Рейтинг
+74.88

kayzen.az saytının rəsmi bloqu

50 üzv, 48 topik

Pozitiff bloqu olsun ya yox?

Hər gün səhər bir topik qoyulacaq.Bu topikdə lətifələr, gülməli əhvalatlar qoyulacaq. Yəni hər gün adam durub bu lətifələri oxuyub gününə təbəssümlə başlasın. Yazıları bir müddət hələlik sayt administrasiyası və moderasiya heyəti qoyacaq. Sonralar hər istifadəçinin buraya yazı əlavə etmək imkanı qoyula bilər. Kimin nə fikri varsa şərhlərdə bildirsin.

Qaydalar və saytda davranma haqda

Artıq sayt bir aydır ki,fəaliyyət göstərir. Çalışılıb ki,saytda maksimum dərəcədə qaydalara riayət olunsun və intizamlı istifadəçilər olsun. Demək olar ki,məqsədə nail olunub.
Kayzen inkişaf deməkdir. O tələb edir ki,hamı yavaş-yavaş inkişaf etsin,təkmilləşsin.Odur ki,istifadəçilərin də getdikcə təkmilləşməsi üçün davranma haqda bəzi qeydləri etmək lazımdır.

1.Bundan sonra Təşəkkürlər yığışdırılacaq.bəli,bir adam maraqlı topik yazanda hamı istəyir ki,ona təşəkkür etsin,çəkdiyi əməyə görə minnətdarlıq etsin.Xüsusilə də qızlar bundan çox istifadə edir(Zərrə,Dior və s.).Bəs reytinq sistemi nə üçündür?Xoşun gəlir reytinqə plyus ver.Sözlə təşəkkürlər,maraqlı idi yazmağa ehtiyac yoxdur.Bundan sonra elə yazanlar minuslanacaq ki,qoy istifadəçilər bir qədər də intizamlı olsun))
Ardı →

Bankir qalib oldu

Düz bir ay bundan əvvəl qeyd edilmişdi ki,ay ərzində ən yüksək reytinq alan istifadəçi mükafatlandırılacaq. Artıq bir ay ötdüyünə görə nəticəni demək olar.Pul əsas şey olmasa,həvəsləndirici xüsusiyyət daşıyır.Sevindiricidir ki,istifadəçilər də reytinq mübarizəsindən çox sayt icmasına xeyir vermək barədə düşünürdü.Bu ayın qalibi bankir seçildi.
Yarışın şəffaflığının şübhə altına alınmaması,obyektivlik üçün bu ay olacaq yarışda bankir iştirak etmir. Müqsabiqə davam edir.

Davamı →

Sayt yenilikləri(hamı oxusun)

Bugün 2 xəbər hamının diqqətinə çatdılır.Birincisi odur ki,fidanın təklifi ilə ən yaxşı post seçimi aparıldı.İnternet-dizayndan yaxşı başı çıxan və saytla yaxşı tanış olan istifadəçilərin səsverməsindən sonra bu çətin seçimdən sonra 2 nəfər qalib seçildi. kayzen istifadəçilərinin çoxu intellektual səviyyəsi yüksək olan uşaqlardır və onlara ən yaxşı hədiyyənin kitab olduğunu düşünüb Robert Qrinin "33 стратегии войны" və Larri Kinqin «Как разговаривать с кем угодно когда угодно и где угодно» adlı bestsellerləri hədiyyə olunur.
Ardı →

Rəsmi anons-25 oktyabr 2012

Hörmətli sayt istifadəçiləri!
Nəzərinizə çatdırırıq ki, bugündən etibarən saytımızda "Ən yaxşı məqalə" yarışması keçirilir.
Mükafat «Sizin Marketdə» 50 AZN dəyərində alış-veriş kuponudur.

Ay ərzində ən maraqlı topik müəllifi qalib olacaq. Maraqlı, orijinal, sosial şəbəkələrdə çox paylaşılan, fotoşəkillərlə zəngin yazılara xüsusi diqqət yetiriləcək. Qalibin seçilməsi zamanı həm ona verilmiş reytinqlər,həm də sayt administrasiyasının rəyi nəzərə alınacaq.

Nəzərənizə çatdırırıq ki, yarışın sponsoru olan Sizin Marketdə başqa supermarketlərdən fərqli olaraq qiymətlər daha sərfəlidir.

Kayzen.az saytıda həmişə maraqlı və faydalı məqalələr yerləşdirilib. Lakin sayt administrasiyası bir müddət sayta lazımınxa diqqət yetirə bilmirdi: qlobal istiləşmə, Yaponiyada zəlzələ, Braziliyada bəzi quşların nəslinin kəsilməsi və s. problemlərlə əlaqədar başı qarışıq olan sayt rəhbərlik nəhayət ki, saytla daha yaxından maraqlanmağa qərar verib:)
Bundan sonra saytda məqalələrin keyfiyyəti, istifaədçilərin fəallığının artması,saytın daha da populyarlaşdırılması üçün tədbirlər görüləcək. Bu işdə istifadəçilərimizin də bizə yardım etməsi,fəal olması arzu olunur.

