Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Qadınlarda tüklənmə səbəbləri və müalicəsi

Qadınlarda tüklənmə və ya tibb dilində hirsutizm tünd rəngli tüklərin normalda olmayacağı nahiyyələrdə olması və artmasıdır. Tüklənmə gənc qadınlar arasında tez-tez rast gəlinən problemdir və hormonal yöndən araşdırılmalıdır.
Qadınlarda tüklənmə hormonal pozğunluq nəticəsində, çox zaman da kişi cinsi hormonu olan testesteronun artması ilə yarana bilər. Lakin tüklənmə şikayəti ilə müraciət edən qadınların çoxunda hormonlar normal da ola bilər.
Qadınlarda tüklənmənin ən önəmli səbəbi tüklərin qandakı testesteron adlanan kişi cinsi hormonuna qarşı həssaslığın artmasıdır. Tükləri artıran kişilik hormonları qadınlarda ya yumurtalıqlarda, ya da böyrəküstü vəzdə yaranır.
Davamı →

Kökəlmək üçün nə edək?

İstər bədən inkişaf etdirmək üçün, istərsə də yalnız normal görünmək üçün kilo almaq istəyirsinizsə edilməsi lazım olanları doğru və sağlam bir şəkildə, təbii yollarla etmək lazımdır. Bu gün çox tez kilo almaq istəyənlər üçün uyğun olacaq bir pəhriz proqramını sizlərlə bölüşəcəyik.
Sürətli kilo almaq və ya sürətli kilo vermək bir çox dietoloqlar tərəfindən tövsiyyə edilməsə də çox ehtiyacınız olduğunu düşünürsünüzsə bu sürətli kilo almaq pəhrizini sınaqdan keçirə bilərsiniz.
Ümumiyyətlə idmançıların və bədən inkişaf etdirmə mütəxəssislərinin ağır məşqlərlə birlikdə istifadə etdiyi bir pəhriz olduğu üçün sizin də idmanla birlikdə bu pəhrizi tətbiqiniz yaxşı bir görünüşə də sahib olmanıza kömək edəcəkdir.
Davamı →

İştahanı azaldan məhsullar

Əgər artıq çəkidən təbii yolla xilas olmaq istəyirsinizsə, o halda siz iştahanı azaldan məhsullar qəbul etməlisiniz. Bu ərzaq məhsulları və içkilərin qəbulundan sonra iştaha azalır, toxluq hissi isə uzun müddət davam edir.
Bu məhsullar aclıq hissinin qarşısını almaq və doyumlu, kalorili qidaya meyli azaltmaq hesabına bizim iştahamıza nəzarət edir. Həmin məhsulların ikinci xüsusiyyəti insanda uzun müddət ərzində toxluq hissini yaratmasıdır. İştahanı təbii yolla azaldan qidalar əksər hallarda müxtəlif ərzaq və bitki mənşəli məhsullarda olur. Müəyyən meyvə, tərəvəz və bitkilər bəzi qida əlavələrinin gördüyü işə bənzər təsirə malikdir.            
Davamı →

Qalın qaşlar və gur kipriklər

Kipriklərinizi gözəl, sıx və gur edəcək möcüzəvi Gənəgərçək yağı ilə yatmazdan əvvəl tuş fıçası ilə çəkin.
Birinci üsul:
Gündə iki dəfə uyğun bir fırça ilə, qaş dərinliklərindən başlayıb qaşların çıxış istiqamətinə doğru, masaj edər kimi dara.
İkinci üsul:
Bir parça pambığa; Zeytun yağı, hind yağı, E vitamini yağı və ya vazelin birini sürərək qaşlarına tətbiq. Bunu gündə iki dəfə ardıcıl olaraq tətbiq etsən həm qaşlarının uzanması sürətlənəcək, həm də sıxlaşacaqlar.
Davamı →

Dəri gözəlliyi üçün zeytun yağı

Zeytun yağının istər yay, istərsə də qış günlərində dəriyə nə qədər faydalı olduğunu bilirdinizmi? Peyğəmbərimiz (səlləlləhu aleyhi vəsalləm)  həmişə isti yay günlərində zeytun yağı ilə yağlanarmış və bunun sağlamlıq üçün faydalı olduğunu deyərmiş.Birincisi, zeytun ağacı 4-5 əsr yaşaya bilir, bu uzunömürlük hər ağacda olmur.
İkincisi, zeytun yağı başdan-başa vitamin, mineral, polifenol mənbəyidir və elə buna görə isti yay günlərində dəridən sorulma daha tez getdiyindən bunun insana nə qədər faydalı olduğunu bilməyimiz lazımdır.
Davamı →

Dərinin mükəmməlliyinə aparan yol

Bədənin soyulması dəridə ölü dəri hüceyrələrini və onların təbəqələrini, məsamələrdə dərin olan kir hissəciklərini çıxarmaq prosedurudur. Bədənin təmizlənməsinin bir neçə üsulu var, ancaq turşu soyulması ən populyar hesab olunur. Bu prosedurun asanlığı, yüksək məhsuldarlıq, minimal toxuma zədələnməsi və sürətli, heyrətamiz bir nəticə ilə əlaqədardır.
Turşu qabıqları yalnız bədənin estetik mükəmməlləşməsi üçün deyil (hamiləlikdən sonra qırışları, piqmentasiyanı, uzanma izlərini aradan qaldırır, epidermisin kölgəsini və topoqrafiyasını hamarlayır), həm də terapevtik məqsədlər üçün istifadə olunur. Bir dermatoloq tərəfindən təyin olunan soyma kursu bəzi dəri xəstəliklərindən (günəş keratozu, sızanaq, sızanaq) qurtulmağı bacarır.                                                                    
Davamı →

Yumurta maskası ilə sinənizi dikləşdirin

Tez-tez kilo alıb verməkdən, uşaq əmizdirməkdən ya da əzələlərin zəifliyindən ötəri sinədə zamanla sallanmalar əmələ gəlir...
Bunlar görünüş baxımından və psixoloji olaraq narahat edici vəziyyətlərə çatdığından bıçaqsız, ameliyatsız soyuducunuzdakı vəsaitlərlə çox qısa müddətdə dikləşdirə bilərsiniz.Yumurta maskasına lazım olanlar:
Davamı →