Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadınlara 10 məsləhət

1620-ci ildə poznanlı İshaq Ben Elyakin öz qızı üçün kiçik bir kitabça yazdı və tezliklə bu kitabça yəhudi qadınlar arasında məşhurlaşdı. «Mərhəmətli qəlb» adlanan bu kitabçada yaxşı arvada on nəsihət və başqa məsləhətlər vardı. Biz bu nəsihətləri nümunə kimi ona görə veririk ki, xanımlarımız ayrı baxış nöqtələrindən də özlərini görə bilsin.

1. Ərin hirslənəndə, ehtiyatı əldən vermə. Bu zaman nə şən, nə də öcəşkən ol. Gülümsə və sakit danış.
2. Ərini yemək gözləməyə məcbur etmə. Aclıq qəzəbin atasıdır.
3. Ərin yatanda, onu oyatma.
4. Onun pulları ilə ehtiyatlı ol. Pulla bağlı işlərini ondan gizlətmə.
5. Heç vaxt onun sirlərini açma. Əgər lovğalanırsa, bunu gizli saxla, üzünə vurma.
6. Onun düşmənlərini bəyənmə və dostlarına nifrət etmə.
7. Ona etiraz etmə və öz məsləhətinin onunkundan yaxşı olduğunu israr etmə.
8. Ondan mümkün olmayanı gözləmə.
9. Onun xahişlərinə diqqətlə yanaşsan, sənin kölən olar.
10. Onun xətrinə dəyən heç bir söz demə. Sən onunla çar kimi rəftar etsən, o sənə çariça kimi münasibət bəsləyəcək.


Davamı →

Toy davası edən qızlar oxusun

Uzun müddətdir sevgilinizlə bir-birinizi sevirsiniz və artıq onunla bir ailə qurmaq istəyirsiniz?! Ancaq onu da buna razı salmaq üçün bəzi şeylər etmək lazımdır?! Sevdiyi kişiylə tezliklə ailə qurmaq istəyən xanımlar bu məsləhətlərə əməl etsin.

Elə davranın ki, guya evlilikdən ötrü ürəyiniz getmir. Hər dəfə evlilikdən söz açsanız, onu bu fikirdən uzaqlaşdırmış olarsınız. Siz təzyiq göstərdikcə, özü istəsə belə, geri addımlar atmağa başlayar. Bunun yerinə, nə qədər bir-birinizə yaraşdığınızı xatırladın.

Evlənəndə bunu edərik, onu edərik deməyin. Siz hiss etmədən stressə girib, sizdən uzaqlaşa bilər. Qoyun, o danışsın. Hətta o, bu haqda danışanda, elə davranın guya çox əhəmiyyət vermirsiniz. Ancaq ipin ucunu qaçırtmaq da olmaz. Çox əhəmiyyətsiz davransanız, onu sevmədiyinizi düşünüb uzaqlaşa bilər. Hər kişi müəyyən bir yaşdan sonra evlənmək üçün ciddi münasibət axtarır. Siz də onun ağlındakı ideal qadın olmağa çalışın.

Dostları və ailəsiylə yaxşı davranın. Xüsusən anası haqqında mənfi heç nə deməyin. Anasına qarşı hörmətlə, incə davranın. Bu, onların beynində «ailəmizə layiq bir gəlindir» düşüncəsi yaradacaq.

Onun xoşladığı şeylərdən sizin də xoşunuz gəlirmiş kimi davranın. Birlikdə futbol izləyin. Beləliklə, ona birlikdə nə qədər xoşbəxt bir həyat yaşayacağınızın siqnallarını ötürün.

