Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Çəhrayı-qırmızı makiyaj

1.Karandaş — Çəhrayı karandaşdan həm dodaqlar, həm də gözlər üçün istifadə etmək olar. Məhz bu çalar payız səhərində yorğun gözlərinizi canlı və ifadəli edəcək.

2.Demək olar ki, çəhrayı dırnaq boyası klassikadır. Nə qədər yeni çalarlar satışa çıxarılsa da, hazırda ən çox istifadə olunan məhz çəhrayı boyadır. Çünki o, hər bir geyim növünə və bir sıra makiyaja gözəl yaraşır.

3.Dodaq parıltısı — Dodaqlarınızın diqqət mərkəzində olmasını istəyirsinizsə, açıq-çəhrayı parıltı vurun. Parıltını adi pomadadan sonra alt dodağınızın ortasına vursanız, dodaqlarınız vizual olaraq həcmli və təravətli görünəcək. Ən dəbli rəng qızılgül çalarıdır.
Ardı →

Normal dəri

Gözəllik və dəriyə qulluq haqqında olan bütün mənbələrdə adətən problemli dərilərdən söhbət açılır. Yağlı dəri, quru dəri, qarışıq dəri… problemlərinə dəfələrlə müraciət olunub. 
Diqqətdən kənarda qalan bircə dəri quruluşu var: normal dəri. Nəmliyin, yağlılığın normal səviyyədə olduğu bu dəridə problemlər, adətən, az olur. Lakin bu, o demək deyil ki, normal dəriyə qulluq etmək lazım deyil. Dəri bütün hallarda qulluq tələb edir. Ən azından ona görə ki, ötən hər il insanın orqanizmində dəyişikliklərlə müşahidə olunur. Müəyyən yaş həddi keçdikdən sonra isə bu dəyişikliklərin heç biri yaxşılığa doğru getmir.
Ardı →

Kimə hansı rəng yaraşır?

Adətən öz xarici görünüşünə ciddi yanaşan qadınlar geyinərkən hər gün özlərini “Bu gün nə geyinim?” sualı ilə yorurlar. Çox vaxt da dəb dalınca qaçaraq, özlərinə yaraşan rəngləri seçməyi unudurlar. Stilistlərin fikrincə, yaraşan rəngləri seçə bilmək üçün ilk növbədə dərinin, saçın, gözlərin rəngini müəyyənləşdirmək lazımdır.

Yaz rəngləri


Yaz rəngləri tipinə aid olan xanımlar çox zərif və tərəvətli görünürlər.
Dəri: Açıq və ya şaftalı, fil sümüyü, çəhrayı çalarlı qızılı rəngdə olur. Dəri günün altında tez qaralır. ]
Saç: Açıq qəhvəyi və ya təbii sarı olur. Yaz rəngləri tipinə aid olan xanımlarda açıq kürən, açıq xurmayı və qızılı rənglərdə də saçlara rast gəlinir. Adətən saçlarında açıq qəhvəyi çalarlar da diqqəti çəkir. Yaşlandıqca saçın rəngi tündləşsə də, saçlardakı qızılı parıltı itmir.
Gözlər: Firuzə, dəniz rəngi, göy, mavi, yaşıl- kəhrəba rəngində olur. Nadir hallarda qızılı-qəhvəyi rəngli gözlərə də rast gəlinir. Belə qadınların gözlərinin rəngi çox tünd olmur.

Yaraşan rənglər: 
  • Əsas rəng — parlaq narıncı.
  • Bej rəngi
  • Isti sarı rəng (limon rəngi yaraşmır)
  • Şampan rəngi
  • Narıncı rəngə çalan
  • sarı
  • Parlaq narıncı rəng
  • Açıq qəhvəyi rəng
  • Kərpic rəngi
  • Tomat rəngi
  • Qızılı qəhvəyi rəng
  • Çəhrayı rəng
  • Qızılı yaşıl rəng
  • Firuzə rəngi

Yaraşmayan rənglər: Qara, bozun bütün soyuq çalarları, ağ, purpur-çəhrayı, tünd göy.


Qış rəngləri


Əgər saçlarınız tünd kül və ya qara (tünd şabalıdı), gözləriniz qara, yaşıl, göy, tünd qəhvəyi, dəriniz isə ağ və ya zeytun rəngindədirsə, siz qış rəngləri tipinə aidsiziniz. 

Yaraşan rənglər: 
  • Əsas rənglər — ağ və qara.
  • Gümüşü rəng, dəmir rəngi
  • Limon rəngi
  • Qırmızı rəng
  • Parlaq çəhrayı rəng
  • Soyuq çalarlı tünd qəhvəyi rəng
  • Bənövşəyi rəng
  • Parlaq göy rəng
  • Zümrüd rəngi
  • Qaraya çalan yaşıl rəng

Yaraşmayan rənglər: Pastel rənglər, boz, narıncı, qəhvəyinin isti çalarları, sarı-qırmızı, sarı-yaşıl rənglər.

