İsaak Nyuton və alma əhvəlatı

Əslində alma Nyutonun başına düşməyibmiş...Bunu elm tarixində ən məşhur alma saymaq olar.
Dünyanın bir çox ölkələrində, o cümlədən Azərbaycanda bu rəvayət məşhurdur:
Dahi ingilis alimi İsaak Nyuton bağda gəzərkən başına alma düşür və beləliklə o, Yerin cazibə qanununu kəşf edir.Amma sən demə bu rəvayət heç də 100 faiz doğru deyilmiş.
Ardı →

Noxudun faydaları

  • Flora

Noxud kiçik olsa da insan sağlamlığının keşiyində duran bitkilərdəndir. Əgər bədəninizdə olan C vitamini ehtiyatını doldurmaq istəyirsinizsə, depressiyanı özünüzdən uzaqlaşdırmaq istəyirsinizsə, qəlbinizi qorumaq istəyirsinizsə yaşıl noxudları yeməkdən qafil olmayın.

C vitaminifaydalı noxud
90 qram yaşıl noxud bizim C vitamininə olan gündəlik ehtiyacımızın 50 %-ni ödəyir. C vitamini bədən əzələlərinin böyüməsi və həm də kollagen əmələ gətirməsi üçün zəruridir. Kollagen əzələlərə, dəriyə lazım olan proteyindir. Kollagen olmasa, əzələlərin işi ləngiyər. Bununla yanaşı C vitamini daha çox dəmirin cəzb olunması üçün lazımlıdır. Bədənimiz bu vitamini əmələ gətirə bilmir və saxlaya bilmir. Ona görə də hər gün bu vitamini qəbul etməyimiz şərtdir. Yaşıl noxud da bu vitamini əldə etmək yollarından biridir.

Depressiyanı uzaqlaşdırar
Yaşıl noxud xam və bişmiş halda fol turşusu mənbəyidir. Yarım stəkan yaşıl noxud yesək bu vitaminə olan gündəlik ehtiyacımızın 13%-ni ödəmiş olarıq. Fol turşusu bədənə lazım olan maddələrdəndir. Bu turşunun azlığı nəticəsində depressiya yarana bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, hər kim fol turşusunu lazımı qədər qəbul edirsə, 50% daha az depressiya təhlükəsi altında olur. Ona görə də depressiyadan uzaq olmaq üçün yaşıl noxud yeyək.

Qəlbinizin dostudur
90 qram bişmiş yaşıl noxud bizim fibrlərə olan gündəlik ehtiyacımızın dörddə birini təmin edir. Tədqiqat göstərir ki, o xanımlar ki, fibrlə zəngin yeməklər yeyir, az fibr qəbul edən xanımlardan daha sağlam və daha gümrahdırlar. Qəlb xəstəliklərindən daha uzaq olurlar. Yaşıl noxud qəlb infarktının qarşısını ala bilir.

Xərçənglə mübarizə aparır
90 qram yaşıl noxud 25% manqan ehtiyacımızı təmin edir. Yaşıl noxud xərçəng yarada biləcək bakteriyalarla mübarizə aparar.

Çəkini azaldar
Yaşıl noxud az kalorili olmağına baxmayaraq, proteyin deposudur. Bir fıncan yaşıl noxudun tərkibində 134 kalori vardır. Bu bitki çəkinin azalmasında gözəl yardımçıdır. Əgər arıqlamaq istəyirsinizsə, tərəvəz şorbasını çox yeyin və ora yaşıl noxud atın. Siz uzun müddət toxluq hiss edəcəksiniz. Tövsiyə edirik ki, yeməyinizi yeyən zaman şorba ilə başlayasınız. Bu zaman mədənizin çox hissəsi bu şorba ilə dolduğuna görə başqa yemək yeyə bilməyəcəksiniz.