Çox qısqanc olub, həyatını dözülməz hala gətirməyin. Elə etməyin ki, kişinin ağlında «bu qadınla yaşamaq mümkün olacaqmı?» sualı yaranmasın. Unutmayın ki, kişilər çox sıxılmağı sevməyən varlıqlardır. Bu qaydaları nəzərə alsanız, uzun müddət davam edən sevginizin xoşbəxt ailəylə nəticələnəcəyinə əmin olun.
Davamı →

Kök xanımların nifrət etdiyi 22 cümlə

Qadınların bədənləri haqqında danışmağın qəbul edilən olduğunu düşünənlərin sayı təxmin edə bilməyəcəyiniz qədər çoxdur. Əlbəttə, heç kim bədən ölçüsü səbəbindən ayrı tutulmamalı və ya kiməsə çəkisi səbəbiylə fərqli davranılmamalıdır. Budur, kök bir qadınların əsla eşitmək istəmədikləri və nifrət etdikləri 22 cümlə:

1. "Üzün çox gözəldir".

2. «Qara rəngli geyim geyinməlisən».

3. «Sən həddən artıq böyüksən».

4. «Heç mədənə halqa taxdırmağı düşünürsənmi?»

5. «Məndən kök olanlarla problemim yoxdur».

6. «Sadəcə sümüklərin iridir». 

7. «Az yesən, arıqlaya bilərsən».

8. «Sənə nə olub belə?»

9. «Kaş ki, yeməkdən sənin kimi zövq ala bilsəydim».

10. «Fikir eləmə, mən kök qadınları xoşlayıram».

11. «Heç arıqlamağı sınaqdan keçirmisən?»
Ardı →

Qadın və Kişi fərqlilikləri

Biri yeni bir avtomobil aldıqda, qadınlar rəngini, kişilər markasını soruşar.
Bir qadına Aya gedib gəldiyinizi söyləsəniz, dərhal kiminlə getdiyinizi soruşar.
Qadınlarda “tez fərqinə varma” geni vardır, bir şeyin çirkləndiyini, köhnəldiyini, bitdiyini daha tez bilərlər.
Kişilər eyni anda 8 kanalı birdən izləyə bilər, amma baxdıqları proqramların heç birinin adını bilməzlər.
Kişilər bir cümləyə başlar… qadınlar da bitirərlər!
Eyni iş üçün kişilərə daha çox pul ödənər.
Kişilər eyni anda həm yoldaşlarıyla danışıb, həm də futbol seyr edə bilərlər.
Qadınlar beyinlərinin hər iki yarımkürəsində də istifadə edə bilərlər.
Qızlar beyinlərinin sağ tərəfini, oğlanlar isə beyinlərinin sol tərəfini daha tez istifadə etməyi öyrənirlər, buna görə qızlarda yaddaş daha güclüdür, daha tez danışarlar, daha çox söz istifadə edərlər, oğlanlar isə riyaziyyatda və problem həll etmədə daha yaxşıdırlar.


Ardı →

Subay xanımlara 9 məsləhət

  • Qadın
«Subayam, ailə həyatı qurmaq istəyirəm» deyirsinizsə, bu tövsiyələr məhz sizin üçündür. 
Ailə həyatı quracağınız insan necə olmalı? Hansı kişilərlə ailə həyatı qurmaq olmaz? İndi sizə bunları bir-bir açıqlayacam.
Elə insanlar var onlarla ailə həyatı qurmaq olar, elələri də var ki, onlarla evlilik haqqında hətta düşünmək belə olmaz. Subaykən verəcəyiniz yanlış bir qərar irəlidə sizi üzən, zəiflədən bir münasibətə, hətta evliliyə səbəb ola bilər. Bu səbəbdən bir insanla uzunmüddətli münasibət qurmağı düşünürsünüzsə, evlilik qərarı vermədən öncə düşünün.
Davamı →

Xoşbəxtliyini əcnəbidə axtaran xanımlar...

  • Qadın
Əcnəbi vətəndaşlarla ailə həyatı quran qadınların sayı gündən-günə artır. Səbəblər isə müxtəlifdir. Ekspertlər hesab edir ki, bu məsələnin geniş vüsət almasında serialların, internetin "əvəzsiz" rolu var. Çünki bizim qızlar televiziyadan, internetdən izləyib görür ki, xaricdə qadınlar daha azaddır. Bizdən fərqli olaraq, orada qadın azadlığına, sərbəstliyinə heç kəs pis baxmır. Məhz xaricdəki bu sərbəstlik də bizim qızlarımızı cəlb edir. Və bu azadlığı əldə etmək üçün onlar da əcnəbi bəylə ailə həyatı qurmaq istəyirlər.
   
