Sürətli oxuyan dahilər

Stalin1. Maksim Qorki bir dəqiqədə dörd min söz oxumağı bacarırdı.
 
2. Napoleon bir dəqiqəyə 2 min söz oxuya bilirmiş.
 
3. Tom Edison bir dəfəyə 203 sətir oxuya bilir. Oxuduqlarının 90 faizə qədərini yadında saxlayır.
 
4. Balzak yarım saata 200 səhifə oxuya bilib.
 
5. Rubakin 250 min kitab oxuyub.
 
6. Stalin istə bir günə ən azı 400 səhifə oxuyub.
 
7. Qaon 2500 kitab oxuyub və hər sözü səhifəsinə qədər yadında saxlaya bilib.

P.S: İnsanların əksəriyyəti bir dəqiqəyə 180-200 söz oxuyur. Sürətli oxu zamanı anlama səviyyəsi 80% olur.  
Davamı →

Təsadüflər yoxsa yazılmamış qanunlar?

* Yerə düşən hər şey ən çətin küncə diyirlənər.
* Mürəbbəli çörək nə zaman yerə düşsə, mürəbbəli üzü üstə düşər.
* Bir şey təmir edərkən əlin tamamilə yağa bulananda burnun qaşınar.
* İnsanların səni seyr etmə ehti…malı düşdüyün gülünc vəziyyət ilə düz mütənasibdir.
* Səhv nömrə yığanda yığılan nömrə heç vaxt məşğul olmur.
* Duşa girib islandığında telefona zəng gələr.
* Bir əşyanın işləmədiyini isbat etdiyin zaman, həmin əşya işləməyə başlayar.
* Ayağınıza tam oturan bir ayaqqabı gətirildikdə mağazadakı ayaqqabıların ən eybəcəridir.
* Hər hansı bəyəndiyiniz bir şeyin istehsalı dərhal dayanar.
* Telefona zəng gözlədiyin müddət ərzində zəng gəlməyəcək, ancaq gedib, başqa bir işlə məşğul olduğun anda zəng gəlib səni işindən ayıracaq.
* Siz imtahanlara istədiyiniz qədər hazırlaşın, sonda hər zaman öyrənmədiyiniz bir yerdən sual çıxacaq!
* Dəqiqələrlə gözlədiyin avtobus sən tam siqaret yandırdığında gəlir.
* Siqaret tüstüsü hər zaman siqaret çəkməyən adama doğru gedir.


Davamı →

Maraqlı məlumlatlar-2

Yarasalar bizim qan sistemimizi «görür. Yarasa -yeganə məməlidir ki, qanla qidalanır. Bu qastronomiya meylliliyi hissin qeyri-adi incə inkişafı ilə bağlıdır və yeri gəlmişkən bunun sayəsində yarasalar son dərəcə qeyri-estetik buruna sahibdir. Bu hiss heyvanlara sizin venalarınız (damarlarınız) üzrə qaçan qanı „görməyə“ icazə verir.


Ardı →

Maraqlı bitkilər

Bu sevimli bitki, quş yumurtasına bənzəyən çox məhsuldar, yumurta böyüklüyündə ağ badımcan növüdür. Bitkinin görünüşünə gğrə «Yumurta Ağacı» adını vermişlər. Dadı çox ləzzətlidir. Saxsıda və bağçada dəyişik növdə badımcan yetişdirmək istəyənlərin əkməsi lazım olan, tez məhsul götürəcəyi bir növdür.


Ardı →

Dahilərdən motivasiya edən sözlər

Məqsədimiz mümkünsüzü mümkün etmək, mümkünü asan etmək, asanı da zərif və zövqlü etmənin yollarını tapmaqdır. (Dr.Feldenkrais)

Kifayət qədər səbəbiniz varsa, hər şeyi edə bilərsiniz. (Jim Rohn)

Həyatdan qorxmayın uşaqlar; yaxşı və doğru bir şeylər etdiyiniz zaman həyat elə gözəl ki! (Dostoyevski)

İnsanoğlunun içində yatan güclər vardır; özü bilsə çaşar. Çünki bu güclərə sahib olduğu ağılından belə keçməz. Bu gücləri oyandırıb hərəkətə keçirə bilən adamın həyatında böyük bir inqilab olar. (Swett Marden)

Möhtəşəm şeylər, ancaq içlərindəki bir şeyin, şərtlərin üzərində olduğuna inanma cəsarətini göstərənlər tərəfindən edilmişdir. (Bruce Barton)

Həyat bir velosipedə minmək kimidir. Pedalı fırlatmağa davam etdiyiniz müddətcə yıxılmazsınız.  (Claude Pepper)

Ümidlə yol getmək gediləcək yerə çatmaqdan daha gözəldir. (Louis Stevenson)

Bir işi doğru etmək, nə üçün yalnış etdiyini izah etməkdən daha az zaman aparır.  (Henry Wodsworth)
Ardı →

Filmlər haqda maraqlı faktlar

  • Kino
Dracula1. Haqqında ən çox film çəkilmiş personaj qraf Drakuladı-72 filmdə bu personajın adı keçib. İkinci yerdə Şerlok Holmsdı- 66 film. Üçüncülüyü isə 60 filmlə Tarzan qapayır.

