Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Payız allergiyalarının səbəbi

Mövsüm dəyişməsi insan orqanizminə təsirsiz ötüşmür. Havalar soyuduqca rast gəlinən xəstəliklər sırasında mövsümi allergiyalar da çoxalır. İmmun sistemi zəifdirsə, onda müxtəlif xəstəliklərə tutulma ehtimalı da yüksəlir. Yuxarı tənəffüs yolları sistemi dəyişən havaya qarşı daha həssas olur və bu zaman allergik xəstəliklərdən əziyyət çəkənlərdə ciddi problemlər yaranır. Uşaq Bərpa Müalicə Mərkəzinin həkim-allerqoloqu Pərvanə Hüseynova deyib: “Allergenlər hər mövsümə uyğun olaraq müxtəlifdir. Orqanizmdə hər hansı reaksiyaya səbəb olan amillər allergenlər hesab olunur.

Davamı →

Palma yağı haqqında nələri bilməliyik?

Son illər palma yağı haqqında müxtəlif fikirlər söylənir. Minlərlə məhsulun istehsalında istifadə olunan və bəziləri tərəfindən zərərsiz hesab edilən palma yağı uzun müddətdir həyatımıza daxil olub. Əsasən İndoneziya və Malaziyada palma ağaclarının meyvəsindən istehsal olunan və demək olar ki, bütün qablaşdırılmış qidalarda istifadə olunan bu yağ haqqında nələri bilmirik?

Davamı →

Uşaqlarda febril qıcolmalar : İlkin yardım necə olmalıdır?

Uşaqlarda baş verən qıcolmalardan biri də febril, yəni bədən temperaturunun qalxması nəticəsində baş verən qıcolmalardır. Adətən bu, temperaturun çox yüksəlməsi zamanı yaranır. Febril qıcolmalar təhlükəlidirmi? Belə hallarda hansı tədbirlər görülməlidir? Qıcolmalar zamanı ilk yardım necə olmalıdır?
“Erkən Uşaqlıq Dövründə İnkişaf” layihəsinin (UNICEF və Heydər Əliyev Fondunun Regional İnkişaf İctimai Birliyinin birgə icra etdiyi layihə) bununla bağlı hazırladığı məqaləni təqdim edirik:

Davamı →

Bunları hamı bacarmalıdır

Təbii, texnogen xarakterli fəlakət və qəzalar zamanı necə davranmalı olacağınız artıq sizə məlumdur. Ancaq qəzalardan nə qədər qaçmağa çalışsaq da, çox vaxt müxtəlif təhlükəli vəziyyətlərlə rastlaşırıq. Hər hansı bir zədələnmə zamanı həkim gələnə qədər göstəriləcək ilk tibbi yardımın böyük əhəmiyyəti vardır. Əzilmə, burxulma, çıxıq və sınıqlar, yanıqlar, qanaxmalar, huşun itməsi, müxtəlif zəhərlənmələr və s. hallar zamanı özünü itirmək zərərçəkənin vəziyyətinin bir qədər də ağırlaşmasına səbəb ola bilər. Bəs belə hallar zamanı nə etməli?

Davamı →

Sağlamlığımızın qayğısına qalaq

Orqanizmimizin hər bir üzvünün sağlam və yaxud xəstə olması daha çox özümüzdən asılıdır. Bədən çəkisinin artıq olması, hərəkət azlığı, düzgün qidalanmamaq, siqaret çəkmək, narkotik maddələrdən, spirtli içkilərdən istifadə etmək və onlara aludəçilik sağlamlıq üçün zərərlidir.
Elmi-texniki tərəqqi insanları vaxtsız qocaldan, xəstəliklərə düçar edən, insan ömrünü xeyli qısaldan ağır, üzücü fiziki əməkdən xilas edib. Lakin bununla yanaşı, fiziki işlə məşğul olmamaq, hərəkət azlığı insanda bir sıra xəstəliklərin əmələ gəlməsinə səbəb olmuşdur. Əzələlərin fəallığının azalması hüceyrə və toxumalarda oksigen aclığı yaradır. Hərəkət azlığı ürək xəstəlikləri, beyinə qan sızması və s. xəstəliklərin yaranmasının başlıca səbəbi olmasa da, bu xəstəliklərin yaranmasında az rol oynamır.

