Sözlər həyatı dəyişə bilər

  • Kino
“Biz hamımız həyatda seçim edirik. Önəmli olan bu seçimlə yaşamaqdır” (filmdən sitat)

Sözlər… Nədir sözlər? Gündəlik həyatımızda istifadə etdiyimiz səslər və hərflər birləşimi yoxsa, bir insanı məhv edə bilən, bir digərinə isə xoşbəxtlik gətirən möcüzə?

Ömrünü sözlərə həsr edən bir yazıçı həyatdan nə istəyər? Məşhurlaşmaq yoxsa müxtəlif insanların hekayələrini digərlərinə çatdırmaq? Şöhrətpərəstlik yoxsa maarifçilik? Bəlkə, sadəcə digərinin yazdığını oğurlamaq? “Sözlər”in qəhrəmanı məhz bu yolu tutur. O, yazıçı olmaq arzusundadır. Lakin yazdığı romanlar heç bir agentlik tərəfindən qəbul olunmur. Adi bir təsadüf isə onun qarşısında inanılmaz imkanlar açır.

Parisdə əntiq əşyalar dükanından alınan köhnə çantadan tapdığı bir hekayə onun həyatını dəyişir. Daha doğrusu, o, köhnə çap maşınında yazılan bu sözlərin onun həyatını dəyişməyinə izin verir. Saralmış vərəqlərdəki hər bir sözü öz beyninin, qəlbinin süzgəcindən keçirib kompyuterdə yazan Rodi anlayır ki, özü heç vaxt elə bir hekayə uydura, yaza bilməyəcək.

“O, düşündüyü kimi birisi deyildi və qorxurdu ki, heç vaxt da olmayacaq”. Bu sözlər ona yad idi, o heç gözləmədiyi bir aləmlə üzləşmişdi və bu aləm ona arzuladığı dəyəri qazandırdı. Lakin bu kitab onun deyildi.
Ardı →

Bu səhvlər dərinizin yaşlanmaqına və pis nəticələrə səbəb ola bilər

Dəri problem öz-özünə ortaya çıxmır. Bəzi səhvlər dərinizə ziyan etməklə dərinizin vaxtından əvvəl yaşlanmasına və sizin daha yaşlı göstərə və pis nəticələrə gətirib çıxara bilər. 

1.Köhnə makyaj vasitələri– heç bir kosmetik vasitəni istifadə etməyə başladıqdan sonra 12 aydan artıq saxlamayın. Bir kosmetik məhsulun qapağı açıldıqdan sonra 12 ay müddəti vardır. Quru göz kölgələrinin ömürü isə 3 ildir. Lakin kosmetik məhsulları düzgün qaydada saxlamaq lazımdır. 

2.Üst-üstə makiyaj etmək – səhər evdən çıxan zaman makiyaj etmisinizsə, onu yeniləməklə dərinizə ən böyük pisliyi edirsiniz. Dəridə neçə qat ənlik, kirşan, tonal krem yığılır və onu qurudur. Üzünüzü təmizləmədən makiyaj etməyin. 


Ardı →

Sağlam və parlaq dəri üçün 7 qızıl qayda

Mütəxəssislər sağlam və parlaq dəri üçün bunları təklif edir:parlaq deri
1. Dərini su ilə təzələmək: Kifayət qədər su istifadəsi, dərinin gəncləşməsi üçün əhəmiyyətlidir.
2. Dərini ölü dəri hüceyrələrindən təmizləmək: Ölü dəri hüceyrələrinin aradan qaldırılması dəriyə parlaqlıq qazandırmağın mükəmməl bir üsuludur.
3. Nizamlı olaraq dərini təmizləmək: Dəri məsamələri tıxandıqda cild əvvəlki parlaqlığına və hamarlığına çətin qovuşur.
4. Dəri vitaminlərindən istifadə: A, C və E kimi vitaminlər dərinin sağlam və gözəl olmasında əhəmiyyətlidir.
5. İdmanla məşğul olmaq: İdman etmək qan dövranını artırmaq üçün mükəmməl bir yoldur. Həmçinin dəridə olan toksinləri tər yolu ilə çölə atır.
6. Mineral tərkibli makiyaj məhsullarından istifadə: Mineral makiyaj dəriyə parlaqlıq təmin edir.
7. Sağlam və parlaq dəri üçün daha çox təbii üsullar məsləhətdir. Balanslı və düzgün qidalanmaq həm ümumi sağlamlığa həm də dəri sağlamlığına faydalıdır. Qidalanmada tərəvəz, meyvə, yağsız süd və yağsız ət məhsullarından istifadə etmək olar.
 