Yay rəngləri


Bu tipə soyuq rənglər xasdır.
Dəri: Açıq, çəhrayı çalarlı rənglərdə olur. Dəri o qədər şəffaf olur ki, altında damarlar görsənir. Dəri torpaq çalarlı da ola bilər. Bu tip qadınlarda çillər də olur. Dəri günün altında qaralır, hətta yandığı üçün qızarır da.
Saçlar: Açıq sarıdan tutmuş tünd xurmayı rəngə qədər tonlarda olur. Rənglərdə soyuq kül çaları nəzərə çarpır. Günün altında belə saçlar yandıqdan sonra bir qədər kürən rəng alırlar.
Gözlər: Yaşıl, mavi, boz, göy və ya qəhvəyidir.

Yaraşan rənglər:
  • Əsas rənglər – boza çalan mavi, göy.
  • Yumşaq pastel tonlar
  • Səma rəngi
  • Çəhrayı rəng
  • Boza çalan qəhvəyinin bütün çalarları
  • Çəhrayıya çalan qəhvəyi rəng
  • Tünd qırmızı rəng
  • Bozun bütün çalarları
  • Parlaq olmayan soyuq rənglər

Yaraşmayan rənglər: Qara, təmiz ağ, çox parlaq rənglər, narıncı, parlaq qırmızı, yaşıl alma rəngi.

Payız rəngləri


Dərisi: Açıq və solğun olur. Müxtəlif çalarlarda – fil sümüyü, şaftalı, bej-qızılı, tunc, zeytun çalarlarda olur. Dərinin üstündə çillər və xallar da görünür. Dərisi günün altında tez yanır və qızarır. Payız rəngləri tipinə aid olan qadınlar yaz rəngləri tipinə bənzəyir. Lakin belə qadınların yanaqlarında qızartı olmur və dərisi günün altında pis qaralır. Sadəcə uzun müddət günün altında qalanda dəri yanaraq qızarır.

Saçları: Kürən saçlı və dərisi çilli olan qadınlar payız tipinə daxildir. Saçları qızılı- qəhvəyi, bal rəngində də olur.
Gözləri: Qəhvəyi, mavi, firuzə rənglərindədir.

Yaraşan rənglər: 
  • Əsas rənglər — tünd qəhvəyi və ya tünd yaşıl.
  • Fil sümüyü rəngi
  • Qızılı bej rəngi
  • Tünd sarı rəng
  • Tutqun narıncı rəng
  • Qızılı qəhvəyi rəngin bütün çalarları
  • Bal rəngi
  • Pas rəngi
  • Yaşıl rəng
  • Göyə çalan yaşıl rəng
  • Qaraya çalan göy rəng
  • Başqa parlaq olmayan isti rənglər

Yaraşmayan rənglər: Qara, ağ, boz, sarı, göy, soyuq çəhrayı, parlaq narıncı rənglər.
Davamı →

Dəri və saçlarınız üçün kələmin yararları

1. Piqment ləkələr qırmızı səpkilər əleyhinə. Kağız salfeti təzə çəkilmiş kələm şirəsində isladıb, həftədə 3 dəfə 15-20 dəqiqə üzə qoymaqla istənilən nəticəni alacaqsınız.

2. Dərindən təmizləməquru dərinin qidalanması üçün suda bişmiş kələmi püre halına salın. 10-15 dəqiqə üzünüzdə saxlayın .

3. Sallaq, quru qırışmış dəri üçün 3-4 qat tənzifi təzə çəkilmiş kələm şirəsində isladıb, üzə və dekolite hissəyə 10 -15 dəqiqə maska edin. Tənzifi üzdən çıxartdıqdan sonra dərini soyuq su ilə yuyub, nəmləndirici krem çəkin. Bunu həftədə 2-3 dəfə təkrarlayın nəticəni görəcəksiniz. 


Ardı →

Dünya qadınlarının gözəllik sirləri

Hindistan 
Hind qızları uzun və ipək saçları ilə dünyada məşhurdur. Belə gözəl saçların sirri kokos yağındadır. Hindistanlılar ilıq kokos yağı ilə saç dərisini masaj edir. Bir gecə saçda qalan yağ səhəri gün yuyulur. Beləliklə, saç parlaq və canlı olur.

Fransa
Möhtəşəm və parlaq dəriyə malik olan fransız qadınları albalı və nar maskalarından istifadə edir. Onlar, albalı və nar dənələrini blenderdə əzərək üzə çəkir. Bu maska həftədə bir dəfə olmaqla 5-6 dəqiqə istifadə olunur. Dərinizin necə parlaq və canl olduğunun özünüzdə şahidi olcaqsınız. 

İtaliya 
İtalyan qadınlarının parlaq saçlarının sirri qatıqdadır. Bir az qatıq və bir qaşıq zeytunu qarışdıraraq saçınıza çəkin. 5 dəqiqə sonra saçlarınızı su ilə yuyun. Nəticə canlı və parlaq saçlar olacaq.
Ardı →

Kirpikləri təbii yolla necə uzadaq?

