Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Tələbə adı qazananlar üçün təbrik mesajları

Abituriyentlərin səbirsizliklə gözlədikləri nəticələr bəlli oldu. Dəyərli tələbələr üçün Universitetə qəbul olma münasibəti ilə təbrik mesajları hazırladıq və tələbələrin yaxınlarının istifadə etməsi üçün mesajlarımızı təqdim edirik.
Məqaləmizdə Universitet qaliblərinə təbrik mesajları; Universitete qəbul olanlar üçün təsirli təbrik mesajları, Ali məktəbə qəbul olanlar üçün yeni təbrik mesajları, universitet qalibləri üçün duyğusal mesajlar və Akademiyaya qəbul olanlar üçün təbrik mesajları tapa bilərsiniz.
Universitetə qəbul olan əziz qardaş və bacılarımıza bir ömür xoşbəxt olmağı və ideallarına uyğun olaraq uğur qazanmağı arzu edirik.
Davamı →

Analar üçün ad günü mesajları

  • Bu gün onlar bu dünyada cənnətdən gələn ən yaxşı mələyə hamilə qaldılar və o, mənim gözəl anam oldu. Sizi təqdir edirəm. Ad günün mübarək, ana.
  • Nə qədər səylə cəhd etdiyim, nə etdiyim problem yoxdur. Mənim üçün etdiyiniz hər şeyə görə dəyər verdiyim məbləği sizə vermək seçimim heç vaxt ola bilməz. Sən mənim müqəddəsimsən; sən mənim gücümsən. Sizi xüsusi ad gününüz münasibətilə təbrik edirəm Ana!
  • Bir az ah çəkmədən bizim üçün nə qədər deyilməmiş tövbələr etdin. Ay ana, Allah sənə yüz il ömür versin!
  • İnanıram ki, sizi inanılmaz bir gün və böyük bir il gözləyir. Ad günün mübarək əziz anam

Davamı →

Anaya aid ad günü mesajları

Anaların ad günü ilə bağlı ən gözəl, duyğusal təbrik mesajlarını bir yerə toplamışıq. Ana ad günün mübarək yazılı şəkilləri saytımızdan əldə edə bilərsiniz.
Ən gözəl doğum günü mesajları, ana haqqında gözəl sözlər, anaya ad günü göndərməyiniz üçün gözəl təbrik yazılı şəkilləri telefonunuza endirərək Whatsapp statusda da paylaşa bilərsiniz.

Davamı →

Dostoyevskidən qeyri-adi aforizmlər

Fyodor Dostoyevskinin ən gözəl romanlarından biri hesab olunan “Karamazov qardaşları” romanından maraqlı aforizmləri təqdim edirik.
Fyodor Dostoyevski
  • Hər qadında başqasında olmayan xüsusiyyət var. Lakin, əsas olan bunu kəşf etməyin yolunu tapmaqdır.
  • Pisliyin ləzzəti bambaşqadır. Hər kəs özünü ondan uzaq tutub, lənətləyər. Amma yenə də pislik etməklə yaxa qurtara bilməz.

Davamı →

Motivasiya edici və ruhlandırıcı sitatlar

Kainatda yalnız bir şey üzərində tam nəzarət etmək hüququnuz var – düşüncələriniz.
Hər hansı bir  vəziyyətdə  nə düşünəcəyinizə yalnız özünüz  qərar verə bilərsiz. Düşüncələriniz  və duyğularınız  sizin davranışlarınızı  müəyyən edir və  bu da əldə etdiyiniz nəticələrə təsir edir.   Hər şey sizin düşüncələrinizdən başlayır. Ruhlandırıcı sözlər sizin fikirlərinizin tez bir zamanda dəyişməsinə, enerjinizin qalxmasına və əhvalınızın yaxşılaşmasına səbəb ola bilər. 
Davamı →

Riyazi aforizmlər

1. Əsl riyaziyyatçı bir qədər də şair olmalıdır. (K. Veyerştras)

