Dostluq xilas edir

İnsanın dostu çoxdursa, fiziki və psixi sağlamlığı da möhkəm olur.Avstraliyalı alimlər dostluq etməyin faydalarını üzə çıxarıblar. Bunun üçün onlar 10 ildən artıq təqaüddə olan minlərlə yaşlı insanı öyrənərək sosioloji tədqiqat aparıblar.


Ardı →

Dahilərin dəliliyi

Məşhur psixiatr Lambrozo iddia edir ki, dahilik və dəlilik həmişə yanaşı addımlayırlar. Aşağıda göstərilən faktları nəzərə alsaq, bu iddianın yanlış olmadığı qənaətinə gəlmək olar…

Ölüm ayağında olan Malerb baxıcının nitqindəki qrammatik səhvləri düzəldirdi. O, səlis danışa bilməyən keşişin vida duasından da imtina etmişdi.

Kornel, Dekart, Virgili, Addison, Lafonten, Drayden, Nyuton, Mansoni auditoriya qarşısında, demək olar, danışa bilmirdilər.

Dalamber və Menaj ən əzablı cərrahi əməliyyatları sakit qarşıladıqları halda yüngülcə tənqiddən dəhşətə gəlirdilər. Ayağı kəsilərkən Lüçio de Lanseval gülürdü, ancaq Jofruanın tənqidini oxuyub ağlayırdı.
Ardı →

Azərbaycan İncəsənətinə kiçik baxış

Dünyanın ən qədim xalqlarından olan Azərbaycan xalqı özünün tarixi, maddi-mədəniyyət abidələri, zəngin ədəbiyyatı, incəsənəti və musiqi mədəniyyəti ilə haqlı olaraq fəxr edir.
Azərbaycan xalqının bədii təfəkkür və yaradıcılığına ölkənin gözəl təbiəti, iqlimi, təbii sərvətlərinin zənginliyi də böyük təsir göstərmişdir. Ölkəmizin müxtəlif sənət növlərinin hər biri ayrı ayrılıqda uzun və mürəkkəb inkişaf yolu keçməsinə baxmayaraq, birlikdə vəhdət təşkil edərək Azərbaycan incəsənəti və mədəniyyəti haqqında tam təsəvvür yaratmağa geniş imkan verir. Azərbaycan incəsənəti ölkəmizin təbiəti kimi rəngarəng, dolğun və zəngindir.
Azərbaycan xalqının zəngin yaradıcılıq çeşməsində ən mühüm yerlərdən birini onun həyat və məişəti, gündəlik güzəranı ilə bağlı olan xalq sənətləri tutur. Ən qədim dövrlərdən zəmanəmizədək davam edən bu sənət növü xalqın geyimindən tutmuş müxtəlif təsərrüfat məmulatı və bəzəyinə qədər böyük bir sahəni əhatə edir.
Ardı →

Bədənin möhkəmləndirilməsi

Bədənin mökəmləndirilməsi – xəstəlikləri müalicə etmir, onların qarşısını alır. Bu, onun çox vacib olan profilaktik roludur.Bədəni mökəmləndirilmiş olan insan nəinki, istini, soyuğu, həmçinin, orqanizmin müdafiə qüvvələrinin zəifləməsinə səbəb ola bilən havanın kəskin temperatur dəyişmələrini də yüngül şəkildə keçirə bilər.


Ardı →

Kişilərə nələri demək olmaz?

  • Qadın

“Baxarıq”
Bu kəliməni daha çox bir yerə getmək istəmədikdə, ancaq bunu birbaşa deyə bilməyəndə istifadə edirik. Bu qərarsızlıq qadınları çox hirsləndirir.

“Mən bilmirəm”
Bu sözü də xoşagəlməz cavabdan qaçınmaq üçün istifadə edirik. Məsələn, hədiyyə alımısanmı, hansısa əşya hardadır, tətildə harada dincələcəksən kimi suallara biz adətən “bilmirəm” deyə cavab veririk.

“Mənim keçmiş sevgilim”
Əgər münasibətləri korlamaq istəmirsinizsə bu sözü ümumiyyətlə unudun.Həmçinin hansısa tanınmış şəxslə müqayisədən də çəkinin. Xüsusilə çəki ilə bağlı müqayisələrdən.

“Bu dəqiqə”
Bu universal söz xahiş edən hər bir kişinin sevimli sözüdür. Və daha çox kişini hirsləndirməmək, kefini pozmamaq üçün istifadə olunur. Bu sözün sinonimi isə “bir az sonra gəlirəm” və ya “çatıram” kimi sözlərdir.

“Ok”
Əgər uzun danışıqdan sonra işlənən bu qısa razılıq əlaməti “ok” xüsusən qıcıqlandırıcı səslənir.Bu qadınları çox əsəbləşdirir, çünki o kişinin nə demək istədiyini anlaya bilmir.

“Normal”
“Bu paltar sənin xoşuna gəlirmi?” sualına heç vaxt belə cavab vermə. Bu yalnız səni gözdən sala bilər.

“Corablarım hardadır?”
Bu ən çox işlənən kişi frazalarından biridir. Axtarılan əşya corab, ayaqqabı, qalstuk və ya istənilən əşya ola bilər. O əşya ki, onun yerini o deyil, sən bilməlisən.

