Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 605 topik

Dünyanın ən qədim xalçası

Dünyanın ən qədim xalçası hansı xalqa məxsusdur?
Sözügedən Pazırık xalçası sovet arxeoloqu Sergey İvanoviç Rudenko tərəfindən 1949-cu ildə kurqan qazıntısı zamanı aşkar edilib və onun 2500 il əvvəl toxunduğu üzə çıxıb. Alimlər Orta Asiya bölgəsində istifadə edilən və Sankt-Peterburq Ermitaj Muzeyində sərgilənən qoşa simmetrik düyünlərlə toxunmuş yun xalçanı Skanerli Elektron Mikroskopun köməyi ilə araşdırıblar. Ekspertizanın sonunda xalçanın yun liflərində fermentasiyanəticəsində əldə edilən xüsusi boyama texnikasından istifadə edildiyi qənaətinə gəlinib
Fridrix-Alexander Universitetinin Erlangen-Nürnberq Fiziologiya və Fiziopatologiya İnstitutundan həkim Karl Messlinqer 1991-ci ildə xalçanı tədqiq etmiş və bu tarixi əsərdən bəzi lif parçaları əldə etmişdir.

Davamı →

Balın xarlanması nədən olur?

Balın xarlanması

1. Xarlanan bal xalis və təbii bal sayılırmı?
Təbii bal zamanla xarlanmalıdır və tam təbii prosesdir. Xarlanma, balın tərkibindəki qlükozannın sudan ayrılaraq bərk kristallar əmələ gətirməsidir. Bəzi bal növləri, tərkibindəki qlükozanın və temperatur və saxlama şəraiti kimi digər amillərdən asılı olaraq digərlərindən daha çox kristallaşmaya meyllidir.

Davamı →

Keçmişdən günümüzə - İdman ayaqqabısı

1917-ci ildə Keds brendi tərəfindən ilk rezin altlıqlı ayaqqabılar istehsal edildikdə, reklamçı Henry Nelson McKinney bu yeni səssiz ayaqqabı tərzini İdman ayaqqabısı adlandırdı. İdman ayaqqabısı ingiliscə «sneak» sözündən götürülüb. İlk istehsal edilən idman ayaqqabıları ilə indikilər arasında ciddi fərq var.
Davamı →

Niyə və nəyə gülürük?

Gülməyin səbəbini anlamaq istəyiriksə, daha dərinə getməli, beyində baş verənlərə baxmalıyıq. Beynimizin gülüşü idarə edən bölgəsi korteksdə yerləşir. Təkamül inkişafı baxımından beynin bu hissəsi tənəffüs və əsas refleksləri idarə etmək kimi ən qədim və əsas vəzifələri öz üzərinə götürür. Yəni gülüşü idarə edən mexanizmlər beynin çox gec inkişaf edən, dil, yaddaş kimi funksiyaları yerinə yetirən hissələrindən uzaqdır.
Davamı →

Üzərliyin faydaları

Qədim zamanlardan günümüzədək üzərlikdən bəd-nəzərdən qorunmaq üçün istifadə edirlər. Onu yandırıb çıxan tüstüsünü nəzərə uğrayan insanın üzərinə tərəf tuturdular. İnanclara görə, üzərlik bədnəzərin düşmənidir. Amma bununla yanaşı, üzərlik həm də sağlamlıq üçün olduqca faydalıdır. 
Davamı →

Uşaqlar üçün düzgün eynək seçimi necə olmalıdır?

Uşaqlar üçün eynək seçərkən nələrə diqqət etməliyik ? 

1. Çərçivənin materilı mümkün qədər yüngül və yumuşaq olmalıdır. Dəmir çərçivələr uşaq üçün ağır ola və zamanla onu narahat edə bilər. Bu da zamanla uşaqda baş, burun və qulağın yuxarı hissəsində ağrılara-zədələnmələrə səbəb ola bilər. 
Davamı →

Android telefonu sürətləndirmək üçün nə etməli? | 6 üsulla performansı artır

 

Hətta ən yaxşı android telefonu belə bir neçə ildən sonra yavaşlaya və dona bilir. Və təzə telefona keçmək heç də hər zaman mümkün olmur.
Xoşbəxtlikdən, telefonu donmadan xilas etmək və sürətini artırmaq üçün edə biləcəyimiz bir neçə yol var. 
Bu məqalədə telefonu sürətləndirmək üçün  6 effektiv üsulu birlikdə öyrənmiş olacağıq.


Davamı →

Azərbaycanın İLKLƏRİ | 10 Maddədə tarixi ilklərimiz

 MÜNDƏRİCAT:

  1. Səməd Vurğun —Azərbaycanın ilk xalq şairi
  2. Məhərrəm Mirəziz oğlu Seyidov — Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı.
  3. Nazim Hüseynov — Azərbaycanın ilk Olimpiya çempionu
  4. Salatın Əsgərova — Azərbaycanın ilk şəhid qadın jurnalisti
  5. Ağabacı İsmayıl qızı Rzayeva — Azərbaycanın ilk qadın bəstəkarı
  6. Eksperiment OK — Azərbaycanın ilk peşəkar rok qrupu.

Davamı →