Cerard Batler

  • Kino

Söyüşcül, avara və keçmişində əyyaş olan, lakin qızların sevimlisi və istedadlı aktyor Cerard Batler. Bu dəfə ondan danışacağıq, həm də özü barədə özü danışacaq...

Şotlandiyalı aktyor 13 noyabr 1969-cu ildə dünyaya göz açıb. Kaliforniyada isə onun başına əcaib hadisələr gəlib. Məsələn, o, xuliqanlığa görə bir neçə dəfə həbs olunub. Hətta bir dəfə əsl canilərlə bir kamerada əli qandallı “oturub”.

Cerri yalnız 30 yaşında spirtli içki qəbulunu dayandırıb. Bir dəfə isə o, paparasini döyüb. Bununla belə, Cerri layiqli cəzasını almayıb və azadlığa buraxılıb.

Bəs Batlerdə tamaşaçıları nə cəlb edir? Bəlkə, istedadından başqa, həm də elə dikbaşlığı, acı dilliyi, kobudluğu? Axı başqa istedadlı aktyorlar da az deyil.

Bir dəfə yaşlı qadın ona yaxınlaşaraq deyir:
— Bağışlayın, sizə mane olmaq istəməzdim.
— O zaman mane olmayın!
Qadın getməyə hazırlaşarkən Batler onu saxlayır:
— “Qızıl moruq” antimükafatına layiq görülmüşəm. Sevincimdən az qala ağlayacağam. Bu, mənim üçün minus işarəli “Oskar” mükafatına bərabərdir. Bəlkə, özümü asım? Nə deyirsiniz?


Ardı →

Yaddaşsızlıqdan əziyyət çəkən məşhur yazıçı

İvan Serqeyeviç Turgenev maraqlı xarakterləri ilə yadda qalan yazıçılardandır.

O, çox qəribə də olsa, özünü dünyada ən iri başı olan insan hesab edirdi. Doğrudan da, yazıçının beyni 2000 qram həcmində idi, bu, adi insan beyni üçün qat-qat böyük göstəricidir. Yazıçının beynindəki sümük o qədər incə idi ki, bir zərbəyə qırılıb düşə bilərdi və o, həmin dəqiqə yaddaşını itirə bilərdi.

Gənclik illərindən müəyyən yaş dövrünədək Turgenev yaddaşsızlıqdan əziyyət çəkdi. Bəzən o, tanışlarını evinə qonaq çağırır, ertəsi gün isə onları qapıda görəndə təəccübdən yerindəcə donub qalırdı. Əlbəttə ki, tanışlar bundan çox əsəbiləşir və narazılıq edirdilər.

Bir dəfə növbəti belə səhvini düzəltmək üçün Turgenev onlardan üzr istəyir və yenidən dostlarını evinə qonaq çağırır və nahar üçün şərab alır. Evə gələn qonaqlar yenə də onu tapmırlar.


Ardı →

Öz məlumatınızı 300 il saxlamaq istəyirsinizsə bunu bilməlisiniz.

 

Yaponiyanın «Hitachi» şirkətinin mütəxəssisləri Kioto Universitetinin tədqiqatçılar qrupu ilə birgə məlumatların kvars şüşəsinə yazılması texnologiyasını yaradıblar. Nəticədə informasiyanı 300 il saxlamaq mümkün olacaq. 
«ICTnews» elektron xəbər xidməti «hitech.newsru.com» saytına istinadən bildirir ki, məlumatların yazılması üçün kvars şüşədən ibarət diskdən istifadə olunur. 
Kvars şüşəsindən ibarət optik disk müxtəlif ekstremal şərtlərə uğurla tab gətirir. Selsi üzrə 1000 dərəcəyədək qızmaya tab gətirir və suya qarşı davamlıdır.

Emil Hüseynov

 

Mənbə: http://www.ictnews.az

 
Davamı →

Nizami Gəncəvinin müdrik kəlamlarından nümunələr

Xalq mənə versə də əziyyət, kədər,

Qıymaram incisin məndən bir nəfər. (Şərəfnamə)

 

Eşqinlə atəşə dön, nifrətinlə buza dön,

El yolunda günə dön, aya dön, ulduza dön!

Yaxşılığın hər yanda qapı açar üzünə… (Sirlər xəzinəsi.)

