Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Üzdə olan ləkələrə və çillərə qarşı maskalar

1-Əgər üzünüzdə çil varsa, əvvəlcə isti suya 5-6 çay qaşığı soda töküb əriyincə qarışdırın. Onunla üzünüzü silin.Çillərin və ləkələrin rəngi yox olar.
2-Cəfəri kökünü xırda-xırda doğrayıb dəmlədikdə və ona limon suyu qarışdırıb səhər və axşam üzə çəkdikdə çillər və ləkələr ağarır.
3-Üzdəki çilləri təmizləmək üçün turp şirəsinə araq,bal,duz əlavə edib qarışdırın və üzünüzə çəkin.
Ardı →

Hansı ətri sevirsən?

Deyirlər, ətirlər insan xarakterinin danışan dilidir. Qoxu öz sahibi haqqında təsəvvür olduğundan da çox məlumaq verə bilər. Əlbəttə ki, burada sarımsaq, siqaret və ya tər iyindən yox, istifadə etdiyimiz müxtəlif ətirlərin rayihələrindən gedir.


Çiçək ətirli: qızılgül, zambaq, jasmin, qardeniya…


Bu cür ətirlərdən istifadə edənlər mülayim, ünsiyyətcil və mehriban insanlardır. Sadiq dost və asanlıqla etibar ediləcək işçidir. Ancaq onların yaxın dostları azdır. Belələri qeyri-adi, gözəl və əntiq əşyaları çox xoşlayır, hətta kolleksiya da yığırlar. Səs-küylü yerləri sevmirlər, evdə oturub, sakit atmosferdə dincəlmək onlar üçün daha münasibdir.


Ardı →

Kosmetika

1. Dodaqlara qan qırmızı rəng çəkmək olar, amma konturun rəngi dodaq rənginə tam uyğun olmalidir. Boya firça ilə çəkilməli,quru salfetka ilə yüngül silinməlidir.
2. Gözün üst hissəsinə boz-qəhvəyi rəngli karandaş kipriklər uzunluğunda, alt hissesinə isə kənarından içə doğru bir balaca çəkilməlidir.
3. Kirşanı fırça və ya yaş sponjla çəkmək lazımdır.
4. Qaşı boz-qəhvəyi rəngli karandaşla səliqəyə salmaq lazımdır.
5. Ənliyin rəngi təbii rənginə yaxın seçilməlidir.
6. Göz kölgələri parıltısız olmali, iç tərəfə ağ, kənarlara isə boz kölgə vurmaq lazımdır.
7. Gözlərin konturla tam haşiyəyə alınması olar, amma karandaş yox, göz kölgəsi vasitəsilə.
Ardı →

Qadın gözəlliyi və yaş

Barbra StreyzandÇirkin bir qadına kişilərin necə heyranlıqla tamaşa etməsinin şahidi olmusunuzmu? Adi bir misal. Məşhur müğənni və aktrisa Barbara Streyzend Hollivudun ən çirkin qadınıdır. Buna baxmayaraq, o, həm də ən arzuolunan qadındır. Gündəlik həyatımızda da belə hallara az rast gəlmirik. Maraqlıdır, görəsən, bu qadınlar nə ilə diqqət mərkəzində qala bilirlər? Əvəzsiz şarm, hədsiz cazibə, qüsursuz zövq və parlaq stillə! Fransızlar hesab edirlər ki, hər bir qadın mütləq şarma və fərdi stilə malik olmalıdır. İndi bütün dünyada qadınlar öz imicləri üzərində gecə-gündüz çalışırlar. Əgər sizi də bu az-çox maraqlandırırsa, onda bəzi məsləhətlərlə tanış olun. Amma unutmayın ki, hər yaşın öz gözəlliyi var!
Ardı →

Saçqırandan qurtulmağın yolları


Xanımların əksəriyyəti haçalanmış, süpürgəyə bənzər saç ucları problemindən əziyyət çəkirlər. Saçlara saçqıran düşməsi nəticəsində bir çox xanımlar uzun, düz saçlarını quru, cansız saçlara qurban verirlər.

