Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Kirpiklərin uzadılması, qoruması üçün faydalı məsləhət və reseptlər

Gözün üst qapağında 8-12 mm uzunluğunda 90-160, alt qapağında isə 6-8 mm uzunluğunda 75-80 kirpik var.

Kirpiklərin tökülməməsi və qırılmaması üçün hər gecə yatmamışdan öncə gözünüzdən tuş ve kölgəni silin. Təəssüf ki, bu sadə qaydaya əməl etməyi bir çoxları unudur. Gözlərdən makiyajı silmək üçün göz üçün nəzərdə tutulmuş moloçko və losyondan istifadə edin. Adi vasitələr qızartı və qıcıqlanma verə bilər. Makiyajı temizləyəndən sonra gözünüzü qara çay dəmi ilə silin. Bu, kirpikləri möhkəmləndirəcək. Kirpiklərin sıx və yumşaq olması üçün bitki kompreslərindən mütləq istifadə olunmalıdır.
Ardı →

Gözəlliyin düşmənləri

Çoxumuz bilmədən dərimizi korlayır və qocalmasını sürətləndiririk. Kosmetik məhsullar haqqında məlumatımız olmadığı üçün yanlış məhsullardan istifadə edirik. Lakin bilməliyik ki, bəzi kosmetik məhsullar nə qədər baha olsa da, istəklərimizi qarşılamır. Ən pis kosmetik məhsullara 5 məhsul daxildir.

Üz yumaq üçün sabun – Nə qədər bahalı və ya nəmləndirici özəlliyi olsa da, üzü sabunla yumağa son qoyun. Sabunun tərkibində kimyəvi yağların dərinin pH balansını yüksəltdiyi elmi təsdiqini tapıb. Yüksək bazlı pH sahib sabun dərinin təbii yağ təbəqəsini həll edir. Üzün təbii yağ təbəqəsinin azalması isə dərini qurudur.

Dərini su ilə yaşayan orqanizm kimi düşünün. Susuz yəni, nəmsiz qalan dəri cansız və qurumuş yarpaq kimi solğun görünür. Sağlam və parlaq dəri üçün üzünüzü qurudan sabunlardan istifadə etməyin. Dəri tipinə uyğun və tərkibində SLS olmayan təmizləmə geli və ya lasyon ilə dərinizi təmizləyə bilərsiniz.

Alkoqollu tonik
Bəzi üz toniklərinin tərkibində alkoqol da olur. Alkoqollu toniklər üzə təmizlik hiss versə də, dərimiz üçün yararlı deyil. Tonikin içində olan alkoqol, dərini bakterial infeksiyalara və qurumağa qoymayan təbii yağı yox edir. Dərinin təbii yağ təbəqəsinin pozulması ilə quruluq, aşırı yağlanma, çatlama, ya da ləkələrin düşməsi kimi hallar müşahidə olunur. Alkoqollu toniklər yerinə içində alkoqol olmayan toniklər yaxşı alternativdir. Alkoqolsuz toniklər dərini qoruyur, sakitləşdirir və təravətlənməsinə yardım edir.

SLS tərkibli üz təmizləyiciləri
Bir çox təmizləyi və şampunların tərkibində SLS (sodium lauryl sulfat) və ya SLES (Sodium Laureth Sulfate) var. SLS-lər dəridəki yağı həll etdiyi üçün dərini qurudur. Aparılan araşdırmalarda SLS tərkibli məhsulların dəridə irritasiyaya səbəb olduğu müşahidə edilib. Üz təmizləyici alanda tərkibini diqqətlə oxuyun və SLS olmayan təmizləyici məhsullar alın.


Ardı →

Məsamələri sıxlaşdıran maska

Ballı aspirin maskası ilə dərinizdə baş verən dəyişikliyə inanmayacaqsınız. Aspirin dəri məsamələrini sıxlaşdırmaq, dəri ləkələrini yox etmək, dəridə ürəyinizi sıxan qüsurları yox etmək, dəri sıxlaşdırmaq, qara nöqtələr və sızanaqları qarşısını almaq üçün möcüzəvi təbii maskadır.

Bu maska dəri qaşıntısını kəsir, günəş yanıqlarına və günəşdən yaranan suluq yaralarına, ziyillərə qarşı olduqca effektli dərmandır. Bal isə hüceyrələri oyandırır və dərini yeniləyir. Bəs ballı aspirin maskası necə hazırlanır?


Ardı →

Gözətrafına qulluq

Göz ətrafının dərisi nazik, həssas və ən zəif yerdir. Əlbəttə ki, strukturu digər sahələrdə olan dəridən fərqlənməsə də, göz qapaqları dərisinin altında praktiki olaraq əzələ və piy toxuması yoxdur. Məhz buna görə o daha çox gərilmə qabiliyyətinə malikdir. Bundan savayı, gözətrafı sahənin dərisi gün ərzində daimi olaraq yüklənmiş olur – mimiki hərəkətlər, gözlərin qırpılması. Buna görə də ilk dəri qırışları məhz bu sahədə yaranmış olur.