2. “Emanuel” erotik filmi Parisin bir kino teatrında düz 11 il nümayiş olunub.

3. Tənqidçilərin rəyinə əsasən dünya kino tarixinin ən yaxşı trilleri Hiçkokun “Psixo”sudu. İkinci yerdə Spilberqin “Çənələr”i, üçüncü yerdə isə “Quzuların susması”dır.

4. Kinoda ən gec debüt Janna Luiza Kalmana aiddi. O 114 yaşında Kanada istehsalı “Vinsent və mən” filmində elə öz obrazını oynayıb. Bu debütdan sonra aktrisa hələ 8 il də yaşayıb.

5. Hindistan kino istehsalına görə dünyada liderdi. 90-cı ildə bu göstərici ilə 948 (!) filmə çatmışdı.

6. Ən uzun adı olan film İtaliya istehsalıdı. Film belə adlanır: “ Sevgidən və anarxiyadan bəhs edən bir film və ya bu səhər saat 10-da Via Dey Fiora-səbr evi kimi tanınmış məkanda”

7. Kinoda ən məhşur it obrazı Lessidi. Düz 8 Kolli cinsli it Lessi obrazında çəkilib.
Ardı →

Maraqlı yerlər

Almaniyanın Dresden şəhərində olan bu binanın mühəndislik möcüzəsi bir xüsusiyyəti var. Binanın adı Neustadt Kunsthofpassage. Yağış yağdığında musiqi çalan bu bina musiqiçilər və mühəndislər tərəfindən yaradıldi. Yəni bu bina hər yağış yağdığında şəhərdə yaşayanlara musiqi çalır.
Binaya  turistlərin  də sıx marağı görünür.

  


Ardı →

Maraqli Faktlar

1 kq bal hazırlamaq üçün 1 arı 2 milyon gülə qonmalıdır

1. Fransada insan siması olmayan gəlinciklərin satışı qadağandır.

2. Son 5 ildə Kanada 4 dəfə BMT tərəfindən yaşamaq üçün ən ideal ölkə seçilib.

3. Peyğəmbərimiz (s) buyurub: “Mənim ümmətimdən olan qadınlardan hər biri bu dörd xüsusiyyətə malik olsa, behişt onundur:  Namusunu qoruya, ərinə itaət edə, beş vaxt namazını qıla və Ramazan ayının orucunu tuta”.

4. Qədim Romada xəstə cərrahiyyə əməliyyatı zamanı ölərdisə, cərrahın əllərini kəsirdilər.

5. Sienada (İtaliya) Mariya adlı qadın fahişə ola bilməz.

6. Dünyadakı canlıların 70%-i bakteriyalardır.

7. Fil yeganə heyvandır ki, 4 dizi vardır.

8. Tokioda zooparklar il ərzində 2 ay bağlanır ki, heyvanlar insanlardan dincəlsinlər.

9. Arının çalmağından hər il çox adam ölür, nəinki ilanın çalmağından.

10. Akulalarda xərçəng xəstəliyinə qarşı immunitet vardır.

11. Qorillalara hamiləliyə qarşı dərman təsir edir.

12. Ən çox susuz qala bilən heyvan siçovuldur.

13. Straus yumurtasını bişirmək üçün 4 saat vaxt lazımdır.

14. 1 kq bal hazırlamaq üçün 1 arı 2 milyon gülə qonmalıdır.

15. Şimpanze yeganə heyvandır ki, güzgüdə özünü tanıya bilir.

16. Aranqutanq sözü afrikalıların dilində meşədən gəlmiş adam deməkdir.

17. Krokodillər daş udurlar ki, daha dərinə bata bilsinlər.

18. Həzrət Rəsulullah (s) buyurub: “Peyğəmbərdən (s) soruşdular: Hansı dostlar daha üstündür? Buyurdu: Onu yad etdikdə, sənə kömək edən və onu unutduqda səni yad edən”.

19. Sara Bernar 13 yaşlı Julietta rolunu 70 yaşında canlandırıb.

 20. Bethoven bir dəfə xuliqanlıq üstündə həbs edilib.


Davamı →

Dünyanın ən istedadlı uşaqları

Farrel Vu
Business Insider jurnalı Farrel Vunu dünyanın ən ağıllı və istedadlı uşaqlarından biri adlandırır. 2012-ci ildə AustralianMathematicCompetition (AMC) nüfuzlu riyaziyyat yarışmasında iştirak edir və təcrübəli riyaziyyatçıları qabaqlayaraq birinci yeri tutur. Vunun bir yaşı olanda o, riyazi məsələləri həll edirdi, üç yaşında isə artıq birjada ticarətdə iştirak edirdi, 10 yaşında olanda onu Miçiqan Universitetinə qəbul edirlər. Orada o, bank işini və investisiyanı öyrənirdi.
Farrell Wu
Ardı →