Daha yaxşı natiq olmağın 5 yolu

Daha yaxşı natiq olmaq hər kəsin nail olmaq istədiyi bir bacarıqdır. Möhtəşəm bir natiq olmaq üçün həm təcrübə, həm də müəyyən bacarıqların inkişaf etdirilməsi lazımdır. Bu məqalədə yaxşı bir natiq olmağın 5 yolunu araşdıracağıq və bəzi mühüm özəlliklərə toxunacağıq.


Davamı →

Android yoxsa İOS?

Dünyada milyonlarca insanın qarşısında duran əsas suallardan biri: Telefon alarkən Android əməliyyat sisteminə malik bir cihaz mı almalıyam, yoxsa iOS əməliyyat sisteminə sahib bir iPhone mu? Hər iki platformanın özünəməxsus xüsusiyyətləri, üstünlükləri və məhdudiyyətləri var. Bu məqalədə, hər iki əməliyyat sisteminin fərqlərini, xüsusiyyətlərini və istifadəçilər üçün nələri təklif etdiyini ətraflı şəkildə müzakirə edəcəyik.


Davamı →

Telefon seçərkən nələrə diqqət etməliyik?

Texnologiyanın inkişafı ilə gündəlik həyatın əhəmiyyətli bir parçasına çevrilən smartfonlar artıq əsas funksiyalarından əlavə təqdim etdikləri əlavə xüsusiyyətlərə görə də qiymətləndirilir. Ekran parlaqlığı, batareya tutumu, görüntü sabitləşməsi, simsiz şarj, ekran yeniləmə sürəti və ya ikili xətt dəstəyi kimi xüsusiyyətlər bir çox insanın seçim edərkən diqqət etdiyi meyarlar arasındadır.

Hər il buraxılan onlarla yeni telefon arasından seçim edərkən çaşqınlıq yaşayırsınızsa, seçimə başlamazdan əvvəl hansı məqsədlə istifadə etdiyinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Məsələn, gün ərzində telefonunuzda uzun saat oyun oynamaq istəyirsinizsə, batareyanın ömrü və ekran ölçüsü kimi kriteriyalar sizin üçün daha önəmlidir. Ehtiyaclarınızı müəyyən etdikdən sonra yeni smartfon modelləri arasından seçim edib gündəlik həyatınızı asanlaşdıra bilərsiniz.


Davamı →

Şəkər sağlamlığa ziyanlıdırmı?

Şəkər hər yaşda insanlar tərəfindən sevilən bir maddədir. Lakin son dövrlərdə şəkərin sağlamlığa təsiri ilə bağlı müxtəlif araşdırmalar aparılmış və bu maddənin miqdarına diqqət yetirməyin əhəmiyyəti vurğulanmışdır. Bu məqalədə, şəkərin sağlamlığa potensial zərərləri və bu təsirləri minimuma endirmək üçün edilə biləcək tədbirlər ətraflıca müzakirə olunacaq.


Davamı →

Saxta qızıl necə fərqləndirilə bilər?

Bəşər tarixinin ən mühüm sərvətlərindən biri olan qızıl min illərdir istifadə edilir və bu gün də investisiya vasitəsi kimi çox qiymətlidir. Qızılın bu qədər qiymətli olması həm də saxta qızıl istehsalçıları üçün fürsət kimi qiymətləndirilir. Bu səbəbdən qızıl alarkən saxta və həqiqi qızıl arasındakı fərqi anlamaq çox vacibdir. Beləliklə, “ Əsl qızılı necə tanımaq olar? Əsl qızıl alarkən ən vacib meyar onun üzərində möhürün olmasına əmin olmaqdır. Qızıl alarkən qızılın bu fərqli xüsusiyyətinə diqqət yetirməklə investisiyanızı qoruya bilərsiniz.


Davamı →

Avropaya səyahət üçün ən ucuz 10 ölkə

Demək olar ki, hər kəsin arzusu mümkün olan ən az büdcə ilə bir çox ölkə və şəhərləri eyni anda kəşf etməkdir. Amma biz türk vətəndaşları üçün son dövrlər məzənnə artımı ilə əlaqədar bu bir az çətinləşib. Hər şeyə baxmayaraq, Avropada elə yerlər var ki, onları normal büdcə ilə kəşf edə bilmirik. Bu yazıda sizin üçün Avropada istirahət üçün ən ucuz 10 ölkənin siyahısını tərtib etmişik. 


Davamı →

İngilis dilini öyrənməyin faydaları nələrdir?

İngilis dilini öyrənməyin faydaları daha çox iş həyatımızda görünsə də, yeni bir dil öyrənməyin beyin inkişafına verdiyi töhfəni nəzərə alsaq, zehni inkişaf üçün də faydalı olduğunu söyləyə bilərik. İngilis dilini öyrənməklə biz yaddaşımızı inkişaf etdirə, iş dünyasında yüksələ, beynəlxalq şirkətlərdə işləyə və beynəlxalq səyahətlərimizi daha məhsuldar edə bilərik.

Beləliklə, ingilis dilini öyrənməyin yeganə faydaları bunlardırmı? Əlbəttə yox! Beləliklə, təfərrüatları birlikdə araşdıraq.


Davamı →

İnsanın sevdiyi rənglər xarakteri haqqında nə deyir?

Rənglərin insan həyatında mühüm yeri var. Onlar bizim ruh halımıza, davranışlarımıza və hətta qərarlarımıza belə təsir edir. Bəs sevdiyimiz rənglər bizim xarakterimiz haqqında nə deyə bilər? Bu sualın cavabını tapmaq üçün aşağıdakı yazıda insanın sevdiyi rənglərin xarakter xüsusiyyətləri ilə əlaqəsini araşdıracağıq.


Davamı →