Üzün digər sahələri kimi, gözətrafı sahələrdə də dəri qırışlarının yaranmasının qarşısını tam şəkildə almaq mümkün deyil. Çünki bu, dərinin təbii qocalma prosesidir. Ancaq dərinin cavanlığını və təravətliliyini daha uzun müddət ərzində saxlamaq mümkündür. Göz ətrafında erkən dəri qırışlarının yaranmasında irsi amil, qadınların bir sıra xəstəlikləri (allergiya, ürək, böyrək, endokrin sistemi xəstəlikləri və s.), günəş şüaları, siqaret çəkilməsi, streslər, yuxusuzluq və s. bu kimi faktorlar əsas rol oynayır.

Gözətrafı sahənin dərisi heç də ona həddən artıq aktiv şəkildə təsir göstərilməsini “sevmir”. Ona görə də gözlərinizi ovuşdurmayın və ümumiyyətlə, müvafiq vacib tələbat olmadan bu sahəyə (ümumiyyətlə, üz nahiyəsinə) toxunmayın. Gözətrafı sahənin dərisində erkən qırışların əmələ gəlməsi səbəblərindən biri də gözlərin daha çox yüklənməsi ilə əlaqəli iş şəraitinin (kompüterdə işləmək, kargüzarlıq və s.) olmasıdır.


Ardı →

Beyoncenin makiyaj sirləri

Beyonce-nin mahnıları ilə yanaşı makiyajına və parlaq dərisinə də heyran olmamaq mümkün deyil. 

Beyoncenin gözəllik sirrini onun makiyaj ustası açıqlayıb. Beyonce adətən sadəliyi ilə seçilir. Əhəmiyyətli gecələrdə belə ağır makiyaj etməyi sevmir. Vacib tədbirlərdə və konsertlərdə makiyajda ancaq gözlərini qarbardır. Təravətli və aydın üzü sadə makiyajla əldə etməyi mümkün sayır. Beyoncenin böyük mərasimlərdə və qırmızı xalı üzərindəki gözəlliyinin ustası  sizin də bu gözəlliyi necə əldə edəcəyinizi açıqlayıb. 

«Onun dərisi çox gözəl olduğu üçün tonal kremdən çox çəkərək dərisini qapatmaq istəmirəm. Sadəcə, üz cizgilərini bəlli etmək üçün xətlər çəkir, dərinin bir ton tünd tonal kremi almacıq sümüklərinə və burununuzun yan xətlərinə çəkərək üz cizgilərinizi daha bəlli edə bilərsiniz. Beyoncenin alnına və göz altına aydınlatıcı korrektor çəkdiyini bildirib. Belədə üzünüz daha parlaq olacaq. Eyeliner isə Beyoncenin çox sevdiyi kosmetik vasitədir. Eyeliner üzünün cazibədarlığını itirməyə qoymur. Beyonce əsasən, taxma kirpik istifadə etmir». 
Davamı →

Yaşlı göstərən saç modelləri

Saçlarınızın tərzi və rəngi yaşlı görünməyə səbəb ola bilər. Saçlarınız sizi rəzil də edər, vəzir də. Odur ki, saçlarınızla bağlı qərar vermədən öncə yaxşı düşünün.

Eyni boyda kəsim — Saçların hər tərəfinin eyni boyda olması yaşlı görünməyə səbəb ola bilər. Yaşlı insanların saçlarını düzəltməyə vaxtı və həvəsi olmur. Buna görə də saçları eyni uzunluqda olur. Bir az qatlı saçlar gənc göstərir və azad görüntü bəxş edir. 

Saç düzləşdirici alətlər və saç məhsullarından aşırı istifadə — saçları korlayır və yaşlı göstərir. Bu məhsullardan çox istifadə edildiyində solğun parlaqlıq verir.

Sapsarı saçlar yaşlı göstərir — Yaşlandıqca dəridəki piqmentlər azalır və dəri solur. Sarı saçlar daha da yaşlı görünməyə səbəb olur. 

Qırıq saçlar — Baxımsız və qırıq saçlar nəyin ki, yaşlı göstərir, həm də səliqəsiz olduğunuzu bildirir. Parlaq olmayan saçlar yaşlılığın əlamətidir. Qidalandırıcı kremlər və maskalar edin. 
Ardı →

Qırış əlehinə 6 qızıl qayda

Qırışlar yaşlanmağın qaçılmaz bir hissəsi və bir neçə faktorun nəticəsidir. Gülən və qaşqabaqlı olan zaman, həmçinin soyuq havalarda qırışlar və kiçik xətlər yaranır.

Qırışlara qarşı mübarizə aparmaq üçün 6 qızıl qaydaya əməl edin. 

Soyuqdan qoruyun
Soyuq havalarda bayıra çıxmazdan əvvəl nəmləndirici kremlər çəkin. Dərisi quru olanlar isə tərkibində bitki yağı olan kremlər çəkməlidir. 

