Günəş şüasının faydaları

Hamımız bilirik ki, idman və pəhriz sağlam həyat üçün ən əhəmiyyətli faktorlardır. Sağlam qalmaq üçün digər əhəmiyyətli faktor isə günəş şüalarıdır. Günəş şüaları bizim dərimizə toxunanada biz ondan D vitamini alırıq.

Vitamin D sağlamlığımız üçün hədsiz dərəcədə önəmlidir. D vitamini az olan insanların xərçəng, sümük xəstəlikləri, ürək xəstəliyi və adi soyuqdəyməyə belə yoluxma riski daha yüksəkdir.

Heç bilirsinizmi ki, insanlar artıq günəş altında daha az vaxt keçirirlər. Müasir şəhər həyatı insanları açıq havadan daha çox qapalı məkanlarda vaxt keçirməyə vadar edir. Günəşdən qoruyucu kremlər dərimizi kimyəvi maddələrlə örtdüyündən təbii D vitamini qəbul edə bilmirik. Sağlam və gümrah olmaq üçüm kifayət qədər D vitamini əldə etməliyik.

Bundan əlavə, günəşdən dərinin yanmaması üçün ehtiyatlı olmalıyıq. Hər gün, xüsusilə də qış aylarında normal səviyyədə günəş şüalarından faydalanmaq lazımdır. Günəş şüası qəbul etmək azaddır. Odur ki, tez-tez təmiz havaya çıxın və bolluca günəş şüası qəbul edin.
Davamı →

Suya batmış şəhər - Heraklion

İki min il bundan əvvəllərə qədər Nil çayı sahilində, İsgəndəriyyənin 25 kilometrliyində yerləşən Heraklion şəhəri “Misirin qapısı” hesab edilirmiş.

 Bu liman şəhərindən keçərək hər gün Misirə neçə-neçə gəmi daxil olar və ya Misiri tərk edərmiş. Artıq bu şəhər mövcud deyil. Bu qədim şəhər artıq 2000 ildən çoxdur ki, dənizin dibindədir.

  Qədim Heraklion şəhəri dəniz səviyyəsindən cəmi 1 metr hündürlüyündə olan bir sahədə salınmışdır. Təbii kataklizmlər, dəniz dalğaları bu şəhəri çox asanlıqla suya qərq etmişdir. İndi bu şəhər Abukir körfəzində, 6 metr dərinliyində dəniz dibindədir.

  Parisdə yerləşən Avropa Sualtı Arxeologiya İnstitunun təsisçisi Frenk Qoddionun rəhbərlik etdiyi arxeoloqlar qrupu dənizin dibində həmin şəhərin qalıqlarını tapmışlar. Suyun altında qalmış qədim şəhərin qalıqları içərisində məbəd və məbəddə qoyulmuş Yunan allahlarının qədim heykəllərinin qalıqları da aşkar edilmişdir.


Ardı →

Yeməkdən sonra tez acırsınızsa bu qidaları yeməyiniz məsləhətdir

Yeməkdən sonra az bir müddətdə acırsınız? Nə qədər yemək yeyirsinizsə yeyin tam doymursunuzsa lifli qidalar yeməyiniz daha faydalı olardı. “Acdırmayan və toxluq hissi yaradan lifli qidalar həm də sağlamlıq üçün çox faydalıdır” deyən türkiyəli dietoloq Pınar Kural Enç aşağıdakı qidaları sadalayaraq faydaları barədə məlumat verib.

Paxlalılar

Paxlalılar


Ardı →

Yaponiya kimi ölkə texnikanı bizdən alır

70-ci illərdə Yaponiya SSRİ ilə kütləvi şəkildə traktorların, buldozerlərin və digər ağır tonnajlı maşınların idxalı barədə razılığa gəlir. Bir müddət bu prosses davam edir və Sovet hakimiyyəti bu məsələni böyük çapda reklam edərək aləmə car çəkir: «Qüdrətli SSRİ o qədər inkişaf edib ki, Yaponiya kimi ölkə texnikanı bizdən alır».

Amma üstündən bir neçə il keçdikdən sonra məlum olur ki, sən demə Yaponiya bu ağır tonnajlı dəmir yığınını alıb əridir və yenidən əsl yapon keyfiyyətli maşınlar istehsal edir. Yəni Sovet maşınlarını bir növ xammal kimi alırmışlar. Bu biyabırçılıqdan sonra SSRİ Yaponiyaya maşın ixracını dayandırdı.




Davamı →

Fransızsayağı sitrus keksi

Ərzaqlar:
4 yumurta – otaq hərarətində olmalıdırlar
1 + 1/4 stəkan (bir stəkan və bir stəkanın dörtdə biri qədər və yaxud 250 qram) narın şəkər tozu (adi şəkər tozunu bir neçə saniyə robotdan keçirsəniz narın olar)
2 stəkan (300 qram) un
Bir çimdik duz
Sürtgəcdən keçirilmiş 1 limonun və 1 portağalın qabığı (hərəsindən 1 xörək qaşığı olmalıdır)
1 çay qaşığı qabartma tozu
225 qram kərə yağı – əridib soyudun
Ardı →

Özbək Çörəyi (Patır Non)

Azərbaycanda olduğu kimi Özbəkistanda da Novruz bayramında ləziz yeməklərlə bol süfrələr açılır. Bu bayramda özbəklər mütləq süfrəyə müxtəlif duzlu bişintilər və şirniyyatlar qoyarlar. Ruzi-bərəkət simvolu olan özbək çörəyinin (patır non) bayram süfrəsində həmişə öz yeri olur. Patır non çörəyini əslində təndirdə bişirərlər, amma təndir olmayan yerdə soba da işə yarayır. Bu çörəyin müxtəlif reseptləri var. Bu gün hazırlayacağımız çörəyin xəmiri su ilə deyil südlə yoğrulur.

