"Pirat" salatı

 «Pirat» salatının hazırlanma qaydası

Tərkibi:
100 q toyuq filesi
50 q ağ kələm
2 pomidor
1 xiyar
30 q bərk pendir
30 q mayonez
10 q göy soğan suxarı (zövqə görə)
2 x.q. soya sousu



Ardı →

Xalq təbəbəti üsulları ilə qurdlarla mübarizə

Yay aylarında uşaqlar qurdalar xəstəliklərinə daha tez-tez hallarda tutulur.

Buna səbəb uşaqların daha çox müddət ərzində çöldə olması, torpaq və qumla oynaması, yuyulmamış meyvələrin yeyilməsi və s.-dir.

Qurdları aşkar etmək çox da asan iş deyil. Müəyyən fasilələrlə 3 dəfə nəcis analizi verilməlidir. Bundan əlavə ümumi qan analizi də verilməlidir. Qanda eozinofil hüceyrələrin artması uşaqda qurdların olmasına işarə edə bilər. Lakin hətta bu analizlər də 100% dəqiq nəticə verməyə bilər.

Qurdlarla mübarizədə istifadə olunan bir çox dərman preparatları orqanizmə toksik təsir edir. Bu səbəbdən qurdlarla mübarizə apardıqda ilk növbədə xalq təbabəti üsullarına üz tutmaq (təbii ki, həkimlə məsləhətləşdikdən sonra), bu vasitələr kömək etmədikdə isə dərmanlardan istifadə etmək olar.


Ardı →

Propolisin (arı yapışqanı) nadir xüsusiyyətləri

Bütün digər arı məhsulları kimi, bu maddə də çox nadir xüsusiyyətlərinə malikdir.
Propolisi istehsal etmək üçün arılar ağacların tumurcuqlarından damcılarla şirə yığır və bu şirəni öz fermentləri ilə zənginləşdirirlər.
Arı pətəyində bu maddə çox vacib funksiyaları yerinə yetirir. Məhz propolisə görə arı pətəyində olan mühit tam sterildir — orada mikroorqanizmlər (bakteriyalar, viruslar, göbələklər, birhüceyrəlilər və s.), praktik olaraq, yoxdur. Bu alimlərin çoxsaylı tədqiqatları zamanı dəqiq sübut olunub. Arılar propolislə pətəyin çatlarını və şanıları qapayır  ki, ora xarici mühitdən zərərli mikroorqanizmlər düşməsin.
Propolis insan orqanizminin bir çox orqan və sistemlərinə müsbət təsir edir. Propolis çox yüksək bakterisid (bakteriyaları öldürən) və iltihabəleyhinə xüsusiyyətlərinə malikdir. Propolis bir çox ziyanlı bakteriyaları və virusları öldürür və ya onların çoxalmasını dayandırır. Bu virus və bakteriyaların arasında — kokklar (streptokokklar, stafilokokklar və s.), qrip və herpes virusları, vərəm çöpü, kandida göbələyi və s.
Davamı →

Uşaqlıq boynu eroziyasının xalq təbabəti üsulları ilə müalicəsi

Uşaqlıq boynu eroziyası qadın cinsiyyət sistemi xəstəlikləri arasında ən yayılmış pozulmadan biri sayılır.
Eroziya mütləq müalicə olunmalıdır. Məsələ burasındadır ki, uzun müddət ərzində mövcud olan uşaqlıq boynu eroziyası uşaqlıq boynu xərçənginə səbəb ola bilər.
Eroziya uzun müddət ərzində heç bir simptom verməyə bilər. Bu səbəbdən qadının 1 ildə 2 dəfə olmaqla profilaktik ginekoloji müayinələrindən keçməsi olduqca vacibdir.
Qadında eroziya aşkar olunduqda, xəstəliyin mərhələsindən, qadının yaşından və s. amillərdən asılı olaraq ona mütləq müalicə təyin olunmalıdır.
Müalicə zamanı xalq təbabəti üsullarının istifadəsi də çox yaxşı nəticə verə bilər. Bu vasitələri yalnız həkim təyin etməlidir. Özünüz özünüzü müalicə etməyin!
Davamı →

"Spiral" haqqında bilmədikləriniz

Bir çox qadınlar məhz bu kontrasepsiya (hamiləlikdən qorunma) üsulunu seçir.

Uşaqlıq daxili vasitənin (tibbdə «spiral» belə adlandırılır) bəzi üstünlükləri və zəif tərəfləri var ki, onlar haqqında hər bir qadının xəbəri olmalıdır.

— İlk növbədə «spiral» yalnız sağlam qadına qoyula bilər. Cinsiyyət sistemi iltihabları, infeksiyaları, uşaqlıq boynu eroziyası, uşaqlıq və uşaqlıq boynu xərçəngi, uşaqlıq boynu travmalar və patologiyaları və s. «spiral»ın qoyulması üçün əks-göstərişdir. Bu səbəbdən «spiral» qoyduqdan əvvəl qadın mütləq ginekoloqun müayinəsindən keçməlidir, lazım olduqda bəzi analizlər (infeksiyalar, sitoloji analiz) verməlidir.

— Uşaqlıq daxili «spiral» 100% hallarda hamiləlikdən qorumur. Statistikaya əsasən, «spiral»ı olan təxminən 1% qadınlarda hamiləlik baş tuta bilər. Bir çox hallarda bu uşaqlıqdan kənar hamiləlik olur (embrion uşaqlıq boşluğuna deyil, uşaqlıq borusunun divarına, qarın boşluğuna implantasiya edir). Lakin bəzən bu tam normal hamiləlik də ola bilər (məsələn, «spiral» yerini dəyişdikdə).


