Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Mürəbbəli piroq

Tərkibi:
Yumurta
350 q un
1 paket  yağı
1 stəkan şəkər tozu
0.5 çay qaşığı soda
Mürəbbə (qatı)

Hazırlanması:
Yumurta ilə şəkər tozunu çalırıq və yağla unu əlavə edirik.

Sodanı üzərinə səpirik. Xəmir yapışqan olmamalıdır. Əks halda un əlavə edin.


Ardı →

Göbələkli salat

İnqrediyentlər:
— kələm — 200 qr,

— təzə xiyar — 2 dənə,

— duzlu xiyar — 2 dənə

— qırmızı bibər — 2 dənə

— qırmızı soğan — 1 dənə,

— sarımsaq — 2 diş,

— duzlu göbələk («opyata» və ya «qruzdi», supermarketlərdə satılır) — 200 qr


Ardı →

Quzu qabırğası dolması

Tərkibi:
1 ədəd sağ ön qol ilə birlikdə quzu qabırğası

İç ləvazimatlar:
2 stəkan yuyulmuş, süzülmüş düyü
1 stəkan qaynar su
4 yemək qaşığı zeytun yağı
300 qr təmizlənmiş quzu ciyəri (çox xırda doğranmış)
1 böyük quru soğan (doğranmış)
2 yemək qaşığı dolma fıstığı
2 xörək qaşığı quşüzümü (ilıq suda isladılmış)
1 çay qaşığı döyülmüş istiot
1 çay qaşığı darçın
1 çay qaşığı duz
1 çay qaşığı nanə

Üzəri üçün:
1 xörək qaşığı pomidor tomatı

1 stəkan su


Ardı →

Nar salatı


Ərzaqlar:
Baş soğan – 2 əd.
Nar – 5 əd.
Keşniş – 1 dəstə

Hazırlanması: 15 dəqiqə
Orta irilikdə baş soğanı təmizləyib, eninə nazik halqavari doğrayın. Doğranmış soğanı boşqaba düzüb, üzərinə nar sıxın və nar dənələri ilə qarışdırıb duz əlavə edin. Üzərinə xırda doğranmış keşniş səpin.


Davamı →

Mannalı mini toplar

Tərkibindəkilər:
3 st süd
7 xörək qaşığı şəkər tozu
7 xörək qaşığı manna
1 paket krem şanti

Üstü üçün:
1 st hindistan qozu
1 st çiy badam

Hazırlanması:
Geniş bir qaba manna, süd və şəkər tozunu əlavə edin. Qatı hala gələnə kimi bişirin. 

Arada tez-tez qarışdırın. Bişən qarışıma bir paket krem şantini əlavə edin. Qarışımdan yumru toplar hazırlayıb hindistan qozuna  batırın. Əlinizə yapışmamsası üçün arabir əlinizi soyuq suya salın. Üzərinə badam batıraraq süfrəyə təqdim edin.

Nuş olsun!


Davamı →

Kilkə kotleti

Tərkibindəkilər:
½ kq kilkə balığı (başı və sümükləri təmizlənmiş)
1 kq balqabaq
7-8 ədəd yaşıl bibər
1 dəstə cəfəri
1 dəstə təzə soğan
4 yumurta
1 stəkan un
2 ç.q duz
½ ç.q istiot
1 ç.q qırmızı bibər
1 ç.q zirə

Hazırlanması:
Yumurtaları qırıb dərin bir qaba əlavə edin. Duz və digər ədviyyatları da tökün. Üzərinə unu yavaş-yavaş əlavə edərək qarışdırın. Balqabağı təmizləyib rəndələdikdən sonra bu qarışımın üzərinə tökün. Cəfəri, yaşıl bibər və təzə soğanı doğrayıb qarışıma qatın. Sonda kilkələri doğrayıb əlavə edin və yaxşıca qarışdırın. Tavada yağı isidin. Qarışımdan iri kotletlər hazırlayıb tavada ikitərəfli qızardın. İsti halda süfrəyə təqdim edin.

Nuş olsun!


Davamı →

“Moruq sıçrayışı” şokoladlı kokteyl

4 porsiya kokteyl üçün sizə lazım olacaq:
yarım kilo dondurulmuş moruq;
1 stəkan mərcanı və ya moruq şirəsi;
1 stəkan şokoladlı süd;
1 kq şokoladlı dondurma;
bəzək üçün bir neçə təzə moruq giləmeyvəsi.

