Güllər və "mənaları"

Təbiətdə hər şey gözəldir.İnsanın yaşadığı mühiti isə çiçəklər və güllər,onların ətri,rəngarəngliyi daha gözəl bəzəyir.Çiçək və güllər insana sevinc,fərəh,inam gətirir.Buna hələ çox keçmişlərdən insanlar diqqət yetirmişlər,onlara rəmzi mənalar vermişlər.Bunlardan aşağadakılar daha geniş yayılmışdır:

  • Qızıl gül,qırmızı rəng — məhəbbət və həyat,razılıq almaq,təntənə,qələbə
  • Qərənfil —          ehtiras
  • Su zanbağı —     su pərisi
  • Astra —             qəm-qüssə,xatirə

Davamı →

Milli kitabcıq müsabiqəsi

Azərbaycan absurdistan olmalıdır əslində.Bu ölkədə hər şey qəribədir. Elə ədəbiyyatı da.
Günlərin bir günü Əli və Nino adlı kitab mağazasının böyüyü Nigar Köçərli başına bir dəstə adam yığıb deyirlər ki,gəlin Milli Kitab müsabiqəsi keçirdək.Qalibə də pul mükafatı verək. Deməli Milli Kitab Mükafatına 265 əsər qəbul edilir. Ekspertlər (Yaşar, Etimad Başkeçid, Zahir Əzəmət, Mahir Qarayev, Muxtar Kazımoğlu) həmin əsərlərdən 10-nu seçərək münsiflərin ixtiyarına buraxmışdılar. Münsiflər heyətinə isə bu adamları dəvət etmişdilər:
Ardı →

Sakura 13 iyun turniri

Latın dilində «bağışlayan», «qurban verən» deyin:
Cavab: donor
2. Gənc olanda günün altında şellənirəm)) Orta yaşlarımda hamını məsuliyyətsiz və kefcil edirəm. Qocaldıqca isə dəyərim artır. Mən nəyəm?
Cavab: şərab.
3. Bu ölkənin paytaxtının adı tərcümədə 3 şəhər deməkdir.
Cavab: Liviya. Söhbət Tripoli şəhərindən gedir (tri+poli)
4. Sokrat şagirdlərinə məsləhət görürdü ki: «Heç kimin məsləhətinə qulaq asmayın, hətta… ».
Cavab: " mənim də"
5. Alman dilində «möcüzə-uşaq» deyin
Cavab: Vunderkind
6. Uzaq cisimləri görmək üçün-teleskop, kiçik əşyaları görmək üçün-mikroskop, olduğunuz yerdən hündürdə yerləşən cisimləri görmək üçün-periskop, bəs divardan o biri tərəfdə olanları görmək üçün?
Cavab: pəncərə :)
Ardı →

Bəzi bölmələrdə açıq-saçıq şəkillər qoyulsun ya yox?

https://kayzen.az/blog/seks/334/kişi-və-qadinlarda-orqazm.html mövzusunda və şəxsi mesajlarda bildirildi ki,intim mövzularda açıq-saçıq və erotik məzmunlu şəkillərin yerləşdirilməsi yaxşı deyil. Belə şəkilləri yerləşdirməyin həm müsbət,həm də mənfi cəhətləri var. ekun qərar üçün səsverməyə qoyulur.

Ziddiyyətli ata sözləri

Dama-dama göl olar.hansına inanaq?
Quyuya su tökməklə quyu dolmaz.

Yaxşı insan sözünün üstünə gələr.
İti an, çomağı hazırla.

Bu günün işini sabaha qoyma.
Tələsən təndirə düşər.

Danışmaq gümüşdüsə, susmaq qızıldır.
Susmaq razılıq əlamətidir.

Düzlük ən böyük biclikdi.
Əyri otur düz danış.
Düz düzdə qalar.

Öyrənmənin yaşı yoxdur.
Qırxında öyrənən, gorunda çalar.
Ardı →

Rəsmi anons- 25 dekabr 2012

25 dekabr yalnız İsaak Nyutonun və İsa peyğəmbərin doğum günü deyil, o həm də kayzen.az saytında daha bir aylıq rəsmi anonsun verildiyi gündür.
Xatırlayırsınızsa, düz bir ay əvvəl elan verilmişdi ki, ay ərzində ən maraqlı məqalə müəllifi sayt administrasiyası tərəfindən hədiyyə qazanacaq.

Sayt administrasiyasının qərarına və istifadəçilərin verdiyi səsə görə, Məktəb həyatı...Həyat məktəbi adlı məqalənin müəllifi (daha doğrusu əziyyətlə tərcümə etmiş) olan istifadəçimiz _BUMERANQ_ yarışmanın sponsoru olan Sizin Marketdən 50 AZN dəyərində alış-veriş kuponu əldə edir.

