Üzünüz gülsün

Biz əksər hallarda çox mühüm bir amili unuduruq. Unuduruq ki, insanın gündəlik əhvali-ruhiyyəsində, ümumiyyətlə, həyatında özünütəlqin faktoru çox mühümdür.

Sözümün bu yerində heç unutmadığım bir həqiqəti bölüşüm sizinlə: hələ təfəkkürümün tam formalaşmadığı, başqalarının sözlərindən özüm üçün qənaətlər çıxardığım gənclik illərimdə kimdənsə eşitmişdim ki, həyatda sağlam adam yoxdur, hərənin bir dərdi var. İnanırsınızmı, bu söz uzun illər mənim beynimdə dolaşdı. Ancaq bir xəstəxanada müalicə olunanda öz-özümə qərar verdim ki, bu cür düşüncə xəstəlikdir. İnsan özünün sağlam olduğuna inanmırsa, deməli, xəstəlik həmişə onun yaxasını tanıya bilər.

Səhər yerindən durursan, oyaq olanlar da var, yatanlar da. Güzgünün qabağına keçib sifətinə baxırsan: əzginlik, hər cür əzab-əziyyət oxunur sifətindən. Düşünürsən ki, uşaqların da, yoldaşın da səni hər səhər bu sifətdə görürlər və sən bu vəziyyəti dəyişmək üçün addım atmaq istəmirsən.


Ardı →

Tərəddüd etdiyimiz anlar

Həyatda hər zaman gözləmədiyimiz çətinliklərlə üzləşməyimiz qaçınılmazdır. Bu zaman ağlımızdan və iradəmizdən düzgün istifadə etdikdə çətinlikləri  tam həll edə bilməsək də ən azından asanlaşdırmağın yollarını tapa bələrik. Ancaq yenə də elə hallar var ki, insan özlüyündə düşündük də seçim qarşısında birini qəbul edib digərinə nisbətən daha ağir gəlir. Düşdüyümüz bu vəziyyətlər bizlərə çətin gəlir və qərar qəbul etməyə tərəddüd etdiyimiz anlar yaranır.

Anlayışın olmadan bilmədiyin bir dünyaya gözlərini açdığın an yoxsa həyatı başa düşüb, yaşamaq istədiyin bir anda vaxtsız gələn “dəvətlə” getmək istəmədiyin bu dünyaya əbədi olaraq gözlərini yumacağın anı düşünmək?

 

  • İnsan yoxsa adam olmaq?
  • Hörmət qazanmaq yoxsa onu saxlamaq?
  • Yaxşılığa yaxşılıq yoxsa yamanlığa yaxşılıq?
  • Sevdiyin tərəfindən sevilməmək yoxsa sevmediyin birisi tərəfindən sevilmək?
  • Xəyanət edilən olmaq yoxsa xəyanəti bağışlamaq?

Ardı →

Qadın vücudunun sirləri

  • Qadın

Bir qadın milyonlarla yumurta ilə doğulur, ömrünün 6 ilini yataraq keçirir.
Bunlar qadın vücudu haqqında maraqlı faktlardan bir neçəsidir. Bəs, təxminən 77 il ömrü olan qadının anatomiyası necədir və hansı xüsusiyyətlərə sahibdir. Bu suallara cavab verən mütəxəssislər qadın vücudunun kompyuterdən fərqi olmadığını söyləyir.

Beyin — Qadının beyni bədəninin ağırlığının 2 faizini təşkil edir. Qadın beynində mesajlar, spinal (onuğa-bel sümüyü) sinirlərə 432 km sürətlə çatır. Bir qadın beyni dəqiqədə 100 milyon məlumat ala bilər. Gündə 7 milyon beyin hüceyrəsini istifadə edən qadın təxminən 7-8 saat yatır. Ömrünün isə 6 ilini yuxuda keçir.

Göz  — Qadınların çoxunun gözləri qəhvəyi rəngdə olur. Qadın bir gündə təxminən 25 min dəfə göz qırpır. Hər göz qırpma müddəti təxminən 0,4 saniyədir. Qadınlar kişilərlə müqayisədə 2 dəfə artıq göz qırpır.


