İşıqlandırma hiylələri

İstifadə etdiyiniz işığın mövqeyi evinizin dekorasiyasına ciddi təsir edir. İşıqlandırma hiylələriylə evinizdə möcüzələr yarada bilərsiniz.

Planlayın
Otağınızı işıqlandırmazdan əvvəl, otağınızda necə abu-hava yaratmaq istədiyinizə qərar verərək işə başlaya bilərsiniz. İşıqlandırmada istifadə edəcəyiniz məhsul, otağınızın tavanlarının daha hündür görünməsini təmin edə bilər. İstifadə etdiyiniz işıqlandırmadan otağınızı olduğundan daha geniş ya da daha fərah göstərə bilərsiniz.
Ardı →

Saçlarınızın rəngi və quruluşu haqqınızda nə deyir?

Psixoloqların fikrincə, insanın saç rəngi, forması onun xasiyyətindən xəbər verir. Əgər sevdiyiniz insanı daha yaxşı tanımaq istəyirsinizsə, onun saç rəngini yadınıza salın və aşağıdakı uyğunluqları oxuyun.
* Tünd qara rəngli saç sahibləri – qənaətcil və sərt insandırlar. Saturunun təsiri altında olan bu insanlar iradəli və güclü xarakterlərinin sayəsində əksər istədiklərinə nail olmağı bacarırlar. Dostlarına və sevgililərinə qarşı xüsusi həssaslıqla yanaşan bu insanlar eyni zamanda çox qısqancdırlar.
* Açıq qara saçlılar – yaradıcı, cəzbedici və qorxmaz insanlardır. Plutonun enerjisi qara saçlılara güc, qüdrət verir. Nə qədər güclüdürlərsə, bir o qədər də təvazökardırlar. Daim yeniliklərə can atan bu saç sahibləri tez-tez sevgili dəyişirlər.

* Xurmayı saçlılar – Onlar çox qısa zamanda ətrafdakıların etibarını qazana bilirlər. Comərd və sadiqdirlər. Sadiqliklərini ailə həyatında da sübut edən bu insanlar həm də xoşbəxt ailə sahibidirlər.
* Şabalıdı saçlılar – Yupiterin enerjisi altında olan bu şəxslər həm hakim olmağı, həm də hakimiyyətdəkilərə təsir göstərməyi əla bacarırlar. Buna görə də siyasət sahəsində özlərini sınadıqda böyük uğurlar əldə edirlər. Münasibətlərində də ipləri öz əllərinə almağı bacarırlar.
* Kürən saç sahibləri – Marsın alovlu enerjisi üzərlərində olan bu kəslər seçdikləri istənilən sahədə uğur əldə edə bilərlər. Yumor hissləri güclü olan bu insanlar, hətta ən çıxılmaz vəziyyətdə belə bu bacarıqlarından istifadə edib etrafa müsbət enerji ötürürlər. Bu şəxslərlə münasibət yaşamaq olduqca maraqlı və əyləncəlidir.
* Qızılı saçların sahibləri – Günəş enerjisinin daşıyıcılarıdırlar. Ətrafdakıların diqqətini asanlıqla özlərinə çəkə bilirlər. Özlərinin mükəmmələ yaxın olduqlarını düşünən bu insanlar daim ideal sevgili axtarışında olurlar.
* Parıltılı sarı saç sahibləri – Bu insanlar romantiklikləri və zəriflikləri ilə digərlərindən seçilirlər. Bir çox paranormal (qeyri-adi) bacarıqları olan bu insanlar özləri də bunun fərqinə çox gec varırlar. Daha çox standartdan kənar münasibət yaşamağı sevirlər və belə münasibət qura biləcəkləri insan axtarırlar.

Bəs saçının quruluşu onun haqqında nə deyir?

