Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Niyə qadın dostluğu azömürlüdür?

  • Qadın

Kişilərdə və qadınlarda dostluq haqqında anlayışlar çox oxşardır, amma nədənsə kişi dostluğu illərlə davam edə bilər, amma qadın çox sürətli bitir. Nə üçün rəfiqə qadına lazımdır? Bircinsiyyətli dostluqdan qadınlar nə gözləyirlər?

Hər şeydən əvvəl, dostluq etibara əsaslanır, dinləmək və dəstəkləmək bacarığına, çətin dəqiqəyə öz çiyinini qoymaq və birgə müvəffəqiyyətlərə sevinmək bacarığı. Çox tez-tez dostluq münasibətləri insanların arasında yaranır, hansılarda ki, ümumi maraqlar və ya həvəslər olur.

Tarixdə çox hadisə məlumdur, nə vaxt ki, hələ uşaq bağçasından başlanmış iki qadının arasında dostluq üçüncü şəxsin  meydana çıxması ilə qurtarır. Bu üçüncü şəxsi,  iki rəfiqə bölə bilmir. 

Bəzən bayağı paxıllıq qadın dostluğuna mane olur. Hələ ki rəfiqələr eyni həyat səviyyəsinə malikdirlər, onların dostluğuna heç nə hədələmir, amma qarderobda yaxşı işə, gözəl kişiyə və ya elementar zərif təzə şey peyda olur, rəfiqələri paxıllığı basmağa başlayır. Bu onunla izah olunur ki, uşaqlıqdan qadınlarda güclü rəqabət ruhu inkişaf etmişdir.


Ardı →

Qızlar, səhv etməyin!

  • Qadın

Deyirlər ki, qızlar minaaxtarana oxşayır. Cəmi bir dəfə səhv edir. İkinci dəfə üçün ona şans verilmir. Münasibətlər qurarkən ən çox buraxılan beş səhv haqqında söz açılır. Səmimi və təbii olsanız, ilk baxışdan anlaşıqsız görünən məsələlər də məqbul sayılar. Əsası odur ki, qarşı tərəfə xoş münasibətinizi göstərib səmimi hisslərinizi açıqlayasınız. Bir də unutmayın ki, öz sevginizlə istəklinizin zəhləsini aparmamalısmız. Tez-tez: «Mən səni sevirəm. ancaq sən...» sözlərini də deməyin. Beləliklə,


Ardı →

Qadınların 10 üstünlüyü

  • Qadın

Araşdırmalar göstərir ki, qadınlar 10 sahədə kişilərdən daha üstündür.

Həmin 10 sektor aşağıdakılardır:

1. İnvestisiya
Araşdırmalara görə, qadınların investisiyaları kişilərinkinə nisbətdə 18 faiz daha yaxşıdır. Bu qadınların investisiya qoyanda gələcəyi daha çox düşünməklərindən irəli gəlir.

2. Nəqliyyat
Qadınlar maşınları daha ehtiyatlı sürməyi hər kəsə bəllidir. Kişilərin qəzada ölüm riski qadınlara nisbətən 77 faiz çoxdur.

3. Rahatlıq
2000 insan arasında aparılan araşdırma qadınların problemlərini kişilərə nəzərən daha çox büruzə verdiyini göstərib. Qadınların 53 faizi, kişilərinsə sadəcə 29 faizi dostları ilə problemlərini bölüşür. Buna görə də qadınlar problemlərini daha rahat həll edirlər.


Ardı →

Əsmərlər və Sarışınlar

  • Qadın

1. Əsmərlərin saçları daha gözəl və gur olur. Sarışınların saçları isə daha quru və qırılmağa meyillidir. 

2. Sarışınların daha seksual olduqları qəbul edilir, əsmərlər isə daha ərköyündürlər. 

3.
Sarışınların dərisi daha nazikdir, əsmərlərin dəri quruluşu mükəmməldir. 
Ardı →

Ax, bu qızların əlindən!