Ardı →

Eyfel qülləsi

Eyfel qülləsi — Parisin metaldan hazırlanmış ən məşhur qülləsidir. Qüllə həm də bütün dünyada Fransanın simvoluna çevrilmişdir.
«Eyfel» adı qülləyə onu inşa edən memarın — Qustav Eyfelin (fr. Gustave Eiffel) adından miras qalmışdır. Memar özü isə qülləni «300 metrlik qüllə» adlandırmışdır. Dünyada turistləri özünə cəlb edən məkanlar arasında ön sıralardan birini tutan Eyfel qülləsinə ildə 6 milyon turist baş çəkir. Bütün tarixi boyu isə qülləni görməyə gələnlərin sayı 236 milyonu keçmişdir. Eyfel qülləsi Mars adlanan stadionun yanındakı İen sütunları ilə üzbəüz olan Sena çayı nın yaxınlığında yerləşir.

Eyfel qülləsi 1887 –1889 cu illər arasında Qustavo Eyfelin firması tərəfindən inşa etdirilmişdir və fransız dövrünün 100 illik münasibəti ilə əlaqədar hazırlanmış mərasimlərə görə tikilmişdir. Qüllənin tikilməsi haqqında Eyfel özü layihə irəli sürmüş, lakin həmin vaxt ondan başqa 107 nəfər də bu mərasimin şərəfinə digər fikirlər də meydana atmışlar. Bu mərasim 1789 – cu ildə Fransada baş vermiş intibahla əlaqədar olduğuna görə daha təntənəli surətdə keçiriləcəkdi. Həmin vaxt müxtəlif fikirlər irəli sürülsə də, onların içərisində yalnız 4 nəfər finala çıxmağa haqq qazandı. Məhz bunlardan bir də Qustavo Eyfel idi.


Ardı →

Göz rənglərinə görə insan tipləri

Göz rəngləri hər şeyə təsir edər. Çünki göz çox əhəmiyyətlidir. Ruhani təsirlərin xaricə vurmasıdır. Təbii ki, içəridə olana da göz necə təsir edirsə rəng də təsir edir. Butun bunların hamısının Metafizikada yeri var. Bir insanı tanımaq üçün ən az 10 il lazımdır. Amma bəzi ipucları var, gözün şəkli kimi rəngi də əhəmiyyətlidir. Bir sənətçinin əl forması fərqli olduğu kimi gözün forması də adamın xarakteri haqqında ipucu verir. Eyni şey rənglərə də aiddir.

Qara gözlü insanlar: çox həyəcanlı tiplərdir. Lakin nizamlıdır, verdiyi sözü tutur, emosionaldır, keçmişdə olanları tez unutmaz, intiqamçıdır, güclü xarakterlidir.

Mavi gözlü insanlar: macəraçı, çox enerjili insan tipidir, çox mehriban, qarşılıq gözləməz, həqiqətləri asanlıqla görməz. Diqqətli olmaq lazımdır. Şüşəyə baxar şüşə qırar, insana baxar insan yıxılar. 

Yaşıl gözlü insanlar: qəlb qırmaz, təbiətə düşkün, bəzən əsəbi ola bilərlər, yaxşı yoldaş olarlar.

Qəhvəyi gözlü insanlar: dediqodunu sevirlər, biraz xəbərçidirlər, ortalığı qarışdırarlar, qürurludurlar, bir birə üçün yorğan yandırarlar, sabit fikirlidirlər, inadçıdırlar.

 


Davamı →

Makiyaj möcüzələri

Rusiyalı vizajist Vadim Andreev qadınları gözəlləşdirərkən möcüzələrə imza atır. Vizajistin bəzədiyi qadınların makiyajdan əvvəl və sonrakı fotolarını sizə təqdim edirik:
 