   Amma onlar dərk edə bilmir ki, internet, televiziya vasitəsilə xaricdəki həyat haqda təsəvvürlər, əcnəbi bəylərin sözləri bəzən onları yanlış istiqamətə yönəldir. Qızlar hesab edir ki, əcnəbi ilə evlənərlərsə, xaricdəki həyat tərzinə qovuşmuş olacaqlar. Bundan başqa, məsələnin bu qədər genişlənməsində maddi faktor məsələsi də var. Bizim qızlarda bütün əcnəbilərin varlı olması ilə bağlı yanlış qənaət formalaşıb.
Ardı →

Bu həqiqətən bir dəhşətdir!.. :(

  • Qadın
Qadın sünnəti...
Bəli, nə qədər qəribə səslənsə də dünyanın 30-dan artıq ölkəsində, əsasən də Afrika ölkələrində qadın sünnəti mövcuddur.
Nədir qadın sünnəti? Qadın sünnəti heç bir həkim müdaxiləsi olmadan, qadın cinsiyyət orqanına neştərli müdaxilə deməkdir. 2008-ci ilin statistikasına görə, 140 milyon qız bu əməliyyata məruz qalıb.
Ardı →

Qadınlar nə istəyini özləri də bilmir

Bir şəhərdə xüsusi bina açılır. Orda hər bir qadın özünə istədiyi kimi ər seçə bilər. Binada 6 mərtəbə olur. Hər mərtəbəyə uyğun da kişi tipi olur. Bunu bilən bir qadın həmin binaya getmək istəyir.
Binanın girişində şərtlər yazılıb:
1. Bu binaya cəmi bir dəfə gələ bilərsiniz.
2. Hər mərtəbədə oradakı kişilərin xüsusiyyətləri yazılıb. Əgər onlar sizi qane etmirsə, yuxarı mərtəbəyə qalxa bilərsiniz.
3. Geri qayıtmaq olmaz.
Davamı →

Kişini dəyişmək. Necə?

Ona aşiqsiniz, ancaq bəzi istiqamətlərini bəyənmirsiniz. Dəyişəcəyini ümid edərək əlaqənizi davam etdirirsiniz. Həqiqətən dəyişəcəkmi? Buyurun ona hiss etdirmədən onu dəyişdirməyinizə kömək edəcək təkliflər… İşə yaramasa onu olduğu kimi qəbul etməlisiniz. 

Sizə aşiqdirsə dəyişə bilər

«Heç bir üsul sevgilimi öyrətməyə köməkçi ola bilməz! Onu çox sevirəm və dəyişməsini istəyirəm» deyirsinizsə əslində ən asan və hər vaxt işə yarayacaq bir üsulla işləri yoluna qoya bilərsiniz. Özünüzə aşiq edərək təbii ki! Bu, bir kişinin birdən dəyişməsi üçün kafi olan ən yaxşı və ən tez üsuldur. Bir kişini öyrətmək üçün ən asan yol bu olsa da, bir qadın üçün bəzən əməl edə biləcəyi ən çətin yol ola bilər. Çünki kişilər ancaq həqiqətən gözləri sizdən başqasını görmədiyi zaman dəyişir, heç olmasa bir müddətliyinə. Lakin «Mənə aşiq oldu» deyib, bütün ipləri əllərinə versəniz, yenidən köhnə hallarına qayıdacaqlar.


Ardı →

Gözəl qadın,ağıllı qadın

Deyirlər, çirkin qadın olmur. Sadəcə, gözəl görünməyi bacarmayan qadınlar var. Bu, həqiqətdir ki, özünə baxmayan qadınlar var. Gündəlik qayğılar içində itib-bataraq yaraşıqlı görünməyi unutmaq bağışlanılmazdır. Halbuki bu, elə bir vaxt aparmır. Bunun üçün hər gün səhər və axşam özünüzə beş-on dəqiqə ayırsanız, hər şey yaxşı olar. Necə? Diqqətli olun!
Ardı →