Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Tez yağlanan saçlar

Bir çox xanımların əsas problemlərində biri də tezyağlanan saçlardır. Çoxları ele düşünür ki, saçları tez tez yuduqda bu problemi aradan qaldırmaq olar.

Lakin, bu belə olmamaqla bərabər tam əks təsir göstərə bilir. Səbəb odur ki, saçlarınızı tez-tez yuduqda, siz piy vəzilərinin işini daha da gücləndirmiş olursunuz, və bununla saçlar yağlandığından daha çox yağlanmağa başlayır.

Dermotoloqların fikrinə əsasən saçları həftədə 4 dəfədən artıq yumaq olmaz. Əgər səhər yuyulan saçlar axşam yağlanırsa, o zaman buna səbəb olan orqanizmdə baş verən hər hansı bir problemi araşdırmaq lazımdır.

Saçlar niyə tez yağlanır?
Buna səbəb genetik meyl və ya sonradan qazanılmış səbəblər ola bilər.

Müəyyən preparatların qəbulu, stress və qadın xəstəliklərin orqanizmdə hormonal pozğunluqlara gətirə bilər. Bu isə insanın xarici görünüşünə təsir edə bilər. Bu saçların yağlılığı ilə də müşahidə oluna bilər.

Problem daxili orqanlarda olduqda isə, heç bir kosmetik vasitələr bu problemin həllinə kömək edə bilməz. Belə vəziyyətdə həkimə müraciət edib, qaraciyər, öd kisəsi, mədəaltı vəz və mədəni yoxlamaq gərəkdir.
Ardı →

Yorğun dəri üçün maska

Yorğun dərini özünə gətirmək və təravət bəxş etmək üçün ən asan maska reseptini təqdim edirik. 

Çirkli hava şəraitindən, yaxud stressdən dolayı dəri yaşlanır. Bəs dərini cavanlaşdırmaq və parlaq etmək üçün nə etmək lazımdır? 

Bunun üçün bir çay qaşığı yaş mayanı bir çay qaşığı nar suyu ilə qarışdırın. Bu qarışığı hər gün dəriyə çəkin.

10 dəqiqə saxladıqdan sonra ilıq su ilə yaxalayın. Həmçinin hər gün bir parça buzu üzünüzdə gəzdirin. Yaxşı olar ki, buzu hər səhər yuxudan duranda tətbiq edəsiniz.
Davamı →

Göz qələmindən istifadə qaydaları

Gözə dərin məna qatan göz qələmləri haqqında bilmək istədiyiniz sualların cavablarını yazıdan öyrənə bilərsiniz.

1. Qaşların daha qalın görünməsi üçün göz qələmini qaş qələmi kimi istifadə edin.
2. Tünd rəngli göz kölgələriniz bitibsə, qara, qəhvəyi və ya boz qələmləriniz ilə göz qapağını pambığın köməyi ilə dağıdın.
3. Keçici döymə etdirmək üçün göz qələmindən istifadə edə bilərsiniz. Etməli olduğunuz tək iş qələmlə istədiyiniz formanı çəkməkdir.
4. Pişik gözlərə sahib olmaq üçün, göz qələmini gözün bitiş hissindən uzatmaq lazımdır.
5. Yaponlar kimi qıyıq gözlərə sahib olmaq üçün göz qələmini alt və üst kirpiklərin ortasından başlayıb gözün bitən hissəsinə qədər çəkin.
Ardı →

Kirpikləri təbii yolla necə uzadaq?

Gözlər qəlbin aynasıdır. Əks cinsin nümayənlərini cəlb etmək üçün mənalı baxışlar vacibdir. Mənalı baxmaq üçünsə, uzun və gözəl kirpiklər lazımdır. 