Yarışmamız yenə də dava edir. Yenə də ən maraqlı məqalə müəllifi gələn ayın sonunda 50 AZN dəyərində alış-veriş imkanı qazanacaq.
İkinci yerin sahibinə isə BLBS xarici dil kursunda 100 AZN dəyərində dərs öyrənək seçimi hədiyyə olunacaq.
Davamı →

Üz dərisinə gündəlik qulluq

Təxminən 17-18 yaşlarından etibarən dəriyə müntəzəm və düzgün şəkildə qulluq etmək lazımdır. Bu dərinin gözəlliyini və cavanlığını uzun müddət ərzində qorumağa imkan verir. Dəriyə qulluq edilməsi dərinin təmizlənməsindən başlayır.Mənzillərimizdə gündəlik istifadə etdiyimiz su üzün dərisi üçün o qədər də xeyirli deyil. Onun tərkibində olan xlor və mineral duzlar dərinin qurumasına səbəb olur. Ən başlıcası isə odur ki, bu maddələr dəridəki tər və piy vəzilərinin ifraz etdiyi maddələrlə kimyəvi reaksiyaya girərək onların axarlarının bağlanmasına səbəb olur. Üzünüzü yalnız içməli (butulkalarda satılan) və mineral (qazsız) sularla yumağa çalışın (əlacsız qaldıqda – qaynanmış sudan istifadə edin). Üzünüzü sərin su ilə (otaq temperaturundan artıq olmayan) yumaq daha yaxşı hesab olunur. Yalnız yağlı dərisi olan insanlar istisna təşkil edirlər. Belə dərisi olanlar üzlərini əvvəlcə ilıq su ilə yumalı, daha sonra isə nisbətən sərin su ilə yaxalamalıdırlar.


Ardı →

Maraqlı... Maraqlı...

 1. Nyu-Yorkda ev satarkən, evdə ruhların olub-olmadığını müştəriyə söyləmək qanuni məcburiyyətdir.

 2. Hindistanin Orissa əyalətində insanlar yağış Tanrısını razı salmaq üşün qurbağaları evləndirirlər.

 3. Ağ rəngli pələnglər adi pələnglərin mutasiyaya uğramış formasıdır. Bu cür pələnglərə nadir hallarda dünyanın bir neçə yerində rast gəlinir.

 4. Rəssam Judith Braun, yalnız barmaqlardan və kömür tozundan istifadə edərək qeyri-adi və maraqlı əsərlər yaradır.

 5. Xiristian dinin simvolu olan Xaç bu dinden daha evvel türklərin sitayiş elədiyi qədim Tanqre dininin simvolu olub.


Ardı →

NHN Maraqlı suallar

1.Buraya müəyyən  30 il ərzində bir nəfər belə gənc qadın ayağı dəyməmişdi.Ancaq ata anasından çox az kömək alan bir gənc burada məskən sala bilərdi. Bura haradı?

2.«Peyğəmbərin muzeyinə baş çəkməyi unutmayın» bu sözlər hansı şəhərdə və kim üçün yazılıb?

3.Burada müqəddəslərin həyatları saxlanılır..

4.«Ulduzlu yolu» teleserialının yaradanları vaxtında onunla rastlaşdılar ki, tamaşaçı marağının saxlanılması üçün riski və personajların həlak olmasını daim göstərmək lazımdır. Amma baş qəhrəmanları öldürmək çox faydasızdır, onlar sag qalmaq və ölümü bildirmək üçün tendensiya yaratmağı qərara aldılar. Tezliklə tamaşaçılar tendensiyanı qeyd etdilər .Bəs bu tendensiya nədən ibarət idi?
Davamı →

Bunları bilirsinizmi?

‎1. Bibliya 2462 dilə tərcümə olunub. Həmçinin «Star Track» filmində yadplanetlinin danışdığı klinqon dilinə belə tərcümə olunub. Birdən yad planetlilər Bibliya oxumaq istəsələr çətinlik çəkməsinlər deyə =)
2. Dünyada mövcud olan bütün qarışqaların çəkisi dünyada yaşayan bütün insanların çəkisinə bərabərdir.
3. Braziliyada elə bir hörümçək mövcuddur ki, o kişiləri sancarsa həmin insanlarda bir neçə saat keçməyən ereksiya yaranır. 
4. Anatidaefobiya-elə bir qorxudur ki, bu qorxudan əziyyət çəkən insanlar elə zənn edirlər ki, onları hansısa ördək izləyir.
5. Ağcaqanadları sizdən uzaqlaşdıran vasitələr (sprey və ya kremlər) əslində ağcaqanadları sizdən uzaqlaşdırmır onlar sizi ağcaqanadlardan gizlədir. Belə ki, həmin vasitələr ağcaqanadların hissiyat hüceyrələrini keyləşdirərək onların insanları hiss etmək qabiliyyətini məhv edir. Beləliklə həmin an siz ağcaqanadlar üçün görünməz olduğunuz üçün o sizlərə yaxınlaşmır.
6. Həşərat yeməyənlər üçün xüsusi açıqlama =) Böcəklər dadına görə alma, eşşəkarısı meşə çərəzi, soxulcanlar isə qızardılmış donuz əti tamına malikdirlər. 
Ardı →