“Sakitlik”
Sakitliyi kişilər razılıq əlaməti kimi qəbul edirsən, ancaq o, verilən suala sakit qalmağınızı- etinasızlıq kimi qiymətləndirir.


Davamı →

Qadın sənə baxanda nə fikirləşir?

Bəzən kişilər qadınların onlar haqqında nə fikirləşdiyini ağıllarına belə gətirmirlər. Ancaq unutmaq olmaz ki, qadınlar kişilərə nisbətdə çox diqqətlidirlər və hər şey başqa gözlə baxırlar. Hörmətli kişilər, məsləhətlərə qulaq assanız yanılmazsınız.

-Əgər sizin evdə kitab yoxdursa, qadın dərhal fikirləşəcək: “Bu savadsız və anlayışsız adamdır”. Xanımın belə düşünməməsi üçün siz evə bir neçə kitab alıb qoymalısınız. Ancaq evdə kitabxana yaratmağa ehtiyac yoxdur.
Davamı →

Felin vacib,arzu,şərt şəkli

FELİN VACİB ŞƏKLİ

Türk dilində felin vacib şəkli dilimizdə olduğu kimi, -malı, meli şəkilçisi vasitəsilə düzəlir və şəxslər üzrə təsrif olunur:

gelmeliyim

gelmeliyiz

gelmelisin

gelmelisiniz

gelmeli(dir)

gelmelidirler

Ne yapmalı, nereye gitmeli? Bugün gidip İhsan'a sormalıyım; Şu kitabı okumalısınız.


Ardı →

Uşaq Hüquqları Konvensiyası

İnsan hüquqlarına hörmət cəmiyyətin öz uşaqlarına münasibətindən başlayır. Uşaqlar fiziki və psixoloji cəhətdən müdafiəsiz və zəif olduqlarından onların xüsusi qayğı və münasibətə ehtiyacı var. Uşaq hüquqlarının qorunmasında birinci dərəcəli məsuliyyət ailənin üzərinə düşür. Bu Azərbaycan Respublikası Ailə Məcəlləsinin  51 maddəsində öz əksini tapmışdır. Azərbaycan Respublikasının 17 maddəsi göstərir ki, uşaqların qayğısına qalmaq, onları müdafiə etrmək ailənin borcudur. Bu borcun yerinə yetirilməsinə dövlət nəzarət edir.
XX əsrdə uşaqlar daha çox təcavüz, zorakılıq, irqi ayrı-seçkilik, deportasiya və soyqırımlara məruz qalmışlar. Bu əsrdə baş verən iki dünya müharibəsi, lokal müharibələr yüz minlərlə uşağı valideyn himayəsindən məhrum etmiş, onların həyatına son qoymuş, adi insani hüquqlarını kobudcasına pozmuşdur.
Davamı →

Allergik rinit (Zökəm)

Tənəffüs orqanlarının allergik xəstəliklərinin səbəbi — uşağın tənəffüslə orqanizmə daxil olan allergenlərə (toz, çiçək tozcuqları, yun, quş tükləri va s.) qarşı müvafiq reaksiyadır. Tənəffüs allergiyalarının ilk əlamətləri uşağın bir neçə aylığında təzahür edə bilər. Gündəlik olaraq allergenin (uşaq həyatının ilk aylarında bu əsasən inək südünün tərkibində olan zülaldır — süni uşaq qidalarının əsas tərkib hissəsi) qəbuluna cavab olaraq burunun selikli qişası şişkinləşərək burun yollarını tutur və bu səbəbdən allergik rinit (zökəm) inkişaf edir.


Ardı →

İslam etikası

VII əsrdən başlayaraq Yaxın və Orta Şərq ölkələrində yayılmağa başlayan İslam dini insan həyatının bütün sahələrində, o cümlədən dünyagörüşündə (dini, hüquqi, siyasi, elmi, əxlaqi və s.), eləcə də məktəb və tərbiyə sistemində özünəməxsus dəyişikliklər etmişdir. Ərəb xilafəti ərazisində formalaşmağa başlayan yeni mədəniyyət, o cümlədən fəlsəfə və bir sıra Şərq xalqlarının ərəb dilində yazılmış fəlsəfi əsərləri orta əsr fəlsəfi fikrinin mütərəqqi nümayəndələrini yetişdirmiş, həmçinin antik irsdən və qeyri-islam yönümlü mütəfəkkirlərin mütərəqqi zəngin ənənələrindən bəhrələnmişdir. İslam dini dünyagörüşünə söykənən ərəbdilli zəngin İslam fəlsəfəsi VII-XI əsrlərdə öz klassik dövrünü yaşamışdır. İslam sivilizasiyası əsasında inkişaf edən bu fəlsəfənin bətnindən özünəməxsus davranış qaydaları, əxlaq normaları və prinsipləri sistemi doğulmuşdur. Bütün müsəlman dünyasının masaüstü kitabı olan «Quran»ı bu baxımdan İslam etikasının əsası hesab etmək olar ki, bu da öz genezisi və mənbələrinə görə islam dini sistemi ilə bağlıdır. Konkret olaraq İslam etikası «Quran»ın ayrı-ayrı ayələrində öz əksini tapmışdır.
Ardı →