Gözlər qəlbin aynasıdır. Əks cinsin nümayənlərini cəlb etmək üçün mənalı baxışlar vacibdir. Mənalı baxmaq üçünsə, uzun və gözəl kirpiklər lazımdır. 

Nəmləndirin
Dərinizin nəmləndirməyə ehtiyacı olduğu kimi  kirpiklrinizin də nəmə tələbatı var.  Kirpiklərinizin nəmləndirilməsi onların daha çox uzanmasına kömək edir. Fırça ilə vazelin və ya bitki yağları çəkərək onları nəmləndirmək olar. Gözlərinizə dəyməməsinə diqqət edin 

Tuşu doğru seçin 
Tuş kirpiklərinizi çox gözəl göstərə bilər lakin eyni zamanda, zərər də vermiş olur. Kirpiklərinizin tökülməməsi üçün düzgün tuş amlalısınız. Tərkibində mineral və vitaminlər olan tuş alın.
Ardı →

Təbii dodaq kremi necə hazırlanır?

Mövsüm dəyişikıiyindən ən çox zərər görən dodaqlardır.  Qabıq verir və soyulur. Yaz aylarının gəlişi ilə əlaqədar soyulmasa belə dodaqlar quruyur. Bunun üçün təbii dodaq kremi hazırlamaq lazımdır.  

Tərkibi: 
5 ml. balmumu,
15 damcı kakao yağı,
15 damcı buğda toxumu yağı,
15 damcı badam yağı,
3 damla lavanda yağı

Hazırlanması: 
Lavanda xaric bütün ərzaqları kiçik bir qaba qoyun. Daha sonra qabı, içi su dolu bir qazanın ortasına yerləşdirib qarışıq əriyənə qədər odda saxlayın. Balmun gec qaynadığı üçün səbrli olmalısınız. Oddan alın və lavanda yağını əlavə etməzdən əvvəl 1 neçə dəqiqə soyumağını gözləyin. kiçik bir qaba tökün və soyumağını gözləyin.
Davamı →

Makiyaj sirləri

Makiyaj bacarıqlı əllərdə çox böyük “möcüzələr” yaradacaq bir vasitədir, amma bacarıqsız əllərdə bu, sadəcə və sadəcə insanı eybəcərləşdirən bir vasitəyə çevrilir. Bəzən makiyaj xanımların gözəlliyin vurğulasa da, həddən çox istifadə ancaq və ancaq bu gözəlliyi bərbadlığa çevirməklə bərabər, xanımlara olduqlarından daha yaşlı bir görünüş bəxş edir. Makiyaj edərkən professional vizajist və kosmetoloqlar tərəfindən hazırlanmış aşağıdakı məsləhətlərə diqqət yetirsəniz, məncə hər şey daha gözəl alınar. Siz də bu səhvlərə yol verməyin:

 1. Tonlaşdırıcı kremin çox qalın qatla çəkilməsi
Düzgün seçilməmiş tonal krem dəridə “maska” effekti yaratmaqla bərabər insanı bir neçə yaş qoca göstərir. Ona görə də, çalışın ya tonlaşdırıcı kremdən daha az istifadə edəsiniz, ya da tonlaşdırıcı effektə malik hamarlaşdırıcı kremlərən istifadə edəsiniz. Tonal krem çəkdikdən sonra sponjla (makijaj zamanı istifadə edilən süngər) yüngülcə qırışların üzərinə toxunmaqla tonlaşdırıcı kremin artıqlarını hopdurun. Dərini tonlaşdırıcı kremlə həddən artıq yükləməyin. Əgər dəri ümumilikdə təmizdirsə və gözlə görünən çatışmazlıqları yoxdursa, çalışın sadəcə gözlərinizin altındakı qara kölgələri korrektor vasitəsilə örtün, üzünüzə isə yüngülcə matlaşdırıcı və ya parıltı effekti verən kirşan vurun.


Ardı →

Saçınıza zərər verən səbəblər

Əllərinizi saçınıza  mümkün qədər az vurun


Sizn üçün bəlkədə bunu etmək çətin olacaq amma əllərinizi tez-tez saçınıza vurmaq saçınız üçün əsil kabusdur. Başqa sözlə desək, əllərinizi tez-tez saçlarınıza aparmaq ya da saçlarınızla  davamlı oynamaq saçlarınıza zərər verir. Təbii ki allərinizi saçlarınıza davamlı olaraq vurmanız saçlarınızın yağlanmasına səbəb olur.

Ayrıca bu, çox da seksual bir görünüş deyil. Əllərinizi saçlarınıza hər apardığınızda, çəkişdirmələriniz nəticəsii saç dibləriniz xəbərdar edilər və yağ ifraz olunmağa başlar. Bu yağsizin gün içində saçlarınıza hər toxunduğunuzda zamanla bütün saça yayılar və təəssüf ki, siz də saçlarınızı yığmaq məcburiyyətində qalarsınız. Bu vəziyyətdə etməniz lazım olan iki şey var, əllərinizi saçlarınızdan uzaq tutmaq və bir müddət saçınızı şampunlama müddətini uzaltmaq uzatmaq.


Ardı →