Ağ çiçək

Mus.:Emin Sahitoğlu, sözləri: Nəbi Xəzri

Səhər çağı, göy meşədən,
Dərdik səm, ağçiçək!

Bəyaz-bəyaz varaqlara,
Sərdik səni, ağ çiçək!

Naq:

Birdən-birə ağ əllərdə

Təzələşdin, ağçiçək!

Ağ əllərdə eləbil ki,
Ağ atəşdin, ağ çiçək!
Çiçək, çiçək, ağ çiçəyim,
Gmrümabəzək, ağçiçəyim!

Gördüm səni bu gün başqa
Bir çəməndə, ağ çiçrik!
Ağ əllərin hərarəti,
Yoxmu səndə, ağçiçək!

Naq:

Soyuq-soyuq boylanırsan,
Söylə neçin, ağ çiçək?
De, səndəmi həsrətlisən,
Ağəllərçin, ağçiçək?

 

Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007

 

0 şərh