Davamı →

Kirsti Mitçel - "Möcüzələr ölkəsi" adlı layihəsi

Fotoqraf, dizayner və model ibarət  maraqlı layihə hazırlayıb. Bu layihə həqiqətən də qəribə, müəmmalarla dolu əsl mistikadır. Britaniyalı fotoqraf Kirsti Mitçel layhəni 2009-cu ildən başlayıb və üzərində 3 ildən çox işləyib

Kirsti incəsənəti həyatının ayrılmaz hissəsi adlandırır. Qeyri-adi istedada malik olan qız öz ideayalarını həyata keçirmək üçün əlindən gələni edir. «Layihəni anam öləndən 7 ay sonra başladım, fotolar həyatımın dönüş nöqtəsi idi. İlk dəfə idi ki, hər şeyi bir arada cəmləşdirməyə çalışmışdım. Geyimlər, dizayn, fon mənim incəsənətə, kinoya və İngiltərənin təbiətinə olan sevgimi əks etdirir. Fotolar maraq dairəm, uşaqlıq xatrələrim və anamın mənə danışdığı nağıllar əsasında hazırlanıb».


Ardı →

Magen David (Davudun ulduzu)

Magen DavidƏfsanəyə görə, «Goliat» adlı nəhəngə qarşı döyüşərkən, kiçik Davidi(Davudu) qoruyan qalxanın üzərində  altıbucaqlı bir simvol vardı. Bu simvol bəlkə də şəklini David adının İvritcədəki yazılışına borcludur. David ivrit dilində üç hərflə: «Dalet-vav — Dalet» hərfləriylə yazılır. Çox köhnə İvrit  əlifbasında isə Dalet hərfi Yunan əlifbasındakı «Delta» ya bənzəyən kiçik bir üçbucaq şəklində yazılırdı.İki «Dalet» in birləşməsi, yəni iki üçbucağın altıbucaqlı bir ulduz şəklində çəkilməsi Kral Davidin adını təmsil edirdi. Bu şəklin Kral Davidin monogramı olması məntiqli bir fərziyyədir.

İvrit dilində «Magen» sözü, müdafiə mənasındakı «Lehagen / Hagana» sözü ilə eyni kökə malikdir və «müdafiəçi, qoruyucu» mənasını daşıyır. Magen, ayrıca, qoruyucu bir alət olan qalxana verilən addır. Buna görə, Magen David, «Davidin qalxanı, Davidin qoruyucusu» deməkdir.
 Digər bir əfsanəyə görə, Goliyat'ın qalxanını böyük bir ulduz bəzəyirdi. Gənc David, bu nəhəngi öldürdükdən sonra, qalxanına sahib olur və ulduzu da Tanrıya sığınmanın bir simvolu olaraq qəbul edir.
Ardı →

Yoqa

yoqaAğır iş rejimi, problemlər sağlamlığımızda, psixologiyamızda izlər buraxır. Bu şərtlər altında xoşbəxt olmaq o qədər də asan iş deyil.
Heyf ki, bir çoxumuz stressə dözüm gətirməyib siqaret, içki, narkotik kimi vasitələrə əl atırıq.
Bu vasitələr əlbəttə ki, pozulmuş ruhi və fiziki sağlamlığı daha da bərbad hala salır.

Əsəbdən, gərginlikdən qurtulmağın ən sağlam yollarından biri yoqadır.
Hindistanda yaranan və həyat tərzinə çevrilməkdə olan yoqaya Şahzadə Harridən tutmuş Cenifer Enistona, Devid Bekhemdən Ledi Gagaya qədər bir çox məşhurlar üz tutub. 


Ardı →

Ölü Yazarlar Dərnəyi

  • Kino
Film: Ölü Yazarlar Dərnəyi Olu yazarlar dərnəyi
Rejissor: Peter Weir

                     Hələ vaxt varkən tumurcuqları topla
                     Zaman hələ də uçub gedir
                     Və bu gün hələ də gülümsəyən bu çiçək
                                                      Sabah ölə bilər*

Eyni adlı əsərdən çəkilmiş və rejissoru Peter Weirolan “Ölü Şairlər Dərnəyi” filmini izlədim. Filmi izləməyən gənc yəqin ki, qalmayıb. Filmdə, Velton oğlan akademiyasına yeni gələn və ədəbiyyat müəllimi olan Con Kiting (Robin Uilyams) yenilikçi, digər müəllimlərdən fərqli adamdır.
Film irəlilədikcə Cənab Kittingin xeyri simvolizə etdiyini düşünməyə başlamışdım. Tələbələri ilə elə ilk günlərdən münasibəti çox yaxşı olan, onlara aysberqin həmişə digər üzünün də olabiləcəyini diqqətə almağı və anın dəyərini – capre diemi — öyrədən müəllim, tələbələri tərəfindən sevilir.

