Tökülən saçların çarəsi

Adətən, məişətdə istifadə etdiyimiz soda təmizlik, müxtəlif şirniyyatların hazırlanmasında köməyimizə çatır. Bununla yanaşı müxtəlif xəstəliklərin müalicəsi üçün də əvəzsiz dərmandır. Olduqca faydalı bu maddə saçın sağlamlığını və parlaqlığını bərpa edir, kökünü möhkəməndirir. Siz onu adi şampun əvəzinə istifadə edib, inanılmaz faydasından zövq ala bilərsiniz.
Sodalı şampunun reseptini təqdim edir.
Davamı →

Seleksiyanın vəzifələri

Seleksiya insanların praktik fəaliyyətinin nəticəsi kimi meydana çıxmış bir elm sahəsidir. Çox da qədim tarixi olmayan bu elm insanların bitkiləri mədəniləşdirməyə və heyvanları əhliləşdirməyə başladığı dövrlərdən yaranmışdır.
Bəs seleksiya elmi nəyi öyrənir?
Bu elmin məqsəd və vəzifələri nədən ibarətdir?
Davamı →

İnfeksion proseslərin gedişində mikroorqanizmlərin rolu

Sahib orqanizm kimi çıxış edən bitki, heyvan və insan orqanizmləri mikroorqanizmlərin yaşaması üçün əlverişli mühit rolunu oynayır. Onlar arasında qarşılıqlı münasibətlər mutualizm* və parazitizmlə özünü göstərir.
Canlıların qarşılıqlı təsirlərindən hər iki canlı üçün faydalı olan mutualizmdən fərqli olaraq parazitizm zamanı mikroorqanizm sahib orqanizmdə yaşayaraq ondan qida mənbəyi kimi istifadə edir və ona ziyan vurur.
Parazit həyat tərzinə keçmə uzun sürən təkamül prosesi nəticəsində mikroorqanizmlərdə bir çox dəyişikliklərə səbəb olmuşdur. Mikroorqanizmlərin sahib orqanizmdə yaşamağa uyğunlaşmasında təbii seçmə mühüm rol oynamışdır.
Davamı →

Həyatın əmələ gəlməsi haqqında müasir təsəvvürlər

Müasir dövrdə alimlər həyatın yaranması haqqında iki müxtəlif fikir irəli sürürlər. Onlardan bir qismi avtotrof yaranış fikrini, digərləri isə heterotrof yaranış fikrini irəli sürürlər.
Avtotrof yaranış fikrinin tərəfdarlarına görə, canlıların yaranması qidalanmadan başlayır. Onlara görə, qeyri-üzvi maddələrdən üzvi maddə sintezi canlının ilk qidalanma forması olmuşdur. Yəni Yerdə yaranan ilk canlı avtotrof olmuşdur. Onlar bu xüsusiyyəti qazanmaq üçün milyon illərlə müxtəlif dəyişikliklərə məruz qalmışlar. Alimlərin bu fikirləri canlıların ilk dəfə necə əmələ gəldiyini açıqlaya bilmədi və öz təsdiqini tapmadı. Çünki bu ideyanın tərəfdarları canlıların ilk dəfə necə əmələ gəldiyini deyil, ilk dəfə necə qidalandığını isbat etməyə çalışırdılar.
Davamı →

Ginekoloji iltihabi xəstəliklər

İltihabi xəstəliklər adı altında qadın cinsiyyət sisteminin müxtəlif nahiyyələrində (uşaqlıq, yumurtalıq, uşaqlıq boruları və s.) olan iltihabi proseslər nəzərdə tutulur. Bəzən iltihabi proses bir deyil eyni zamanda bir neçə nahiyyəni əhatə edir.
Cinsi orqanların iltihabi xəstəlikləri ginekoloji xəstəliklər içərisində daha çox rast gələnlərdəndir.
Bu xəstəliklərə xüsusi diqqət yetirmək lazımdır. Çünki əhəmiyyət ondan ibarətdir ki, bunlar birbaşa reproduktiv sistemə təsir edirlər. İltihabi xəstəliklər sonsuzluğun, menstrual tsiklin və cinsi funksiyanın pozulmasının, endometriozun və s. nin əsas səbəblərindən hesab edilirlər. İltihabi proseslər nəinki bakterial eləcə də zöhrəvi xəstəliklərin nəticəsində meydana çıxırlar.
Davamı →