Davamı →

Avokado yağının faydaları

Avokado yağı sarının yaşıla çaları rəngdə, yüngül və xoş dada malik mayedir. Onun ətri qoz yağının ətrinə bənzəyir. Avokado yağı avokado meyvəsinin lətli hissəsi sıxmaqla əldə edilir.
Yüksək texnoloji alətlərin hesabına avokado yağı əldə edilən zaman onun təırkibində olan vitaminlər, minerallar, yağ turşuları və bioloji aktiv maddələr öz tərkibini dəyişmir. Avokado ilk dəfə yeddi min il qabaq Mərkəzi Amerika ölkələrində yetişdirilməyə başlamışdır. İndi kasıb Meksika ailələrinin hər gün süfrələrində avokado meyvəsini görmək olur. Avokado yağının ixracına görə İspaniya dünyada birinci yerdə durur. İngiltərə kosmetologiya sahəsində avokado yağından ən çox istifadə edən ölkədir.

Davamı →

Viruslardan qoruyan bal

“Son günlər koronavirus pandemiyası artmaqda və insanlarımızı psixoloji cəhətdən sındırmaqda davam edir. Bir çox insanlarımız depressiv hallar keçirir… Bu günlərdə həm özümüzü psixoloji cəhətdən müalicə etməli, həm də immunitetimizi artırmaqla mübarizəyə hazır olmalıyıq”.
Bunu həkim-fitoterapvet Fizuli Hüseynov açıqlayıb.

Davamı →

Səhər yeməyinin faydaları

Səhər yeməyi günün ən vacib yeməyidir. Vaxt azlığı, iştahanın olmaması səbəbindən səhər yeməyindən imtina edilməməlidir. Unutmayın ki, balanslı bir səhər yeməyi sağlam həyat tərzi keçirmək üçün vacib şərtdir.
Səhər yeməyi beyinin işini gücləndirir, xüsusilə məktəbli uşaqlarda bu daha önəmlidir. Araşdırmalara görə, səhər yeməyi uşaqların yaddaş və düşünmə qabiliyyətini yaxşılaşdırır, biliyin qavranılmasına kömək edir. Səhər yeməyi yeyən uşaqlar və böyüklər ondan imtina edənlərdən daha çox lif, kalsium, A və C vitaminləri, riboflavin, sink və dəmir alırlar. Hətta çəki artımından ehtiyatlanan insanlarda belə səhər yeməyi sağlam çəkidə qalmağı təmin edir.

Davamı →

Bişmiş qarğıdalının orqanizmə faydaları

Qarğıdalı insanın yetişdirdiyi ən faydalı bitkilərdən biridir. Amerika, Avropa və Rusiyada qarğıdalı yetişən kimi onu müxtəlif variantlarda bişirib süfrəyə qoyurlar və ailəlikcə yeyirlər.
Bizdə isə qarğıdalı az xörəkdə istifadə olunur, daha çox yayda, dəniz kənarında suda bişmişi yeyilir.
Amma yenə də mövsümündə və hətta digər mövsümündə də bu faydalı dənli bitkisi orqanizmə çox faydalı olduğundan bol istifadə olunmalıdır.
B, E, H, A vitaminləri, dəmir, natrium, yod, maqnium, fosforla zəngin qarğıdalının insan orqanizminə çox faydalıdır. Hansı xəstəliklərdə xeyirlidir, kimlərə olar, kimlərə olmaz?

Davamı →

Səhərə yaxın ortaya çıxan öskürəyə diqqət

Dünyada təxminən 300 milyon insana təsirsiz ötüşmədiyi təxmin edilən astma xəstəliyi müvafiq müalicə və qıcıqlandırıcı faktorlardan uzaq durulması sayəsində xroniki hala keçmədən nəzarət altına alına bilər.
Erkən dövrdə mütəmadi olan astma şikayətləri vaxtında nəzarət altına alınmazsa, həyat boyu davam edən ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.
Xüsusilə yay aylarında ortaya çıxan astma tutmalarının yaşam keyfiyyətini azaltmaması üçün bəzi tədbirlərin görülməsi tələb olunur. Memorial Ankara Xəstəxanası Sinə Xəstəlikləri Bölməsindən prof. dr. Metin Özkan yay aylarında astma xəstəliyi ilə bağlı diqqət edilməsi lazım olan məqamlar haqqında məlumat verib.

Davamı →