Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Yaşla bağlı və vaxtsız yaranan qırışların həlli

                           

Vaxtından öncə və yaş artıqca onlarla bərabər sayda artan qırışları düzgün qidalanma və təbii vasitələrlə qırışları gecikdirmək olar.

Vitaminlərin antioksidant təsirləri, xüsusilə düzgün qidalanmaqla dərizinə xeyli yaxşı təsiredici gücü var. Vitaminlər dəri sağlamlığı, qırışların qarşısının alınması və ya əmələ gəlməsini əngəlləyən xassələrə malikdirlər.

A, C, D, E vitaminlərinin çatışmazlığı isə dərinin cansız, quru və ya həddindən artıq yağlı olmasına səbəb olur.


Ardı →

Yaşlı göstərən saç modelləri

Saçlarınızın tərzi və rəngi yaşlı görünməyə səbəb ola bilər. Saçlarınız sizi rəzil də edər, vəzir də. Odur ki, saçlarınızla bağlı qərar vermədən öncə yaxşı düşünün.

Eyni boyda kəsim — Saçların hər tərəfinin eyni boyda olması yaşlı görünməyə səbəb ola bilər. Yaşlı insanların saçlarını düzəltməyə vaxtı və həvəsi olmur. Buna görə də saçları eyni uzunluqda olur. Bir az qatlı saçlar gənc göstərir və azad görüntü bəxş edir. 

Saç düzləşdirici alətlər və saç məhsullarından aşırı istifadə — saçları korlayır və yaşlı göstərir. Bu məhsullardan çox istifadə edildiyində solğun parlaqlıq verir.

Sapsarı saçlar yaşlı göstərir — Yaşlandıqca dəridəki piqmentlər azalır və dəri solur. Sarı saçlar daha da yaşlı görünməyə səbəb olur. 

Qırıq saçlar — Baxımsız və qırıq saçlar nəyin ki, yaşlı göstərir, həm də səliqəsiz olduğunuzu bildirir. Parlaq olmayan saçlar yaşlılığın əlamətidir. Qidalandırıcı kremlər və maskalar edin. 
Ardı →

Evdə düzgün qaş alma üsulları

Qaşlarınız şəxsiyyətinizi əks etdirir. Necə göründüyünüz, üzünüzün ifadəsi qaşlardan asılıdır. Qaş modasını deyil, üzünüzə ən uyğun formanı seçməlisiniz. 
Evdə özünüz qaş formasını pozmadan necə alacağını addım-addım izah edəcəyik. Qaş almaq üçün hər dəqiqə salona getmək, həmçinin gözəlliyi hamıya etibar etmək olmur. Hər dəfə qaşların daha artıq incəlməsinə təhəmmül etməyənlər və mən bu işin öhdəsindən gələ bilərəm deyən qadınlar da özlərinin gözəllik mütəxəssisi ola bilir. Lakin bu proses yenə də salonla nəticələnə bilər. Qaşları düzəldərkən çox diqqətli və ehtiyatlı davranmaq lazımdır. Xüsusən də qaşları tələsərək almaq olmaz. 

Birinci addım: Qaş alma prosesində daha acı hiss etmək üçün ilk olaraq suda isladılmış makiyaj təmizlənyən süngəri qaşlarda bir müddət saxlamaq lazımdır.

İkinci addım: Qaşlarınızı bir qaş darağı ilə yuxarıya doğru darayın. Bu prosesi etməzdən əvvəl qaş almağa başlayanda açıq rəngli tüklərin ucu görünmür və onları təmizləmək çətin olur. Üzünüzə ən uyğun qaş şəklini tapın. Bir qələm alın və burun qanadlarınızdan birinə söykəyib, şəkildəki kimi dik olaraq üzünüzdə tutun. Qaş, qələmin bərabər gəldiyi nöqtədən başlamalıdır. Sonra qələmi gicgahınıza doğru əyin. Bu nöqtə də qaşın bitdiyi yer olmalıdır. Qaşın başlanğıcı və sonu tək bir xəttdir. Qaşlarınızı, bu xətt çərçivəsində formalandırın. 
Ardı →

Sağlam gözəllik üçün məsləhətlər

-Dırnağınızın dərisinin yumşaq olması üçün vanna qəbul etdikdən sonra hər gecə yatmazdan öncə 1 şüşə E vitaminini yağı ilə ayaq və əl dırnaqlarınızın ətrafındakı dəriyə yaxşıca vurun.

-Dərini təmizləməkdən ötrü 1 litr qatıq, 1 qaşıq günəbaxan yağı və 2/3 çay qaşığı limon şirəsini birlikdə qarışdırıb qapalı qabda soyuducuda saxlayın. Həmin qarışıqdan gecə-gündüz 1 çay qaşığı qədər götürüb üzünüzə vurun.

-1 qaşıq buğda toxumunun yağı, 1 qaşıq küncüt yağı, 1 qaşıq yapon gülünün yağı, 1 qaşıq E vitamini yağını qarışdıraraq dərinizin ləkəli nahiyələrinə gündə 2 dəfə vurmaqla istədiyinizə nail ola bilərsiniz.

-Yağlı saçları yumşaltmaq üçün 1 ədəd limon, 1/16 litr alma sirkəsi kifayətdir. Limonu yuyub dilimləyin və çəyirdəyini çıxardıqdan sonra blendrdən keçirib, alma sirkəsi ilə qarışdırın.
Saçınızı şampunlayıb yuduqdan sonra qurudun və həmin qarışığı saçınıza sürtün. 5-10 dəqiqə gözləyib təkrar saçınızı yuyun.