Ardı →

Babasil ağrıları zamanı ilk tibbi yardım

Babasil bütün dünyada ən çox yayılmış xəstəliklərdən biridir.

Belə hesab olunur ki, dünyada yaşayan 80% insanlarda bu və ya digər formasında babasil var. Təbii ki, babasil mütləq müalicə olunmalıdır. Gecikmiş mərhələlərdə xəstəlik çox ağır fəsadlar verir.

Digər pozulmalarla yanaşı babasil özünü güclü ağrılarla büruzə verir. Belə ağrılar zamanı ilk tibbi yardım məqsədi ilə bu kimi vasitələrdən istifadə etmək olar:

— Xarici babasil zamanı (genişlənmiş damarlar xaricdən bayıra çıxır) ağrılar xüsusi mazların (heparin mazı, Проктозан mazı, Гепатромбин mazı, Relif mazı və s.) köməyi ilə aradan qaldırılır.

Daxili babasil (genişlənmiş damarlar içəridədir) zamanı isə xüsusi şamlardan — Relif, Гепатромбин Г, Aнестезол və s. istifadə etmək olar. Анестезол təzyiqin qalxmasına səbəb ola bilər ki, bu preparatın hipertoniyadan əziyyət çəkən insanların qəbul etməsi tövsiyə edilmir.


Ardı →

Ütüdən qalan parlaq ləkələrdən qurtulmağın yolları

Biz sizə ev şəraitində əlinizin altında olan vasitələrin köməyi ilə ütüdən sonra qalan parlaq ləkələrdən azad olmağın üsulları haqqında danışacağıq.
Parlaq ləkələr nədən yaranır?

Adətən belə ləkələr tərkibində sintetika olan parçalarda qala bilər (məsələn poliester). Ağ geyimlərdə bu cür ləkələr sarımtıl rəngdə, qara parçalarda isə parlaq izlər qoyur ki, bu ləkələrdən qurtulmaq elə də asan olmur. Lakin siz əlinizin altında olan vasitələrin köməyi ilə əşyalarınızdan bu tip ləkələri uzaqlaşdıra bilərsiniz.

Ev şəraitində geyimlərdə ütü izlərindən xalq vasitələrinin köməyi ilə qurtulmaq olar. Bunun üçün sizə lazım olacaq:
soğan,
süd,
limon şirəsi,
bor turşusu,
sirkə.
Ardı →

Yerfındığı konfeti

4 porsiya kokteyl üçün sizə lazım olacaq:

700 ml soyudulmuş süd;
4 ədəd banan;
3 x.q. yerfındığı pastası;
3 x.q. karamel siropu;
yarım kilo şokoladlı dondurma;
bəzək üçün duzlu yerfındığı.

Hazırlanması:
Banan, yerfındığı pastası və karamel siropu ilə südü blenderdə qarışdırın, sonra üzərinə şokoladlı dondurma əlavə edin.

Alınmış həmcins kütləni stəkanlara yerləşdirin və duzlu fındıqlarla bəzəyin.

Duzlu fındıqlar şirin dondurma və ya karamel ilə uyğunluqda maraqlı tam verir.
Davamı →

“Moruq sıçrayışı” şokoladlı kokteyl

4 porsiya kokteyl üçün sizə lazım olacaq:
yarım kilo dondurulmuş moruq;
1 stəkan mərcanı və ya moruq şirəsi;
1 stəkan şokoladlı süd;
1 kq şokoladlı dondurma;
bəzək üçün bir neçə təzə moruq giləmeyvəsi.

Hazırlanması:
Dondurulmuş giləmeyvələri, şokoladlı südü və giləmeyvə şirəsini blenderdə birləşdirin.

Alınmış qarışığı 30 saniyə ərzində çalın, sonra blenderə dondurma əlavə edib təkrar 30 saniyə çalın.

Alınmış qatı kokteyli hazır formalara yerləşdirin və təzə moruqla bəzəyin.
Davamı →

Şokolad kokteyli

Şokolad kokteyli – nəfis şirniyyat və əla çərəzdir ki, onun köməyi ilə siz asanlıqla öz yaxınlarlarınızı sevindirə biləcəksiniz. Onun hazırlığı üçün lazımlı inqrediyentləri istənilən supermarketdən almaq olar. Bu kokteyl bir neçə dəqiqə ərzində hazırlanır.

Ev şəraitində şokolad kokteylinin hazırlanması üçün ən vacib – əlinizin altında yaxşı blenderin olmasıdır ki, o həm dondurulmuş meyvələri, həm də ki buzu xırdalaya bilsin. Belə cihazın köməyi ilə kokteyllər çox asan və tez hazırlanır.
Sadə şokolad kokteylinin resepti

4 porsiya kokteyl üçün sizə lazım olacaq:
½ litr yağlı süd;
2 ədəd dondurulmuş banan;
500 qram şokoladlı dondurma;
bəzək üçün şokolad çipsləri.

Hazırlanması:
Südü və təmizlənmiş bananları blenderə yerləşdirin və həmcins kütlə alınana qədər blenderdə qarışdırın. Sonra qarışığın üzərinə şokoladlı dondurma əlavə edib yenidən çalın. Şokolad kokteyli hazırdır. Onu sadəcə hazır formalara yerləşdirin və şokolad çipsləri ilə bəzəyin.
Davamı →