Рейтинг
+94.62

Poeziya

101 üzv, 438 topik

5 qız atası haqqında ballada

5 qız böyüdüb ərsəyə çatdıran valideynin yeri cənnətdir.
Məhəmməd (s.a.v.s) peyğəmbər.

Cavan ailənin bir qızı oldu,
övladın nə qızı, nə oğlanı – dedilər.
Sevinib şadlandılar, ziyafət verdilər,
adını da Sevinc qoydular.
Ata isə xəyalında oğlan gözləyirdi,
ürəyində də nə qədər adlar gizləyirdi.
Ardı →

Bayquş istəyi

Quşların içində bayquşdan yoxdu,
bayquşun quşlardan fərqi çox çoxdu.
Ayrı bir düşüncə gəzər başında,
gizli dünyası var lal baxışında.

Səsindən vahimə, dərd yağar hər dəm,
dimdiyi yırtıcı, caynağı möhkəm.
Gündüzlər oturub tökər yüz tədbir,
gecələr ovlayar ovunu bir-bir.
Ardı →

Sənin varlığını kim danar,Allah?

Sən ey Yerə, Göyə göz ola bilən,
Sən ey əqlimizdə iz ola bilən.
Sən ey dilimizdə söz ola bilən,
Sən ey ürəklərdə şəhriyar Allah,
Sənin varlığını kim danar, Allah.

Səndən ucalığa bir varlıq yetməz,
nəzər diqqətindən bir zərrə itməz.
Sənsiz bir ot bitməz, bircə an ötməz,
özünü göstərsən nə olar, Allah,
Sənin varlığını kim danar, Allah.
Ardı →

Səni sevirəm...

Səni nə gündüzlər, nə də gecələr,
Səni hər günümdə gözləyəcəyəm.
Səni nə payızda, nə də ki, yazda
Gələn hər fəsildə gözləyəcəyəm.


Ardı →

Cinas bayatılar

Əzizim, sərin ayaz,
Göy bulud, sərin ayaz.
Dosta gələn qadanı
Düşmənin sərinə yaz

Əzizim, kasad olmaz
Mərd əli kasad olmaz
Yüz namərdin çörəyin,
Doğrasan, kasa dolmaz.


Ardı →

Murad Köhnəqalanın şeirləri

Menyu

Döyməkabab, söyməkabab
Əyməkabab, uymakabab
Ciyərkabab, xiyarkabab
Cigərkabab, digərkabab
Şairkabab, anarkabab
Nazirkabab, nəzirkabab
Deputatkabab, debilkabab
Laçınkabab, Şuşakabab
Rəiskabab, rəzilkabab
Cəbhəkabab, Müsavatkabab
AMİPkabab, YAPkabab
MTNkabab, BABkabab
Demokratkabab, liberalkabab
Vətənkabab, gödənkabab
Bir də… arnamuskabab.


Ardı →

Azərbaycan | Səməd Vurğun

El bilir ki, sən mənimsən, 
Yurdum, yuvam, məskənimsən,
Anam doğma vətənimsən!
Ayrılarmı könül candan?
Azərbaycan, Azərbaycan!

Mən bir uşaq, sən bir ana,
Odur ki, bağlıyam sana,
Hanki səmtə, hanki yana
Hey uçsam da yuvam sənsən,
Elim, günüm, obam sənsən!

Ardı →

Ölsün birdəfəlik bu adətiniz | Nəriman Həsənzadə

Toyda oynadılar,ürək açdılar,
Sonra gecəyarı dağılışdılar.
Yolda gileyləndi biri əlbəəl;

-Qız çörək yeyirdi.
-Mən ölüm?
-Sən öl!
-Oğlanı görmüşdüm neçə il əvvəl,-
Gəzənin biriydi.
-Mən ölüm?
-Sən öl!
-Onlar evlənsə də yaşayan deyil.Qız on yaş böyükdü.
-Mən ölüm?
-Sən öl!

Ölməyin,ölməyin,yazıqsınınz siz,
Ölsün birdəfəlik bu adətiniz.
Davamı →