Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Dırnaqlar

Dırnaqlarımız əllərimizə gözəllik verməklə yanaşı, həm də bizi müəyyən xəstəliklərdən xəbərdar edir.
Dırnaqlarımıza diqqətlə baxsaq, bəzi vitamin çatışmamazlığımızdan xəbər tutmuş olarıq.Bəs nələrə diqqət etməliyik?

-Dırnaqların səthi nahamardısa, deməli C vitamininə ehtiyacımız var;
-Dırnaq üzərində ağ ləkələr varsa,zülal və ya sink əksikliyimiz var;
-Dırnaqlarımız soyulursa, hidroxlorik turşu çatışmamazlığımız mövcuddur;

-Dırnaqlarımız quru və zəifdirsə, A vitamini və kalsiyum ehtiyacımız var;
-Dırnaq rəngi tünd və görünüşü yaxşı deyilsə, B12 vitamini əksikdir;
-Dırnağınızı əhatə edən ətlər qızartı halındadısa, bu maddələr mübadiləsinin zəifliyinə işarə edir.
Davamı →

Erkən qırışların 10 səbəbi

Yaşlanmaq hamının qorxulu kabusudur. Bunun qarşısını almaq üçün müxtəlif kosmetik vasitələrdən, əməliyyatlardan istifadə edilir. Amma bütün bunlar müvəqqəti çarələrdir. Qırışların səbəbi başlıca olaraq yaşla bağlı olsa da, burada genlər, insanın həyat tərzi də böyük rol oynayır.

Günəş
Yaz aylarında insanların özlərini günəşə verməsi onlara həzz verə bilər. Amma nəzərə alın ki, bu, üzün qırışmasına səbəb olur. Bu aylarda Günəşlə bütün əlaqələri kəsmək də düzgün deyil. Küçəyə çıxanda keyfiyyətli günəş kremindən və papaqdan istifadə etmək kifayətdir.
Ardı →

Dırnaq boyaları

Gözəl deyiblər: ”İşgüzar insan olub, əl dırnaqların gözəlliyi haqqında düşünməlisən.”
Əl dırnaqlarının boyanma tarixi 1800-cü ildən başlanıb. O vaxtlar dırnaqları qırmızı ətir yağla boyayıb və dəri ilə sürtüb parıldadırdılar.
1900-cü ildə isə xanımlar dırnaqlarını balaca qayçılarla tutmağa başlayıb, müxtəlif kosmetik alətlərlə sürtüb təmizləyərdilər. Dəvə tükündən hazırlanmış fırça ilə dırnaqları boyayardılar. Amma bu lak prototipı uzunmüddətli olmurdu və bir gündən sonra silinirdi.
Ardı →

Yay paltarları və rənglər

Ağ  rəng. Bu rəng isti havalar üçün ideal sayılır. Bu rəng eleqant və xanım-xatınlığı ilə seçilir. Ağ rəng qarderobdakı bütün geyimlərlə bir uyarlıq təşkil edir.
Mərcan rəngi. İlk baxışda  bu rəngi aksesuarlara uyğunlaşdırmaq çətin görünə bilər. Lakin bu rəngin öz üstünlükləri var. Bu rəng gündə qaralan xanımlara daha çox yaraşır.
Yaşıl rəng. Bu rəng yeniyetməlik-gənclik rəmzidir. Cavan qızlarda bu rəng çox gözəl görsənir və həmən diqqəti cəlb edir.
Nanə  rəngi. Bu rəng nisbətən yaşlı xanımların zövgünə aiddir. Bu rəng insanı həmişə eleqant və dəbli göstərir.
Tünd -qırmızı rəng. Bu rəng həm parlaq, həm də əsl xanım rəngidir. Bu rəngdə geyim seçəndə aksesuarlarınıza diqqət yetirin ki,onlarla uyuşsun. Çünki, belə rəngin özü elə geyimdə əsas rol oynayır.
Bənövşəyi rəng. Bu rəng al qırmızı rənglə bir növ yaxınlığı ilə seçilir. Amma onun öz yeri, öz gözəlliyi var.
Açıq mavi rəng. Bu romantik rəngdir. Xanımların yay geyimlərində xüsusi yer tutur.
Kül rəngi. İlk baxışda bu rəng sönük və darıxdırıcı görünə bilər. Amma  onun bir əsas üstün cəhəti var. Bütün xanımlara dərisinin rəngindən asılı olmayaraq yaraşıq verir. Bu rəng bütün aksesuarlarla uyğun gəlir.
Boz rəng. Bu daha çox praktiki rəngdir. Gündəlik geyimdə istifadə olunur. Boz rəng neytral rəngdir. Bu rəng həm yay, həm də payız geyimlərinə uyğun gəlir.
Qəhvəyi rəng. Qəhvəyi qara rəng kimi həmişə dəbli görünür. Amma qara rəng kimi çox da bədbin deyil.
Tütün rəngi. Bu o qədər də populyar rəng deyil. Bu rəngli donları seçib-geyinmək o qədərdə asan deyil. Bəlkə elə buna görə dizaynerlər bu rəngi öz kolleksiyalarına  yenidən daxil ediblər. Bu rəngin dəbdə öz yeri, öz ənənəvi xüsusiyyətləri var.
Davamı →

Səhv makiyaj

Qadınların demək olar ki, hamısı ya da böyük bir əksəriyyəti mütləq makiyaj edir.
Bəs hansımız daha doğru makiyaj edirik?
Sizə yaraşan, üzünüzə uyğun və üzünüzün ən gözəl qisimlərini ortaya çıxaran bir makiyajla bütün günü özünüzdən əmin bir şəkildə keçirə bilərsiniz. Bu mövzuda sıx-sıx edilən makiyaj səhvlərini bilmək, bunlara mane olmaqda işinizə yaraya bilər.


