Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Teleqoniya

Qədimdən bəri deyirlər ki, gəzəyən qızın sağlam uşaqları olmaz. Ona görə də ayağı sürüşkən qızları ocağın başına otuzdurmağa layiq bilməzdilər. Bizdə bu mövzuda həmişə ikili standartlar olub. Kişiyə olar, qadına isə yox. Bu milli qanunumuzu pis-yaxşı bir təhər qoruyuruq. Adətimiz qızın toya qədər bakirə olmasını tələb edir. Yazını diqqətlə oxuyan oxucu sonunda anlayacaq ki, bu kişi despotizmi deyil, təbiətin, Allahın qoyduğu qanunlardan biridir. Qadın isə doğulandan bəri bilir ki, Allahın qoyduğu qanunları pozanda o öz uşaqlarının taleyi ilə cavab verməli olacaq.


Ardı →

Qadınların yaxşı ev xanımı olmasını qiymətləndirmək üçün test


Qadınların yaxşı evdar xanım olmasını qiymətləndirmək üçün Bolqarıstanda tədbiq olunmuş test sualları.Əziz xanımlar bu testdən keçmək istəyirsinizsə seçdiyiniz variantlara uyğun xalları toplayın.


 1-Tutaq ki, evdə zəruri əşyların çoxu yoxdur və siz yalnız bir əşya ala bilərsiz. Hansını seçərdiz?

a) soyuducu (30 xal)
b) televizor (5 xal)
c) paltaryuyan maşın (20 xal)
d) palto (10 xal)



Ardı →

Kişilərin nifrət etdiyi qadın geyimləri

  • Qadın
Qadınların yüzlərlə manat xərcləyərək aldığı və sevərək geyindiyi bəzi geyimlər kişiləri qıcıqlandırır. Bəs bu kateqoriyaya hansı geyimlər daxildir? 

Tulum 
Tulum son bir necə mövsümün ən çox diqqət çəkən geyimidir. Olduqca rahat olan bu geyimi kişilər o qədərdə sevmir. Çünki onlar tulumun qadın üçün geyim olmadığını düşünür. 

Ardı →

Əslində qadın...

  • Qadın

Qadın bir uşaqdır əslində. Ona qarşı uşaq kimi diqqətcil olmağı istəyir. Kişinin ona bir uşağa göstərdiyi şəfqəti göstərməyini istəyir. Bir uşağı incitməkdən qorxduğu kimi kişi qadını oxşamalıdır. Amma heç bir qadın ona uşaq kimi yanaşılmasını istəməz. Söylədiyi fikirlər əhəmiyyətsiz olsa belə dinlənilməsini, diqqət göstərilməsini istəyər.Yəni bir qadının uşaqlıq eləməsinə icazə verə bilərsiniz, amma əsla ona bir uşaq olaraq baxmaq olmaz. Çünki qadın çox güclüdür əslində. Hətta bəzən kişilərdən belə daha güclüdür. Amma bu gücünü kişilərdən fərqli olaraq, hər zaman nümayiş etdirməyi sevməz. İstər ki, kişisinin gücü ona rahatlıq versin. Özü edə biləcəyi şeyləri belə, yanındakı kişinin etməsini gözləyər. Beləliklə, o həm öz qadınlığından zövq alır, həm də yoldaşının necə gücülü biri olduğunu görəcəkdir. Amma qadın gücünü göstərmək istədiyi zaman da onun qarşısını ala bilməzsiniz. Etmək istədiyi bir şey varsa, onu mütləq edəcəkdir.


Ardı →

Kişilərin eşitmək istəmədiyi 10 ifadə

  • Qadın
Bütün kişilər gözəl sözlər eşitmək istəyir. 
İstər qadınlardan, istər dostlarından, istər müdirlərindən, istər yol polisindən...
Amma bəzən istədiklərini eşitmirlər. 

1- «Bu gecə olmaz»
Qadınların kişilərə verəcəyi ən böyük cəzalardan biri yataqla bağlıdır. Kişilər «bu gün olmaz» ifadəsinə nifrət edirlər.
Ardı →

Qadının göz yaşı

Kiçik bir oğlan anasından soruşdu:
— Nə üçün ağlayırsan?
— Çünki mən qadınam-, deyə cavablandırdı anası.
— Anlamadım! -,dedi uşaq. Anası uşağı qucaqlayıb
— Və heç bir zaman anlaya bilməyəcəksən! -,dedi.
Atasına:
— Ata, anam nə üçün ağlayır? -,deyə soruşdu.
Ardı →

Kişilərə nə hədiyyə etməli?