2. Riyaziyyatı «qonşunu seyr edir» kimi öyrənmək olmaz. (A.Huven)

3. Yer üzünün ən məsum məşğuliyyəti riyaziyyatdır. (M.K. Atatürk)

4. Riyaziyyat öz qalasının qapısını yalnız güclü və cəsarətli insanlara açır. (A.P. Konforoviç)

5. Riyaziyyat elmlərin həm şahı, həm də xidmətçisidir. (E.T. Bell)

6. Riyaziyyat- əqlin gimnastikasıdır. (A.V. Suvorov)

Davamı →

Müdrik sözlər

  • Hər insana özün kimi hörmət etmək, özün kimi rəftar etmək – bundan yüksək heçnə yoxdur.  (Konfutsi)
  • Səni tam anlayan qadınla qarşılaşmaq çox təhlükəlidir. Bu adətən evliliklə bitir. (Oskar Uayld)
  • Bir şeyi qəbul etməliyik: ancaq anlamaq istəyənlər anlayır. (Bernar Veber)
  • Xırda nöqsanlarınıza fikir verməyin, xatırlayın ki sizdə daha böyükləri var. (Benjamin Franklin)
  • Kasıb, bədibəxt, xəstə və uğursuz – “səhər” sözünü çox istifadə edən insanlardır. (Robert Kiyosaki)

Davamı →

Dahilərdən müdrik aforizmlər

Napoleon Bonapart
İnsanlar rəqəmlərə bənzər, vəziyyətlərinə görə dəyər qazanarlar.

Sokrates
Optimist bir insan ayaqqabıları oğurlanınca «ayaqlarım var » dəyə bilən insandır.

Sofokles
Bizi heyatın ağır yükündən və iztirabından qurtaran tək söz sevgidir.

Oscar Wilde
Kişilər qadınların ilk eşqi, qadınlar kişilərin son eşqi olmaq istər.

Dekart
Ağıllı olmaq da bir şey deyil, mühüm olan o ağılı yerində istifadə etməkdir.

Davamı →

Valideyn və övlad haqqında

  • Ana, bala ucundan canını oda yaxar
  • Ana qarnında necə qalıbsan?
  • Anadan əziz yenə anadır
  • Anadan əmdiyim süd burnumdan gəldi
  • Analar bizi bu gün üçün doğub
  • Analı qızın özü böyüyər, anasız qızın sözü böyüyər
  • Analı quzu, xınalı quzu
  • Anan, bacın kimdir? — Yaxın qonşum
  • Ananın səbri tükənməz olur
  • Ata-ananın canı övlada bağlı olar
  • Ataya oğul, anaya qul
  • Ata malına göz dikən ac olar
  • Atam ilə atanı deyincə, özüm ilə özünü de


Davamı →

Prustdan sitatlar

O gecə Madam de Laumes ərinə dedi: «Miskin Svan əvvəlkitək valehedicidir, lakin çox bədbəxt bir görkəmdədir. Siz də şahidi olacaqsınız, belə ki tezliklə şam yeməyi üçün gələcəyinə dair vəd verdi. Əslində, onun kimi bir intellekt sahibi insanın qadın ucbatından əzablara düçar olmasını gülünc hesab edirəm;

Üstəlik, qadının maraqlı bir tərəfi də yoxmuş, gicbəsərin biriymiş» deyə əlavə etdi, eşqi dadmayan insanlara məxsus bir məntiqlə; belə adamlar, ağıllı bir kişi yeganə olaraq kədərlənməyinə dəyəcək qadınlara görə bədbəxt olmalıdır deyə düşünürlər, ki bu da vəba çöpləri qədər kiciçik bir varlığa görə vəba xəstəliyinə yoluxmağa razılıq verməyə bənzəyir. Bu isə çox təəccüblüdür. (“Svanlara tərəf” romanından)

Müstəsnalığın bayağılığa bu formada kölə olmağının bir çox nigahlarda qayda olduğu qənaətinə gəlmək üçün, əksini düşünmək kifayətdir: Elə üstün keyfiyyətlərə malik bir qadın var ki, sarsağın birinin onu ovsunlamasına, onun ən incə sözlərini amansızca qınamasına icazə verir və ən mənasız hoqqabazlıqları qarşısında, sevginin sonsuz tolerantlığıyla özünü itirir. (“Çiçək açan gənc qızların kölgəsində” romanından)
Davamı →