Ardı →

Bir fincan qəhvə ilə həyat dərsi

       Məşhur bir universitetin gözəl karyera əldə etmiş bir qrup məzunu öz qoca professorlarını ziyarət etməyə gəlirlər. Söhbət zamanı növbə iş mövzusuna da gəlib çatır. Məzunlar öz professorlarına saysız çətinliklərindən və həyat problemlərindən gileylənirlər. 
      Professor öz qonaqlarına qəhvə içməyi təklif edərək mətbəxə gedir. Bir müddət sonra qoca professor əlində müxtəlif fincanlardan ibarət qəhvə dəsti ilə otağa daxil olur. Bu fincanların hər biri ayrılıqda çini, şüşə, plastik və xrustaldan idilər və bəziləri baha, bəziləri isə ucuz qiymətə idi. 
Məzunlar fincanları götürdükdən sonra professor dedi:
  — Fikir verin ki, siz ancaq gözəl və baha olan fincanları götürmüsünüz, sadə və ucuz olanlar isə yerdə qalıb. Bu sizin üçün normaldır – özünüz üçün ən yaxşısını seçməyə çalışırsınız və bu da sizin bütün problem və stresslərinizin əsas mənbəyidir. Anlamağa çalışın ki, fincan özlüyündə qəhvəni daha dadlı etmir. O sadəcə material olaraq bahadır və bəzən bizim içəcəyimiz şeyləri də gizlədir. Əslində sizin istədiyiniz sadəcə qəhvə idi, fincan deyil. Lakin siz özünüzdən asılı olmayaraq ən yaxşı və gözəl fincanları seçdiniz və eyni zamanda digərlərinin də hansı fincanları götürdüyünə də fikir verdiniz.
İndi isə düşünün: həyat – bu qəhvədir. İş, pul, vəzifə, cəmiyyət isə fincandır. Bütün bunların hamısı həyatı təşkil etmək üçün yalnızca vasitələrdir. Sahib olduğumuz fincan bizim həyatımızın keyfiyyətini nə müəyyən etmir, nə də dəyişdirmir. Bəzən, yalnızca fincana fikrimizi yönəldərək qəhvənin dadından həzz almağı unuduruq.
     Daha çox xoşbəxt olan insanlar ən gözəl şeylərə sahib olanlar deyil, əksinə sahib olduqlarından ən gözəl şəkildə istifadə etməyi bacaranlardır!
 

Davamı →

Gözəl qadınlar çox zaman bədbəxt olur

  • Qadın

Gözəl qadınlara həsəd aparan çox olsa da, onların yerində olmaq istəyən minlərlə qadın olmaq istəsə də, çox gözəl olmaq şanssız bir seydir. Hətta gözəl qadınlar çox zaman bədbəxt olur.

Həyatda uğur, şans və ailə səadəti çox zaman gözəl qadınlardan kənar durar.
Həyat verdiyi gözəlliyi həmin qadınlardan artıqlaması ilə əvəzini çıxar.

Məs: Digər qızlar çox gözəl qadınlarla dostluq etmək və münasibət qurmaq istəməzlər. Çünki baxışların öz üstlərində olmamasından və ətrafdakıların yalnız gözəl qadınlarla maraqlandıqları üçün narahat olarlar. Qısa desək, paxıllıq edərlər...

Gözəlin yanında kölgə kimi görünməkdən qorxarlar…
Şanssızlıq çox gözəl qadınları böyüdükləri zaman da rahat buraxmır.


Ardı →

Dünyaca ən məşhur markalar

MERSEDES-BENZ Oğruların ən çox rəğbət göstərdiyi bir fiqurdur. Dünyada ən çox tanınan markalar arasında yerini alan Mersedesin, üç ayaqlı ulduz fiquru, markanın quru, hava və sudakı gücünü təyin edir. Mersedes embleminin icadçısı Daimlərdir… Mersedes emblemi, dünyada ən çox tanınan marka olmanın yanında ən çox oğurlanan fiqur olaraq da ilk sıranı tutur.

 



Ardı →

Qorxu qandaldır, ümid isə azadlıq

  • Kino
   Amerikan rejissoru Frenk Darabont yazıçı Stiven Kinqin povesti əsasında çəkdiyi “Şouşenkdən qaçış” filmi insan ağlı, qətiyyəti və ümidinin sərhədsiz olması haqqında çəkilmiş ən yaxşı filmlərdən biridir desəm yəqin ki, yanılmaram. 1994-cü ildə ekranlaşdırılmış bu film Kinopoisk saytının 2012-ci ildə keçirdiyi sorğusuna əsasən 250 film arasında birinci yeri tutmuşdur. Frenk Darabont öz yaradıcılığında iki böyük şedevr yaratmışdır və onlardan birincisi yaradıcı və aktyor heyətinə böyük şöhrət gətirmiş “Şouşenkdən qaçış” filmidir.
Davamı →