 

Əziyyət eyləsən, cəfa görərsən,

Mehribanlıq etsən, səfa sürərsən. (Xosrov və Şirin)

 

Yamanlıq etməkdən uzaq ol, uzaq,

Pisliyin əvəzi pislik olacaq. (Xosrov və Şirin)


Ardı →

Kartof qabığı


Kartof qabığının ən az kartof qədər faydalı olduğunu bilirsinizmi?
Potasium qaynağıdır
Qabığı ilə birgə bişirilmiş iri bir kartof təxminən 1600 mq potasium tərkiblidir. Eyni zamanda qan təzyiqini aşağı salır.
Lif qaynağıdır
Qabıqlı kartofun tərkibində 7 qr lif var, ancaq qabıqsız halda bu lif  miqdarı 1 qrama düşür. Bu uzun müddət tox hiss etmənizə kömək edər, infarkt riskini və xolesterolu aşağı salır, şəkər xəstəliyinə yoluxma ehtimalının qarşısını alır.
C vitamin qaynağıdır
İri bir kartof qabığında 29 mg C vitamini var. Portağalın tərkibindəki C vitamin miqdarından 3 qat daha çoxdur. Antioksidan olaraq yaraların tez sağalmasına kömək edir.
İri bir maqnezium qaynağıdır
Manqanaz, protein, karbonhidrat və xolesterol işləmi və sümüklərin yaranmasında mühüm rol oynayır. Gündəlik maqnezium ehtiyacının 33 faizini ödəyir.
Vitamin B6 ilə zəngindir
Bu vitamin kardivaskular, həzm, immunitet,  əzələ və sinir sistemi üçün əhəmiyyətlidir. Eyni zamanda beyin hormonları üçün faydalıdır. Kartof qabığı gündəlik B6 vitamin ehtiyacının 46 faizini qarşılayır. 
Davamı →

PMS sindromu

Menstruasiyadan öncəki dövrlərdə özünüzü depresiyyada hiss edirsiz? Əsəbləriniz korlanır? Bədəninizdə şişkinlik hiss edirsiz? Bu suallara cavabınız “hə”dirsə, deməli, siz  PMS sindromundan əziyyət çəkirsiz.

“Premenstural sindrom” menstrual əvvəli ruhi və fizik baxımdan qadınların yaşadığı bəzi dəyişiliklərə deyilir. Bu dövr əsasən aybaşıdan 7-10 gün əvvəl başlayar və menstruasiya zamanı bitir.

PMS dövrünü bəzi qadınlar çox rahatlıqla, bəziləri də çox ağır keçirir. Bu əlamətlər mensturasiyanın yaxın zamanda olacağının xəbərçisi olmaqla yanaşı, həm də bir çox fiziki və ruhi nizamların dəyişməsinə səbəb olur.

PMS dövrü əlamətləri ilə PMS sindromu arasında bəzi fərqlər var. Əgər özünüzü depresiyyada hiss edir, daha əsəbi, küsəyən və duyğusal artım hiss edirsizsə, bu sindrom içində olmanız ehtimalı daha yüksəkdir.

PMS sindromunu yaşamanın əsas səbəbləri vitamin və mineral çatışmazlığı, hormonal dəyişikliklər, bədəndə su tutumu və bəzi kimyəvi dəyişikliklərdir. PMS əlamətlərinə fiziki olaraq sinə böyüməsi, həssaslaşması, bədəndə şişkinlik yaranması, qısa müddətdə çəki almaq, qəbzlik, iştahasızlıq və cinsi istək artımı aid edilə bilər.

Əgər hər aybaşı zamanı bu əlamətləri yaşayırsızsa, müalicə almanız lazımdır. 


Davamı →

Narşərab

Evdə hazırlanan nar şərabı daha dadlı və nar dadında olur. Ənənəvi narşərabı hazırlayarkən narın dənələri təmizlənir və suyu çıxarılır, süzülür.

Odun istisində saatlarla qatı hala gələnə kimi qaynadılır. Nar şərabı üçün turş nar istifadə etmək lazımdır. 15 kq nardan 1 litr narşərab çıxır.

Ərzaqlar:
5 kq nar

Hazırlanması:
Portağalın suyunu sıxmaq üçün istifadə edilən preslə narın suyunu sıxın. Pres yoxdursa, narı dənələrə ayırıb blenderdən keçirin.

Daha sonra bir camda vam odda qatı hala gələnə kimi qaynadın. Ya da 130-150 dərəcə isidilmiş sobada bəhməz halına gələnə qədər 5 saat bişirin.

Bişdikdən sonra soyudub şüşə qablara boşaldın. İşıq düşməyən və sərin bir yerdə saxlasanız, daha uzun müddət istifadə edə bilərsiz. 


Davamı →