Gördüklərimizi, yoxsa görmək istədiklərimizi görürük?

Yaşamaq üçün gözəl bir yer axtaran yolçu bir gün öz tarlasında işləyən bir qocaya rast gəldi.
Ondan bu kəndin adamlarının necə olduğunu soruşdu. “Bəs sənin gəldiyi yerdə adamlar necə idi?” – qoca dedi. “Çox pis idilər”, — deyə yolçu cavab verdi. “Hamısı özündər razı, yalançı idi.Onlardan uzaq olduğum üçün özümü çox xoşbəxt hiss edirdim.
Qoca yolçunu dinlədi və “Onda bizim kəntdə də elə insanlar görəcəksən”, — dedi.

Aradan çox keçməmiş başqa bir yolçu gəldi.O da qocaya eyni sualı verdi.Qoca da ona gəldiyi yerdəki insanları soruşdu. “Çox yaxşı idilər”, — deyə yolçu cavab verdi. “Əgər məcbur olmasaydım onlardan ayrılmazdım.Bir- birlərinə kömək etməyi çox sevir, doğruluqda az qala bir- birləri ilə yarışırdılar”. Bunu eşidən qoca ona da “Onda bizim kəntdə də elə onlar kimi adamlar görəcəksən”- dedi…

Bəli, cavablar eyni idi. Çünki qoca ətrafımızdaki insanların əslində “gördükləri” kimi yox “görmək istədiklərimiz” kimi olduğunu çox yaxşı bilirdi.


Davamı →

Ana sevgisi

      Sakit, isti və günəşli bir gün idi. Bir mələk cənnətdən qaçıb yaşlı dünyamıza endi. Mələk tarlalarda, meşələrdə, şəhərlərdə və kiçik kəndlərdə dolaşmağa başladı.

      Günəş batar-batmaz qanadlarını qaldırıb ziyarətim bitdi artıq geri qayıtmalıyam.

      Fəqət buradan bir xatirə ilə dönmək istəyirəm -dedi. Gözəl bir gul bağcasına baxdı və bu gullər qədər gözəl və xoş ətirli görmədim onun üçün xatirə olaraq bu güllərdən götürəcəm -dedi.

      Bu an irəlidə gül yanaqlı bir körpə gördü.


      Körpə gülümsəyərək anasının üzünə baxırdı. Bunu görən mələk öz-özünə: Bu körpənin gülümsəməsi götürdüyüm güllərdəndə gözəldir. Onu da özümlə aparmalıyam.


Ardı →

Mifik varlıq- Qar adamlar

Mifik varlıq hesab edilən «Qar adam» real ola bilər. İngiltərəli alimlər belə iddia irəli sürürlər.
Rusiya mətbuatında verilən məlumatına görə, Oksford universitetinin alimi Brayan Sayks qərbi Himalayda və Butanda tapılmış qar adamı olduğu ehtimal edilən iki naməlum varlığın tükləri əsasında DNT-lərini araşdırıb.
Məlum olub ki, bu canlılarının DNT-ləri 40 min il bundan əvvəl nəsli kəsilmiş qütb ayılarınınkı ilə 100% identikdir.
Brayan Sayks ehtimal edir ki, qar adamları qütb ayılarının təkamülü nəticəsində ortaya çıxmış canlılardır. 


Davamı →

Fikir vermisinizmi?

Fikir vermisinizmi… necə tez böyüdük?

Necə münasibətlər daha əvvəlki kimi olmamağa başladı, necə telefonlarımız yad adlarla dolmağa başladı, analar bayırda çox gəzəndə danlamamağa başladı. Bəs necə zarafatlaşırıq? Utanmayaraq...
 
Ölümün nə olduğunu  öyrəndik,  itirmək nədir, unutmaq, atmaq,  geridə qoymaq və qapını kilidləmək.

Ünsiyyət , artıx heç kəsdə "çətin şey deyil", artix bağlı dostluğlar etmiriy. Etiraf edilməli vaxtdir ki, ya  hər şey çox sadədir, ya da heç nəyi faciyə etmək lazım deyil. 

İndi gərək hərəkətlərinə cavab verəsən və qərar qəbul edəsən. Telefon zəngləri daha az gözləyirsən, tez -tez telefonu söndürürsən, insanlarda məyus olmaq adət halini alib.


Ardı →

Təpəgözlük sindromu

...Son 200 ilin tarixini varaqlasaq, az qala hər günümüzə bir faciə, bir matəm, bir işğal, bir parçalanma… düşür. Boş günümüz yoxdu...

İl boyu faciələrimizi və bu faciələrin gətirdiyi ovqatdan bir o qədər də fərqli əhval-ruhiyyə aşılamayan bayramlarımızı sıralayırıq...