Nəmləndirin
Dərinizin nəmləndirməyə ehtiyacı olduğu kimi  kirpiklrinizin də nəmə tələbatı var.  Kirpiklərinizin nəmləndirilməsi onların daha çox uzanmasına kömək edir. Fırça ilə vazelin və ya bitki yağları çəkərək onları nəmləndirmək olar. Gözlərinizə dəyməməsinə diqqət edin 

Tuşu doğru seçin 
Tuş kirpiklərinizi çox gözəl göstərə bilər lakin eyni zamanda, zərər də vermiş olur. Kirpiklərinizin tökülməməsi üçün düzgün tuş amlalısınız. Tərkibində mineral və vitaminlər olan tuş alın.
Ardı →

Sağlam və təmiz dəri

Dərimizin sağlam və gözəl olması bizim gözəlliyimizin ilkin şərtlərindəndir. Dərinin quru olması dərinin vaxtından tez qocalmasına səbəb olur. Bunun üçün sabundan uzaq durmaq lazımdı.
Sabun dərinin qurumasına səbəb olur və bununla da dəri vaxtından tez qocalır və qırışır. Ona görə vacib olmadığı zaman sabundan uzaq durmaq lazımdı.
Gecələr yatmamışdan ən azı 1 saat əvvəl üzünüzdən makiyajı tam olaraq təmizləyib, üzünüzü iliq su ilə yumanız məsləhət görülür. Sonra isə üzünüzə nəmləndirici gecə kremi çəkmək lazımdı. Yatmamışdan əvvək kremi üzünüzdən salfetka ilə silməlisiniz.

Makiyaji dərinizdən silmədən yatmayın. Çünki üzümüzdə qan dövranı gecə vaxtı daha çox olur. Bu vaxtı dərimiz hər şeyi daha çox canına çəkir, yəni dəri üzərində olan makiyaj, gün ərzində dəri üzərinə yığılmış toz, təmizlənmədikdə gecə vaxtı dəriyə hopur. Bu isə dəridəki məsamələrin çirk və tozla dolmasına səbəb olur. Beləliklə, dəridə sızanaqlar və civzələr yaranır. Dəri nəfəs ala bilməyəndə, yəni dəri ona lazım olan oksigeni ala bilməyəndə tez qocalır, yəni elastikliyini itirir və qırışır.

Həmçinin bax: Üz dərisinə gündəlik qulluq 

 


Davamı →

Açıq-saçıq geyimlər

 Son illər ölkədə qadınların açıq-saçıq geyimlərdən istifadə etməsi adi hal alıb. Bunun səbəbini müxtəlif amillərlə izah edirlər. Eyni halda açıq-saçıq geyimlərin yaratdığı fəsadlar və problemlər günü-gündən artmaqdadır. Belə ki, ailə zəminində, qeyrət üstündə baş verən insan qətlləri, qadın əxlaqsızlığının yayılması, xüsusilə ailə daxili münasibətlərin soyuması və ailələrin dağılmasının artan xətt üzrə inkişafı açıq saçıqlığın yaratdığı problemlərdəndir. Açıq-saçıq geyimlərin artmasının səbəbləri və adı çəkilən geyim növlərinin cəmiyyətin formalaşmasına və inkişafına mənfi təsir göstərməsi ilə bağlı açıqlama verən psixoloq Günel Aslanova maraqlı fikirlər səsləndirdi.

Ekspert qeyd etdi ki, şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin geyimdə əks olunması və geyimin insana təsiri psixologiyada tədqiq edilən ən maraqlı problemlərdən biridir: “Artıq uşaqlıqdan başlayaraq geyimlə əlaqədar müəyyən seçimlər, şəxsi tərz formalaşır. İnsanın bu və ya digər geyimi seçməsinə başlıca olaraq geyimin estetikliyi təsir etsə də, digər nüanslar da var ki, geyim seçiminə şüuraltı olaraq təsir edir. Geyim insanın müxtəlif əhval və arzularını əks etdirir. Bu rəng, parça seçimində, dəbi izləmə və ya inkar etmədə, bəzək əşyalarının olub-olmamasında, tərzin peşə, bədən quruluşu və xarakterlə qarşılıqlı əlaqəsində təzahür edir.”

Ardı →

Saç tökülməsi

Kişilər niyə keçəlləşir? Qadınlar niyə əsəbi olur? Saçlarımızda  əmələ gələn kəpəyin əsl səbəbi nədir?

