Рейтинг
+74.88

kayzen.az saytının rəsmi bloqu

50 üzv, 48 topik

Rəsmi anons-09.04.2012

Hörmətli istifadəçilər,
Yarandığı dövrdən bəri Kayzen.az saytı ən böyük yenilənməni həyata keçirdib.
Artıq bir çox dəyişikliklər var.
Saytda yenilənmə tam həyata keçməyib. Xüsusilə saytın əks olunmasında və dizaynında bir sıra dəyişikliklər olacaq.
Saytda rast gəldiyiniz bütün problemlər, nasazlıqlar barədə şərhlərdə məlumat verməyiniz xahiş olunur.
Edilmiş yeniliklər haqqında yaxın zamanda sizə məlumat veriləcək.

UPD.
Qalereya tam dəyişilib. Artıq fotoşəkil əlavə etmək və s. hamısı yenilənib.İndi albomlara baxmaq daha rahat olacaq.
Şəxsi mesajda indi artıq qeybət etmək müzakirə aparmaq olar. Müzakirəyə sonradan yeni adamı da cəlb etmək olar.Söhbətdə kiminsə olması xoşunuza gəlmirsə,onu sonradan silmək də olar.
Şəxsi mesa qutusunda artıq çoxsaylı mesajları göndərənin adına, məktubun başlığının adına, göndərilmə tarixinə görə filtrləşdirmək olar.
Saytda filtr bloku və mobil versiya ləğv edildi.
Saytda qeydiyyat tam çətinləöşdirilib. İnvayt sistemi aktivləşdirilib, hətta yeni bir funksiya da əlavə olunub.


Davamı →

Rəsmi anons-10.12.2011

Soyuq dekabr günündə hamıya salam.
Bu dəfə sizi dekabrın səkkizi əvəzinə onunda sizi salamlayırıq.


Keçən ay ərzində saytda yenə də həmişəki kimi maraqlı və faydalı yazılar yerləşdirildi.Əziyyət çəkənlərə təşəkkürlər. Bu ay ərzində



Ardı →

Ən çox reytinq yığan mükafatlanacaq

kayzen.az administrasiyası saytın inkişafı və istifadəçilərə daha rahat şəraitin yaradılması üçün müzakirədən sonra yeni bir qərara gəlib. fidanın təklifi və digər istifadəçilərlə razılaşmadan sonra qərara alındı ki, saytın ən yüksək reytinq qazanmış istifadəçiləri mükafatlandırılsın. Mart ayının 15-dən sonra saytda ən çox aktiv olmuş,ən çox reytinq yığmış şəxs istifadəçilərin təklifi ilə başlanğıc üçün 250 USD mükafatlandırılsın.
Sayt administrasiyasından admin, 2ral və fidan reytinq yarışmasında iştirak etmir. Reytinq sistemi ilə bağlı https://kayzen.az/page/faq/reytinq oxumaq məsləhət görülür.
Davamı →

Rəsmi anons-25 yanvar

Hər ayın sonuna yaxın saytımızda anons vermək ənənəsinə yenə də sadiq qalırıq.
Son ay ərzində aşağıdakı məqalələr qalib kimi saytın ideyası ilə uyğun olan və insanı ruhlandıran İstək, inam — əngəl tanımır məqaləsinin qalibi olan pascal seçilir. O, 50 AZN dəyərində Sizin MArketdə alış-veriş etmək imkanı qazanır.
İkinci yerin sahibi kimi həvəsləndirici mükafatı (BLBS kursunda 100 AZN dəyərində xarici dil kursu) isə İncəsənət nümunəsi olan dəhlizlər fotopostunun qalibi olan BaRLeLiTa qazanır.
Bu ay ərzində saytda ən çox maraqla qarşılanan topiklər arasında bunları da qeyd edə bilərik:
Səttar Bəhlulzadə
Çeburaşka
Vacib qərar

Gələn ay qalib olanlara isə daha maraqlı hədiyyə gözləyir stilim.az-dan (www.fb.com/stilim.az) dəyəri 50 AZN olan kişi yaxud qadın çantası (ayaqqabı) ilk 2 yerin sahibinə veriləcək. Xatırladaq ki, stilim.az sizə qadın çantalarının və ayaqqabılarının online satışı ilə məşğuldur, həmçinin kişi çantaları da təklif olunur, sifariş olunan istənilən model sizə 1 gün ərzində ünvanınıza pulsuz olaraq çatdırılır, bütün təklif olunan çanta və ayaqqabılara tam zəmanət verilir, qaliblər (hər biri) 50 AZN dəyərində hədiyyəni seçə biləcəklər.  Onu da qeyd edək ki, stilim.az kayzen istifadəçilərinə 10%-ə qədər endirim təklif edir, safariş zamanı bunu qeyd etməyiniz kifayətdir.