Günəşdən qoruyun
Dərini günəşli havada müdafiəsiz buraxmayın. Günəş şüaları dəridə erkən qırışların və ləkələrin yaranmasına səbəb olur. SPF qoruyucu olan günəş əleyhinə kremlər istifadə edin. 

Nəmləndirin
Yaş artdıqca dəri quruyur və nəmini itirir. Nəmin olmaması isə dəridə qırışların yaranmasının ilkin səbəbidir. Hər gün bol su qəbul edin.
Ardı →

Saçlarınız ağarmasın

qara saclar
Bəzi insanların saçları gənc yaşda ağarmağa başlayır. Həkimlərin bir qismi bunun səbəbinin genetik olduğunu deyir. Bir qismi isə depressiya, problemlərin və stressin saçın ağarmasına səbəb olduğunu deyir.
Qadınlar gənc yaşda saçlarını boyamağa başlayır. Kişilər isə dən düşmüş saçlarla yaşlı görünürlər. Lakin ağ saçları bitkilərin köməyi ilə aradan qaldırmaq olar. 

Saçların ağarmasının və tökülməsinin qarşısını almaq üçün sarımsaq ən yaxşı vasitədir.

Ərzaqlar və hazırlanması: 
Bir ədəd soğan və 5 diş sarımsağı yaxşıca əzin. Bir yumurta sarısı və  1 çay qaşığı zeytun yağı əlavə edərək, krem halına salın.
Bu qarışığı saçlarınıza çəkib bir saat gözləyin. Bu maskanı həftədə bir gün tətbiq edin. Həm saçlarınız sağlam olacaq, həm də onları boyamağa ehtiyac yoxdur.
Davamı →

Xanımları cazibədar göstərən 7 geyim

Xarici görünüşünüzə cazibədar bir görüntü qatmaq üçün dolabınızda olan geyimləri kombin etmək yetərlidir. 

Qələm ətək 
İlin ən trend geyimlərindən olan qələm ətəklər bədən quruluşunu sıxaraq daha yaxşı göstərir. Qara və ya qəhvəyi qələm ətəklər seçin. 

Kəmərli trençkot 
Sirli və havalı görüntü qatan kəmərli trençkotlar hazırda dəbdədir. Yaz havası üçün ən ideal geyim sayılır. 

Leopar naxışlı 
Bu il olduqca heyvan naxışları dəbdədir. Bu materialdan hazırlanmış geyimləri geyinərkən bir məqama diqqət etmək lazımdır.  Ancaq bir heyvanın naxışı işlənmiş geyim seçin. 

Tüllər 
Tüldən hazırlanmış geyimləri qarderobunuzdan əskik etməyin. 

Stiletto
İncə topuqların üzərində duran hər bir qadın cazibədar və seksual görünür. 

Nazik corab 
Seksual görünmək üçün nazik corablardan geyinin. Bu corabkar seksuasllığın və cazibdəarlığın əsas şərtlərindən biridir. 
Ardı →

Makiyaj sirləri

Makiyaj bacarıqlı əllərdə çox böyük “möcüzələr” yaradacaq bir vasitədir, amma bacarıqsız əllərdə bu, sadəcə və sadəcə insanı eybəcərləşdirən bir vasitəyə çevrilir. Bəzən makiyaj xanımların gözəlliyin vurğulasa da, həddən çox istifadə ancaq və ancaq bu gözəlliyi bərbadlığa çevirməklə bərabər, xanımlara olduqlarından daha yaşlı bir görünüş bəxş edir. Makiyaj edərkən professional vizajist və kosmetoloqlar tərəfindən hazırlanmış aşağıdakı məsləhətlərə diqqət yetirsəniz, məncə hər şey daha gözəl alınar. Siz də bu səhvlərə yol verməyin:

 1. Tonlaşdırıcı kremin çox qalın qatla çəkilməsi
Düzgün seçilməmiş tonal krem dəridə “maska” effekti yaratmaqla bərabər insanı bir neçə yaş qoca göstərir. Ona görə də, çalışın ya tonlaşdırıcı kremdən daha az istifadə edəsiniz, ya da tonlaşdırıcı effektə malik hamarlaşdırıcı kremlərən istifadə edəsiniz. Tonal krem çəkdikdən sonra sponjla (makijaj zamanı istifadə edilən süngər) yüngülcə qırışların üzərinə toxunmaqla tonlaşdırıcı kremin artıqlarını hopdurun. Dərini tonlaşdırıcı kremlə həddən artıq yükləməyin. Əgər dəri ümumilikdə təmizdirsə və gözlə görünən çatışmazlıqları yoxdursa, çalışın sadəcə gözlərinizin altındakı qara kölgələri korrektor vasitəsilə örtün, üzünüzə isə yüngülcə matlaşdırıcı və ya parıltı effekti verən kirşan vurun.


Ardı →