 
Davamı →

Dəridə qırışları artıran 10 səhv

Üz dərsin qırışları aradan qaldırmaq üçün əlimizdən gələni edirik. Bəs hansı səhvlər edik də nəyinki üz dərsi ümumiyyətlə dəri vaxtından əvvəl qocala və qırışların yarmasına səbəb ola bilər? 

1. Günəşin təsiri: Qırışların tez düşməsinin əsas səbəbi ultrabənövşəyi şüalardır. Qaralmış dərini çox bəyənə bilərsiniz lakin dəri rəngi ilə birlikdə dərinin də dəyişdiyini və qocaldığı unutmayın. 

2. Solyari: Solyari də istfadə edilən işıq günəş işığının bir parçası olan ultraviyole A –dır. Üstəlik utraviyole A, dərinin daha dərin təbəqələrinə də təsir edir. Bu zaman dərinin qırışması prosesi sürətlənir. 

3. Kiçik xətlər: Üzdəki kiçik xətlər bir müddət sonra qırışlara çevrilir. Kiçik qırışlar daha çox göz çevrəsi, dodaq ətrafında yaranır. Bunun qarşısını almaq üçün üzdə bəzi məşqlər etmək lazımdır. Nəmləndirici kremlə hər gün masaj etməyi də unutmayın. 


Ardı →

Sərkərdənin qəbri açılarsa

Xalq arasında belə bir inam vardı ki, böyük sərkərdənin qəbrini açanda yeni müharibələr ola bilər. 1941-ci ildə Əlişir Nəvainin 500 illik yubileyi ərəfəsində təşkilat komitəsinə Teymurun məqbərəsini açıb materialları tədqiq eləməyə icazə verildi. Qazıntılar 16 iyunda başlayır. Əvvəl nəvəsi Uluqbəyin oğullarını, sonra Teymurun oğulları Miranşah və Şahruhun cənazəsini yerindən çıxarırlar. Əmir Teymurun qəbir daşını yerindən tərpədəndə ətrafa boğucu qətran, kamfora, qızılgül və büxur ətrindən qarışıq boğucu qoxu yayıldı. Alimlər iyunun 21-dən 22-nə keçən gecə Teymurun sərdabəsinə düşürlər. Bundan bir saat keçmiş Almaniya SSRİ-yə hücum haqqında elan verir. Buna baxmayaraq, Teymurun sümükləri qəbirdən çıxarılıb Moskvaya gətirilir. Stalin taleyini bir az da sınamaqdan çəkinib sümüklərini yerinə qaytarmaq əmri verir.


Davamı →

Pul və xoşbəxtliyin arasında balans yaratmaq

Pulunuzu balanslaşdırmaq və eyni vaxtda xoşbəxt olmaq elə də asan məsələ deyil. Az xərcləsəniz, özünüz üçün bir çox şeyi ertələmiş olacaqsınız, çox xərcləyəndə isə bir müddət sonra özünüzü boğazacan borc içində tapacaqsınız. Ona görə də pul və xoşbəxtliyin arasında balans yaratmaq bir az çətindir, ancaq mümkündür. Budur, sizə bu işdə kömək edəcək maraqlı və ağıllı məsləhətlər təqdim edirik.

