Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Kəsmikli zərf

Tərkibi:Kəsmikli zərf

400 q kəsmik (5-9%)
200 q kərə yağı və ya marqarin
150 q şəkər tozu 
2 ç.q. qabartma tozu (və ya 1 ç.q. söndürülmüş soda)
300-350 q un

Hazırlanması:

Yağı 150 q şəkər tozu ilə yaxşıca qarışdırın. Kəsmik əlavə edib qarışdırın.
Qabartma tozu, un əlavə edib xəmir yoğurun. Xəmiri 3-5 mm qalınlıqda yayın.
8x8 sm ölçüdə kvadratlar kəsin. Hər kvadratın üzərinə şəkər tozu səpin.
Ardı →

Puding

Tərkibi:
5 xörək qaşığı un 
5 xörək qaşığı kakao 
1 litr süd 
1 st. şəkər tozu 
1 paket vanil 
2 yumurta 
100 qr. marqarin 

Hazırlanması:
Əvvəlcə marqarindən başqa hər şeyi qarışdırıb bişiririn, daha sonra isə içinə marqarin əlavə edib mikserlə çalın. Puding hazırdır. Nuş olsun!
Davamı →

Zoğal mürəbbəsi

Zoğalın təzə dərilmiş meyvəsindən və şirəsindən xalq təbabətində şəkər xəstəliyi zamanı, sərinlədici və ürək yanğısının qarşısını alan vasitə kimi istifadə edirlər. Ümumiyyətlə, Azərbaycanın xalq təbabətində zoğalın meyvələrindən çox qədimdən isitməyə [malyariyaya] qarşı istifadə olunur. Zoğal mürəbbəsi soyuqdəyməni aradan qaldırır.

Tərkibi:
Zoğal – 1kq,
şəkər – 1,2kq.

Hazırlanması:
Zoğaldan bütöv və çəyirdəyi çıxardılaraq mürəbbə bişirilir. Şəkərə 2 stəkan su töküb şərbət hazırlanır. Şərbətin yarısı birinci bişirmədən əvvəl, yarısı isə 2-ci bişirmədən əvvəl tökülür. 5-8 saat saxlamaq şərti ilə 2 dəfəyə bişirilir. Bəzən zoğalın üzərinə şərbətin hamısı tökülür, qaynadılır və aradan 10-15 dəqiqə soyutmaq şərtilə 4-5 dəfəyə bişirilir.


Davamı →

Portağal mürəbbəsi

Tərkibi:
1kq qalin qabiqli portağal
8st şəkər tozu
1 ədəd limon suyu
5st su

Hazırlanması:
Portağallar yuyulur,ağ iç qabığı qalacaq şəkildə narıncı qabığı soyulur.Soyulan portağalların bir neçə yerinə bıçaqla deşik açılır. Portağallar bu şəkildə dərin bir qazana tökülür üzərini örtəcək qədər su tökülür. 5-10 dəq. qaynadılır, su süzülür. Bu proses portağalların acısı gedənə qədər ən azı 2 dəfə yerinə yetirilir(qaynadılma süzmə işi). Başqa bir qazanda su və şəkər tozu qaynadılır. Suyu süzülən portağallar istənilən şəkildə dilimlənir və şirənin içinə tökülür. Limon suyu da əlavə edilir, mürəbbə şəklinə gələnə qədər bişirilir. Soyuduqda bankalara yığılır.

Bu metodla limon,naringi və qreypfrut mürəbbələri də hazırlamaq olar.


Davamı →

Obama keksi

Lazım olanlar:
3 yumurta
1,5 su stəkanı şəkər( istəyə görə daha az da istifadə edilə bilər)
2 su stəkanı un
4 çay qaşığı kakao
1 stəkan süd
1 paket qabartma tozu
Ardı →

Şəkərsiz mürəbbə

Pəhrizdə oturanlar və şəkər xəstələri xüsusən bu mürəbbədən rahatlıqla istifadə edə bilərlər. Mürəbbədə süni şəkər yoxdur.

Şəkərsiz mürəbbə hazırlamaq üçün lazım olan ərzaqlar:
  • 2 kq çox sulu olmayan meyvə (tumu çıxarılmış),
  • 2 stəkan alma şirəsi (evdə sıxılmış),
  • 3 yemək qaşığı bəhməz,
  • 2 çay qaşığı limon duzu.

Davamı →

Ev şəraitində dadlı popkorn


Popkorn bir çoxlarının xoşladığı qidalardan biridir. Əsasən də film izləyərkən popkorn yemək çoxlarının vərdişidir. Ancaq popkornun orqanizmə zərərləri də məlumdur. Çünki mikrodalğalı sobada bişirilmək üçün nəzərdə tutulmuş hazır popkorn paketləri olduqca çox konservant və kimyəvi maddələr ehtiva edir. Bu halda ev şəraitində ziyansız, dadlı və həmçinin də ucuz başa gələn popkornu necə hazırlamaq olar?
Davamı →

Narnumru

Deyin görüm bu narlı yumurta şəklini görəndə ilk reaksiyanız necə oldu? Əgər siz “Wow!” dedinizsə, onda çox sağ olun! Sevindim ki, bəyəndiniz. Əgər “İkisi bir yerdə? Nə? Necə yəni? Elə niyə? Hmm.” Deyə düşündünüzsə yenə də sağ olun. Bu sizin günahınız deyil. Çünki, həqiqətən də, bir-biri ilə qətiyyən əlaqəsi olmayan bu iki ərzağı bir yeməkdə birləşdirmək kimin ağlına gələ bilərdi?

Əgər kiminsə bunu etdiyindən xəbərim olmasaydı mən də elə sizin verdiyiniz sualları verərdim. Amma mən bilirəm ki, kimsə bunu artıq edib. Azərbaycanın Salyan rayonunda, nar və yumurtanın narnumru adlı qeyri-adi xörəkdə birləşdiyi gözəl məkanda.
Davamı →

Balqabaq mürəbbəsi

İnqridientlər:
2 kq balqabaq (qabıqları soyulmuş, dilimlənmiş)
3 stəkan şəkər tozu
qoz ləpəsi

Hazırlanması:
Balqabaq dilimlərini bir qazana qoyun. Üzərinə şəkəri tökün və qazanın qapağını bağlayın. 1 gecə bu şəkildə gözlədin. Sabahısı gün az isdidə ara-ara nəzarət edərək öz suyu ilə bişirin. Aman diqqət edin dibi tutmasın.

Bişdikdən sonra, qazandakı  balqabaq dilimlərini soba qabına yerləşdirin. Qalan şərbətini üzərinə tökün. Üzərini folya ilə örtün və bu şəkildə sobaya verin. Daha ləzzətli olması üçün, bir müddət də sobada bişirin.

Balqabaq soyuduqdan sonra üzərinə qoz səpin və servis edin. Nuş olsun!


Davamı →