Sanki 200 ildir üzərimizdə şok terapeyası ilə bağlı eksperiment aparılır: Ağla, gül, əylən, sonra yenə də ağla… Amma düşünmə, nədən ağlar günə qaldığının fərqinə varma… İmanının yerini xurafatla, sevginin yerini istəklə, fədakarlığın, intellektin və cəsarətin yerini populizm və ritorika ilə doldursunlar və sən taleyinə hökm edən çərxi-fələk görüntülü yel dəyirmanlarının əxlaqsız təkəbbürünə boyun əy, müti ol, başın ayaqlarınla qol-boyun olanadək əyil...

...Bizi parçalayıblar, yurd yerlərimizi yağmalayıblar, etnik təmizləməyə, soyqırımına məruz qoyublar. Soyu-kökü bilinməyən murdar bir toplum tarixi torpaqlarımızda dövlət qurub və yenidən yağmaladığı ərazilərimizdə meydan sulayır. 35 milyonumuz fars şovinizminin əsarətində can verir. Dərbəndin, Borçalının adını heç dilimizə də gətirə bilmirik. Daha doğrusu dilimizin ucundaca əski yurd yerlərimizin adına edam hökmü kəsirik... 


Ardı →

İnsanı sərxoş, ya da vəzifədə olanda tanıyın

İnsan özünü mükəmməl göstərməyə çalışsa da bəzi anlar olur ki, içindəkini tam olaraq büruzə verir. Bir insanı ən yaxşı bu hallarda tanıya bilərsiniz:

İçmişəm çaxır...
Bəzi insanların sərxoşluğu çəkilməz olur. Sevdiyiniz insandırsa, hardasa dözmək olar. Bir qurtum içən kimi insanın bütün kompleksləri dağılır, o vaxt da tanımağa başlaya bilərsiniz...

Mənə bir çay gətir!
Bir insanın ofisiant, qapıçı və digər işçilərlə danışma tərzindən hər şey məlum olur. Alçaldıcı tərzdə ofisianta: “Get filan şey gətir, filan şeyi niyə belə etdin?”, — deyirsə, ən yaxşısı uzaqlaşmaqdı... 

Daxilən irqçi
Dostunuz normal adamdır, bir sıra məsələlərə eyni cür yanaşdığınızı  düşünürsünüz. Ancaq birdən elə bir söz deyir ki, adam donub qalır. Etnik, cinsi, dini ayrı-seçkiliyini göstərən zarafat da etdimi, o insanı tanıdınız deməkdir.  


Ardı →

Dünyada ilk - "Gəmi məscid"

Pakistanda dünyada ilk dəfə olaraq gəmi formasında bir məscid inşa edilib. Bir çox ölkə məscid inşasında pakistanlı memarlara müraciət edir.

Pakistan arxitekturası ilə məscidlərə fərqli imic vermək istəyən memarlar məscidi gəmi formasında inşa ediblər. Məscidinin adı “Kutchi məscidi”, digər adı isə “Kashtı Walı məscidi”dir.

Namazın qurtuluş olduğunu insanlara xatırlatmaq üçün məscidi gəmi formasında inşa etdiklərini bildirən memarlar, bölgə əhalisinin və turistlərin diqqətini çəkə bilib.


Davamı →

Dəbli əlcək modelləri

Heç kimə sirr deyil ki, əllərin dərisi çox həssas olur. Buna görə də onları soyuğun şaxtasından qorumaq lazımdır. Bu zaman bizim köməyimizə 2014-cü ilin ən dəbli dəbli əlcəkləri gəlir. Bu əlcəklər qadınların zərif və həssas əllərini qorumaq üçün hazırlanıb. Lakin əlcəklər təkcə əllərimizi qeydinə qalmır, həm də hər bir qadını bəzəyən akssesuar kimi istifadə edilir. 

Dizaynerlər 2014-cü ildə fantaziyalarını işə salaraq bir-birindən fərqli və dəbli əlcəklər hazırlayıblar. Əlbəttə ki, dəri əlcəklər digərlərindən daha çox dəbdədir və sevilir. Dəri özlüyündə həqiqətən də əla materialdır. Çünki davamlıdır və gec xarab olur. Bundan əlavə dəri qadını seksual obraza sala bilir. Rəngli dəri əlcəklərə qadının stilini tamamlamağa və geyimi ilə harmonik ansambl yaratmağa imkan verir.
Ardı →

Ölkələr və təqaüd yaşı

Azərbaycan
Kişilər 63
Qadınlar 60

Türkiyə
Kişilər 60
Qadınlar 58

Rusiya
Kişilər 60
Qadınlar 55

İngiltərə
Kişilər 65
Qadınlar 60

Danimarka
Kişilər və qadınlar 65 

Portuqaliya
Kişilər və qadınlar 65

İsveç
Kişilər və qadınlar 65 

Meksika
Kişilər və qadınlar 65


Ardı →