Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Belyaşi

Tərkibi (14 ədəd):Belyaşi

xəmir: 
375 ml süd
30 q yaş, yaxud 10 q quru maya
600-650 q un (az və ya çox tələb oluna bilər)
1 x.q. şəkər tozu
1 ç.q. duz
60 q kərə yağı

iç: 
600 q qiymə
1 iri soğan 
duz və istiot (istəyə görə)
Ardı →

Quberniya salatı

Tərkibi:Quberniya salatı

300 q toyuq ciyəri 
1 yerkökü
1 baş soğan 
100 q bərk pendir
50 q qara gavalı
mayonez
bitki yağı (qovurmaq üçün)

Hazırlanması:

Yerkökünü sürtgəcin orta gözündən keçirin. Soğanı nazik yarımhalqa doğrayın. Yerkökü və soğanı yağda yumşalanadək qovurun.
Ardı →

Pendirli kartof çubuqları

Tərkibi: Pendirli kartof cubuqları

5-6 kartof 
1 yumurta
50 q kərə yağı
50 ml süd
3-4 x.q. un
pendir
suxarı 

Hazırlanması:
Kartofları bişirin, duz, kərə yağı, süd vurub eynicinsli püre hazırlayın. Soyuyandan sonra 1 yumurta və 3-4 qaşıq un vurub yumşaq xəmir hazırlayın. 
Ardı →

Bananlı Eskimo

Tərkibi: 
2 banan 
100 q şokolad
1 st. qovrulmuş araxis

Hazırlanması:
Bananları 3-4 yerə bölün.
Şokoladı su hamamında, yaxud mikrodalğalı sobada əridin.
Araxisi qovurun, bir qədər iri doğrayın. 
Hər banan kəsiyinə bir taxta çubuq keçirin. Şokolada, sonra isə araxisə batırın. Soyuducuya qoyun. 
Şokolad bərkiyəndə çıxarıb yemək olar.
Nuş olsun!
Davamı →

Cemli piroq

Tərkibi:
Cemli piroq  üçün lazım olanlar:
2 x.q. xama
1 st. şəkər toz
3 st  un 
1 yumurta
1 ç.q. soda
200 qr. yağ

Hazırlanması: 
3 st un 1st şəkər, 200 qr yağı əlavə edib qarışdırırıq.
1 yumurta 2 x.q. xama, 1 ç.q. soda əlave edib əlimizlə xəmiri qarışdırırıq.
Xəmirdən bir hissəni götürüb soyuducuda 30 dəq. saxlayırıq.
Daha sonra tavanı yağlayıb xəmiri yayıb üzərinə cem çəkirik.
Ardı →

Dondurmalı meyvə salatı

Tərkibi:
Banan – bir ədəd
Üzüm –bir salxım
Gavalı – üç ədəd
Narıngi (mandarin) – iki ədəd
Kivi — iki ədəd
Alma – bir ədəd (böyük)
Dondurma – 200 – 300qr
Xirdalanmış qoz ləpəsi – 4 xörək qaşığı
Şəkər kirşanı – zövqə görə
Nanə yarpağı – bəzək üçün

Hazırlanması:
Banan və kivinin qabığını təmizləyib eyni ölçüdə dördkünc şəkildə doğrayın.
Gavalını yuyun və tumunu çıxartdıqdan sonra eyni şəkildə doğrayın.
Narıngini və almanı təmizləyin və bu meyvələri də dördbucaqlı şəklində doğrayın.
Üzümü yuyun və dən – dən ayırın.
Bütün hazirladığınız meyvələri dərin salat qabında qarışdırınüstünə şəkər kirşanı səpin.
Sonra bu kütləni şəkildəki kimi gözəl krem qablarında yerləşdirin və üzərinə dondurma əlavə edib süfrəyə verin.
Nuş olsun!
Davamı →

Ananas salatı

Tərkibi: ananas salatı
1 ananas
1-2 banan
1 portağal 
1-2 kivi
1 alma 
qoz, fındıq, sidr qozası, araxis və s. 

Üstü üçün: 
şəkər pudrası və ya yoqurt 

Hazırlanması:
Ananası uzununa iki yerə bölün. İçini çıxarın. Bərk olan hissəsini atın, lətini kubik doğrayın. Bananı, kivini, almanı kubik doğrayın. Portağalı təmizləyin, pərdələrini artlayıb xırda doğrayın. Bunları qoz-fındıq (iridirlərsə, xırdalamalı) qarışdırıb ananasdan düzəltdiyiniz «qab»ın içinə yığın. Üzərinə şəkər pudrası səpin və ya yoqurt gəzdirin. Həmçinin üzərinə likör və ya şərab da çiləyə bilərsiniz. 

Nuş olsun!
Davamı →

Meyvə salatı

İçindəkilər:
meyvə salatı — İstədiyiniz mövsüm meyvələrindən seçin. Görüntüsü gözəl bir meyvə salatı üçün təqribən 4 növ meyvə istifadə edin. 
— Meyvələrin müxtəlif rənglərdə olması salatınızı daha iştahaçıcı edər. Məsələn; alma, armud və banan kimi hamısı eyni rəngdə olan meyvələri istifadə etsəniz salatınız tək bir rəng olacaq. Görünüşü daha da canlı etmək üçün müxtəlif rəngli meyvələrdən istifadə edin. Məsələn; çiyələk və kivi bir yerdə və yaxud qırmızı albalı və ərik və s. 

Hazırlanması:
— Seçdiyiniz meyvələri yuyun, qabıqlı meyvədirsə qabığını soyun və kub şəklində doğrayın. 
— Alma, heyva kimi qaralacaq meyvə çeşidlərini istifadə edəcəksinizsə, o zaman limon suyunu hazırlayın və seçtiyiniz meyvələri limon suyunun olduğu bir qabda saxlayın. 
Ardı →

Müsli

Səhər yeməkləri həm dadlı, həm də xeyirli olmalıdır. Müsli – səhər yeməkləri üçün ən yaxşı variantdır. Müsli tez mənimsənilir, vitamin və mikrolementlərlə zəngindir, qanda xolesterinin miqdarını azaldır, mübadilə proseslərini tənzimləyir.

Bundan əlavə qəbizlikdən əziyyət çəkən insanlar üçün bu qida əsl müalicəvi effekt verir ki, bağırsaqları “işləməyə” vadar edir. Bu xeyirli yeməyin bir neçə reseptini sizə təqdim edirik.

Zövqünüzə və səhhətinizə uyğun olaraq müxtəlif yarmalara (buğda, yulaf, darı və s.) xoşladığınız meyvələri, giləmeyvələri, meyvə quruları, çərəzlər və s., şirələr ələvə edə bilərsiniz. 


Ardı →