Saçlar nə qədər sərt, sözə baxmayandırsa, insan da ən az o qədər inadkar və davakar biridir. Bunun əksinə olaraq əgər onun saçı ipək kimi yumuşaqdırsa, deməli siz zərif, tez yolagələn tərəf müqabili ilə birlikdəsiniz.
P.S Ancaq bu o demək deyil ki, saçları bu rəngdə, bu formada olan insanlar mütləq yuxarıda sadalanan xarakterin sahibirlər. Sözsüz ki, istisnalar həmişə var.
 
Davamı →

Moda nümayişlərinin “yazılmamış” qanunları

                            
Dəb həvəskarları sentyabrda başlayacaq moda həftələrini maraqla gözləyirlər. Lakin çoxları bilmir ki, hər kəsin maraqla izlədiyi bu nümayişlərin bəzi «yazılmamış” qanunları mövcuddur. Moda nümayişlərinə gedənlər üçün mütəxəssislərin hazırladığı qaydalar siyahısını təqdim edir: 
   
1. Gecikmək olmaz
Hər hansı tədbirə, yaxud ziyafətə gecikmək dəb nümayişlərində də pis hal sayılır. Dünya moda paytaxtlarında bu, bəzən „ev sahibindən“ və qonağın vacibliyindən asılı olaraq dəyişə bilər. „Most invited“ siyahısındakı qonaqların cüzi ləngimələrinə çox vaxt göz yumulur. Məsələn, ötən il „Moschino“ nümayişi təxminən bir saat gec başlayıb. Səbəb isə brendin kreativ direktoru Ceremi Skottun rəfiqəsi, müğənni Keti Perri gəlməyənədək nümayişə başlamamaq əmri verməsi olub.  Ancaq ümumilikdə, son moda həftələrində bir saatlıq gecikmələr azalıb. Buna baxmayaraq, Mark Ceykobs kimi açılış vaxtı tamam olanda qapıları bağlatdıran və gecikənləri içəri buraxmayan dizaynerlər də var.
Ardı →

Günvurma nədir?

Günvurma nədir? 

Günəş şüaları altında uzun müddət dayanma nəticəsində bədəndə temperaturun kəskin artmasına günvurma deyilir. Günvurmanın əsas əlamətləri tərləmə, ürək döyüntülərinin artması, bədən temperaturunun bəzən 40 dərəcədən də çox olması, halsızlıq, kəskin susuzluq hissi, başağrısı, ürəkbulanma və s.-dir.



Ardı →

Ev şəraitində artıq tüklərdən azad olmaq

Bir çoxları arzuolunmaz tüklərdən azad olmaq üçün ülgücə, müxtəlif tüktökücü kremlərə, epilyasiyaya müraciət edir. Amma bunlardan bəziləri tüklərin daha qalın çıxmasına şərait yaradır, bəzilərinə görə isə külli-miqdarda pul xərcləməli olursunuz.
Ev şəraitində tükləri kökündən qopardan və gec-gec çıxmasını təmin edəcək qarışıqdan yararlana bilərsiniz. Hər kəsin “lipuçka” olaraq tanıdğı bu vasitələri hazır şəkildə də alıb tətbiq etmək olar. Amma tərkibində müxtəlif kimyəvi maddələr olduğu üçün ev şəraitində təbii məhsullarla hazırlamaq daha məqsədəuyğundur.  
Davamı →

Amerika kəşfiyyatının çap etdiyi məşhur rus romanı

Məşhur rus yazıçısı  Boris Pasternakın “Doktor Jivaqo” romanını ilk dəfə Amerikanın Mərkəzi Kəşfiyyat İdarəsi çap edib.  “İTAR-TASS” agentliyinə istinadən verilən xəbərə görə buna sübut Amerikanın qapalı Mərkəzi Kəşfiyyat Muzeyində tapılıb.

“Yahoo” inetrnet portalının müxbiri Ollivye Noks muzeydə kitabın 1959-cu ildə Fransada yayımlanmış nəşrinin slaydını görüb. Fotonun altında ““Doktor Jivaqo”nun MKİ tərəfindən rus dilində gizli çap edilmiş orijinal nəşri” yazılıb. Kitabın alt qapağında onun Fransada çap olunması qeyd edilib.