1 ədəd çörək üçün

Ərzaqlar:
1 stəkan (250 ml) ilıq süd
2 çay qaşığı toz-maya
1 çay qaşığı şəkər tozu
2 stəkan (300 qram) un
1 çay qaşığı duz
60 qram Westgold kərə yağı, əridilib soyudulmuş
1 yumurta
Güncüt və yaxud çörəkotu (qara zirə)

Hazırlama Qaydası:
Toz-mayanı və şəkər tozunu südə əlavə edib əriyənə qədər əlinizlə həll edin. 5 dəqiqəlik kənara qoyun.
Unu və duzu iri qaba qoyun. Üzərinə mayalı qarışığı, kərə yağını əlavə edib xəmir yoğurun.


Ardı →

Simit

Xəmir üçün:
3 çay qaşığı yarım quru maya
bir çimdik şəkər tozu
stəkanın dörtdə biri qədər ilıq su
təxminən 4 stəkan un
1 çay qaşığı yarım duz
təxminən bir stəkan ilıq su

Digər ərzaqlar:
bir az qarğıdalı unu
yarım stəkan bəkməz (doşab)
yarım stəkan su

Üstü üçün:
2 stəkan küncüt


Ardı →

Möcüzə tortu

Ərzaqlar:
Biskvit üçün:
4 ədəd yumurta
1 stəkan şəkər tozu
1 stəkan un
Korj üçün şirə:
130 qram şəkər tozu
120 ml su
1 x.q. konyak

Süfle üçün:
300 ml qaymaq (33%)
1,5 stəkan şəkər pudrası
20 qram jelatin
Şokolad şirəsi üçün:
2 x.q. xama
50 qram kərə yağı
3 x.q. şəkər tozu
2-3 x.q. kakao


Ardı →

Dünyanın 5 ən bahalı maşınları

«Forbes” jurnalı bu dəfə dünyanın ən bahalı avtomobillərinin siyahısını təqdim edib. Bu siyahıda olan avtomobillərin qiyməti o  qədər yüksəkdir ki, bir çoxlarımız bahalı hesab etdiyimiz „Rolls-Royce”  bu sırada sonuncu yeri tutub. İndi isə sizə həmin siyahını təqdim  edirik. 

1. Bugatti Veyron Super Sport – Qiyməti: $2.6 Milyon Ən bahalı avtomobillər sırasında liderlik edən Bugatti Veyron Super Sport  haqqında təkcə onu demək kifayətdir ki, o yalnız qiyməti ilə deyil, həm  də öz sürəti ilə Guinness rekordlar kitabına girməyi bacarıb. Eləcə də  bu avtomobil öz rahatlığı və elementlərinin bahalılığı ilə seçilir.


Ardı →

Hamilə qadınlar üçün ciddi təhlükə

Sağlam hamiləlik keçirmək üçün hamiləliyin ilk aylarında bəzi məsləhətlərə, hətta qadağalara əməl etmək vacibdir. Gözəlləşmək üçün edilən saç rəngləmə, saç  düzləşdirmə, saç rəngini açdırmaq və s. hamiləlik üçün təhlükəlidir.
Saç boyalarının tərkibindəki kimyəvi maddələr hamilələr ciddi təhlükədir. Hamiləliyin ilk 3 ayında saç boyamaq, açdırmaq, düzləşdirmək olmaz.
Hamiləlikdə saçlarınızı xına ilə rəngləyin
Saç boylarının tərkibindəki ammonyak boyanın bir qismini buxarlandırır və bu buxarın nəfəs alarkən udulması böyüməkdə olan uşaq üçün ciddi təhlükəyə səbəb olur. Saç boyasının bir qismi saç dərisi tərəfindən əmildiyi üçün hamiləlik zamanı saç boyalarından istifadə etməmək daha təhlükəsizdir. Buna görə hamiləlik zamanı qısa müddətli boyamalar və reflelər təhlükəsiz hesab edilir. Saç düzləşdirilməsi zamanı da istifadə edilən kimyəvi maddələrin qoxusunun udulması təhlükəli olduğu üçün bunlardan uzaq durmaq vacibdir. Saçlarınızı rəngləmək istəyirsinizsə, xınadan istifadə edin.
Saçlarınızı rənglədikdən sonra salonda çox gözləməyin. Saç boyasını saçınızda çox saxlamayın. Sonra saç dərinizi yaxşıca durulayın. Saç rəngləyərkən əlcəklərdən istifadə edilməlidir. Qaş və kirpiklərə kimyəvi tərkibli boyalardan istifadə etməyin. Həssas və alergiyası olan insanlarda ilk öncə alergik test edilməlidir.
Gözəllik salonunda çalışan hamilə qadınlar kimyəvi maddələrdən istifadəyə diqqət yetirməlidir. Qoruyucu geyim, əlcəklərdən istifadə etməklə həmin yerin yaxşı havalandırılması salonda yeyib-içməməklə sizi gözləyən bu təhlükədən az da olsa, qoruna bilərsiniz.
 
Yazar: Fərizə Əhmədova



Davamı →