Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 610 topik

İnsanları rahatlaşdıran 4 qoxu ...

Həqiqətən də aşağıda sadalanan  bu 4 qoxulardan bir neçəsi hər

birmizin demək olar ki, hər gün hiss etdiymiz qoxulardır və hər dəfə

bu qoxuları aldığımızda beynimizdə xoş təsuratlar yaranır ki, bu da

insana rahatlıq verir:

 

1) Yeni bişmiş çörək qoxusu.

2) Təmiz paltar qoxusu.

3) Yağış sonrası torpaq qoxusu

4) Yeni biçilən ot qoxusu


Davamı →

Uduzdu, uduzdu... Və ABŞ prezidenti oldu...

Avraam Linkoln yoxsul bir ailədə dünyaya gəldi. Üstəlik, ata-anası oxumaq-yazmaq da bilmirdi. Və onun ilk imtahanı 9 yaşında anasını itirməklə başladı. Bundan sonra o dəfələrlə işsiz qaldı. Bütün bunlarla yanaşı, övlad acısı da daddı. Bəli, ağrı-acılar qarşısında Avraam Linkolnun ağladığı vaxtlar da olurdu. Nə vaxt həyatında bir maneə ilə qarşılaşsa, axşamlar tozlu cığırlarda, ağaclar və kollar arasında gəzməyi çox sevirdi.


Ardı →

Qara pişiyin uğursuzluğu; həqiqət, yoxsa batil inanc?

qara pişikDünya tarixində pişiklərdən başqa fərqli dönəmlərdə fərqli dəyərləndirməyə məruz qalan ikinci bir canlı yoxdur, çünki əvvəl ilahiləşdirilən, sonra şeytanla eyniləşdirilib soyqırıma məruz qalan, sonra da təkrar evin baş küncünə yerləşdirilən  canlı növü məhz pişiklərdir.

Bir insanın qarşısından qara rəngli bir pişiyin keçdiyi zaman uğursuzluq gətirəcəyi ilə  bağlı inancın qaynağının miladdan əvvəl 3000 — ci illərə, qədim Misirlilərə bağlı olduğu qeyd edilir. O dövrdə pişiklər müqəddəs bir canlı olaraq qəbul edilirdi. Hətta qara dişi pişiklərin ilahiləşdirilməsini  qazıntı işləri nəticəsində  ortaya çıxan məlumatlar sayəsində görmək mümükündür.

O dövrdə Misirdə pişikləri xəstəlik və ölümdən qorumaq üçün qanunlar belə qəbul edilmişdi. Evin pişiyinin ölməsi isə  ailə üçün bir fəlakət idi.


Ardı →

Uşaq dili

eeeerAlimlər körpələrin ağladıqda çıxardıqları səsi 4 yerə bölüblər.

Belə ki, körpələrin səsini aşağıdakı kimi qeyd ediblər:

— Eeeeer – qışqıraraq ağlayırsa, qazı var.

— Ooooou – qışqıraraq ağlayırsa, yatmaq istəyir.

— Nənənə — qışqıraraq ağlayırsa, yemək istəyir.

— Eeeeey – qışqıraraq ağlayırsa, gəyirmək istəyir.
Davamı →

Bunları bilmək maraqlıdı

Hər gün doğulan körpələrin təqribən 12-si səhvən başqa valideynə verilir.

Eynşteyn (Einstein) 9 yaşına qədər düzgün danışa bilməyib. Ailəsi onun qüsurlu olduğunu hesab edirmiş.

Dünyada adam başına 1 milyon qarışqa düşür.

Atlar bir ay qədər ayaqüstə qala bilir.

Hər insanın dilinin izi də barmaq izi kimi fərqlidir.

Dünyanın ən böyük heyvanı mavi balinadır. Eyni zamanda heyvanlar aləminin ən sürətli inkişaf edən heyvanıdır. Çəkisi 22 ayda 26 tona çatır.

Bir inək həyatı boyu təxminən 200.000 bardaq süd verir.


Ardı →

Qadınlar niyə həmişə üşüyür?


Qadınların niyə həmişə üşüdüyünü bilmək istəyirisinizsə, topiki mütləq oxuyun. Həkimlər bu sualın cavabını tapıb və hormonları günahlandırıb.  
Bir araşdırma göstərir ki, qadınların bədən istiliyi kişilərdən 0.4 dərəcə daha çoxdur. Ancaq əlləri və ayaqları isə 2.8 dərəcə soyuq olur.  Araşdırmanın nəticələrinə görə bu, təbii bir mexanizmadır. Qadının vücudu hamilə ikən körpəni soyuqdan qorumaq üçün belə fəaliyyət göstərir. 
Ardı →

Diktatorlar və onların həyat yoldaşları

Tarixin axınını dəyişdirən amansız, zalım diktatoru kim sevər? Hansı qadın əlləri yüzlərlə insanın qanına bulanmış diktatorla yaşamaqdan həzz alar? Bu qadınlar da onlar kimi amansızdırmı?
Bütün bu suallara oxucular Diana Dükretin bestseller olmuş “Diktatorların qadınları” adlı kitablar seriyasında cavab tapa bilər. Kitabda Səddam Hüseyn, Kim Çen İr, Mussolini, Hitler, Çauşevski
kimi məşhurların qadınları və gizli sevgililəri haqda
maraqlı məlumatlar yer alıb.
2006-cı ildə Sarbon Universitetində fəlsəfə tarixi üzrə təhsil almış Dükretin kitabı keçən il yayımlanıb. 100 mindən çox nüsxə ilə satılan, 20-dən artıq dilə tərcümə olunan kitabın bu il ikinci hissəsi də nəşr olunub.