İdeal hədiyyə resepti bu cür olmalıdır: o lazımlı və gözəl olmaqla yanaşı, insanın hər hansı bir çatışmamazlığını büruzə verən ol­mamalıdır. Gözəl hədiyyə seçimi — çox zaman sadə ol­mayan bir tapşırıqdır. Ən çətin isə qarşı tərəfin cinsinə hədiyyə seçməkdir. Sizin tapşırığınızı asanlaşdırmaq üçün kişilərə hədiyyə olunası şeylərin siyahisini təqdim edirik:
  1. Musiqidən xoşu gəlirsə və onun zövqünü bilirsinizsə, musiqi diski
  2. əgər mütaliəni sevirsə, kitab
  3. spirtli içki
  4. teatr və kinoya bilet, əvvəlcədən onun ha­min vaxt boş olduğunu öyrənin

Davamı →

Qadınların əsas fərqləri

Qadınların yaddaşları kişilərdən daha qüvvətlidir. Qadınlar illər əvvəlki detalları belə xatırlaya bilərlər. Ad günü evlilik il dönümü kimi şeyləri kişilərin xatırlamasını gözləməyin.

Qadınlar daha yaxşı ünsiyyət qurarlar. Çünki romantik zəkaları kişilərdən daha çox inkişaf etmişdir.
 
Məsuliyyət duyğusu qadınlarda daha çoxdur. Həm ev həyatında həm də iş həyatında bu müzakirəsiz belədir.
 
Sevə bilmə qabiliyyəti üçün qadınların ən üstün qabiliyyəti deyə bilərik. Bir qadın qədər içdən hansı kişi sevə bilər ki?
 
Qadınlar daha səbirli və xoşgörüşlüdürlər.

Qadınların ortalama həyat müddəti kişilərdən 15 il daha çoxdur. Kişilərin ömürləri qadınlara nəzərən qısadır, çünki futbol kimi boş işlərdə istehlak edərlər.
 
Qadınlar alış-satış işlərini kişilərdən daha yaxşı edərlər. Qadınlar olmasaydı iqtisadiyyat canlanmaz ticarət edilə bilməzdi.
   
Qadınlar kişilərə nəzərən daha enerjili və çalışqandırlar. Kişilər tez yorulub bəs edərlər.
 
Qadınlar kişilərə nəzərən daha sirrli və sirr doludurlar. Kişilər bəzi səhvlərinin gizli qalması üçün xüsusi səy sərf etsələr də Qadınların aydın olmamaq üçün bir səy sərf etmələrinə ehtiyac yoxdur.

Qadınlar sözləri və cümlələri kişilərdən daha yaxşı istifadə edərlər. Deyilənlərdən dərin mənalar çıxara bilmə qabiliyyətinə sahibdirlər. Kişini şair və ədəbiyyatçı edən ilham yenə qadınlar sayəsində ortaya çıxar.

 


Davamı →

Qadın cazibəsi və onun sirləri - 2

Gözəllik ondursa, onun doqquzu cazibə, yalnız biri dondur.
Zahirən çox gözəl olan bir qadın cazibəsinin olmaması səbəbindən xoşa gəlməyə, bəyənilməyə və ya mənfi bio-dalğalar yayması səbəbindən özünə qarşı acıq, nifrət, qəzəb, hətta ikrah doğura bilər. Bunlar çox incə məqamlardır. Təəssüf ki, əksər qadınlar zahiri gözəlliyin qayğısına çox qalsalar da, buna bir elə əhəmiyyət vermirlər. Bu isə incə olduğu qədər də çətin və mühüm məsələdir.
Kimsədə güclü müsbət cazibənin mövcudluğu fitrət məsələsi ola bilər. Lakin istədiyi, arzuladığı və çalışdığı halda bu üstünlüyə hər bir qadının da malik olması mümkündür. Təbii ki, bu birinci növbədə xanımların intellekt səviyyəsinin artmasını tələb edir. Yalnız güclü mütaliəsi olan xanımlar zəngin söz ehtiyatına və fikir bazasına malik olur.
Ardı →