Qidaların insan üzünün dəyişməsinə təsiri

Arxeoloqlar qidalanmada əhəmiyyətli dəyişikliklər nəticəsində insan üzünün kiçildiyini açıqlayıb.
Beynəlxalq arxeoloji qrup 100.000 illik insan üzünün təkamülünü araşdırıb. York və Hull Universitetlərinin tədqiqatçıları Afrikadakı ilk insanlardan tutmuş müasir insana qədər üzün təkamül zamanı baş verən bütün dəyişiklikləri izləyib.
Məlum olub ki, meymunlar və ibtidai insanlar olduqca qalın qaş quruluşuna, böyük dişlərə və geniş üzə sahib olub. İnsanlar yemək bişirməyi və kəşf etməyi öyrəndikdən sonra üz cizgiləri kiçilməyə başladı. Bu səbəbdən də dişlər və çənə təkamül edərək formasını dəyişib.
York Universitetinin anatomiya professoru Paul Hiqins bildirib ki, müasir qidalar insan üzünü dəyişdirməyə davam edir.
Davamı →

Telefonunuz suya düşərsə

Yolda gəzdiyiniz zaman yağış başlayır, yaş olmasın deyə cibinizə qoymağa çalışdığınız telefon əlinizdən sürüşüb gölməçəyə düşür...
Bu yaş telefon üçün yeganə ssenari deyil. Əl-üz və yaxud qab yuyarkən çanağa düşə, həmçinin bir bardaq su telefonun üzərinə dağıla bilər. Satışda su keçirməyən telefonlar geniş yayılsa da, bu, problemin həlli demək deyil.Telefonunuz islanıbsa etməli olduqlarınızdan vacib etməli olmadıqlarınızdır.Telefonu islanmış halda heç vaxt yandırmayın.
Davamı →

4 Yaşlı uşaqların inkişaf xüsusiyyətləri

Artıq 4 yaşına çatmış uşağınız münasibətlər, cinsiyyət, fərqli irqdən olan insanların fərqlilikləri kimi sosial mövzuların fərqinə varmağa başlayır.Xarici dünyaya atılan uşağınız ətrafda baş verənlər haqqında məlumat sahibi olmaq üçün çox suallar verməyə, başqalarının hissləri və ehtiyyaclarını anlamağa və ünsiyyət qurmağa başlayır.
Bəs 4 yaşlı uşağın digər xüsusiyyətləri nələrdir.
  • Böyük motorik bacarıqları
  • Pilləkənlərdən kömək olmadan enib çıxa bilər.
  • Qaçarkən öz istəyi ilə birdən dayanıb yenidən qaçmağa davam edə bilər.
  • Arxa arxaya yeriyə bilər.
  • Topu atıb tuta bilər.

Davamı →

Ərzaqların qışa saxlanması. Ev şəraitində konservləşdirmə

Meyvə və tərəvəzlər vitamin, mineral və karbohidratlarla zəngin qida məhsuludur. Amma bu qidaməhsulları mikroorqanizmlərin təsiri nəticəsində tez xarab olur və keyfiyyətini itirir.
Meyvə və tərəvəz, əsasən, cənub ərazilərdə yetişdirilir. Ona görə də konservləşdirmə (şəkil 1) ilboyu və ölkənin bütün ərazisində istifadə imkanı yaradır.
Konservləşdirmə nədir?
Konservləşdirmə qida məhsullarını zərərli mikroorqanizmlərin həyat fəaliyyətini dayandırmaqla qoruyub saxlamaqdır. Yeyinti məhsullarının saxlama müddətinin uzadılmasının bəzi digər üsulları da konservləşdirməyə aiddir.
Davamı →