Əvvəllər də romanın çapında MKİ-nin rolu olması ehtimalları vardı. Bəzilərinin fikrincə məhz bunun nəticəsində Pasternak Nobel mükafatı ala bilib. Amma bu versiyalar heç vaxt təsdiqini tapmayıb.  

Amerika kəşfiyyat idarəsinin mütəxəssislərinin fikrincə, “Doktor Jivaqo” heç vaxt siyasi təbliğat romanı olmayıb. Sovet hakimiyyəti əsəri insanları intellektual vicdana və insan azadlığına çağırışa görə qadağan edib. 

 


Davamı →

Öyrətməyin, göstərin!

Danışmağa nə var eh, dilin ki, sümüyü yoxdur?! Dediyin vəd yalan çıxanda da, dili verirsən qabağa ki, bəs Vallah, Billah mən elə şey deməmişəm, mənim xəbərim yoxdur. Yazıq dil…
Dil demişkən, bilirsiniz də, bizimkilər də dildən çox iti olurlar, təəsüf ki, əməldən də küt. Hamı danışır, dərs verir, məsləhət verir, nəsə öyrədir, baxmayaraq ki, heç özləri bu dərsdən, məsləhətdən heç bir şey öyrənməyiblər… mentalitet təlimlərindən savayı...

Cəmiyyət iki əks cinsin birləşməsindən yaranır və davam edir, bu çox adi və həm də mürəkkəb məsələdir.  Hər nə olursa olsun, bu belə olub, belədir və elmin inkişafına, süni doğuşların çoxalmağına baxmayaraq, bu təbii proses daha çox üstünlük təşkil edəcək. Yoxsa Siz mentalitet aşiqi valideyinlərin “Səni dükandan almışıq” hekayələriylə böyüyənlərdən və daha sonra bu “hekayələri” övladlarınıza danışanlardansınız? Ay-hay…
Ardı →

Qarpız və feta pendiri ilə salat

İnqrediyentlər:
2 ədəd pomidor
150 q. təzə qarpızın meyvə əti
1 ədəd bolqar bibəri
1 ədəd xiyar
90 q. təzə qırmızı turp
zeytun yağı
115 q. feta pendiri
2-3 budaq təzə nanə
60 q. yaşıl soğan
1 stəkan qatı yoğurt
Bir çimdik qurudulmuş oreqano

Hazırlanması:
Pomidoru, yaşıl bibəri və tumlardan təmizlənmiş qarpızı kublara doğrayın. Xiyarı və qırmızı turpu dilimlərə doğrayın. Tərəvəzləri iri salat qabına yiğıb üzərinə zeytun yağı tökmək lazımdır. Sonra onlara iri doğranılmış nanə, yaşıl soğan və feta pendiri əlavə edib qarışdırmaq lazımdır.

Qalan feta pendirini, yoğurtu, nanəni, zeytun yağını və oreqanonu blenderdə sous halına qədər əzib salatın üzərinə əlavə etmək lazımdır.
Davamı →

Qarpızlı toyuq salatı

İnqrediyentlər:
Toyuq filesi – 100 q.
Qarpız – 50 q.
Pendir – 20 q.
Fındıq – bir ovuc
Salat yarpaqları
Ətirli sirkə
Zeytun yağı
Cəfəri

Hazırlanması:
Fileni qaynadıb kublara bölün. Qarpızı da həmçinin təmizləyib kublara bölün. Pendiri xırdalayın. Cəfərini yuyub yarpaqlarını qopardın. Hazır inqrediyentləri birləşdirib qarışdırın. Sirkəni yağ ilə qarışdırıb salatın üzərinə əlavə edin. Hazır salatın üzərinə cəfəri və fındıq səpin.
Davamı →