Рейтинг
+55.49

Marketinq

55 üzv, 110 topik

Çoxsaylı biznes sahibkarlarının sirri: uğurlu layihələr üçün ideyalar necə yaranır?

Sahibkarların bəzilərinin hətta bir neçə sahədə fəaliyyət göstərəcək qədər böyük  şansa sahib olduqlarını görə bilərik. Bəs onlar bu uğurlu layihələri üçün ideyaları hardan tapırlar? Kreativliyin köməyilə kommersiyada müvəffəqiyyətə necə nail olmaqdan bəhs edən yeni “Biznes dahisi” kitabından bu barədə məlumatlar əldə etmək olar.
Çoxsaylı biznes sahibkarları
İş adamı Kevin Ryan, Business Insider xəbər portalı ($450 mln.), Gilt multibrend onlayn-mağazası ($25 mln.) və MongoDB məlumatlar bazasını idarəetmə sistemi ($1,5 mlrd.-dan çox dəyərləndirilir) də daxil olmaqla doqquz sayda internet-şirkət qurub. Bu hələ hamısı deyil – o, ilk tərkibdə işləyib və 1 mlrd. dollardan çox dəyəri olan ilk DoubleClick internet-reklamının CEO-su olub.

Davamı →

60 saniyə ərzində necə satış etmək olar?

Təsəvvür edin ki, ticarət anında potensial müştərinin diqqətini çəkmək üçün cəmi 60 saniyəniz var. Gəlin bu zaman onu ən yaxşı şəkildə necə istifadə edə biləcəyinizlə bağlı ipucları ilə tanış olaq:
Sual: Hər zaman satış ilə anlaşmanı eyniləşdirirdim. Və son zamanlarda potensial müştərilərimin satış danışıqlarında məndən uzaqlaşdığını gördüm. Əsas mətləbə keçməyin və satışı qazanmağın ən yaxşı yolu nədir?
Cavab: Əvvəlki ilə müqayisədə alcılar daha elmlidir. Hansı satış və bazar növlərinə köklənməmizin lazım olduğunu anlamaq üçün ilk öncə potensial müştərinin dünyasını anlamalıyıq və bunun da ən yaxşı yolu ağıllı suallar verməkdir. Bəs bu suallardan necə və nə zaman istifadə etməliyik?
Davamı →

Yeni marketinq - O, nə istəyir?

Ünsiyyət prosesində, daha müasir dillə desək, kommunikasiya aktında, tərəflərin istəkləri ilk növbədə söyləmək və dinləməklə məhdudlaşır. Tərəflərin qarşılıqlı marağı sayəsində bu çərçivə genişlənir və sosial dayanıqlılıq qazana bilir.
Əgər söyləyən üçün dinləyənin reaksiyası və dinləyən üçün söyləyənin nə dediyi bir fayda kəsb etmirsə, hər iki tərəf üçün konkret məqamda yekun güclü küləyin əksinə tüpürmək kimi nəticə verəcəkdir. (Müqayisənin etik tərəfi üçün üzr istəyirəm).
Son zamanlar internet sayəsində media məcralarının genişlənməsinə sehrli çubuq kimi baxanların sayı-hesabı yox idi. Bu cəbhədə olanları sayı elə indi də dünyanın tam işğalına kifayət edirmiş kimi təsir bağışlayır.
Təəssüf!

Davamı →

CRM nədir? CRM nə üçün lazımdır?

CRM nədir?
Customer relationship management – Müştərilərlə Əlaqələrin İdarəetmə Sistemləri şirkətlərin öz müştəriləri və potensial müştəriləri ilə qurduğu əlaqəni daha yaxşı idarə etmək üçün istifadə etdikləri bir sistemdir. Bu sistemə görə şirkət müştəriləri haqqında nə qədər çox məlumata sahib olarsa,  marketinqdə  bir o qədər də  uğurlu rəqabət apara bilər. Sistem müştəri ilə şirkət arasındakı hər bir prosesi özündə cəmləşdirir.
Davamı →

