Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Yunan salatı

İnqrediyentlər:
— təzə pomidor — 2 dənə,

— təzə xiyar — 2 dənə,

— «brınza» pendiri — 100 qr

— zeytun — 50 qr

— qırmızı soğan — 1 dənə,

— kahı,

— zeytun yağı.


Ardı →

Yolka oyuncaqları salatı

Tərkibi: 
450 q kartof
5 yumurta
250 q bolqar bibəri 
1 xiyar 
mayonez 
şüyüd 

Hazırlanması:
Kartofu yaxşı yuyub qabığını soyun. Suya duz töküb qaynadın. Kartofları bütöv bişirin. Hazır olandan sonra çıxarıb boşqaba düzün, soyusun. 

Yumurtaları suda bişirin, qabığını soyun.

Ardı →

Mandarin piroqu

Tərkibi:
  • 375 q (3-4) mandarin
  • 6 yumurta
  • 1 st. + 2 qaşıq şəkər tozu (225 q)
  • 0,5 ç.q. mandarin və ya vanil cövhəri
  • 255 q un
  • 1 ç.q. qabartma tozu
  • şəkər tozu (bəzək üçün)

Hazırlanması:
Bütöv mandarinlərin üzərinə çıxanadək soyuq su tökün, 2 saat bişirin.

Suyunu süzün, mandarinləri 4 bölüb dənələrini çıxarın.

Blenderdə püre halına gələnədək xırdalayın.

Sobanı 180 dərəcə qızdırın. 25 sm diametrli formanı yağlayıb perqament döşəyin.

Yumurtaları çalın, şəkər tozu və cövhər əlavə edin. Unla qabartma tozunu ələyin, bunun üçdə birini yumurtalara əlavə edin, sonra bir qədər mandarin püresi qatın, yenə çalın, tədricən un və püre əlavə edərək eynicinsli kütlə alınanadək qarışdırın. Formaya tökün.

30-40 dəqiqə, üzəri qızılı rəng alanadək bişirin. Piroqu dəmir şəbəkənin uzərinə qoyub tam soyudun, yalnız bundan sonra formadan çıxarın, üzərinə şəkər pudrası səpin.
Davamı →

Qar qız salatı

Tərkibi
150 q hisə verilmiş pendir
100 q çedder pendiri
2 kartof 
1 soğan 
mayonez 
1 siyənək balığı* (hisə verilmiş)
1 iri yaşıl alma 
3 yumurta

bəzək üçün: 
tomat pastası
qırmızı kələm
qara dənəvər istiot 
suluquni
Ardı →

Fəsəli

Tərkibi:
Xəmir üçün:
3 st. un
1,5 st. su
20 q yaş maya
2 x.q. şəkər tozu
duz

İç üçün:
100 q kərə yağı
darçın, hil, zəncəfil — hərəsindən 1/4 ç.q.
vanil
2 x.q. şəkər pudrası

Ardı →

Vanilli sufle

Tərkibi:
12 yumurta
240 ml süd
240 q şəkər tozu
50 q un
15 q kərə yağı
vanil
1 x.q. şəkər pudrası
900 q qaymaq və ya süd

Hazırlanması:
Yumurtanın ağını sarısından ayırın. Ağını xeyli soyudun və qatı köpük əmələ gələnə qədər çalın.

Ardı →

Göbələk Rulo necə hazırlanır?

Tərkibi: 100 qr un, 250 qr süd, 6 ədəd yumurta, 100 qr kərə yağı, 100 qr rəndələnmiş qruyer pendiri, qara bibər, duz.

İç vasitələr: 80 qr un, 1/2 litr süd, 1 paket göbələk, 100 qr kərə yağı, 80 qr marqarin, 1/2 dəstə cəfəri, 150 qr rəndələnmiş qruyer pendiri.

Hazırlanması:

İlk əvvəl kərə yağı, süd və undan istifadə edərək xəmir hazırlayın. Tünd pudinq qatılığına gəldiyində sobadan alın. İçinə yumurta sarısı, duz, qara bibər və qruyer pendiri əlavə edin. Xəmir soyuduğu zaman daha əvvəl çırparaq qar halına gətirdiyiniz yumurta ağlarını əlavə edib, əvvəlcədən yağlayıb, unladığınız bir nimçəyə yayın. İsti bir sobada üzəri quruyub, altı sarımtıl bir rəng alana qədər bişirin. Bu yolla hazırlanmış ruloyu unladığınız bir mətbəx bezinə alt-üst edib yuvarlayın, xəmirin asanca yuvarlanması üçün sərt olmasına diqqət yetirin. İstiliyini qorumaq üçün ruloyu içində qaynar su olan bir qazanın buğunda gözlədin.


Ardı →

Kartof mantısı

Tərkibi:
5-6 ədəd kartof
Cəfəri
1 kasa qatıq
2 diş sarımsaq
1 çay qaşığı tomat

Hazırlanması:
Kartofları yaxşıca yuyub qaynamaq üçün qazana qoyun. Qaynadıqdan sonra qabığını soyub çəngəllə yaxşıca əzin. Sonra kartofun içinə doğranmış cəfərini əlavə edin. İstəyə görə duz, istiot və qırmızı bibər əlavə edin. Yaxşıca qarışdırın.

Qoz şəklində tikələr götürüb stəkan formasında şəkilləndirin. Başqa qabda qatığın içinə əzilmiş sarımsaqları əlavə edib qarışdırın. Kartofların içini qatıqla doldurun. Tavada kərə yağında tomatı bir az qarışdırdıqdan sonra kartofların üzərinə əlavə edin və süfrəyə verin.

Nuş olsun!


Davamı →

Ev şəraitində ketçup

Acı bibər sousu üçün ərzaqlar:
6 qırmızı biber
500 qr qırmızı acı bibər
1 su stəkanı su
2 çay qaşığı şəkər
1 yemək qaşığı alma sirkəsi
Yarım çay qaşığı dəniz duzu

Hazırlanması:
Bibərləri yuyub saplaqlarını kəsin. Qırmızı bibər toxumlarını çıxarın. İri parçalar halında doğrayın. Təmizlədiyiniz bibərləri qazana alın, 1 su stəkanı su əlavə edib qazanın qapağını bağlayın.

Yumşalan bibərləri, suyuyla birlikdə əl mikseriyle püre halına gətirin. Süzgəcdən keçirib şüşə bir qaba alın. Bu mərhələdə qabıqların və toxumların ayrıldığından əmin olun.

Püre halına gələn biberlerin içinə duz, şəkər və sirkəni əlavə edib yaxşıca qarışdırın. Hazırladığınız acı bibər sousunu qab ya da kiçik şüşədə soyuducuda saxlayın
Davamı →

Nudli

Tərkibi:
500 qr ət (mal, qoyun və ya toyuq əti )
7-8 ədəd kartof
2-3 ədəd soğan
2 ədəd kök
kərə yağı
Duz, istiot
Su

Nudli üçün:
0,5 st kefir
1/4 ç/q soda
3-4 diş sarımsaq
0,5 dəstə şüyüd
Ardı →