İndi isə ruhi zövq almaq üçün Andre Boçellinin ifasında gözəl musiqiyə qulaq asaq:

Davamı →

Rəsmi anons-08.03.2012

8 Mart tarixində istifadəçilərə salamlar!
Keçən dəfə söz verildiyi kimi, ay ərzində aktivliyi ilə seçilən ən yaxşı istifadəçiyə 50$ hədiyyə veriləcəkdi. Yekun qərara görə YingYang qalib seçilir.
Bugün həm də Beynəlxalq Qadınlar günüdür.Saytımızın xanım istifadəçilərinə uğurlar və xoşbəxtlik arzu edirik. Xanım istifadəçilərdən nisbətən fəallığı ilə seçilən Rene də 50$ mükafatlandırılır.
Saytda hazırda tibbə və iqtisadiyyata aid yazılara böyük ehtiyac var,kömək edə biləcək hər kəsə təşəkkürlər.

Davamı →

Rəsmi anons-08.02.2012

Havalar soyuqdur,yollar da buzlu. Amma Kayzen.az saytında qızğın fəaliyyət var.
Saytda keçən ay ərzində yenə də aktivlik müşahidə olundu. Demək olar ki, hər bir sahəyə (din, karyera,təhsil,biznes) aid xeyli məlumat yerləşdirildi.
  • Saytın qaydalarında dəyişiklik var.Qaydalara riayət etmək mütləq lazımdır. Hamının bu qaydaları oxuması vacibdir.
  • Bu aydan etibarən saytda öz fəaliyyəti ilə ən çox rəğbət qazanan istifadəçiyə həvəsləndirici 50$ mükafat verilir. İlk ay üçün nəticələr 8 Mart tarixində açıqlanacaq.
  • Saytda son dövrlər reytinq haqqında xoşagəlməz söbətlər gəzir. Hamının nəzərinə çatdırılır: Səs verəndə daxili vicdanın səsinə və ədalətə görə səs verilsin. Qohumluğa,tanışlığa və s. görə səs vermək obyektivliyi pozur.Kiminsə saytın qaydaları xoşuna gəlmirsə,sayt administrasiyasından narazıdırsa, yaxşı olar ki,elə indidən saytla vidalaşsın.
  • Bu ay sayt texniki səbəblərdən bir neçə saat işləməyəcək.Sayt işləməyəndə yaxud sayta girməyəndə [email protected] ünvanına öz suallarınızı görə bilərsiniz.

UPD.
Mikrobloqda sabahın xeyir,Kayzen. gecən xeyrə,filankəs kimi status paylaşmaq olmaz.
Üəzrində türk dilində yazı olan fotoşəkillər və türk dilində mikropostlar yazmaq olmaz,əks halda onlar silinəcək.

P.S. Saytı populyarlaşdırmaq və daha da tanıtmaq üçün təklifləri olanlardan şəxsi mesajla əlaqə saxlaması yaxud [email protected] ünvanına yazması xahiş olunur.

Davamı →

Minuslama

Başqa saytlardan kortəbii şəkildə copy-paste edilən məqalələr silinəcək və sahiblərinin reytinqinə minus verilsin
Topikdə kat (səhifə böləni) istifadə etməyənin reytinqinə minus verilsin.
Topikdə redaktordan dügzün istifadə edə bilməyən,bütün yazıları qalın hərflərlə yazanın reytinqinə minus verilsin.
Məqalənin əvvəllər qoyulub-qoyulmadığını yoxlamayan, eyni şeyi təkrar yazanın reytinqinə minus verilsin.
Mikrobloqda lazımsız şəkillər qoyan, mənasız mikrotopiklərə minus verilsin.


Davamı →

Video yükləmək

Son günlər mənə ünvanlanan çoxsaylı müraciətləri nəzərə alaraq sizlərlə yazdığınız məqaləyə video və şəkil yükləmək haqqında ümumi məlumat vermək istədim. Əvvəlcə onu qeyd edim ki, bütün proseslər şəkillər və işarələr vasitəsi ilə qeyd olunacaq.
Video yükləmək
Yazdığınız yazıya video yükləmək üşün Şəkil 1- də qeyd olunduğu kimi soldan 8-ci düyməni (mediya-obyekti əlavə/redaktə et) basmaq kifayətdir. Həmin işarəyə (mediya-obyekti əlavə/redaktə et) basdıqdan sonra yeni pəncərə açılacaq.
Ardı →

Saytda pul makafatlandırılması-8 Aprel

Yenə də bu ay ən fəal istifadəçiyə 50 AZN pul mükafatı və BLBS kursunda 20% endirim kuponu hədiyyə verilir. 8 martdan bu günə qədər ən çox reytinqini artırmış və düşündürücü hekayələri ilə bizi sevindirən elshad bu ayın qalibi olur. Bu ay ərzində reytinqini ən çox artırıb pul qazanmaq istəyən digərləri də 8 aprel üçün cədvələ baxsa yaxşı olar.
Mart ayı həm də Nevroz Novruz bayramı ilə yadımızda qaldı. Novruzda bir istifadəçimizi təbrik etmək istəyirdik. Amma Novruzda onsuz da hamı bayram əhval-ruhiyyəsindədir.Ona görə də o vaxt vermədiyimiz Novruzun hədiyyəsini bu ay ərzində çox maraqlı, milli xüsusiyyətlərimizə uyğun yazılar yazmış (məsələn belə) ayxansevda qazanır. Türkəlin istədiyi kitab da yoldadır,aprelin axırına çatacaq.
Özünüzə yaxşı baxın, maraqlı postlar yerləşdirin,maraqlı yazılar oxuyun.
Həmçinin bax: Mükafatlandırma-8 Mart

Davamı →