1. Həddən artıq mötədil olmayın;

Mötədillik (özünü daha az fikirləşmək) ümümiyyətlə pis bir keyfiyyət deyil, ancaq hər şey kimi bunun da “ağını çıxaranda” xeyirdən çox ziyan gətirir. Özünüzə az pul xərcləsəniz, çox şeyi itirəcək, həyatınızı istədiyiniz kimi yaşamadığınıza görə xoşbəxt olmayacaqsınız. Bu səhvə yol verməmək üçün sadəcə oturub özünüzə kifayət qədər vaxt və  vəsait xərcləyib xərcləmədiyinizi düşünün. Əgər özünüzə çox az pul xərclədiyinizi düşünürsünüzsə, yaxşı olar ki, bu xasiyyətinizi dəyişəsiniz. Qazandığınız pulun hamısını banka qoymaq əvəzinə istirahət üçün vaxt ayıraraq bu pulun bir qismi ilə başqa bir ölkəyə səyahətə çıxın. Beləcə, siz həm gələcək üçün pul yığa, həm də özünüzün hal-hazırkı xoşbəxtliyinizi təmin edə bilərsiniz.


Ardı →

Boyunuzu vizual olaraq uzun göstərən geyimlər

Zövqlə geyinmək istəyirsinizsə, seçdiyiniz geyimlərin rəng uyğunluğuna, kəsiminə, materialına diqqət etməklə yanaşı, həm də bu geyimlərin çəkinizə, boyunuza görə nə qədər münasib olduğuna da fikir verməlisiniz. Etdiyimiz düzgün geyim seçimləri ilə biz ətrafdakıların görməsini istəmədiyimiz qüsurları çox asanlıqla gizlədə, arzuladığımız kimi ideal vizuallığa sahib ola bilərik. Bəs necə? Sualın  cavabı sizə də maraqlıdırsa, məqaləmizi sonadək oxumağınızı tövsiyyə edirik.

İnsanlar, xüsusən də kişilər uzunboylu həmcinslərinə həsəd aparır, boylarının qısa olmasını özlərinə kompleks edirlər. Amma bu səbəbə görə təəssüflənməyə dəyməz. Hər zaman stəkana boş tərəfindən baxmaq düzgün deyil. Boyunuzun qısa olması əslində sizin üçün digərləri ilə müqayisədə daha böyük avantajlar yaradır. Belə ki, əgər bəyəndiyiniz geyim əyninizə böyükdürsə, siz heç düşünmədən onu ala, məhəratli bir dərzinin sayəsində öz ölçünüzə uyğunlaşdıra bilərsiniz. Uzunboylu həmcinslərinizin isə belə bir şansı yoxdur, əgər seçdikləri geyim onların ölçüsünə uyğun deyilsə, qısadırsa, onlar sadəcə olaraq həmin paltara həsədlə baxaraq mağazanı tərk etməyə məcburdurlar.


Ardı →

Pendirli omlet

Ərzaqlar:
2 ədəd iri yumurta
1 çay qaşığı su
1 xörək qaşığı Westgold kərə yağı
Duz
İstiot
2 xörək qaşığı sürtgəcdən keçirilmiş Kaşar pendiri və ya Mozzarella pendiri
Xırda doğranmış cəfəri

Hazırlanma Qaydası:
Yumurtaları orta ölçülü kasanın içinə qırın. Su və zövqə görə duz əlavə edib çəngəllə bir necə dəqiqə ərzində qarışanadək çırpın.
Ardı →

Yerkökü salatı

Ərzaqlar:
4 ədəd yerkökü
2 xörək qaşığə zeytun yağı
1 stəkan qatıq (çox turş olmasın)
3 diş sarımsaq
zövqə görə sarı kişmiş
zövqə görə xırda doğranmış qoz
zövqə görə duz
zövqə görə istiot

Hazırlanması:
1. Yerkökülərin qabığını soyun və sürtkəcin iri dişindən keçirin.
Ardı →

Pendirli borucuqlar

Xəmiri üçün:
2 stəkan yarım un
2 çay qaşığı qabartma tozu
Yarım çay qaşığı duz
1 stəkan süd – otaq hərarətində
Yarım stəkan duru yağ

İçi üçün:
2 stəkan yarım iri-iri ovulmuş ağ pendir
1 yumurtanın ağı
1 xörək qaşığı və ya zövqə görə daha da çox xırda-xırda doğranmış cəfəri (cəfərinin yerinə göy soğan və ya şüyüd də istifadə edə bilərsiniz)
Ardı →