Ardı →

Gözəl çanağa sahib olmaq üçün

Siz öz çanağınız və ombanızın ölçüsündən razısınızmı, əziz xanımlar? 
Razı deyilsinizsə, iki həftə ərzində onları bərk və elastik etmək üçün bu topikdəki pəhrizə əməl edin. 
Ombaları bərk etmək üçün qida rasionunuzdan spirtli içkiləri, qəhvəni və yağlı qidaları çıxarmalısınız. Meyvələrə keçin, xüsusilə qarpızdan istifadə edin. Hər gün yarım qarpız və yaxud yemiş yeyin və buna 3 yüngül qəlyanaltını əlavə edin: 150 qram  qızardılmış balıq, 1 soyutma kartof, qarışıq salat; yaxşı qızardılmış pomidorla 2 bifşteks, 1 xörək qaşığı qarğıdalı dənəsi; 50 qram istənilən şirinləşdirilməmiş lopalar, 1 pəhriz yoqurtu.

Məşqlər: kürəyi üstə uzanın, əllərinizi bədən ətrafında ovcunuz yerə tərəf olmaqla uzadın. Sol ayağınızı yuxarı qaldırın, dizdən bir balaca bükün və dizinizin döşəməyə dəyməsi şərti ilə onu sağ tərəfə aparın. Dizinizi asta – asta açaraq başlanğıc vəziyyətə qayıdın. Eyni məşqi sağ ayağınızla da edin. 10 dəfə təkrarlayın. Cinslərdən də ifrat dərəcədə istifadə etməyin, onlar bədən quruluşunu korlayır. 

Ardı →

Üzdəki kiçik qüsurlardan azad olmağın sirləri

Bu danılmaz bir faktdır ki, hamının xüsusilə qadınların üzündə bəyənmədiyi bir hissə var və bu daim onları düşündürür. Ancaq bu çox böyük problem deyil çünki bütün bu kiçik qüsurları gündəlik istifadə edilən makiyaj vasitələri ilə asanlıqla örtmək olar. Bunları sizlərə təqdim edirik.

Burun
Əgər sizin burnunuzdan şikayətiniz varsa onda yaxşı olarki diqqəti başqa yerə yönəltməlisiniz. Bunun müxtəlif yolları var. Məsələn, gözlərinizi, dodaq və almacıq sümüklərinizi biruzə verən makiyajdan istifadə etmək olar. Əgər gözünüzün altında qaraltı varsa, bunları örtməyə çalışın. Əks təqdirdə burnunuz daha sivri görünə bilər. Göz makiyajında tuş və boyalardan düzgün istifadə burunun ölçüsünü kiçildə bilər.


Ardı →

Gözəllik sirrləri

Tanınmış kino uduzu və eləcədə xeyirxahlığı ilə də tanınan  və sevilən Audrey Hepburn'dan gözəlliyinin sirrini soruşduqda, onun özünəməxsus cavabı olub və bu suala cavab olaraq aşağıdaki makiyaj tərifini vermişdi.

— Gözəl və cazibədar dodaqlara sahib olmaq istəyirsinizsə, dodağınıza şirin sözdən başqasını toxundurmayın.

— Gözəl gözləriniz olsun istəyirsinizsə, gözəl insanlarla göz -gözə gəlin, gərçək dostlar qazanın.

— İdeal bədən ölçülərinə sahib olmaq və həmişə incə görünmək istəyirsinizsə, yeməyinizi yoxsullarla və aclarla paylaşın.
Ardı →

Müasir qadın və gözəllik

Amerika kosmetika şirkətinin təsisçisi Estee Lauder (1906-2004) vurğulayır ki, «gözəllik yanaşma tərzindən asıldır. Burada heç bir sirr yoxdur. Nə üçün bütün gəlinlər gözəl görünür? Çünki toy günü necə görünəcəklərini əvvəlcədən fikirləşirlər. Çirkin qadın yoxdur, yalnız özünə baxmayan və cazibədar olduğuna inanmayan qadın var!» nowadays


Müasir qadm çox məşğuldur. 0 təhsil alır, xarici dil öyrənir, karyera yaratmaq, bununla yanaşı, ailə qurmaq və ana olmaq kimi ənənəvi missiyalarını yerinə yetirmək istəyir. Bu iş bolluğu içərisində onun hər gün özünə vaxt ayıra bilməsi çətinləşir. Həqiqətən də asan iş deyil. Nəticədə də özünə vaxt ayırmağın mümkünsüz olduğunu düşünən qadmlar bu işdən vaz keçirlər. «Heç nəyə vaxtım çatmır» ifadəsi az qala müasir qadının devizinə çevrilib. Amma gününü düzgün planlaşdıran qadın görkəminə diqqət yetirmək istəsə, bunu bacaracaq.Mən tam əminliklə deyə bilərəm ki, qadınlar istədikləri zaman gözəl, cazibədar və eleqant görünə bilərlər.


Ardı →

İncəbel olmaq üçün


İncə bel hər bir qadının xəyalıdır. Sahib olmaq isə imkansz deyil...

İncə belə sahib olmaq üçün sadəcə sağlam qidalanmaq lazımdır. Yeməkdən əvvəl bir stəkan su içməyi vərdiş halına gətirin. Suyun verdiyi toxluq hissi sayəsində porsiyonlarınızda azalma meydana gələcək. 
Ardı →

Jennifer Anistonun gözəl saçlarının sirri

Jennifer Aniston
Saçların qırılması tez-tez rast gəldiyimiz problemlərdən biridir. Jenifer Eniston 2-3 gündən bir saçının ucunu kəsdiyini və beləcə saç qırıqları ilə mübarizə apardığını deyib. 

Saç qırıqlarının əsas səbəbi bədənin susuz qalması və saçların yetərli nəmi qəbul etməməsidir. Bundan xilas olmaq üçün bol su için. Qırıqların azaldığının şahidi olacaqsınız. 
Ardı →