Saç diblərinin vəziyyəti
Saçların hər gün şampunla yuyulması sonda saçların qurumasına səbəb olur. Saç dibinin vəziyyəti saçların parlaq çıxmasına kömək edir.

Saçları açıq havada qurudun
Saçların saç feni ilə yüksək istilikdə qurudulması tez qurumasına kömək olsa da, uclarını korlayır. Saçları fenlə qurudarkən aşağı temperatura qoyun və feni çox yaxından tutmayın. Ən yaxşısı, saçların öz təbii halı ilə qurudulmasıdır.


Ardı →

Ev şəraitində artıq tüklərdən azad olmaq

Bir çoxları arzuolunmaz tüklərdən azad olmaq üçün ülgücə, müxtəlif tüktökücü kremlərə, epilyasiyaya müraciət edir. Amma bunlardan bəziləri tüklərin daha qalın çıxmasına şərait yaradır, bəzilərinə görə isə külli-miqdarda pul xərcləməli olursunuz.
Ev şəraitində tükləri kökündən qopardan və gec-gec çıxmasını təmin edəcək qarışıqdan yararlana bilərsiniz. Hər kəsin “lipuçka” olaraq tanıdğı bu vasitələri hazır şəkildə də alıb tətbiq etmək olar. Amma tərkibində müxtəlif kimyəvi maddələr olduğu üçün ev şəraitində təbii məhsullarla hazırlamaq daha məqsədəuyğundur.  
Davamı →

Yağlı cildlərə qulluq

Yağlı cildlərə qulluq o qədər də asan deyil.  Bu məsləhətlər işinizə çox yarayacaq:
Həftədə bir dəfə dərinizi ölü hüceyrələrdən təmizləmək (peeling etmək) dərinizin parlamasını və təravətli olmasını təmin edəcək.
Maskalar:
1. Yumurta və şəkər maskası tam yağlı dərilərə görədir. Bir az yumurta və  bir az şəkər alıb qarışdırın. Daha sonra üzünüzə dairələr şəklində hazırlanan məhlulu tətbiq edin.
2. Bir az portağal suyu və yumurta sarısı ilə edəcəyiniz maskanız üzünüzdəki artıq yağı alacaqdır. Bu maskanı həftədə 1 dəfə tətbiq etmək məsləhətdir. Bu sizin dərinizə daha çox parlaqlıq verərək, dərinizdə olan artıq yağları alacaqdır.
Davamı →

Qarabaşaq unundan maskalar.

Bir çoxumuz bilirik ki, qarabaşaq yarmasının sıyığı necə xeyirlidi. Lakin qarabaşağın kosmetalogiyada tez-tez istifadə olunmasını çox az adam bilir. Onun yarmasından skrab kimi istifadə edirlər. Digər komponentlərlə birləşdirildikdə ondan saç üçün maskalar da hazırlanır. Əsas məhsul olaraq bu maskalarda qarabaşaq unundan istifadə olunur. 

Quru dərilər üçün.

— 1 xörək qaşığı qarabaşaq ununu 2 xörək qaşığı zeytun yağı ilə qarışdırın, qoyun un yağı özünə tamamilə çəksin. Üzünüzə çəkdikdən sonra 20 dəqiqə gözləyin və ilıq su ilə yuyun. 

Quru və həssas dərilər üçün.

— 1 xörək qaşığı qarabaşaq unu, 1 çay qaşığı zeytun yağı, 1 xörək qaşığı təbii yağlı kefir və bir miqdar su. Ocaq üstündə qaynayana qədər hamısını qarışdırırıq. Daha sonra soyumağa buraxırıq, soyuduqdan sonra üzə çəkir və 15 dəqiqə gözləyirik. Daha sonra ilıq su ilə yuyulur.

