Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 930 topik

Xal xərçəngi

Dəri xərçəngi növləri arasında ən ciddi olanıdır. Dəriyə rəngini verən melanositler buna səbəb olur. Əslində bunlar hər kəsdə var. Amma niyə bəzi insanlarda xərçəngə səbəb olur, bəzilərində olmur, bax, bu, çox maraqlıdı. Ən böyük əlaməti bədəndə olan xallardan hər hansı birində meydana gələn bir sıra xarici dəyişmələrdir. Bunun üçün dərimizdəki dəyişmələri müşahidə etməli və ən kiçik şübhədə bir dermatoloqa getməliyik. Dermatoloqlar bu vəziyyətdə bədəndəki bütün xalları müşahidə altına alırlar. Fotoşəkillərini çəkib kompüter mühitində müqayisə edərək xarici vəziyyətləri haqqında bir fikrə gəlirlər.

Davamı →

Kökəldən və tüklənməyə səbəb olan xəstəlik

Son bir neçə ildə tibb elminə məlum olmayan müxtəlif xəstəliklər meydana gəlib. Deyilənə görə, bütün bunların səbəbi atmosferin həddindən artıq çirklənməsi, fəst-fut qidaların çoxalması, mənşəyi məlum olmayan dərmanların harada və necə gəldi satılmasıdır. Müasir dövrdə ən çox yayılan xəstəliklərdən biri də hormonal pozğunluqdur.

Davamı →

Kompüter və televizorun uşaqlara faydası və ziyanları

Müasir dövrdə texnologiyanın sürətlə inkişaf etməsi nəticəsində günün tələblərinə uyğun olaraq kompüter və televizor həyatımızın ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Lakin adını çəkdiyimiz cihazlardan istifadə nə qədər zəruri olsa da, hamımıza məlumdur ki, sağlamlıq hər şeydən vacibdir. Kompüter və televizordan ən çox istifadəyə meyilli olanlar isə uşaqlardır. Uşaqların saatlarla televizor və ya kompüterə bağlı qalmaları onların sosial mühitlə əlaqələrini zəiflədir, bu kimi cihazlardan asılı vəziyyətə salır. Bu asılılıq yetkinlik yaşındakı uşaqlarda  özünə qapılma, məktəb yoldaşları və ətrafına qarşı aqressiv davranışlara və digər xoşagəlməz hallara gətirib çıxarır. Buna görə də istər kompüterdən, istərsə də televizordan istifadə müəyyən çərçivədə olmalıdır. Bəs görəsən, mütəxəssislər bu haqda nə fikirləşirlər?

Davamı →

Ən tanınmış sağlamlıq resepti

Sarımsaq və limon qarışığı ən tanınmış xalq təbabəti reseptlərindən biridir.
Bu qarışığın bir çox faydalı xüsusiyyətləri var:
  • damarları möhkəmləndirir, damarları daha elastik edir, damarların partlaması riskini azaldır
  • xolesterinin səviyyəsini aşağı salır, ürək-damar sistemi xəstəliklərin riskini azaldır
  • immun sistemini möhkəmləndirir

Davamı →

Hər dəfə yeməkdən sonra etdiyiniz təhlükəli səhvlər

Sağlam qidalanma təkcə faydalı qidaları seçib yeməkdən ibarət deyil. Çox az insanlar yemək qəbulundan sonra nə etdiyinə heç fikir də vermir.
Bilmirlər ki, yeməkdən sonra mədədə gedən proseslər vacib məqamdır və onun yaxşı getməsi üçün işinə qarışmamaq lazımdır. Biz isə uşaqlıqdan yaranmış düzgün hesab etdiyimiz, əslində isə zərərli vərdişlərimizlə hər yeməkdən sonra orqanizmimizi təhlükə altına qoyuruq.