Hazırlanması:
Dondurulmuş giləmeyvələri, şokoladlı südü və giləmeyvə şirəsini blenderdə birləşdirin.

Alınmış qarışığı 30 saniyə ərzində çalın, sonra blenderə dondurma əlavə edib təkrar 30 saniyə çalın.

Alınmış qatı kokteyli hazır formalara yerləşdirin və təzə moruqla bəzəyin.
Davamı →

Şokolad kokteyli

Şokolad kokteyli – nəfis şirniyyat və əla çərəzdir ki, onun köməyi ilə siz asanlıqla öz yaxınlarlarınızı sevindirə biləcəksiniz. Onun hazırlığı üçün lazımlı inqrediyentləri istənilən supermarketdən almaq olar. Bu kokteyl bir neçə dəqiqə ərzində hazırlanır.

Ev şəraitində şokolad kokteylinin hazırlanması üçün ən vacib – əlinizin altında yaxşı blenderin olmasıdır ki, o həm dondurulmuş meyvələri, həm də ki buzu xırdalaya bilsin. Belə cihazın köməyi ilə kokteyllər çox asan və tez hazırlanır.
Sadə şokolad kokteylinin resepti

4 porsiya kokteyl üçün sizə lazım olacaq:
½ litr yağlı süd;
2 ədəd dondurulmuş banan;
500 qram şokoladlı dondurma;
bəzək üçün şokolad çipsləri.

Hazırlanması:
Südü və təmizlənmiş bananları blenderə yerləşdirin və həmcins kütlə alınana qədər blenderdə qarışdırın. Sonra qarışığın üzərinə şokoladlı dondurma əlavə edib yenidən çalın. Şokolad kokteyli hazırdır. Onu sadəcə hazır formalara yerləşdirin və şokolad çipsləri ilə bəzəyin.
Davamı →

Lavaşana

Lavaşananı müxtəlif meyvə və giləmeyvədən hazırlamaq olar. Ən dadlı lavaşana alma, armud, heyva, alça və gavalıdan alınır.

Meyvə və giləmeyvənin üzərinə bir az su tökülür və vam odda yumuşalana qədər bişirilir, sonra aşsüzəndən keçirilir. Alma lavaşanası qarınçada bişirilmiş almadan hazırlanır.

1 kq əzməyə 200-dən 500 qrama qədər şəkər (meyvənin turşuluğundan asılı olaraq) qatılır.
Lavaşana emallı qazanda tez-tez qarışdırılmaqla bişirilir. Fikir vermək lazımdır ki, dibi yanmasın. Lavaşananın hazır olmasını qarışdırılan qaşığa yapışıb dartılması ilə təyin etmək olar. Lavaşanaya xüsusi ətir və tam vermək üçün hazır olmağa az qalmış ona xırda doğranmış qoz, yaxud naringi qabığı tozu qatmaq olar.

Hazır lavaşana üstünə perqament kağızı sərilmiş taxta, yaxud dayaz nimçəyə tökülür və bıçaqla hamarlanıb ya açıq havada, ya da qapısı açıq qarıncada 60 dərəcədə qurudulur. Sonra dürmələnib saxlanılır.

Laylı lavaşana da hazırlamaq olar. Bunun üçün bir lay alma, bir lay gavalı və s. sərilməlidir. Şirə çıxandan sonra qalan pıçaldan da lavaşana hazırlamaq olar. Onlar qızdırılır, isti-isti aşsüzəndən keçirilir və hazır olana qədər bişirilir. Belə lavaşanaya şəkər qatılmır.
Davamı →

Leço

Dadlı leço hazırlamaq üçün 5 sirr
  1. Leçonun hazırlanması üçün yalnız yetişmiş və keyfiyyətli pomidorları götürün.
  2. Leçonu çox uzun müddət bişirmək lazım deyil. Onun tərkibindəki bibər bir az sərt qalmalıdır.
  3. Leço hazırlayarkən unutmayın ki, pomidorlar və bolqar bibəri ilə cəfəri, reyhan və kəklikotu uyğun gəlir. Həm də hamısından yaxşı qurudulmuş göyərtilərdən istifadə etməkdir.
  4. Pomidorlar nə qədər ətli olarsa, leço o qədər daha dadlı alınacaq.
  5. Orijinal macar leçosunun tərkibinə 3 məhsul – pomidor, bolqar bibəri və soğan daxildir.

Davamı →