Bizim qızlar gözəldir. Hətta deyərdim ki dünyanın ən gözəl qızları bizim qızlarımızdır. Indi nə olsun ki, mən Azərbaycandan kənara çıxmamışam, başqa ölkələrin qızlarının gözəlliyinə bələd deyiləm?! Bunun məsələyə dəxli yoxdur. Allah “Google” yaradanın canına zaval verməsin, hansı ölkənin qızları lazımdırsa, girib “google”-da adını yazırsan bir aləm gözəl qız çıxır: “italian girls”, “spanish girls”, “brazilian girls” və s. Amma yenə də bizim qızlar ən gözəlidir. Bu mövzuda mənimlə mərc eləmək fikri olanlar uduzucaqlar!Nəysə, sözümüzün canı var, bizim qızlar həqiqətən də təbiətdən gözəldirlər, intəhası… “Yeni Ulduz 93”-ün bütün bölümlərində münsif olan məşhur oxuyanımız Mübariz Tağıyevin sözü olmasın, qızlarımızın gözəlliyinin bir “intəhası”sı var.
Ardı →

Dünyanın ən yaxşı kişisi

  • Qadın
Bu günlərdə mətbuatda ağlamalı və gülməli olan bir məlumat oxudum. Sən demə, məşhur futbolçu Devid Bekhem dünyanın ən yaxşı kişisi imiş. İndi bilmirəm, Bekhemi kim dünyanın ən yaxşı kişisi seçib, amma mən bu seçimlə razı deyiləm. Çünki hər bir qadının sevdiyi onun üçün dünyanın ən yaxşı kşisidir. Bir də axı Bekhem nə edib ki, ən yaxşı kişi adını qazanıb? Bir sözlə, bu avropalılar qəribə olurlar. Onlar Elton Conu cəngavər adlandırandan sonra, bütün titulları gözümdən düşüb və mənimçün qarantiyasızdır.
Yeri gəlmişkən, deyim ki, bu avropalılar bir dəfə də Merilin Monronu gözəlliyinə görə minilliyin qadını seçmişdilər. Sən demə, bu minilliyin qadınının ayağının biri o birindən qısa imiş. Boyu isə 1.56. Üstəlik, bütün alt paltarlarına silikon qoyurmuş. Orasını-burasını silikonla, balaca pambıq döşəklərlə dombaldan Merilin Monronu da minilliyin qadını kimi qəbul etmədim.
Ardı →

Kişilərin nifrət etdiyi 10 sual

Hərdən adi düzgün olmayan sual ən möhkəm münasibitlərə belə son gətirə bilər..
Beləliklə, xanımlar, sevdiyiniz insana bu 10 sualı verməsəz məsləhətdi…
1. Bu paltar məni kök göstərir?
Bu, kişiyə verə bildiyiniz ən betər sualdı..Yadınızda saxlayın: bütün kişilər özünə güvənən qadınları sevir. Ona görə də belə sualları öz rəfiqənizə, ananıza vermək daha məsləhətlidi…


Ardı →

Qadınların kişilərdə xoşlamadıqları

Qadınların kişilərin bəzi hərəkətləri, davranışları və geyim tərzləri üçün xoşlanıb xoşlanmadıqlarını açıqlayan bir sorğu keçirilib və ortaya bu təəccüblü nəticə çıxıb.
Ağ şalvar: Çox xüsusi bir kostyum olmadıqca ağ şalvardan çəkinin. Hələ bir ağ kostyuma əsla pul verməyin. Xüsusilə yayda geyilən ağ kətan şalvarlar, 80′li illərin «Miami Vice» zamanlarında qaldı.
Yumurta daban ayaqqabı: Bilmirəm aranızda yumurta dikdaban ayaqqabı geyən varmı? Əgər varsa əsla geyməyin.
Jeleli saçlar: Başına bir qutu jele vuranlar və saçları işıqda parlayan kişilər qadınları iyrəndirər. Saçlarınız hər vaxt təmiz olsun.
Ardı →

Müasir qızlar

  • Qadın

Qadının taleyi öz əlindədir. Xoşbəxtliyi onun özündən, ağlından, dünyagörüşündən, davranışından asılıdır. Ona görə də qadınların həyatda fəal mövqe tutması xüsusilə vacibdir. Müasir qız necə olmalıdır? fikrinə münasibətlər təbii ki müxtəlifdir:
-müasir qız təmkinli, səbirli, mədəni olmalı, daim özünü təkmilləşdirməlidir;
-özünü məktəbdə, iş yerində, küçədə, ictimai yerlərdə, habelə ailədə ədəbli, mərifətli aparmalıdır;
-geyiminə-keçiminə, davranışına fikir verməli, moda əsiri olmamalıdır;
-yoldaşları, ailə üzvləri, qohumları, tanış-bilişləri ilə münasibətdə səmimi, mehriban olmalı, onlarla xoş rəftar etməli, böyüklərin hörmətini saxlamalıdır;


Ardı →