Ardı →

Normal dəri

Gözəllik və dəriyə qulluq haqqında olan bütün mənbələrdə adətən problemli dərilərdən söhbət açılır. Yağlı dəri, quru dəri, qarışıq dəri… problemlərinə dəfələrlə müraciət olunub. 
Diqqətdən kənarda qalan bircə dəri quruluşu var: normal dəri. Nəmliyin, yağlılığın normal səviyyədə olduğu bu dəridə problemlər, adətən, az olur. Lakin bu, o demək deyil ki, normal dəriyə qulluq etmək lazım deyil. Dəri bütün hallarda qulluq tələb edir. Ən azından ona görə ki, ötən hər il insanın orqanizmində dəyişikliklərlə müşahidə olunur. Müəyyən yaş həddi keçdikdən sonra isə bu dəyişikliklərin heç biri yaxşılığa doğru getmir.
Ardı →

Qadın gözəlliyi və yaş

Barbra StreyzandÇirkin bir qadına kişilərin necə heyranlıqla tamaşa etməsinin şahidi olmusunuzmu? Adi bir misal. Məşhur müğənni və aktrisa Barbara Streyzend Hollivudun ən çirkin qadınıdır. Buna baxmayaraq, o, həm də ən arzuolunan qadındır. Gündəlik həyatımızda da belə hallara az rast gəlmirik. Maraqlıdır, görəsən, bu qadınlar nə ilə diqqət mərkəzində qala bilirlər? Əvəzsiz şarm, hədsiz cazibə, qüsursuz zövq və parlaq stillə! Fransızlar hesab edirlər ki, hər bir qadın mütləq şarma və fərdi stilə malik olmalıdır. İndi bütün dünyada qadınlar öz imicləri üzərində gecə-gündüz çalışırlar. Əgər sizi də bu az-çox maraqlandırırsa, onda bəzi məsləhətlərlə tanış olun. Amma unutmayın ki, hər yaşın öz gözəlliyi var!
Ardı →

Manikürlü dırnaqlar

Ən yaxşı zaman duş sonrası olduğunu unutmayın.Dırnaq boyasını təmizlədikdən sonra yumşaq və parlaq dırnaqlara sahib olmaq üçün əllərinizi limonla ovuşturun.İlıq süddə 5-10 dəqiqə tutaraq,südün içində olan laktik asidin dərinizi nəmləndirməsinə şərait yaradın.
Əgər dırnaqlarınıza dırnaq boyası çəkirsinizsə,təmizləmək üçün istifadə etdiyiniz aseton və oxşar kimyəvi maddələrdən həftədə bir dəfədən artıq istifadə etməyin.
Ardı →

Hipertrixoz

Qadınlarda ən çox təsadüf olunan qüsurlardan biri hipertrixozdur (ifrat tüklənmə). O anadangəlmə, hormon pozğunluğu üzündən (əsasən, cinsi və mədəüstu vəzilərin disfunksiyası-zamanı) və hətta sinir sistemi fəaliyyətinin pozğunluğundan əmələ gələ bilər.
Tüklənmə ancaq bir yerdə, ya da bütün bədəndə ola bilər. Ümumən tüklənmə zamanı tüklər sifətdə, sinədə (ən çox məmələrin ətrafında) qarnın ortasında və həmçinin əllərdə və ayaqlarda çıxır. Bir yerdə olduqda isə tüklər ancaq sifətdə çıxır, lakin bəzən, əsasən cavan qadınların kürəyində, budlarında, qollarında və topuqlarında da olur.


Ardı →

Dərimizə gündəlik qulluq

Kosmetikanın birinci şərti dərinin təmizliyidir. Insanın ən vacib orqanı kimi dəri orqanizmin bütün həyat fəaliyyətində iştirak edir, dərinin yaxşı saxlanılması nəinki gözəllik üçün, həmçinin sağlamlıq üçün də böyük əhəmiyyətə malikdir.


Dəri piyinin və tərin dağılan hissəcikləri ilə örtülmüş çirk dəri özünün süzmə qabiliyyətini itirir, bakteriyaların təsirinə daha tez məruz qalır. Belə şəraitdə hər bir kiçik sıyrıntı dərinin ciddi iltihabına səbəb ola bilər. Ona görə də bütün bədənin dərisinin təmizliyi onun normal fəaliyyətinin və deməli, yaxşı zahiri görkəminin ən vacib şərtidir.

Ardı →