Yer qabığında baş verən proseslər. Zəlzələ və vulkanlar

Yerin müxtəlif süxurlardan təşkil olunması, yerin daxili qatlarında olan temperatur və təzyiq fərqi nəticəsində litosferdə müxtəlif proseslər gedir. Bu proseslər mənşəyinə görə daxili (endogen) və xarici (ekzogen) olur. Daxili proseslər Yer səthində yüksəklik və çökəklikləri yaradır. Süxurların yatım formalarını pozur, vulkan və zəlzələləri yaradır.
Litosferdə çatların, qırışıqların əmələ gəlməsi ilə müşahidə olunan şaquli və üfüqi hərəkətlər tektonik hərəkətlər adlanır. Bu proseslərin təsiri nəticəsində süxur layları üfüqi, maili, şaquli vəziyyət alır və ya çatlarla müxtəlif hissələrə ayrılır.


Ardı →

Nokia üçün mövzu(tema) yaratma üsulu

Nokia telefonlarının ən gözəl tərəflərindən biri telefona istənilən növ mövzuları sadə bir şəkildə quraşdırmaq və onları yaratmaq olur. Hal-hazırda mövzu yaratmaq üçün müxtəlif üsullar var. Bunun üçün xüsusi proqramlar da çoxdur. Amma bu proqlamların çoxunun istifadə imkanları məhduddur. Misal üçün şriftlərin rəngi,forması,arxa fonun rəngi, kalendarda aylara uyğun şəkillərin quraşdırılması imkanları bir çox proqramlarda yoxdur. Buna görə də  başqa üsullar daha funksiyonaldır.


Ardı →

Cosa Nostra - Bizim İşimiz. 5 Ailə (Birinci hissə)

Dünyanın ən güclü mafiya ailələrindən biri olan İtalo-Amerikan mafiyasının əsasını təşkil edən «Koza Nostra» Siciliyada yaranmış, 1930-cı illərdən Nyu-Yorkda iri mütəşəkkil cinayət qrupunun başında durmuşdur. Məhz bu dövrdən Koza Nostra 5 ailənin nəzarəti altında fəaliyyət göstərməyə başlayır:  Bonanno, Cenoveze, Kolombo, Qambino və Luçeze. Nyu-York şəhərinin ərazisi bu ailələr tərəfindən razılıq əsasında bölüşdürülmüşdü. Bunun təşəbbüskarı dövrünün ən tanınmış cinayətkarlarından biri — daha çox Laki (Lucky — ingilis dilində bəxti gətirən)  ləqəbi ilə tanınan Çarls Luçiano olur. Cenoveze cinayət ailəsinin ilk rəsmi başçısı olan Luçiano Amerikada mütəşəkkil cinayətin atası sayılır. 5 ailəni «Komissiya» adlanan və bu ailənin üzvlərindən ibarət olan təşkilat birləşdirir. Komissiya Koza Nostrada adət-ənənələrin gözlənilməsi və daxili qanunlara riayyət olunmasına nəzarət edir. Yarandığı dövrdən Komissiyanı Luçiano özü idarə edirdi. Məhz Komissiyanın səyləri nəticəsində «5 ailənin» mövcudluğu qanun qüvvələrinə 1959-cu ilədək sirr olaraq qalırdı.




Ardı →

Bədən dərisinə qulluq

bədən dərisinə qulluq qadına vacibdirBədənin dərisini unutmaq cinayətdir. Ona tək bircə dəfə krem çəkməklə, son dərəcə zərif və hamar görünəcəyinə əmin ola bilərsiniz. Üstəlik, onu masaj da etsəniz, ikiqat müsbət nəticəyə nail olarsınız.
Gərgin iş günündən sonra ilıq vanna bütün yorğunluğunuzu unutdura bilər. Ancaq uzun müddət vannada qalmaq ürəyə və qan-damar sisteminə mənfi təsir edə bilər. Bu, həm də dəri üçün ziyandır. Buna görə də, vannada 15-20 dəqiqədən artıq qalmayın. Su isti olmamalıdır. İsti vanna orqanizmə mənfi təsir göstərir və yorğunluğu azaltmaq əvəzinə, daha da artırır. Dərinin quruluğunun və qabıq verməsinin qarşısını almaq istəyirsinizsə, vannadan sonra ona krem, yaxud bədən üçün nəzərdə tutulan kosmetik süd çəkin. Bu, dərinizi hamar və elastik edər.
Ardı →

Tenderin Keçirilməsi və Onun Metodları

Ehtimal olunan qiyməti 50.000 AZN və daha çox olan bütün dövlət satınalmaları Tender vasitəsilə həyata keçirilməlidir. Tender iddiaçıların təqdim etdikləri təkliflərdən ən səmərəlisinin seçilməsi məqsədi ilə keçirilən müsabiqədir.

Tenderi elan etməzdən əvvəl satınalan təşkilat aşağıdakıları edir:

1) Tender komissiyasını formalaşdırır. Tender komissiyası satınalan təşkilat tərəfindən yaradılan və onun adından tender prosedurlarını həyata keçirən müvvəqqəti işçi qrupudur.

2) Tenderin əsas şərtlər toplusunu hazırlayır. Bu toplu tenderin şərtlərini özündə əks etdirən və iddiaçılara təqdim edilən rəsmi sənəddir.