Kişilərdəki hormonal pozğunluqlar…

Aparılan araşdırma nəticəsində bəlli olub ki, kişilərin keçəlləşməsi heç də bəzi qadınların dediyi kimi “balıncı dəyişmək”dən yaranmır. Saç tökülməsinin əsas səbəbi genetik problem və əksər hallarda kişi orqanizmində yaranan hormonal dəyişikliklə bağlı olur. Ekspertlər bildirir ki, əgər əvvəllər kişilərdə keçəlləşmə prosesi 35-40 yaşdan sonra başlayırdısa, bu bu gün bu  xəstəlik cavanlaşıb. İndi 18-19 yaşında gənc oğlanlarda saç tökülməsi xəstəlik halına gəlib çıxıb.
Həkimlərin sözlərinə görə, hormonal dəyişikliklə bağlı başlayan saç tökülməsinin qarşısını almaq mümkündür. Ancaq bir şərtlə ki, müalicəyə vaxtında başlanılsın. Əks halda keçəlləşmiş başda yenidən tük əmələ gətirmək mümkün deyil.
Ardı →

Ətirlərdən istifadə qaydaları

Bütün qadənların ən çox istifadə etdiyi ətirlərin əslində istifadə qaydaları var. Ətirlər qoxularını yaymaq üçün istilik, hərəkət kimi faktorlara ehtiyac duyarlar.  Elə məhz bu səbəblə ətir vurmaq baxımından bədənin bəzi bölgələri əsasdır və onlara ətir vurulması daha da effektivdir. Bunlara misal olaraq isti və nəmli nöqtələr. qoltuq altları, sinə araları, bun arxası, qulaq arxaları və göbək qeyd etmək olar. Qanın çox təzyiqlə vurulduğu nöqtələrə əsasən bilək içləri, gicgahlar və boyun daxildir.


Saçlar


Saçınıza ətir vurmaq istəyirsinizsə, əvvəlcə təmiz olmalarına diqqət yetirin. Qoxuların bir-birinə qarışmaması üçün şampununuzu qoxusuz olanlar arasından seçin. Saçlarınız qısa isə saç diblərinizə, uzun isə uclarına sıxmanız kafi olacaq. Sizə kiçik bir sirr açım, yaxşı olar ki, saçınızı darayarkən daragınıza əvvəlcə bir az ətir vurun. Onda saçlarınız daha da təsirli və cəlbedici olacaq.


Ardı →

Gözəllik sirrləri

Tanınmış kino uduzu və eləcədə xeyirxahlığı ilə də tanınan  və sevilən Audrey Hepburn'dan gözəlliyinin sirrini soruşduqda, onun özünəməxsus cavabı olub və bu suala cavab olaraq aşağıdaki makiyaj tərifini vermişdi.

— Gözəl və cazibədar dodaqlara sahib olmaq istəyirsinizsə, dodağınıza şirin sözdən başqasını toxundurmayın.

— Gözəl gözləriniz olsun istəyirsinizsə, gözəl insanlarla göz -gözə gəlin, gərçək dostlar qazanın.

— İdeal bədən ölçülərinə sahib olmaq və həmişə incə görünmək istəyirsinizsə, yeməyinizi yoxsullarla və aclarla paylaşın.
Ardı →

Müasir qadın və gözəllik

Amerika kosmetika şirkətinin təsisçisi Estee Lauder (1906-2004) vurğulayır ki, «gözəllik yanaşma tərzindən asıldır. Burada heç bir sirr yoxdur. Nə üçün bütün gəlinlər gözəl görünür? Çünki toy günü necə görünəcəklərini əvvəlcədən fikirləşirlər. Çirkin qadın yoxdur, yalnız özünə baxmayan və cazibədar olduğuna inanmayan qadın var!» nowadays


Müasir qadm çox məşğuldur. 0 təhsil alır, xarici dil öyrənir, karyera yaratmaq, bununla yanaşı, ailə qurmaq və ana olmaq kimi ənənəvi missiyalarını yerinə yetirmək istəyir. Bu iş bolluğu içərisində onun hər gün özünə vaxt ayıra bilməsi çətinləşir. Həqiqətən də asan iş deyil. Nəticədə də özünə vaxt ayırmağın mümkünsüz olduğunu düşünən qadmlar bu işdən vaz keçirlər. «Heç nəyə vaxtım çatmır» ifadəsi az qala müasir qadının devizinə çevrilib. Amma gününü düzgün planlaşdıran qadın görkəminə diqqət yetirmək istəsə, bunu bacaracaq.Mən tam əminliklə deyə bilərəm ki, qadınlar istədikləri zaman gözəl, cazibədar və eleqant görünə bilərlər.


Ardı →