Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 930 topik

Yaddaşı gücləndirmək üçün 15 faydalı tövsiyə | Güclü yaddaş

İnsanların bir çoxu yaddaşının zəif olmasından şikayət edir. Əslində isə, yaddaşımızı zəif edən bizim seçdiyimiz yanlış həyat tərzi və vərdişlərdir.
Bəs daha yaxşı bir yaddaşa sahib olmaq üçün nə etməli?
15 maddədə bu suala cavab verdik:

1.  YENİ DİL ÖYRƏNİN

Yeni bir dil öyrənmək beyninizi daha funksional edəcək.

Davamlı olaraq yeni şeylər öyrənməklə beynin onları yadda saxlamaq qabiliyyətini artırır.Belə ki, öyrəndiyiniz hər söz beyində yeni neyronlar və bağlantılar yaradır. Öyrəndiyiniz söz və ifadələri  xatırlamaqla həm də beyin məşqi etmiş oluruq.


Davamı →

Əldə sinir tutulması səbəbi nədir?

Əldə sinir tutulması bir çox insanda ola bilər, lakin adətən bəzi peşə sahiblərində görülən bir problemdir. Əllərdə sinir tutulması tibbi dildə Karpal Tunel Sindromu adlanır. Bu narahatlıq barmaqların hərəkətinə və hissiyyatına təsir edən median sinirin bilək nahiyəsində sıxılması səbəbindən baş verir. Bu, sinir tutulması pozğunluqlarında ən çox görülən vəziyyətdir.

Davamı →

Fəsil dəyişikliyi zamanı orqanizmi necə möhkəmləndirmək lazımdır?

Mövsümi xəstəliklər yavaş-yavaş hər kəsin orqanizmində özünü büruzə verir. Bu xəstəliklərə qarşı orqanizmin gücləndirməyin ən yaxşı yollarından biri də bəkməzdən istifadə etməkdir. Bəkməzin orqanizmə faydaları uzun illər öncədən insanlara məlumdur. Türkəçarə müalicədə bəkməzə xüsusi yer verilir. Min bir dərdin dərmanı hesab olunan bəkməzin faydalarını təqdim edirik.

Davamı →

Qazlı içkilərin orqanizmə ziyanı

Dünyada ən çox satılan içkilərdən biri də qazlı içkilərdir. Müasir dövrdə sərinləşdirici effekt vermək üçün içkilərdə karbon dioksiddən istifadə edilir.
Belə içkilərin tərkibinə su, şəkər (saxaroza, qlükoza və fruktoza), şəkər əvəzləyiciləri, turşular (limon turşusu, alma turşusu və fosfor turşusu), meyvə şirəsi, dadlandırıcılar, rəngləndiricilər və uzun müddətli saxlamaq üçün lazımi maddələr də daxildir. Bəs gündəlik istifadə etdiyimiz qazlı içkilər sağlamlığımıza necə təsir göstərir?

Davamı →

Beynimiz bunları xoşlamır

Rumıniyanın professoru, neyrocərrah Vlad Siurea beynimizin nə tələb etməsi və nəyi sevməməsi barədə maraqlı açıqlama edib.
Bu vaxta kimi 23.000 beyin əməliyyatı icra edən tanınmış həkim deyir ki, beyin bizim öz səhvlərimizdən xəstələnir. Çox adam ödünün, mədəsinin qeydinə daha çox qalır, nəinki beyni. Ümumiyyətlə, beyni ilə necə davranacağını bilmir.

Davamı →

Zəncəfil haqqında bilinənlər və bilinməyənlər

«Zəncəfil sağlamlıq üçün faydalıdır və xalq təbabətində dərman kimi istifadə edilir. Zəncəfilin tərkibində B3, B6, dəmir, kalsium, fosfor, sodyum, potasyum, maqnezym, potasium və digər minerallar var.»
Xalq təbabəti ilə məşğul olan Xatirə Əliyeva, Bizimyol.info saytına açıqlamasında bildirib ki, zəncəfil qanın normal dövranını qoruyur. Tərkibində olan xrom, sink və maqnezium qanın axışını sürətləndirir. Həddən artıq tərləmə, yüksək hərarət və əsmə zamanı faydalıdır. Eyni zamanda bədənin istiliyini normallaşdırır:

Davamı →

Qırmızı düyünün faydaları

Qırmızı düyü digər düyülərin arasında ən faydalı sayılır
Adətən istifadə etdiyimiz ağ düyü ilə (aş düyüsü) müqayisədə qırmızı düyü xüsusi emaldan keçmir ki, onun faydalı maddələrlə zəngin olan xarici qişası saxlanılır.
Qırmızı düyü B qrupu vitaminləri ilə zəngindir. Bu vitaminlər sinir sisteminin, saçların, dırnaqların, dərinin sağlamlığı üçün olduqca vacibdir.

Davamı →

Şəkərin kəskin düşməsi və qalxması

Qlükozanın çatışmazlığı zamanı «hipoqlikemiya» inkişaf edir. Hipoqlikemiyanın ilk simptomları ilə sağlam insanlar da üzləşir.
Vaxtında qida qəbul etmədikdə biz aclıq, baş ağrısı, halsızlıq, başgicəllənməsi hiss edirik. Lakin şəkərli diabet xəstələrində hipoqlikemiya daha ağır keçir və çox ciddi pozulmalara, hətta ölümə səbəb ola bilər.
Şəkərli diabet xəstəsi hipoqlikemiya zamanı bu kimi simptomları hiss edir:

Davamı →

Burun və boğazdakı artıq əti kəsdirməyin ziyanları

«Uşaqların boğazında olan „qlandalar”ın immun sisteminin qorunmasında xüsusi əhəmiyyəti var”.
Bunu həkim Vaqif Qarayev deyib.
Onun sözlərinə görə, ağız boşluğuna daxil olan infeksiya ilk növbədə boğazdakı ət badamcıqlarının toxumaları tərəfindən tutulur:
“Bundan sonra infeksiyaya qarşı mübarizə yaranır, orqanizm öz-özünü tənzimləməyə başlayır. Badamcıqları məhz bu səbəbdən kəsdirmək düzgün deyil. Uşaqlar böyüdükcə, boğazdakı badamcıqların həcmi kiçilir. Böyük insanlarda artıq orqanizm o badamcıqlar olmadan özü-özünü tənzimləyə bilir.

Davamı →

Güclü sağlamlıq iksiri

Bu güclü sağlamlıq iksiri hər evdə olan adi məhsullardan hazırlamaq olar.
Bu təbii vasitə immun sistemini gücləndirir, damarları təmizləyir, təzyiqi tənzimləyir, orqanizmdə iltihabları azaldır, orqanizmin tonusunu qaldırır, gümrahlıq verir.
Bu resept tanınmış rusiyalı fitoterapevt, akademik Karp Treskunovun kitabından götürülüb.

Davamı →