Davamı →

İnsan niyə xəstələnir

Hər insanı düşündürən bu vacib suala dəqiq cavab tapmaq üçün, biz insan orqanizminə bir qədər yaxından nəzər salmalı olacağıq. Öncə onu bilməliyik ki, hər birimiz 70 triliyon hüceyrədən “toxunmuşuq”. Bu mikrocanlılar bizim səhhətimizi qoruyur, fiziki və zehni fəaliyyətimizi təmin edir. Təkcə səhhətimiz deyil, ağlımız da, mənəviyyatımız da, əqidəmiz də, əxlaqımız da bu nəhəng ordunun durumundan asılıdır.

Davamı →

Övladımda revmatoloji xəstəlik varmı?

Revmatizm — ürək-damar sistemini, oynaqları və bəzi digər orqanları zədələyən infeksion-allergik xəstəlikdir. Adətən, uşaq tərəfindən keçirilmiş streptokokk infeksiyası (əksər hallarda “angina” — badamcıqların iltihabı) nəticəsində əmələ gəlir. Bədənin soyuqlaması və uşağın immunitetinin zəifləməsi də xəstəliyin inkişaf etməsində böyük rol oynayır.
Xəstəlik, keçirilmiş “anginadan” 2-3 həftə sonra kəskin şəkildə başlaya bilər. Xəstəliyin ilk əlamətləri — yorğunluq, hərarətin qalxması, oynaqların (daha çox diz, topuq və bilək oynaqlarının) ağrılı və şişkin olmasıdır. Revmatizm əleyhinə preparatlar qəbul edildikdən sonra bu simptomlar tezliklə aradan qalxır.

Davamı →

Fast-fudlar hansı xəstəliklərin yaranmasına səbəb olur?

Fast-fud kimi tanınan ayaqüstü yeməklər hər zaman isti və ucuz qida olmağına baxmayaraq, həm də dadlı olur.
Ayaqüstü yeməklərin tərkibinə dad, keyfiyyətinə zəmanət verən çoxlu sayda qida əlavəsi qatılır. Əgər insan ayda bir dəfə ayaqüstü yeməklərlə qidalanarsa, orqanizmə ciddi bir zərər dəyməz. Ancaq hər gün qidalanarsa, onda bir müddətdən sonra orqanizmdə qüsurlar meydana çıxar. Doymuş yağlardan hazırlanmış qidalar yüksəkkalorili olur, bir sıra xəstəliklərə yol aça bilir. Qəbul etmək nə qədər çətin olsa da, çəkini ifrat dərəcədə artıran birinci səbəb ayaqüstü yeməklərdir.

Davamı →

Payız allergiyalarının səbəbi

Mövsüm dəyişməsi insan orqanizminə təsirsiz ötüşmür. Havalar soyuduqca rast gəlinən xəstəliklər sırasında mövsümi allergiyalar da çoxalır. İmmun sistemi zəifdirsə, onda müxtəlif xəstəliklərə tutulma ehtimalı da yüksəlir. Yuxarı tənəffüs yolları sistemi dəyişən havaya qarşı daha həssas olur və bu zaman allergik xəstəliklərdən əziyyət çəkənlərdə ciddi problemlər yaranır. Uşaq Bərpa Müalicə Mərkəzinin həkim-allerqoloqu Pərvanə Hüseynova deyib: “Allergenlər hər mövsümə uyğun olaraq müxtəlifdir. Orqanizmdə hər hansı reaksiyaya səbəb olan amillər allergenlər hesab olunur.

Davamı →

Palma yağı haqqında nələri bilməliyik?

Son illər palma yağı haqqında müxtəlif fikirlər söylənir. Minlərlə məhsulun istehsalında istifadə olunan və bəziləri tərəfindən zərərsiz hesab edilən palma yağı uzun müddətdir həyatımıza daxil olub. Əsasən İndoneziya və Malaziyada palma ağaclarının meyvəsindən istehsal olunan və demək olar ki, bütün qablaşdırılmış qidalarda istifadə olunan bu yağ haqqında nələri bilmirik?

Davamı →