7 tələbə müəllimin köhnə albomunu tapır. Hər şey də elə buradan başlayır. Albomda “Ölü Şairlər Dərnəyi” adını görən tələbələr müəllimdən bu barədə soruşur. Cənab Kiting, dostları ilə əvvəl yaratdığı və indi olmayan dərnəkdən tələbələrinə danışır vətələbələr “Ölü Şairlər Dərnəyi”ni yenidən qurmağa qərar verirlər. Hər axşam akademiyanın yaxınlığında yerləşən mağaraya gedir, orada şeir gecəsi keçirirlər. Bir-birlərinin yazdıqları şeirlərlə birlikdə müəllimlərindən öyrəndikləri şairlərin də şeirlərini oxuyurlar.
Ardı →

Cəlal Bərgüşadın “Dünyada nələr gördüm” kitabından “Caninin zarafatı”

  Əhvalat 1938-ci ilin əhvalatıdır. Süleyman müəllim mənə danışdı ki, gecə şirin yuxuda idim. Birdən telefon səsi eşidildi. Hövlnak yuxudan ayıldım. Çünki o vaxtlar tutatut illəri idi. Bu gündən sabaha etibar yox idi. Hər gecə beş-on ziyalı, ictimai dövlət xadimi həbs olunurdu. İşığı yandırıb saata baxdım. Saat üçə az qalmışdı. Şəhər zülmət qaranlığa bürünmüşdü. Zəng ikinci dəfə təkrar olanda cəld dəstəyi qaldırdım. Mərkəzi Komitədən Mircəfər Bağırovun köməkçisi idi. Onun səsinin ahəngi xoşuma gəlmədi.

  — Süleyman, aşağıda Sizi xüsusi maşın gözləyir! Təcili maşına əyləşin! Kişi (o zaman Mircəfər Bağırova “kişi” deyərdilər – müəllif) sizinlə görüşmək istəyir!

 Ətim ürpəşdi. Soyuq bir tər bədənimi basdı. Mənim vəziyyətimi gözünüzün qabağına gətirin. Adətən, “qorxulu xalq düşmənlərini” belə qaranlıq gecələrdə xəlvəti götürürdülər. Hara aparırdılar, kim aparırdı, onu bircə allah bilirdi.


Ardı →

Sultan Süleyman və Hürrəm

Yenicə Osmanlı taxtına oturmuş Sultan Süleyman hərəmxanada dincəlirdi. Ona yeni təqdim olunmuş cariyələr öz istedadlarını Sultana nümayiş etdirirdilər. Yeni sultan üçün dünyanın dörd bir tərəfindən, bütün irqlərdən cariyələr gətirmişdilər. Sultan onları zövqünə görə seçir və bəyəndiklərinin hərəmxanaya qatılmasına izn verirdi.

Davamı →

Kişi və qadın geyimələrindəki sağ-sol fərqinin səbəbi

Bildiyimiz kimi, kişi geyimləri soldan sağa, qadın geyimləri isə həmişə əksinə bağlanır.
Bunu səbəbi isə qədim dövrlərə gedir. Əvvəllər varlı xanımları onların qulluqçuları geyindirirdilər. Sağ əl ilə işləyən qulluqçular üçün isə sol tərəfdə yerləşən düymələri bağlamaq daha rahat idi.
Kişilər isə çox vaxt özləri geyindikləri üçün onlara sağ tərəfdə yerləşən düymələri bağlamaq daha asan gəlirdi. Bunun nəticəsidir ki, indi də düymələrin bu cür yerləşdirilməsi adət halını alıb.


Davamı →