Bu ay saytda mikrobloqda yazmaq üçün maksimum simvol sayı istifadəçilərin təşəbbüsü ilə 250 simvola çatdırıldı.
Bu ay sayt tam normal fəaliyyətdə oldu və heç bir texniki problem müşahidə olunmadı:)
Davamı →

Reytinq yarışının nəticələri

İstifadəçilərdən xahiş olunur ki,səs verərkən layiqli posta səs versinlər. Nikkolo Makiavellinin «Hökmdar» əsəri bloqunda yazılan postlarla Nailə Rzayevanın postları arasında fərq böyükdür. Ona görə də çalışın müsbət xal verərkən diqqətli olun. İnsanın əməyinə, düşüncə qabiliyyətinə səs verməyi öyrənin. Bir var kiminsə əsərini qoymaq,bir də var öz intellekti ilə nəsə yazmaq…
Ardı →

Rəsmi anons- 25 dekabr 2012

25 dekabr yalnız İsaak Nyutonun və İsa peyğəmbərin doğum günü deyil, o həm də kayzen.az saytında daha bir aylıq rəsmi anonsun verildiyi gündür.
Xatırlayırsınızsa, düz bir ay əvvəl elan verilmişdi ki, ay ərzində ən maraqlı məqalə müəllifi sayt administrasiyası tərəfindən hədiyyə qazanacaq.

Sayt administrasiyasının qərarına və istifadəçilərin verdiyi səsə görə, Məktəb həyatı...Həyat məktəbi adlı məqalənin müəllifi (daha doğrusu əziyyətlə tərcümə etmiş) olan istifadəçimiz _BUMERANQ_ yarışmanın sponsoru olan Sizin Marketdən 50 AZN dəyərində alış-veriş kuponu əldə edir.

Yarışmamız yenə də dava edir. Yenə də ən maraqlı məqalə müəllifi gələn ayın sonunda 50 AZN dəyərində alış-veriş imkanı qazanacaq.
İkinci yerin sahibinə isə BLBS xarici dil kursunda 100 AZN dəyərində dərs öyrənək seçimi hədiyyə olunacaq.
Davamı →

Pul mükafatı-8 sentyabr

Hamınızı xoş gördük!


Kayzen.az saytında artıq uzun müddətdir ki, hər ay ən maraqlı yazı müəlliflərinə həvəsləndirici mükafatlar verilir. Həmişəki kimi ayın 8-i tarixində ən yaxşı topik müəllifinə 50 AZN məbləğində mükafat verilir.


Keçən ay ərzində bir çox maraqlı məqalələr yazıldı.Məsələn:


Ardı →

Rəsmi anons- 25 fevral 2013

Hörmətli sayt istifadəçiləri!
İlin ən qısa ayında sizi salamlayırıq.
Mütəmadi olaraq keçirilən aktiv sayt istifadəçilərinin mükafatlandırılması davam edir. Bu dəfə Gənclər günü haqqında maraqlı məqalə müəllifi olmuş ctrlA və saytda maraqlı məlumatlar yerləşdirməklə fərqlənmiş Barlelita müvafiq olaraq ilk yerləri bölüşdürürlər. Onlara stilim.az tərəfindən hər birinə dəyəri 50 AZN civarında olan istədikləri çanta-dəri məmulatı hədiyyə olunur.

Sayt administrasiyası hamının nəzərinə çatdırır ki, sayt istifadəçilərinin könüllü ictimai fəaliyyətinə görə heç bir məsuliyyət daşımır. Sayt administrasiyası xeyriyyə, sponsorluq, ictimai dəstək işlərini tamam başqa formada və fərqli miqyasda aparır.

Fevral ayında da sayt yenə də müvəqqəti olaraq fəaliyyətinə kiçik fasilə vermişdi,lakin hər şey yoluna düşdü. Sayt işləmədikdə yaxud onun fəaliyyətində nasazlıq hiss edən kimi [email protected] ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Davamı →

Aylıq nəticə

Artıq saytımız 3 aydır ki fəaliyyət göstərir. Əvvəlcə onu deyim ki, bu ayın reytinq yarışının nəticələrinə görə saytımızın çox aktiv üzvü mr13 qalib seçilir və 250 USD mükafatlandırılır. Mr13 saytda olduğu müddətdə qalereyada aktiv olmuş, masonluq haqqında və s. mövzularda maraqlı postlar yerləşdirmiş, astronomiya bloqunu yaradıb inkişaf etdirməyə başlamışdır. Ona saytda uğurlar arzulayırıq.
Fəaliyyət göstərdiyi dövrdə sayt bir çox uğurlara nail olub: təsəvvür etmək olmur ki, cəmi 3 ayda sayt nə qədər inkişaf edib. Amma o da təbiidir ki, sayt hamının tələblərinə cavab verə bilməz.


Ardı →

Rəsmi anons-8 oktyabr

Kayzençilər,salam.
Həmişə olduğu kimi bu ay a ən maraqlı məqalə müəllifini mükafatlandırmaq davam edir. Sentyabrın 8-dən bu yana çox maraqlı yazılar qoyulub.Amma onların arasında ən çox səs toplayanı bir pritçanı yazmış Nailə Rzayeva oldu. 50 AZN həvəsləndirici müjafat ona verilir.
Bu ay kino haqqında topiki ilə sevindirmiş Türkələ 2 nəfərlik bilet də hədiyyə olunur.Qoy kino haqqında icmalını bizimlə paylaşsın.


UPD.
Saytda son dövrlərdə mikrobloqları ilə bizi sevindirmiş Maksimus və yravil də kinoteatra bilet qazanır.
Ardı →