— 1 çay bardağı südlə yarım çay bardağı qarabaşaq ununu ocaqda qaynadırıq, ona bir qaşıq bal əlavə edirik. 20 dəqiqə qarışdıraraq ocaqda saxlayırıq. Daha sonra onu soyumağa buraxırıq.Soyuduqdan sonra maskanı çəkir və 30 dəqiqə saxlayırıq. Sonda soyuq su ilə yuyuruq.

Saç üçün qidalandırıcı maskalar.

— 4 xörək qaşığı ilıq süd, 1 xörək qaşığı limon suyu, 3 xörək qaşığı qarabaşaq unu. Hamısını qarışdırın, azacıq darçın da əlavə etmək olar. (Darçın saçların tez uzamasına kömək edir) 20 dəqiqə kənarda saxlayın, daha sonra saçlarınıza çəkin, xüsusilə saçların diblərinə. 30 dəqiqə saxlayın və ilıq su ilə yuyun(şampunla).

— 3 xörək qaşığı qarabaşaq unu, yarım çay bardağı ilıq süd və 1 yumurtanı qarışdırın. Maskanı saçlarınıza çəkin və 30 dəqiqə saxlayın. Daha sonra ilıq su ilə yuyun.(Bu maska yanmış və qırılan saçlar üçündü)

 Tərcümə etdi: Raksana Rəsulzadə

Davamı →

Makiyaj hiylələri

makiyaj hiylələlriMakiyajda görüntünüzü bir az dəyişdirmək və daha gözəl göstərmək üçün kiçik hiylələrə əl ata bilərsiniz. Gözləri daha böyük göstərmək, dodaqları dolğun etmək, daha kiçik burun, çıxıq almacıq sümükləri və yumşaq dəri görüntüsü yaratmaq elə də çətin deyil. 

Yumru gözlər 
Üzünüz yumrudursa və siz daha qabarıq cizgilər istəyirsinizsə, burada qaşlar əsas rol oynayır. Qövslü qaşlar üzü daha kəskin göstərir. Bunun üçün qələmi burnunuzun kənarına paralel şəkildə saxlayaraq qaşınızın başlanğıc nöqtəsini tapın. Qaşınızın ən yüksək hissəsini yəni, əyriliyin başlayacağı yeri tapmaq üçün göz bəbəyinin bitiş nöqtəsindən  qaşınıza dioqanal tutun. Göz qələmi ilə işarə etdiyiniz işarələdiyiniz nöqtədən birləşdirərək qaş formasını düzəldin. Daha sonra maqqaşın köməyi ilə işarənin üzərində qaşları alın

İncə uzun üzlər 
Üzünüz incə və uzundursa ənliklə bu görüntünü dəyişdirə bilərsiniz. Ənliyi sadəcə almacıq sümüklərinizin üzərinə tətbiq edin. Yanaqlarınızn kənarına doğru tətbiq etsəniz, daha uzun bir üzə sahib olarsınız. 

Kvadrat üzlər 
Belə üzə sahib olan qadınlar ifadələrini yumşaltmaq üçün almacıq sümüklərinə çəkdikləri
Ardı →

Lavanda maskası

Qırışlardan və sızanaqlardan xilas olmağın ən təbii yolunu öyrənmək istəyirsiniz? Türkiyənin tanınmış mütəəxssisi Ender Saraç, evdə rahat hazırlanan lavanda maskasının tərkibi deyib. 

Ərzaqlar: lavanda
1 stəkan portağaı suyu 
1 stəkan lavanda gülü 
2 dilim qabıqsız xiyar 
1 yumurta sarısı 
Qarğıdalı unu 
Təmiz bal 

Hazırlanması: 
Lavanda çiçəklərini və portağal suyunu bir qabda qarışdırın. Yaxşıca əzilmiş və qabığı soyulmuş xiyarı da onun üzərinə əlavə edin. Digər ərzaqları da üzərinə əlavə edin və macun halına gələnə qədər qarışdırın. Soyuducuda 3 saat gözləyin. 
Ardı →