İnternetin marketinqdə rolu

İnternet-marketinq (Online marketing) nədir?
İnternet-marketinqin nə olduğunu daha yaxşı dərk etmək üçün əvvəlcə internetin nə olduğunu bilmək lazımdır. İnternet bütün dünyanın bir-biri ilə əlaqə yarada bilməsi üçün vacib olan qlobal şəbəkədir. Günümüzdə internetdən istifadə etməyənlərin sayı demək olar ki, yox deyiləcək qədər azdır. Belə olan halda,  bütün bunların internet-marketinq üçün nə qədər perspektivli olduğu aydın şəkildə özünü göstərir.
Davamı →

Telemarketinq

Telemarketinq ( ing. Telemarketing ) telefon vasitəsilə edilən birbaşa marketinq növüdür. Telemarketinqin əsas məqsədi müştərilərlə ünsiyyətin asanlaşdırılması və satışın sadələşdirilməsidir. Burada adətən müəyyənləşdirilmiş siyahı üzrə potensial və ya mövcud müştərilərlə telefon ilə əlaqə saxlanılır. Telemarketinq işlərində əsl məqsəd satış olduğu üçün satışın reallaşdırılmasına yönəlmiş fəaliyyətləri telesatış olaraq adlandıra bilərik.
Davamı →

Marketinqdə rəqabət

Rəqabət nədir?
Bu anlayış bazarın əsas xüsusiyyətlərindən biridir. Marketinq bazarın inkişafı üçün təbii və zəruri bir mühit kimi rəqabəti qəbul edir. O gəlir və mənfəət artımına nail olmaq məqsədilə oxşar məhsulları və ya xidmətləri satan şirkətlər arasında baş verən bir prosesdir və sərbəst bazar iqtisadiyyatının əvəzsiz bir atributudur. Ticarət strukturları arasında rəqabətin olması, bütövlükdə iqtisadiyyatın səmərəliliyinin artırılması üçün vacibdir. Çünki onun məhdudlaşdırılması iqtisadiyyatın durğunluğuna gətirib çıxarır.
Davamı →

Brand story – təxəyyül məhsulu yoxsa müştəri təcrübəsi

Brend də, əslində, insanlar kimidir: hər birinin öz fərqli hekayəsi var. Heç fərq etməz ki, bu hekayə kreativ, yoxsa sıradan biridir, darıxdırıcıdır yoxsa həyəcan vericidir, anlamsızdır ya da ilhamlandırıcıdır, vacib olan bu hekayənin necə danışılmasıdır. Bir çoxlarının da razılaşdığı kimi marketinqdə vacib olan təqdimatdır. Brend hekayənizi danışmaq üçün bir çox yollar sınaya bilsəniz də, müştərinizin brend təcrübəsinə əsaslanan hekayə sizi başqalarından fərqləndirəcək.
Davamı →

Yaxşı Qoxu Biznesin Yarısıdır

Gündəlik həyatımızın bir parçasıdır informasiya qəbul etmək. Dostumuzun bu gün necə geyindiyi, nə dediyi, ətrafımızdakı insanların davranışları, almaq istədiyimiz köynəyin materialı, evdə bişən yeməyin qoxusu və digər bütün şeylər bizə informasiya verir, bilgi verir. Sosial olduq olmadıq, hər gün beynimiz informasiya emal edir. Sözsüz ki, bütün bu proseslərin başında 5 duyğu orqanımız – göz, qulaq, burun, dil, dəri dayanır. Beynimiz hansısa informasiyanı görməyimiz, eşitməyimiz, toxunmağımız, dad alma və qoxlamağımız sayəsində əldə etmiş olur.
Davamı →

Korporativ brendinq

Güclü kororativ brendinqin yaranması sizə çox şey verə bilər. Əgər istehlakçı elektron cihazın üzərində “iPhone” markasını görərsə,o, böyük ehtimalla rəqiblərinə qarşı bu markanı seçəcək. “Virgin” (Riçard Brensona malik müxtəlif sahələrdə uğur qazanmış marka) demək olar ki istənilən bazara çıxa bilər və uğur qazanar.Çünki onun adı artıq yeni “qeyri standart” yanaşmanın sinonomidir.

Korporativ brenddə irəli sürülən əsas tələb şirkətin mütlək şəkildə hansısa əsas prinsipə arxalanmasıdır. Fərq etməz keyfiyyət, yenilik mehribanlıq. Ya da başqa bir şey olsun.
Davamı →