3) Tender elanını dərc etdirir və tenderdə iştirak etmək istəyən iddiaçı müəssisə və fərdlərə tenderdə iştirak üçün dəvət göndərir.

Ardı →

Milli kitabcıq müsabiqəsi

Azərbaycan absurdistan olmalıdır əslində.Bu ölkədə hər şey qəribədir. Elə ədəbiyyatı da.
Günlərin bir günü Əli və Nino adlı kitab mağazasının böyüyü Nigar Köçərli başına bir dəstə adam yığıb deyirlər ki,gəlin Milli Kitab müsabiqəsi keçirdək.Qalibə də pul mükafatı verək. Deməli Milli Kitab Mükafatına 265 əsər qəbul edilir. Ekspertlər (Yaşar, Etimad Başkeçid, Zahir Əzəmət, Mahir Qarayev, Muxtar Kazımoğlu) həmin əsərlərdən 10-nu seçərək münsiflərin ixtiyarına buraxmışdılar. Münsiflər heyətinə isə bu adamları dəvət etmişdilər:
Ardı →

Limfa və limfa dövranı

Hüceyrələr arasındakı ensiz boşluqlar öz aralarında birləşərək limfa kapilyarlarını əmələ gətirir. Qan damarlarında oduğu kimi limfa kapilyarları da birləşib limfa sistemini əmələ gətirir. Limfa kapilyarlarının qan kapilyarlarından fərqi ondadır ki, limfa kapilyarlarının ucu küt qurtarır. Limfa damarlarının divarının quruluşu vena damarlarının divarının quruluşuna oxşardır. Limfa xüsusi axarlar vasitəsilə döş boşluğunda vena damarlarına açılır. İnsanda 2 limfa axarı var. Döş limfa axarı və sağ limfa axarı.


Ardı →

Bir Mahnı ilə Məşhurlaşan Ulduzlar

Siz nə vaxtsa Bobby McFerrin'in adını eşitmisiniz? Yox? Amma onun mahnısını çox yaxşı tanıyırsınız.
Elə mahnılar var ki, uşaqlıqdan qulaq asıram və həmin mahnıdan çox xoşum gəlir. Lakin bir problem var, həmin hitin ifaçısının başqa heç bir mahnısını eşitməmişəm. Eşidəndə də deyirəm «bu nə mahnıdır, onun sevdiyim mahnısı kimi başqa yaxşı mahnıları yoxdur?» Cavab da olur «yoxdur!». Belə musiqiçilərə «One Hit Wonder» deyilir, yəni «Bir Hit Möcüzəsi». Bu zaman mahnını oxuyan qrup və ya fərd, yalnız bu mahnıya görə məşhurlaşır və bütün sənəti illər keçdikdən sonra da çoxlarının zövqünü oxşayan bu hitin kölgəsi altında qalır. Aşağıda ən çox sevdiyim bir hit möcüzələrini yerləşdirmişəm:




Ardı →

Əsas relyef formaları

Litosfer tavalarının toqquşması və bir-birindən aralanması nəticəsində Yer səthində hündürlükləri müxtəlif olan nahamarlıqlar yaranır. Bu nahamarlıqlar cəminə relyef deyilir. Yer səthinin relyefini geomorfologiya elmi öyrənir. Geomorfoloji xəritələr də relyef tipləri və formaları təsvir olunur. Relyef 2 böyük qüvvənin-daxili (endogen) və xarici (ekzogen) proseslərinin təsiri ilə yaranır. 
Endogen mənşəli relyef formaları — morfostruktur (daha böyük ölçülü olur. Məs. okean və qurudakı sıra dağlar, dağarası çökəkliklər və s.); ekzogen mənşəli relyef formalarına isə — morfoskulptur (daha kiçik ölçülü olur. Məs. yarğan, qobu, çay dərəsi, moren tirələri və s.) adlanır. Əgər endogen qüvvələr yer səthində kələ-kötürlük yaradırsa, ekzogen qüvvələr yaranmış bu relyefi hamarlamağa çalışır. Endogen və ekzogen qüvvələrin qarşılıqlı fəaliyyəti relyefin müsbət (qabarıq) və mənfi (çökək) formalarını əmələ gətirir.
Davamı →

Sırada durmaq mədəniyyəti

Sırada durmağın özü bir mədəniyyətdir. Bu mədəniyyət insanlara, ən başlcası isə insanın özünə hörmətdən irəli gəlir. Sırada durmaqda ən məşhur xalq ingilislərdi, ya da adları çıxıb, “English queue”, yəni İngilis sırası. İngilislər hər yerdə sırada dururlar, hətta avtobus dayanacağında belə. Qoca, cavan, qadın, kişi olmasında fərqli olmayaraq hamı sırada durur, təkcə qüsurlu insanların sıradan kənar keçməsinə icazə verirlər. Azərbaycanda isə vəziyyət tamamilə fərqlidir. Son dövrlərdə ən böyük qayda-qanunsuzluğu, basabası bankomatların qabağında görürük. Bir aydır maaşlarını, və ya təqaüdlərini gözləyən insanlar kart hesabınlarına pul oturan kimi bankomatların qabağında sıraya düzülürlər toplaşırlar. Bunu insanların bir ay pula həsrət qalması ilə bağışlamaq olar, amma bu hal təkcə bankomatların qarşısında baş vermir ki...



Ardı →