

Araşdırmaya görə, yaş ötdükcə öyrənmə və hafizəni gücləndirən nerogenez keçmiş anları da silir. Beyindəki hüceyrə inkişafını təmsil edən nerogenez tez bir zamanda baş tutur.

Hüceyrə yaranması beynin öyrənmə və hafizəylə bağlı hipokampus qismində yaşanır. Nerogenez beynin daha yaxşı öyrənməsinə kömək edir və hafizəni gücləndirir.

Ancaq aparılan bu yeni araşdırma gənc beyinlərdə yaşanan hüceyrə inkişafının unutqanlığa səbəb olduğunu ortaya çıxarıb.

Yaranan yeni hüceyrələr, hafizəni saxlayan hüceyrələrin yerinə keçir və beləliklə, həyatımızın ilk illəri ilə bağl hər şeyi silib aparır. Araşdırmanın nəticəsinə görə, yeni hüceyrələr hafizənin yeni və daha yaxşı inkişafı üçün köhnə anları silir.


Davamı →

Bulimiya

Bulimiya  -  iştahanın  kəskin  artması, tutma şəklində başlaması, əzabverici ağrı, ümumi zəiflik və s. ilə xarakteriza olunan qida qəbul  pozuntusudur. Bu pozuntuya  bir  çox  xəstəliklərdə — mərkəzi sinir sistemi, endokrin sistem, psixi pozuntu hallarında təsadüf olunur. Müxtəlif mənfi həyəcanlar – iflas, müvəffəqiyyətsizlik, qəbul olunmama, cəmiyyət tərəfindən təcrid olunma, yalnızlıq, hirs və yaxud müsbət reaksiyalar — vəzifənin artması, nəyinsə qeyd olunması başlanğıc  amil ola bilər. 

Narahatlıqlarını aradan qaldırmaq üçün belə şəxslər  dayanmadan  tez-tez yeyir. Bulimiyadan əziyyət çəkən şəxslər çəkini nəzarətdə saxlamaq üçün süni yolla qusma aktı həyata keçirir, işlədicilərdən, sidik qovuculardan istifadə edir. Hədsiz qidalanma, mədə-bağırsaq sistemini məcburi təmizləmə çox ciddi pozuntulara-nevrastiniyadan  tutmuş yaxınlarla əlaqənin və həyata  marağın itirilməsinə, dərman və narkotik maddələrdən asılılığa, hətta ölümə belə gətirib çıxarda bilər.


Ardı →

Trixotilomaniya

Hansısa bir stres, əsəb, narahatlıq  keçirdiyiniz zaman özünüzü saçlarınızı “yolarkən” tapırsınız? Övladınız mütəmadi olaraq saçlarınımı qırır?  Artıq gözlə görülür dərəcədə saç azlığımı yaranıb? Özünüzü və ya övladınızı heç cürə bundan vaz keçirə bilmirsiniz?  Bundan bezmisinizmi? Elə isə biraz da yaxın gəlin. Böyük bir ehtimalla  siz, Trixotilomaniyaya «yoluxmusunuz». 

Trixotilomaniya gözə çarpar  dərəcədə saç itkisi ilə nəticələnəcək qədər daim təkrarlanan saç qoparma davranışıdır. İlk dəfə 1889-cu ildə fransalı dermatoloq Hallopeau tərəfindən öyrənilmişdir. Qədim yunan sözü olub “saç qoparıram” mənasını verir. Bu xəstəlik hər yüz insandan 4-ündə təsadüf edilir. Kişilərə nisbətən qadınlarda daha çox rast gəlinir. 

Trixotilomaniya ən çox saç qoparma, az hallarda isə qaş, kiprik, saqqal-bığ və  s. bədən tüklərinin qoparılması şəklində özünü göstərir. Adətən evin birinci uşaqlarında daha sıx rast gəlinir ki, buna da əsasən qısqanclığın səbəb olduğu düşünülür. Eyni zamanda  ata-ananın aşırı mükəmməlliyyətçi olduğu və  ya hisslərini bəlli edə bilmədiyi  ailədə böyüyən uşaqlarda da çox müşahidə edilməkdədir. Daha çox uşaq və  yeniyetmə yaşlarında rast gəlinən bu xəstəlik ani bir travma, stressli həyat, diqqət və qayğı əksikliyi, depressiya nəticəsində də yarana bilir. İlk başlarda dərs oxuma zamanı saçların çəkişdirilməsiylə başlayıb, zamanla daha da irəli kiprik, qaş yolunmasına qədər gedib çıxa bilir.  Saç və digər tüklərin qoparılması gərginlikdən qurtarma, rahatlama hissi yaradır.


Ardı →