Kitabdan seçmələr:
— Kuba lideri Fidel Kastro 1959-cu ildə “MS Berlin” adlı gəmi ilə Havanaya gedəndə Amerikada yaşayan gənc Marita Lorenzlə tanış olub. Lorenzlə münasibətlər quran Kastro gəminin göyərtəsində onun üzünü əllərinə alaraq “Səni sevirəm, mavi səmam”,-deyə eşq elan edib. Lorenzə Kuba kraliçası olmağı təklif etdikdən sonra onu xüsusi təyyarə ilə Nyu-Yorkdan Kubaya gətiriblər. Aeroportdan birbaşa Kastronun ofisinə gətirilən Lorenz ofisi balaca maşın oyuncaqları ilə dolu görüb. O, Kastronun ən böyük hobbisinin oyuncaq maşınlar olduğunu elə burda öyrənib. Uzun müddət Kastronu ofisdə gözləyib. Kastro romantik mahnı sədaları altında otağa daxil olub və iki saata yaxın ofisdən çıxmayıb. Bu romantik görüşü isə Fidelin qardaşı Raul Kastro yarımçıq qoyub. Otağa girərək Kuba liderini “dövlət işləri ilə məşğul olmadığı” üçün danlayıb və onu özü ilə hansısa görüşə aparıb.
Lorenz liderə sevgisinə görə məşhur aktrisa Ava Qardnerlə üzləşməli olub. Ziyafətlərin birində Qardner gənc qıza liftdə “O it deməli sənsənmiş” deyərək sillə vurub.
Ardı →

Nə üçün?

İngiltərədə tıxac nə üçün soldan axar?? 
Əsrlər əvvəl yolun qarşısından gələnin düşmən olma ehtimalını göz önünə alaraq, insanlar (çoxu sağ əllərini istifadə etdikləri üçün) yolun solundan gedərək sol tərəflərini təhlükəsizliyə alar, sağ əllərini qılınclarını dərhal çəkəcək şəkildə hazır olardılar. 
XVIII əsrin sonlarında ABŞda bir çox at arabalarında, sürücü oturacağı yox idi və sürücü ən arxada və soldakı atın üstündə otururdu. Bu da yolun solundan gedildiyində yolun idarəsini çətinləşdirirdi. Çox keçmədən ABŞda tıxac sağdan işləməyə başladı. 
Fransız Qiyamı əsnasında, qiyamın liderlərindən Maximilien Robespierre, böyük bir ehtimalla Katolik kilsəyə meydan oxuyanlara bir jest olsun deyə, Parislilərdən yolların sağından getmələrini istədi. Bir müddət sonra Napoleon, ordularındakı avtomobillərin yolların sağından getmələri əmrini verdi və zəbt etdiyi hər ölkədə də bunu həyata keçirdi.
İngiltərə heç bir zaman Napoleon tərəfindən zəbt edilə bilmədiyindən İngilislər yolun solundan getmə vərdişlərindən imtina etmədilər. Avstraliya, Hindistan kimi bütün köhnə müstəmləkələrində də bu üsulu davam etdirdilər.


Ardı →

İnsan gözü haqqında bunları bilirdinizmi?

* İnsan orta hesabla dəqiqədə 12 dəfə — gün ərzində təxminən 10000 dəfə göz qırpır.

* İnsan gözü 2 milyondan çox işlək hissədən ibarətdir.

*Gözümüz 576 mega pikseldir!!!

 * Gözün buynuz təbəqəsi qan tələb etməyən yeganə toxumadır.

* İnsan gözü saatda 36000 bit məlumatı işləyə bilər.

* Göz almasının çəkisi təqribən 28 qramdır.

*Kişilər arasında daltonizmə qadınlardan 10 dəfə çox rast gəlinir.  

*Açıq gözlə asqırmaq mümkün deyil.

 

Mənbə: google

İngilis dilindən tərcümə olunub.


Davamı →

Azadlıq Heykəli

İlk dəfə Fransız heykəltaraşı olan Frederik Avquste Bartholdiyə sifariş verilən bu heykəl, mis və poladdan hazırlanmışdır.Ama heykəl Nyu Yorkda yox, Misirdə tikilməsi üçün inşa edilmişdi.Sonradan Misirdə tikilməsindən imtina edildikdə Parisdə bir anbara saxlanılmışdır. Hazırlanan bu ilk heykəl Qırmızı dəniz ilə Aralıq dənizinin qovuşduğu yerə qoyulacaqdı. Heykəl fironluq dövründəki geyimlərə bürünmüş qadın şəklində idi və əlində 'Asiyanın işığının Misirdən gəldiyini' simvolizə edən bir məşəl tuturdu. Bu hadisədən 20 il sonra 1885-ci ildə Fransa hökuməti ABŞ ilə olan yaxşı münasibətlərinin bir göstəricisi olaraq böyük bir heykəl inşa etmək istədiyində, yenə eyni heykəltraşın qapısı döyülür. Hazır vəziyyətdə olan heykəl anbardan çıxarılır, heykəltəraş Bartholdi və Qustave Eiffel (Eyfel qülləsinin mühəndisi) birlikdə çalışaraq bəzi dəyişikliklərlə heykəli yeniləmişdir. Daha sonra heykəl New York sahilində Liberty adasına yerləşdirilmişdir.
Ardı →